red7genius Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 20 Αυγούστου 2009 https://www.theguardian.com/science/blog/2009/aug/19/autonomous-machines-systems-report "If we can't resolve all these things about who's responsible, who's charged if there's an accident and also who should have stopped it, we deny ourselves the benefit of using this stuff." 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Να δω τί θα γίνει όταν οι μοτοσυκλέτες θα είναι ηλεκτρικές και άρα αθόρυβες. Περιττό να πω πόσο τρομακτική εμπειρία ήταν όταν μπήκα σε ταξί Prius κοντά στην Ομόνοια. Μόνιμα στην κόρνα ο ταρίφας. Όσο για το ατύχημα, πολύ προτρέχετε όλοι σας. Πρέπει να βγει το επίσημο πόρισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nhzt Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, haHa είπε Φυσικαι και συζητας για το ποιος φταιει στο ατυχημα, μιας και εσυ χωρις στοιχεια λες οτι δεν φταιει η γυναικα. Τελος, τα "στοιχεια" στο post του fubar δεν ειναι γεγονοτα, ειναι αβασιμες εικασιες(που μπορει να ισχυουν, μπορει και οχι). Εκτος πχ αν εχεις στοιχεια οτι η γυναικα πηγαινε πραγματι με 1.5m/s (δηλαδη περπατωντας χαλαρα ενω διασχιζει μια λεωφορο) και πχ δεν πηγαινε αισθητα πιο γρηγορα μιας και προσπαθουσε να περασει μια λεωφορο ενω ερχοντουσαν αυτοκινητα κατα πανω της; Οποτε ρωταω ξανα: εχεις στοιχεια (οπως υπαρχουν στοιχεια για την ταχυτητα του αυτοκινητου) για το ποτε ακριβως πεταχτηκε η γυναικα και ποσο γρηγορα ετρεχε; Εγώ να το θέσω αλλιώς... Έστω ότι δεν φταίει η κυρία και ότι φταίει το σύστημα του αυτόνομου. Τι σημαίνει αυτό; ότι θα σταματήσουμε να αναπτύσσουμε μια τεχνολογία; Ωραία, RIP στην κυρία, 10 εκατομμύρια αποζημίωση στην οικογένειά της, αλλά να σταματήσει η τεχνολογία; Μου φαίνεται παράλογη η λογική του ότι, αν το τελικό προϊόν δεν είναι αλάθητο, δεν θα το παράγουμε... Ποιο προϊόν είναι εντελώς ακίνδυνο; αυτό που δεν χρησιμοποιείται !!! Να συνεχίσουμε την έρευνα και να μάθουμε από τα λάθη μας, το καταλαβαίνω, να σταματήσουμε τα πειράματα και τον πειραματισμό σε πραγματικό χώρο .... αδυνατώ. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Αν και όπως είπα είναι μάλλον νωρίς για πόρισμα, αν όσα διαβάζω εδώ είναι αληθή, τα πράγματα δεν δείχνουν καλά για το σύστημα : https://businesstech.co.za/news/motoring/233105/new-details-in-deadly-uber-self-driving-car-crash/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sellman15 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, BaggsR είπε Πόση ώρα πριν? Παρεπιπτόντως, δεν είναι δικαιολογία, είναι παράβαση να διασχίζεις τον δρόμο από όπου σου γουστάρει. Παράβαση που στην Ελλάδα έχει και πρόστιμο. Είδατε πουθενά αστυνομικό να κοβει πρόστιμα σε πεζους; προσωπικα ...πουθενά!! Αν ηταν ομως κανα παπακι 'η κανας που δεν ειχε περασει ΚΤΕΟ θα τον ειχαν @!#@#@#! τωρα Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από sellman15 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zvarthangalos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, Yeroplatanos είπε Μια απορια εχω.Τι κανεις σε τεχνολογικο site?