Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι φως φανάρι ότι είτε δεν έκαναν κανένα τεστ είτε αυτό που έκαναν ήταν της πλάκας. 

Πρώτα πρέπει να στείλεις το παλιό. 

Επίσης ζήτα να σου δώσουν τα χρήματα που έδωσες για το πήγαινε έλα με την αιτιολογία ότι είσαι εντός εγγύησης και ότι εν τέλει διαπιστώθηκε πρόβλημα. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς λέει ο νόμος αλλά πάλαιψέ το.

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όλη βοήθεια. Τουλάχιστον αποδείχθηκε πως δεν έκανα καμιά γκάφα εγώ.. Αύριο για να κλείσει το θέμα επειδή παρατράβηξε, θα ενημερώσω για το τι θα γίνει..

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Kete96 είπε

Αυτό φίλε να πάρεις να το πεις στο υποτιθέμενο εξουσιοδοτημένο service της HP. Info Quest. Έχω και τα χαρτιά που μου έστειλαν όπου αναφέρουν πως ο δίσκος δεν έχει τίποτα. Απλώς αυτοί δεν άνοιξαν το laptop και δεν άκουσαν το πρόβλημα και απλά εμπιστεύτηκαν τα διαγνωστικά τους.

Ξέχασα να το πω αυτό. Το λάπτοπ έφυγε από αυτούς Πέμπτη οπότε κανονικά θα ερχόταν σε εμένα σήμερα. Τους λέω στείλτε το Σάββατο και την μικρή εξτρά χρέωση που υπάρχει (3-4€ μου είπαν στην acs) χρεώστε την σε μένα. Πάω να το πάρω και μου λέει η courier 20€....Μου χρέωσαν όλο το ποσό των μεταφορικών...Λέω χαλάλι ας δουλευει το λάπτοπ..ελα όμως που δεν.........τους είπα τώρα απαιτώ αντικατάσταση και δεν θέλω το λάπτοπ να κόβει βόλτες σε όλα τα service της Αθήνας...θα δούμε αυριο.. Μήπως γνωρίζεις, μπορώ να τους πω να μου στείλουν πρώτα το καινούριο και όταν ερθει να δώσω το παλιό στην κουριερ και να το στειλουν πίσω;

Η Infoquest είναι η επίσημo service οπότε γι αυτό και πήγε εκεί.

Φρόντισε μόνο να μην έχει "παρέμβει" ακυρώνοντας ταινίες/αυτοκόλλητα ασφαλείας ο μη εξουσιοδοτημένος τεχνικός που το πήγες γιατί νομικά βγαίνει εκτός εγγύησης και σε βλέπω να το κρατάς ως έχει...

Απο εκεί και πέρα το τι κόστος σου ανέφερε η ACS ατομικά με το τι συμβαίνει με τις εταιρείες απέχει οπότε εκ των υστέρων δεν μπορεί να γίνει κάτι. Έπρεπε εκείνη τη στιγμή να επικοινωνήσεις πριν την παραλαβή.

Αυτονόητο πως πρέπει να έχουν το αρχικό στα χέρια τους για να μπορεί να γίνει (αν γίνει αντικατάσταση).

Αν είναι άθικτη η αρχική συσκευασία και τα παρελκόμενα (εννοώ να μην υπάρχουν εκδορές, σκισμένα βιβλιαράκια, κλπ) τότε έχεις ελπίδες για αντικατάσταση. Βέβαια δικαιολογεί η πολιτική των εταιρειών αντικατάσταση αν έχει γίνει τουλάχιστον 3ος έλεγχος (με αιτία), με γνωστοποίηση βλάβης.

 

Να υποθέσω η αγορά έγινε μέσα από κάποιο παρα-κατάστημα (από το Skroutz? )

Δημοσ.
9 ώρες πριν, kormos είπε

Η Infoquest είναι η επίσημo service οπότε γι αυτό και πήγε εκεί.

