Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


kalou192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χμμμμ,     24000 γιούρα  το 2003 για μοντέλο του 1998  δεύτερο χέρι .

Εποχές ΠΑΣΟΚ και πάρε κόσμε σπιτοαυτοκινητοδιακοποτσικνοπεμπτοδάνειο :D:D  (προς Θεού δεν υπονοώ τίποτε και για κανέναν απλά το πνεύμα της εποχής περιγράφω)

Τι να πήρε άραγε  ....  (άμα θες μας το λες , έστω και με πμ)

 Λογικά αν θεωρήσουμε ότι στα 5 χρόνια χάνει γύρω στο 50% της αξίας του, το 1998 καινούργιο θα έκανε περί τις 50000 δηλαδή γύρω στα 15-17.000.000 δραχμές , σίγουρα κάποιο σενταν από 2000 cc και πάνω γερμανικής προελεύσεως  (ποντάρω σε μερσεντέ:rolleyes:), (εκτός κι αν είσαι petrolhead και πήρες καμιά φτερούγα αλλά φτερούγα και 300.000 χλμ χωρίς βλάβη δεν πολυταιριάζει ) ή καμια τζιπούρα που άρχιζαν  τοτε να γίνονται της μοδός.
 

Θα τα  έδινες σήμερα 24000 για ένα μεταχειρισμένο  αυτοκίνητο  πενταετίας ;

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, nik0laus είπε

Θα τα  έδινες σήμερα 24000 για ένα μεταχειρισμένο  αυτοκίνητο  πενταετίας ;

για κάνα gelenvagen γιατί όχι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαρτάται από τα οικονομικά του καθενός.

Εχω δει να πωλείται Πόρσε Καγιέν με 10.000. Αν κάποιος έχει χρήμα να το συντηρήσει γιατί ότι;

Ειδικά την σημερινή εποχή αυτοί που έχουν μεγάλο εισόδημα και χρήμα, μπορούν να βρουν καλές προσφορές σε σπίτια-αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά όποιος έχει πραγματικά τη δυνατότητα να συντηρήσει μια καγιέν έχει τη δυνατότητα να την αγοράσει και στην κανονική τιμή της τρέχουσας αγοραστικής της αξίας (καινούργια ή μεταχειρισμένη) και όχι να περιμένει να βρει μια σκοτωμένη για τον α' ή β' λόγο , βέβαια εννοείται πως αν βρει μια με 10000 γιούρο καλά θα κάνει να την πάρει. Και φυσικά δε νομίζω ο συγκεκριμένος άνθρωπος να άνοιγε θέμα σε φόρουμ για τέτοιο  ζήτημα .

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 ώρες πριν, nik0laus είπε

Χμμμμ,     24000 γιούρα  το 2003 για μοντέλο του 1998  δεύτερο χέρι .

Εποχές ΠΑΣΟΚ και πάρε κόσμε σπιτοαυτοκινητοδιακοποτσικνοπεμπτοδάνειο :D:D  (προς Θεού δεν υπονοώ τίποτε και για κανέναν απλά το πνεύμα της εποχής περιγράφω)

Τι να πήρε άραγε  ....  (άμα θες μας το λες , έστω και με πμ)

 Λογικά αν θεωρήσουμε ότι στα 5 χρόνια χάνει γύρω στο 50% της αξίας του, το 1998 καινούργιο θα έκανε περί τις 50000 δηλαδή γύρω στα 15-17.000.000 δραχμές , σίγουρα κάποιο σενταν από 2000 cc και πάνω γερμανικής προελεύσεως  (ποντάρω σε μερσεντέ:rolleyes:), (εκτός κι αν είσαι petrolhead και πήρες καμιά φτερούγα αλλά φτερούγα και 300.000 χλμ χωρίς βλάβη δεν πολυταιριάζει ) ή καμια τζιπούρα που άρχιζαν  τοτε να γίνονται της μοδός.
 

Θα τα  έδινες σήμερα 24000 για ένα μεταχειρισμένο  αυτοκίνητο  πενταετίας ;

Γερμανία εμένα τότε,δεν πήρα κανένα δάνειο,τα χρηματα υπήρχαν από ιδιοκτητη μεταφορική εταιρεία στη Γερμανία,το αμάξι ήταν από πρώτο χέρι με 41.000χλμαπό την επίσημη αντιπροσωπεία του Μονάχου,το 2014 επέστρεψα μόνιμα στην Ελλάδα,οι λόγοι ήταν πολλοί και διάφοροι,πέρυσι το εκτελωνισα  και του έβαλα ελληνικές πινακιδες.

Το αμάξι είναι clk230.

Σήμερα θα αγόραζα ξανά μεταχειρισμένο,εφόσων είναι από ιδιώτη που γνωρίζω ή από επίσημη αντιπροσωπεία αλλιως μόνο μετά από εξονυχιστικο έλεγχο σε δικό μου συνεργείο.

Οπότε επειδή η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή,δεν είναι σωστό να γενικεύουμε εφόσων δεν γνωρίζουμε την περίπτωση και τα δεδομένα του καθενός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέσα έπεσα :)   (όσον αφορά το μερσεντές)

Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται . Υποθέτω ότι κάλλιστα θα μπορούσες να την πάρεις και καινούρια  ...  (βεβαια εσύ ξέρεις καλύτερα)

Όσον αφορά τα "δανεια" το είπα για να χαμογελάσουμε λίγο σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση που βιώνουμε και όχι ως μομφή (το ξεκαθάρισα άλλωστε εξ αρχής).

Σήμερα που μένεις στην Ελλάδα του Αλέξη θα έδινες 25000 για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 2300 cc πενταετίας με ελληνικές πινακίδες με ότι αυτό συνεπάγεται (τεκμηρια -τελη- φορο πολυτελείας κλπ) ;

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εγώ προσωπικά όχι,επειδή λόγω οικογένειας έχω αλλες προτεραιότητες και δεν θα έδινα 25 χιλιάρικα για αμάξι ειτε καινούργιο ειτε μεταχειρισμένο.

Είναι ανάλογα την περίπτωση του καθένα.

Το σημαντικότερο πιστεύω είναι να μην αγοραζεις κάτι που δεν ανταποκρίνεται στα οικονομικά σου,δηλαδή έχω δει άτομα να έχουν ακριβά αυτοκίνητα με δάνειο και να μην εχουν να πληρώσουν βασικές υποχρεώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω αγορασει ποτε καινουριο και ουτε προκειται, εκτος αν κατσει κανα τζοκερ (που δεν παιζω). Ελλαδα αγορασα το 2010 μεταχειρο 2 ετων με ελαχιστα χιλιομετρα με 12.000 και τιμη καταλογου 21.000 (Bravo sport, αμαξαρα, εβγαλε μια μπαταρια ως "βλαβη" σε 5 χρονια). Εξωτερικο που ειμαι, ιαπωνα Fuji industries, πετρελαιο 4x4  με 53Κ χλμ με μια 20αρα με τιμη καταλογου 32Κ που δε σκοπευω να αλλαξω συντομα.

Απο την προσωπικη μου εμπειρια, ελαφρως μεταχειρισμενο 2-3-4 ετων και ΕΝΔΕΛΕΧΕΣ ψαξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...