Δεν εχει εσπερινο σήμερα? Ωχ! συγνώμη γεροπλάτανε που δεν ζητήσαμε την άδειά σου να ποστάρουμε σε τεχνολογικό site το οποίο απαρτίζεται απο χρήστες σαν του λόγου σου που με μόλις 329 μυνήματα μας κόπτονται για μαθουσάλες της τεχνολογίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, nhzt είπε Δεν μπορώ να επαναλαμβάνω τα ίδια... Φίλε μου ήδη είπα δύο φορές ότι με προβληματίζει που δεν φρέναρε ΚΑΘΟΛΟΥ το όχημα μέχρι την στιγμή της σύγκρουσης. Ήταν τόσο ξαφνικό που πραγματικά δεν πρόλαβε να αντιδράσει το σύστημα; ή η κυρία πήγαινε αργά και κανονικά οπότε το σύστημα ΕΠΡΕΠΕ να αντιδράσει επειδή είχε αρκετό χρόνο για να το κάνει; οπότε φταίει το σύστημα σκαναρίσματος και ανίχνευσης. Το αυτόνομα οχήματα δεν τα φτιάχνουμε μόνο γιατί θα έχουν καλύτερους χρόνους αντίδρασης. Μπορεί και να μην έχουν π.χ. σε περιπτώσεις ξαφνικές και απρόβλεπτες. Αλλά τα κατασκευάζουμε για να καλύψουμε περιπτώσεις μεθυσμένων οδηγών, κουρασμένων οδηγών, παρανοικών οδηγών κ.α. που είναι οι κύριες αιτίες αυτοκινητιστικών ατυχημάτων. Πάρτο λίγο αλλιώς.... Επρεπε το αμαξι να φρεναρε και να της εκοβε μια κληση, οχι και να την φαει ρε παιδια... Εχω αδικο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Yeroplatanos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 7 λεπτά πριν, zvarthangalos είπε Ωχ! συγνώμη γεροπλάτανε που δεν ζητήσαμε την άδειά σου να ποστάρουμε σε τεχνολογικό site το οποίο απαρτίζεται απο χρήστες σαν του λόγου σου που με μόλις 329 μυνήματα μας κόπτονται για μαθουσάλες της τεχνολογίας. Απαρτιζεται απο χρηστες σαν του λογου μου.μαιστα.Επισης δεν σου ειπα να μην γραφεις οτι θελεις.ατοπο το σχολιο σου.Και οταν ειχαμε τα πρωτα θυματα απο αεροπορικη πτηση φανταζομαι πολυ θα φωναζαν αφηστε μας με τα πειραματα σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 10 λεπτά πριν, mjaros είπε Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι κάποιος άνθρωπος, είναι ένα σύστημα που αποτελείται από hardware (αισθητήρες, ηλεκτρονικά) και software (αλγόριθμοι για αυτόνομη οδήγηση) Δεν κάνει λάθη, δεν χαζεύει, δεν πίνει, δεν κοιμάται, δεν μιλάει στο κινητό, δεν τρέχει. Αυτο που μπορεί να συμβεί είναι είτε να δυσλειτουργησει το hardware (να καεί κάποιος αισθητήρας, να κολλήσει ο επεξεργαστής, να χαλάσει κάποιο μηχανικό κομμάτι του οχήματος), είτε να υπάρξει κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό (να κολλήσει το προγραμμα , λα έχει γραφτεί λάθος κώδικας). Στην αυτόνομη οδήγηση δεν υπάρχει η έννοια του ατυχήματος. Ο υπολογιστής δεν κάνει λάθη. Υπάρχει συνεχείς καταγράφει των δεδομένων όπως γίνεται στα αεροπλάνα για να μπορείς αργότερα να δεις που υπήρξε το πρόβλημα και να το διορθώσεις. Γιατι, στην αυτονομη οδηγηση, δεν υπαρχει επαξεργαστης και software που μπορει να κολλησει, εστω και για δευτερολεπτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 36 λεπτά πριν, haHa είπε Φυσικα και συζητας για το ποιος φταιει στο ατυχημα, μιας και εσυ χωρις στοιχεια λες οτι δεν φταιει η γυναικα. Τελος, τα "στοιχεια" στο post του fubar δεν ειναι γεγονοτα, ειναι αβασιμες εικασιες(που μπορει να ισχυουν, μπορει και οχι). Εκτος πχ αν εχεις στοιχεια οτι η γυναικα πηγαινε πραγματι με 1.5m/s (δηλαδη περπατωντας χαλαρα ενω διασχιζει μια λεωφορο) και πχ δεν πηγαινε αισθητα πιο γρηγορα μιας και προσπαθουσε να περασει μια λεωφορο ενω ερχοντουσαν αυτοκινητα κατα πανω της; Εγω πχ οταν περναω μια λεωφορο με το ποδηλατο στα χερια, δεν περπαταω χαλαρα, αλλα σπρινταρω, ακομα και οταν δεν υπαρχουν αυτοκινητα γιατι προσπαθω να εκτεθω οση λιγοτερη ωρα μπορω σε κινδυνο. Eπισης, το πλατος των 2 λωριδων δεν ειναι 8-10 μετρα οπως αναφερθηκε αλλα γυρω στα 6.5μ. H κοπελα δεν ειχε διασχισει τελειως τις 2 λωριδες, οποτε