Φρόντισε μόνο να μην έχει "παρέμβει" ακυρώνοντας ταινίες/αυτοκόλλητα ασφαλείας ο μη εξουσιοδοτημένος τεχνικός που το πήγες γιατί νομικά βγαίνει εκτός εγγύησης και σε βλέπω να το κρατάς ως έχει...

Απο εκεί και πέρα το τι κόστος σου ανέφερε η ACS ατομικά με το τι συμβαίνει με τις εταιρείες απέχει οπότε εκ των υστέρων δεν μπορεί να γίνει κάτι. Έπρεπε εκείνη τη στιγμή να επικοινωνήσεις πριν την παραλαβή.

Αυτονόητο πως πρέπει να έχουν το αρχικό στα χέρια τους για να μπορεί να γίνει (αν γίνει αντικατάσταση).

Αν είναι άθικτη η αρχική συσκευασία και τα παρελκόμενα (εννοώ να μην υπάρχουν εκδορές, σκισμένα βιβλιαράκια, κλπ) τότε έχεις ελπίδες για αντικατάσταση. Βέβαια δικαιολογεί η πολιτική των εταιρειών αντικατάσταση αν έχει γίνει τουλάχιστον 3ος έλεγχος (με αιτία), με γνωστοποίηση βλάβης.

Να υποθέσω η αγορά έγινε μέσα από κάποιο παρα-κατάστημα (από το Skroutz? )

Πολύ σωστά από skroutz έγινε η αγορά. Μόλις μου τηλεφώνησαν οι ίδιοι από την infoquest και μου είπαν να το στείλω απευθείας σε αυτούς πάλι για έλεγχο. Τους είπα πως πριν το στείλω θα βγάλω βίντεο δείχνοντας την απόδειξη πληρωμής και τα στοιχεία μου , όπου θα φαίνεται και θα ακούγεται το πρόβλημα για να μη με βγάλουν και τρελό ΠΑΛΙ. Από την HP μου λένε να προχωρήσουμε κατευθείαν στην αντικατάσταση. Δεν ξέρω που κολλάει η δουλειά. Με κόβω να το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα για επισκευή και ας χάσω την εγγύηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Kete96 είπε

Πολύ σωστά από skroutz έγινε η αγορά. Μόλις μου τηλεφώνησαν οι ίδιοι από την infoquest και μου είπαν να το στείλω απευθείας σε αυτούς πάλι για έλεγχο. Τους είπα πως πριν το στείλω θα βγάλω βίντεο δείχνοντας την απόδειξη πληρωμής και τα στοιχεία μου , όπου θα φαίνεται και θα ακούγεται το πρόβλημα για να μη με βγάλουν και τρελό ΠΑΛΙ. Από την HP μου λένε να προχωρήσουμε κατευθείαν στην αντικατάσταση. Δεν ξέρω που κολλάει η δουλειά. Με κόβω να το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα για επισκευή και ας χάσω την εγγύηση.

Όχι δεν υπάρχει λόγος! Κράτα την εγγύηση γιατί ποτέ δεν ξέρεις...

Δυστυχώς όταν οι αγορές γίνονται από καταστήματα "χωρίς φυσικό κατάστημα" ή οτιδήποτε άλλο συνεπάγεται αυτό μπλέκεις στο κομμάτι του σερβις.

Θα πρότεινα αφούσε ενημέρωσαν έτσι να το στείλεις με αντίγραφο της απόδειξης.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Kete96 είπε

Πολύ σωστά από skroutz έγινε η αγορά. Μόλις μου τηλεφώνησαν οι ίδιοι από την infoquest και μου είπαν να το στείλω απευθείας σε αυτούς πάλι για έλεγχο. Τους είπα πως πριν το στείλω θα βγάλω βίντεο δείχνοντας την απόδειξη πληρωμής και τα στοιχεία μου , όπου θα φαίνεται και θα ακούγεται το πρόβλημα για να μη με βγάλουν και τρελό ΠΑΛΙ. Από την HP μου λένε να προχωρήσουμε κατευθείαν στην αντικατάσταση. Δεν ξέρω που κολλάει η δουλειά. Με κόβω να το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα για επισκευή και ας χάσω την εγγύηση.

