Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ίντερνετ και τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι από εμένα και αν δέχομαι να μου στείλουν τεχνικό και να τον πληρώσω εγώ και δέχτηκα... Εγώ έλειπα και άφησα την μητέρα μου να περιμένει τον τεχνικό . Ο τεχνικός της είπε ότι το πρόβλημα είχε δημιουργηθεί από το καλοδιο που πάει από το pc στο router ότι είχε κοπεί . Έτσι υπόγραψε η μάνα μου το χρεως των 30ευρω. Όταν γύρισα εγώ σπίτι είδα ότι ο τυπος μας είχε δουλέψει κανονικά και ότι το καλοδιο ήταν μια χαρά με αυτό συνδέομαι ακόμη. Έκανα αίτηση να μην πληρώσω και μου απάντησαν ότι αν δεν πληρώσω θα μου το κόψουν... Τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση ξέρει κανείς? Αν δεν πληρώσω το τεχνική υποστήριξη έχουν το δικαίωμα να μου το κόψουν? Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! 

Δημοσ.

απλα θα τους τρίξεις λίγο τα δόντια 

θα πεις ειτε μου το φτιαχνετε ειτε κανω καταγγελια και φορητοτητα και θα παρουν κατι αλλο 

Δημοσ.

Σε λίγο θα τους πληρωνουν και τη βενζινα για το αμαξι οι πελατες

Δυστηχώς στη χώρα μας μόνο με καταγγελία βγάζεις άκρη 

Δημοσ.

Τελικά το φτιάξανε. Ήρθε ο τεχνικός εδώ και διαμαγιας μετά από ένα λεπτό και το ίντερνετ. Και είπε ότι το πρόβλημα ήταν το καλοδιο που ήταν κομμένο και μπλόκαρε το ρουτερ.... Εγώ όταν γυρησα σπίτι ελενξα πολύ καλά το καλοδιο δεν ειχε τίποτα! Καταλάβατε πήρε η μάνα μου που δεν ξέρει από αυτά και το εκμετελευτηκανε και μου λένε εμένα στο τηλ.  υπόγραψε? Ε τι ψάχνεις τώρα? 

Δημοσ.

Κοίτα δεν αμφιβάλω ότι το είχες τσεκαρει αλλά όντως μήπως είχε θέμα το καλώδιο? Και πιο καλώδιο? Αυτό του ρούτερ με το pc? Συγχρονίζε πριν  το ρούτερ? Ούτε τηλέφωνο  δεν  ειχες.. Τεσπά. άκρη δεν θα βγάλεις..   Ούτε κ εγώ θα πίστευα μια τόσο χαζή δικαιολογία. Κρίμα για τα 30 ευρώ..τώρα αν το τραβήξεις κάτι μπορεί να κερδίσεις..  

 

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι το καλοδιο σίγουρα είναι μια χαρά με αυτό μπαίνω  δύο μήνες ακόμα χωρης κανένα προβλημα. Πως να το τραβήξω? Κάναμε την αίτηση που μας είπαν και μας στείλανε μήνυμα  στο κηνιτο ότι η χρεώσεις είναι σωστές και να πληρώσω αλλιώς θα μας το κόψουν 

Spoiler

 

3 λεπτά πριν, postfire είπε

σε αυτες τις περιπτωσεις πρεπει να ειμαστε παρων δεν αφινουμε αλλον να το γιατι

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου αλλά έτυχε μετά έμαθα τι έγινε 

  • Like 1
Δημοσ.

Μια καταγγελια στον καταναλωτη η στην εεττ και να δεις 

Σε ενα γνωστο μου της ιδιες μλκ ελεγαν μολις τους εστειλε τη καταγγελια του εβγαλαν τη χρεωση κια του εδωσαν 1 παγιο δωρο 

Κανονικα δεν εινια κια οτι καλυτερο αλλα σε αναγκαζουν να κινηθεις ετσι 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...