Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα ..θα ηθελα τα φωτα σας Εχω ενα Gilera  runner 125st μοντελο 2010 χλμ 36000..ενα πρωινο που πηγα να το βαλω μπροστα μετο που πατησα τη μιζα ακουγεται ενα δυνατο μπαμ ..τιναζεται το μισο φιλτροκουτι  κ το φιλτρο ειχε παρει φωτια..το πηγαινω σε ενα συνεργειο διπλα στο σπιτι στο οποιο πηγα πρωτη φορα..ο μαστορας μου ειπε οτι πιθανον προκληθηκε απο ακαυτη βενζινη μαλιστα μου ανεφερε τον ορο καρμπιρασιον.

Την αλλη μερα με ενημερωσε οτι πρεπει να αλλαχτουνε  μεμβρανη βελονα φιλτρο βενζινης μπουζι κ ολα αυτα συν το φιλτροκουτι θα κοστισουν 180 ευρω.Μη εχοντας επιλογη του ειπα να το φτιαξει ..κ ετσι εγινε..μετα απο 2 μερες το παιρνω ολα καλα. Την επομενη μερα παιρνει κανονικα ..ξεκιναω..στο φαναρι σβηνει κ δεν πηρε ποτε ξανα..με εντονη μυρωδια βενζινης.Το ξαναπαω στο συνεργειο..μετα απο καποιες ωρες παω απο κει κ μ ενημερωνει οτι ξανακαθαρισε το καρμπυρατερ κ πως δε θα με ξανα αφησει ομως υπαρχει προβλημα με το ρελαντι κατι που του εχει παρουσιαστει σε  piaggio  κ πως για να λειτουργησει σωστα το μηχανακι θελει καινουριο καρμπυρατερ.

Το αποτελεσμα ειναι πως το μηχανακι η δε κραταει καθολου ρελαντι..η αν το ρυθμισεις πιο ψηλα το φτανει στις 5000 στροφες.. υπαρχει καποιος με αντιστοιχη εμπειρια η γνωμη επι του θεματος?το μονο σιγουρο ειναι πως θα επισκεφτω αλλο συνεργειο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...