Αφού σου λένε από την HP για αντικατάσταση προχώρα το. Θα ήταν καλύτερο να το στείλεις επευθείας στην HP. Επικοινώνησε λοιπόν με την HP και ρώτα τους τα έξοδα αποστολής προς αυτούς ποιος τα πληρώνει από την στιγμή που αποδειχθεί και τυπικά ότι όντως έχει πρόβλημα τονίζοντάς τους ότι το έχεις στείλει ήδη μια φορά.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Μου τηλεφώνησαν μέχρι και από τα κεντρικά της HP όπου και μου έδωσαν να καταλάβω πως για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης πρέπει πρώτα οι τεχνικοί να εντοπίσουν και οι ίδιοι την βλάβη, στην προκειμένη περίπτωση η InfoQuest. Οπότε και εγώ το έστειλα πάλι στην Αθήνα μην έχοντας τη δυνατότητα να κάνω κάτι άλλο. Θέλω να πιστεύω πως το λάπτοπ αυτήν τη φορά θα εμφανίσει το πρόβλημα για να τελειώνουμε επιτέλους. Αν όχι, λογικά θα το ζητήσω πίσω και θα το επισκευάσω ο ίδιος (σε κατάστημα χάνοντας την εγγύηση). Ελπίζω σε αίσιο τέλος.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Kete96 είπε

Καλησπέρα παιδιά. Μου τηλεφώνησαν μέχρι και από τα κεντρικά της HP όπου και μου έδωσαν να καταλάβω πως για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης πρέπει πρώτα οι τεχνικοί να εντοπίσουν και οι ίδιοι την βλάβη, στην προκειμένη περίπτωση η InfoQuest. Οπότε και εγώ το έστειλα πάλι στην Αθήνα μην έχοντας τη δυνατότητα να κάνω κάτι άλλο. Θέλω να πιστεύω πως το λάπτοπ αυτήν τη φορά θα εμφανίσει το πρόβλημα για να τελειώνουμε επιτέλους. Αν όχι, λογικά θα το ζητήσω πίσω και θα το επισκευάσω ο ίδιος (σε κατάστημα χάνοντας την εγγύηση). Ελπίζω σε αίσιο τέλος.

Ας ελπίσουμε να λυθεί ομαλά το πρόβλημα και η ταλαιπωρία σου..  

Δημοσ.

Επιτέλους το πρόβλημα εντοπίστηκε. Μου είπαν πως ο δίσκος ακουγόταν αλλά στα πλαίσια του ΟΚ. Παρόλα αυτά το μηχάνημα έκανε 1 τέταρτο να ανοίξει οπότε και πείστηκαν πως έχει πρόβλημα. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για τις συμβουλές και την στήριξή σας. Καλή συνέχεια σε όλους.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Kete96 είπε

Επιτέλους το πρόβλημα εντοπίστηκε. Μου είπαν πως ο δίσκος ακουγόταν αλλά στα πλαίσια του ΟΚ. Παρόλα αυτά το μηχάνημα έκανε 1 τέταρτο να ανοίξει οπότε και πείστηκαν πως έχει πρόβλημα. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για τις συμβουλές και την στήριξή σας. Καλή συνέχεια σε όλους.

Τελος καλό όλα καλά :)

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Kete96 είπε

Επιτέλους το πρόβλημα εντοπίστηκε. Μου είπαν πως ο δίσκος ακουγόταν αλλά στα πλαίσια του ΟΚ. Παρόλα αυτά το μηχάνημα έκανε 1 τέταρτο να ανοίξει οπότε και πείστηκαν πως έχει πρόβλημα. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για τις συμβουλές και την στήριξή σας. Καλή συνέχεια σε όλους.

Και εξακολουθούν να το παίζουν εξυπνάκηδες δηλ.? Το γνωστό κακό after sales support της HP.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Και εξακολουθούν να το παίζουν εξυπνάκηδες δηλ.? Το γνωστό κακό after sales support της HP.

Σημασία έχει ότι το άλλαξαν οπότε όλα καλά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...