ειχε διασχισει λιγοτερα απο 6.5 μέτρα. Οποτε ρωταω ξανα: εχεις στοιχεια (οπως υπαρχουν στοιχεια για την ταχυτητα του αυτοκινητου) για το ποτε ακριβως πεταχτηκε η γυναικα και ποσο γρηγορα ετρεχε; Δηλαδή για εσένα (και όσους υποστηρίζουν το ίδιο) σημασία έχει ποιος έφταιγε και όχι το ότι ένα αυτόνομο όχημα δεν έκανε καμία ενέργεια αποφυγής μιας σύγκρουσης η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Και έστω ότι έφταιγε η γυναίκα. Καλά έκανε που την σκότωσε δηλαδή; Ή από το συμβάν αυτό αποκαλύφθηκε ότι μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το όχημα (ή την τεχνολογία που εφαρμόζει); 24 λεπτά πριν, mjaros είπε Δηλαδή αν πήδαγε ένας από την γέφυρα και έπεφτε πάνω σε αυτόνομο όχημα που θα πέρναγε από κάτω, θα έφταιγε το όχημα; ή αν πάθαινε ένας ανακοπή την ώρα που ένα αυτόνομο όχημα ήταν παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του, φταίει η αυτόνομη οδήγηση; Φίλε διαβάζεις αυτό που γράφεις; Ή τα γράφεις για πλάκα; Τι σχέση έχει αυτό που λες με το θέμα του νήματος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nectons Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Τώρα μου ήρθε στο μυαλό ένα καλό παράδειγμα. ¨Έχει καταγραφεί ποτέ ατύχημα από κάποιον που διέσχισε γραμμές τραίνου? Και δεν εννοώ γραμμές τραίνου με διάβαση και μπάρες. Εννοώ γραμμές τραίνου στο πουθενά. ΠΟΤΕ. Και αυτό γιατί όταν διασχίζεις γραμμές τραίνου ΞΕΡΕΙΣ 100% ότι αν περάσει τρένο ΔΕΝ θα σταματήσει με τίποτε. Σίγουρος θάνατος. Ενώ αμέτρητα ατυχήματα στους δρόμους με αυτοκίνητα.. Γιατί άραγε? Γιατί η ανθρώπινη φύση απλά είναι τέτοια που σου λέει θα με δει και θα πατήσει φρένο. Μήπως λοιπόν όταν σκοτωθούν κάποιοι από αυτόνομα οχήματα και γίνει ντόρος μήπως λέω εγώ τώρα... είναι για το καλό και γλυτώσουν ανθρώπινες ζωές έτσι στο μέλλον? Γιατί όταν το ένστικτο λέει όπα μπορεί να περνάει αυτόνομο... Ξέρει ότι είναι επικίνδυνο = ΠΡΟΣΈΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ η απλά δεν περνάει αν δεν υπάρχει απόλυτη σιγουριά. Εγώ πιστεύω ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα η τεχνολογία. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nhzt Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 14 λεπτά πριν, liakjim είπε Αν και όπως είπα είναι μάλλον νωρίς για πόρισμα, αν όσα διαβάζω εδώ είναι αληθή, τα πράγματα δεν δείχνουν καλά για το σύστημα : https://businesstech.co.za/news/motoring/233105/new-details-in-deadly-uber-self-driving-car-crash/ Το είχα επισημάνει (σε απάντηση στον fugar) και με προβλημάτισε το γεγονός γιατί δεν φρέναρε το όχημα ενώ είχε τον χρόνο να ανιχνεύσει και να σκανάρει. Τώρα λύθηκε η απορία μου, όπου στο άρθρο που έχεις, λέει ότι το όχημα σκανάρισε την κυρία με το ποδήλατο, αλλά δεν κατάλαβε (λόγω σχήματος ανθρώπου με ποδήλατο) ότι πρόκειται για άνθρωπο και το θεώρησε αντικείμενο. Προφανώς σοβαρό το λάθος του σκαναρίσματος και της ανίχνευσης και νομίζω μέχρι να τελειοποιηθεί δεν πρέπει να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους. Λογικά θα μπορούσε να κάνει πάλι λάθος αν διερχόταν τον δρόμο κάποιος που κουβαλούσε κάτι ογκώδες, να άλλαζε δηλ το σχήμα ως άνθρωπος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zvarthangalos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 A 2 λεπτά πριν, Yeroplatanos είπε Απαρτιζεται απο χρηστες σαν του λογου μου.μαιστα.Επισης δεν σου ειπα να μην γραφεις οτι θελεις.ατοπο το σχολιο σου.Και οταν ειχαμε τα πρωτα θυματα απο αεροπορικη πτηση φανταζομαι πολυ θα φωναζαν αφηστε μας με τα πειραματα σας. Άτοπο φίλε μου ήταν το δικό σου σχόλιο που δεν ασχολήθηκες καν με το θέμα και ειρωνεύτηκες αυτό που σχολίασα εγώ με τον ποιο άκομψο τρόπο, τώρα όσο αναφορά το θέμα οι απόψεις είναι άπειρες η δική μου είναι αυτήν που διάβασες αν δεν συμφωνείς καλώς αν συμφωνείς πάλι καλώς όμως όχι με το ύφος αυτό ευχαριστώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Δηλαδή για εσένα (και όσους υποστηρίζουν το ίδιο) σημασία έχει ποιος έφταιγε και όχι το ότι ένα αυτόνομο όχημα δεν έκανε καμία ενέργεια αποφυγής μιας σύγκρουσης η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Και έστω ότι έφταιγε η γυναίκα. Καλά έκανε που την σκότωσε δηλαδή; Ή από το συμβάν αυτό αποκαλύφθηκε ότι μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το όχημα (ή την τεχνολογία που εφαρμόζει); Σημασια εχει να πρσοπαθησουμε γενικοτερα να ειμαστε αντικειμενικοι. Εσυ απεδειξες οτι δεν μπορεις, μιας και κατεληξες οτι φταιει το οχημα, αγνοωντας οτι η γυναικα εκανε μαλλον κατι παρανομο και επικινδυνο. Τωρα κανεις αλλο ενα λαθος/εικασια. Γραφεις: "δεν έκανε καμία ενέργεια αποφυγής μιας σύγκρουσης η οποία μπορούσε να αποφευχθεί." Σε ποια στοιχεια το στηριζεις αυτο; Προηγουμενως στηριζοσουν στις αυθαιρετες εικασιες του fubar.gr που αποδειχτηκαν οτι μαλλον δεν ισχυουν. Πχ θα μπορουσε η γυναικα να πεταχτηκε πραγματικα τελευταια στιγμη ή θα μπορουσε να ειχε βγει 5 δευτερολεπτα πριν και το οχημα και ο οδηγος να την ειχαν δει και να επρεπε να την αποφυγουν. Με βαση ποια στοιχεια καταληγεις οτι συνεβει το δευτερο και οχι το πρωτο(οτι πχ πεταχτηκε απροσεκτα τελευταια στιγμη); Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nhzt Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, nectons είπε Τώρα μου ήρθε στο μυαλό ένα καλό παράδειγμα. ¨Έχει καταγραφεί ποτέ ατύχημα από κάποιον που διέσχισε γραμμές τραίνου? Και δεν εννοώ γραμμές τραίνου με διάβαση και μπάρες. Εννοώ γραμμές τραίνου στο πουθενά. ΠΟΤΕ. Και αυτό γιατί όταν διασχίζεις γραμμές τραίνου ΞΕΡΕΙΣ 100% ότι αν περάσει τρένο ΔΕΝ θα σταματήσει με τίποτε. Σίγουρος θάνατος. Ενώ αμέτρητα ατυχήματα στους δρόμους με αυτοκίνητα.. Γιατί άραγε? Γιατί η ανθρώπινη φύση απλά είναι τέτοια που σου λέει θα με δει και θα πατήσει φρένο. Μήπως λοιπόν όταν σκοτωθούν κάποιοι από αυτόνομα οχήματα και γίνει ντόρος μήπως λέω εγώ τώρα... είναι για το καλό και γλυτώσουν ανθρώπινες ζωές έτσι στο μέλλον? Γιατί όταν το ένστικτο λέει όπα μπορεί να περνάει αυτόνομο... Ξέρει ότι είναι επικίνδυνο = ΠΡΟΣΈΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ η απλά δεν περνάει αν δεν υπάρχει απόλυτη σιγουριά. Εγώ πιστεύω ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα η τεχνολογία. Λογικός ο συνειρμός σου, όμως δεν είναι ωφέλιμος. Δεν κάνω μια τεχνολογία με το δεδομένο ότι θα έχω εκπαιδευμένους ανθρώπους. Θα πρέπει πρώτα να εκπαιδεύσεις και μετά να βγάλεις στους δρόμους την τεχνολογία. Εν πάση περιπτώσει το εν λόγω ατύχημα οφείλετε σε λάθος του συστήματος που δεν αναγνώρισε λόγω σχήματος, την γυναίκα με το ποδήλατο, ως άνθρωπο για να φρενάρει .H δε γυναίκα όπως λες θεώρησε ότι θα σταματήσει, οπότε εδώ θέλει δουλειά και πολύ AI... Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από nhzt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα