BlueBlood7 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Από την στιγμή που παίρνεις την παραπάνω εικόνα με τα partitions σου τον εμφανίζει τον σκληρό. Πως δεν τον βλέπεις? Κάτι άλλο κοιτάς και προφανώς κοιτάς λάθος.
Kete96 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, BlueBlood7 είπε Από την στιγμή που παίρνεις την παραπάνω εικόνα με τα partitions σου τον εμφανίζει τον σκληρό. Πως δεν τον βλέπεις? Κάτι άλλο κοιτάς και προφανώς κοιτάς λάθος. Βρίσκομαι σε αυτό το σημείο, πατάω hard disk test, και μου λέει hard disk not exist.
kormos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Εγώ βλέπω πως λείπουν βασικές γνώσεις που με ένα βίντεο και δέκα πληροφορίες δεν μαθαίνεις. Πήγαινε σε κάποιον γνωστό, φίλο ή τεχνικό (της γειτονιάς). Δώσε το ανάλογο αντίτιμο και σε 1-2 ώρες θα έχεις τον υπολογιστή σου έτοιμο. Τρως μέρες και απλά το κοιτάς... 1 1
Kete96 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2018 Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Παρέλαβα το λάπτοπ χωρίς βέβαια να έχει γίνει αντικατάσταση. Ακολούθησα τις συμβουλές σας για το boot (διαγραφη δισκων, new κτλ.) Το λάπτοπ δούλευε άψογα και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια. Ακούγεται επίσης πάρα πολύ. Ο ήχος είναι όπως ακριβώς και στο συγκεκριμένο βίντεο. Να σας υπενθυμίσω πως από την HP μου είπαν πως το διαγνωστικό τους δεν έβγαλε τίποτα, όπως και στο βίντεο. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το καλώδιο SATA ή αποκλειστικά και μόνο ο δίσκος;
BlueBlood7 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2018 Προσπάθησε να βάλεις πάλι τα windows και να ανεβάσεις screenshot από το HD Sentinel τις καρτέλες overview και SMART.
kormos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2018 4 ώρες πριν, Kete96 είπε Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Παρέλαβα το λάπτοπ χωρίς βέβαια να έχει γίνει αντικατάσταση. Ακολούθησα τις συμβουλές σας για το boot (διαγραφη δισκων, new κτλ.) Το λάπτοπ δούλευε άψογα και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια. Ακούγεται επίσης πάρα πολύ. Ο ήχος είναι όπως ακριβώς και στο συγκεκριμένο βίντεο. Να σας υπενθυμίσω πως από την HP μου είπαν πως το διαγνωστικό τους δεν έβγαλε τίποτα, όπως και στο βίντεο. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το καλώδιο SATA ή αποκλειστικά και μόνο ο δίσκος; Θα επιμέινω σ αυτή την άποψή μου. Αν έχεις άλλο υπολογιστή με εγκατεστημένα windows 10 (και μπορείς) βαλ τον μέσα το λαπτοπ για να δεις αν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Λογικά για να εξακολουθούν να λένε πως δνε υπάρχει βλάβη τότε κάτι άλλο απο πλευράς σου είναι το πρόβλημα. Δεν αλλάζεις και πρίζα ρεύματος μήπως και έχεις πρόβλημα εκεί και παθαίνει ότι παθαίνει στο χώρο σου λόγο ρεύματος;
Kete96 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 14 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε Προσπάθησε να βάλεις πάλι τα windows και να ανεβάσεις screenshot από το HD Sentinel τις καρτέλες overview και SMART. Το άφησα σε ένα κατάστημα (όπως είχες πει) για να έχω το κεφάλι μου καθαρό. Αύριο θα ξέρω 100% τι ακριβώς έχει το λάπτοπ. 12 ώρες πριν, kormos είπε Θα επιμέινω σ αυτή την άποψή μου. Αν έχεις άλλο υπολογιστή με εγκατεστημένα windows 10 (και μπορείς) βαλ τον μέσα το λαπτοπ για να δεις αν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Λογικά για να εξακολουθούν να λένε πως δνε υπάρχει βλάβη τότε κάτι άλλο απο πλευράς σου είναι το πρόβλημα. Δεν αλλάζεις και πρίζα ρεύματος μήπως και έχεις πρόβλημα εκεί και παθαίνει ότι παθαίνει στο χώρο σου λόγο ρεύματος; Δυστυχώς δεν έχω άλλο. Γι'αυτό αγόρασα και καινούριο (κάηκε το προηγούμενο). Όσο για την πρίζα, δεν νομίζω να φταίει αυτό, γιατί όταν το είχα στείλει πίσω στο κατάστημα μου είπαν ότι και αυτοί άκουσαν το κλικάρισμα του δίσκου.
kormos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 26 λεπτά πριν, Kete96 είπε Το άφησα σε ένα κατάστημα (όπως είχες πει) για να έχω το κεφάλι μου καθαρό. Αύριο θα ξέρω 100% τι ακριβώς έχει το λάπτοπ. Δυστυχώς δεν έχω άλλο. Γι'αυτό αγόρασα και καινούριο (κάηκε το προηγούμενο). Όσο για την πρίζα, δεν νομίζω να φταίει αυτό, γιατί όταν το είχα στείλει πίσω στο κατάστημα μου είπαν ότι και αυτοί άκουσαν το κλικάρισμα του δίσκου. Όμως όταν γνωστοποιεί η αντιπροσωπεία ότι δεν υπάρχει πρόβλημα κάτι σημαίνει και αυτό...
Kete96 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 4 ώρες πριν, kormos είπε Όμως όταν γνωστοποιεί η αντιπροσωπεία ότι δεν υπάρχει πρόβλημα κάτι σημαίνει και αυτό... Αυτοί απλώς έτρεξαν τα διαγνωστικά τους. Δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να τον ανοίξουν και να ακούσουν τον δίσκο. Το παραπάνω βίντεο που ανέβασα είναι ίδια περίπτωση, καθαρό διαγνωστικό αλλά πρόβλημα στον δίσκο.
kormos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, Kete96 είπε Αυτοί απλώς έτρεξαν τα διαγνωστικά τους. Δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να τον ανοίξουν και να ακούσουν τον δίσκο. Το παραπάνω βίντεο που ανέβασα είναι ίδια περίπτωση, καθαρό διαγνωστικό αλλά πρόβλημα στον δίσκο. Αν το έχεις πάρει καινούργιο από κατάστημα, ζήτα να το στείλουν πάλι και να σου προσκομίσουν τις γνωματεύσεις (φωτοαντίγραφο) της αντιπροσωπείας.
Kete96 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, kormos είπε Αν το έχεις πάρει καινούργιο από κατάστημα, ζήτα να το στείλουν πάλι και να σου προσκομίσουν τις γνωματεύσεις (φωτοαντίγραφο) της αντιπροσωπείας. Μου έστειλαν τη γνωμάτευση του service όπου έστειλαν το λάπτοπ για έλεγχο. Μόλις με ενημέρωσαν από το κατάστημα στο όποιο το πήγα εγώ, πως ο δίσκος είναι για "πέταμα" .
kormos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, Kete96 είπε Μου έστειλαν τη γνωμάτευση του service όπου έστειλαν το λάπτοπ για έλεγχο. Μόλις με ενημέρωσαν από το κατάστημα στο όποιο το πήγα εγώ, πως ο δίσκος είναι για "πέταμα" . Εννοείς στο κατάστημα όπου έκανες την αγορά;
Kete96 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 35 λεπτά πριν, kormos είπε Εννοείς στο κατάστημα όπου έκανες την αγορά; Να τα γράψω λίγο αναλυτικά 1)Πήρα το λάπτοπ 2)Το έστειλα πίσω 3)Αυτοί το έστειλαν στην Αθήνα σε εξουσιοδοτημένο service της ΗP 4)Από εκεί πίσω στο κατάστημα 5) Από το κατάστημα πίσω σε εμένα Με δική μου πρωτοβουλία το πήγα σε ένα δικό μου κατάστημα για έλεγχο. Πριν λίγο μου είπαν πως ο σκληρός είναι off.
BlueBlood7 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Κατά τα άλλα ο δίσκος είχε περάσει όλα τα διαγνωστικά τεστ. Ότι να ναι 1 λεπτό πριν, Kete96 είπε Να τα γράψω λίγο αναλυτικά 1)Πήρα το λάπτοπ 2)Το έστειλα πίσω 3)Αυτοί το έστειλαν στην Αθήνα σε εξουσιοδοτημένο service της ΗP 4)Από εκεί πίσω στο κατάστημα 5) Από το κατάστημα πίσω σε εμένα Με δική μου πρωτοβουλία το πήγα σε ένα δικό μου κατάστημα για έλεγχο. Πριν λίγο μου είπαν πως ο σκληρός είναι off. Στείλε το πάλι πίσω και ρίχτους κανα μπινελίκι. Ελπίζω να μην έχεις πληρώσει που το έστειλες πίσω και που θα το ξανά στείλεις.
Kete96 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, BlueBlood7 είπε Κατά τα άλλα ο δίσκος είχε περάσει όλα τα διαγνωστικά τεστ. Ότι να ναι Αυτό φίλε να πάρεις να το πεις στο υποτιθέμενο εξουσιοδοτημένο service της HP. Info Quest. Έχω και τα χαρτιά που μου έστειλαν όπου αναφέρουν πως ο δίσκος δεν έχει τίποτα. Απλώς αυτοί δεν άνοιξαν το laptop και δεν άκουσαν το πρόβλημα και απλά εμπιστεύτηκαν τα διαγνωστικά τους. 3 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε Κατά τα άλλα ο δίσκος είχε περάσει όλα τα διαγνωστικά τεστ. Ότι να ναι Στείλε το πάλι πίσω και ρίχτους κανα μπινελίκι. Ελπίζω να μην έχεις πληρώσει που το έστειλες πίσω και που θα το ξανά στείλεις. Ξέχασα να το πω αυτό. Το λάπτοπ έφυγε από αυτούς Πέμπτη οπότε κανονικά θα ερχόταν σε εμένα σήμερα. Τους λέω στείλτε το Σάββατο και την μικρή εξτρά χρέωση που υπάρχει (3-4€ μου είπαν στην acs) χρεώστε την σε μένα. Πάω να το πάρω και μου λέει η courier 20€....Μου χρέωσαν όλο το ποσό των μεταφορικών...Λέω χαλάλι ας δουλευει το λάπτοπ..ελα όμως που δεν.........τους είπα τώρα απαιτώ αντικατάσταση και δεν θέλω το λάπτοπ να κόβει βόλτες σε όλα τα service της Αθήνας...θα δούμε αυριο.. Μήπως γνωρίζεις, μπορώ να τους πω να μου στείλουν πρώτα το καινούριο και όταν ερθει να δώσω το παλιό στην κουριερ και να το στειλουν πίσω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα