Προς το περιεχόμενο

Έλεγχος σε ΚΤΕΟ


JoooJ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

είναι να περάσω ΚΤΕΟ σύντομα στο αυτοκίνητο και σε αντίθεση με πολλούς που το βλέπουν τυπικά και θέλουν να πάρουν το χαρτί θέλω να γίνει έλεγχος στο αμάξι.

βασικά η απορία μου είναι, τι ελέγχουνε στο ΚΤΕΟ; 

είχα κάνει πριν 6 μήνες service και είναι όλα OK, ένας φίλος όμως μηχανικός μου είπε ότι οι αναρτήσεις θέλουν αλλαγή. το επίσημο service λέει δεν υπάρχει θέμα.

επίσης πιθανόν να θέλω ευθυγράμμιση.

αυτά τα ελέγχουν; μπορώ να τους πω να ελέγξουν κάτι εξτρά;

αυτό που σκέφτομαι είναι ότι, πάω που πάω ας το εκμεταλλευτώ να γίνει έλεγχος. μπορεί να τα ελέγχουν όλα απλά δε ξέρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν θελεις πραγματικο ελεγχο και καλα κανεις, πηγαινε σε ενα μαστορα εμπιστοσυνης σου να δει το αμαξι .

Στο ΚΤΕΟ τυπικα κοιαζουν το αμαξι και για να σε κοψουν πρεπει να εχει κατι πολυ χοντρο οπως πολυ φθαρμενα ελαστικα κλπ .

Αν θελει ευθυγραμιση μποριες και μονο σου να το καταλαβεις αν εχει κατι στην οδηγηση με το τιμονι .Ακομα και να θελει κοστος 30 ευρω μονο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είπα, πριν 6 μήνες έγινε το service και όλα ήταν οκ.

απλά αφού τα δώσω που θα δώσω τα 45€ (κάπου εκεί δεν είναι;) γιατί να μην γίνει κι ένας σωστός έλεγχος.

αν είχα θέμα με το αμάξι θα πήγαινα κατευθείαν στο συνεργείο. δε θα περίμενα το ΚΤΕΟ.

αλλά δε ξέρω τι ελέγχουν στο ΚΤΕΟ και πόσο σοβαρά το ελέγχουν.

για ευθυγράμμιση θα πάω έτσι κι αλλιώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, JoooJ είπε

όπως είπα, πριν 6 μήνες έγινε το service και όλα ήταν οκ.

απλά αφού τα δώσω που θα δώσω τα 45€ (κάπου εκεί δεν είναι;) γιατί να μην γίνει κι ένας σωστός έλεγχος.

αν είχα θέμα με το αμάξι θα πήγαινα κατευθείαν στο συνεργείο. δε θα περίμενα το ΚΤΕΟ.

αλλά δε ξέρω τι ελέγχουν στο ΚΤΕΟ και πόσο σοβαρά το ελέγχουν.

για ευθυγράμμιση θα πάω έτσι κι αλλιώς

Μην περιμενεις τιποτα απο το ΚΤΕΟ....Ολα γινοντε για τα 45-50 ευρω .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, JoooJ είπε

είναι να περάσω ΚΤΕΟ σύντομα στο αυτοκίνητο και σε αντίθεση με πολλούς που το βλέπουν τυπικά και θέλουν να πάρουν το χαρτί θέλω να γίνει έλεγχος στο αμάξι.

βασικά η απορία μου είναι, τι ελέγχουνε στο ΚΤΕΟ; 

είχα κάνει πριν 6 μήνες service και είναι όλα OK, ένας φίλος όμως μηχανικός μου είπε ότι οι αναρτήσεις θέλουν αλλαγή. το επίσημο service λέει δεν υπάρχει θέμα.

επίσης πιθανόν να θέλω ευθυγράμμιση.

αυτά τα ελέγχουν; μπορώ να τους πω να ελέγξουν κάτι εξτρά;

αυτό που σκέφτομαι είναι ότι, πάω που πάω ας το εκμεταλλευτώ να γίνει έλεγχος. μπορεί να τα ελέγχουν όλα απλά δε ξέρω

Δεν νομίζω να είναι στο χέρι σου το τι ακριβώς θα ελεγθεί στο ΚΤΕΟ, και το πόσο σχολαστικός θα είναι ο έλεγχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτάνε ελαστικά (χρονολογία/φθορά), διεύθυνση (απόκλιση δεξιά-αριστερά), φρένα (ανισομερής πέδηση ανά άξονα), αμορτισέρ (ανισομερής απόσβεση ανά άξονα και μη απόσβεση ανά τροχό), δέσμη φώτων, αν έχεις φαρμακείο-πυροσβεστήρα-τρίγωνο, καυσαέρια (γι' αυτό ισχύει και σαν κάρτα καυσαερίων το ΚΤΕΟ για 1 χρόνο). Δεν γνωρίζω αν κοιτάνε κάτι άλλο. Σίγουρα το αφήνουν 20 λεπτά έστω κι αν έχουν τελειώσει νωρίτερα γιατί πλέον είναι συστημικά όλα. Επίσης τραβάνε και φωτογραφία που να φαίνεται η πινακίδα ως αποδεικτικό ότι πέρασε όντως το συγκεκριμένο όχημα.

Αυτά όντως τα κοιτάνε. Το θέμα είναι κατά πόσο καλιμπραρισμένα είναι τα μηχανήματά τους (έχει τύχει με τα ίδια αμορτισέρ στο ίδιο ΚΤΕΟ μετά από 2 χρόνια να βγάζουν καλύτερα νούμερα....)
Για να κοπείς πρέπει να έχει κάτι τραγικό το αυτοκίνητο, όπως εντελώς λιωμένα ελαστικά, ή απόκλιση διεύθυνσης πάνω από 30% (δηλαδή να πηγαίνεις με το τιμόνι στις 60°), να μην πιάνει καθόλου το χειρόφρενο κλπ. Ήταν τις προάλλες μια κυρία, της λέει "κυρία μου τα ελαστικά σας είναι 8 ετών, δε μπορώ να σας περάσω". Του έλεγε εκεί κάτι "Μαα είμαι από χωριό, έχω έρθει Αθήνα για δουλειές και το έφερα, δε γίνεται σε 10 μέρες να το ξαναφέρω, εκεί είναι πιο ακριβά τα ΚΤΕΟ μπλαμπλαμπλα". "Κυρία μου, το γνωρίζω, αλλά τα ελαστικά σας θα έπρεπε να έχουν ήδη αλλαχθεί για τη δική σας ασφάλεια και των γύρω σας, και τώρα θα έπρεπε να κοντεύουν να αλλαχθούν και δεύτερη φορά". Δε την ενδιέφερε ρε φίλε...

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, JoooJ είπε

άρα δηλαδή το ΚΤΕΟ είναι απλά τυπικό. δίνουμε τα λεφτά παίρνουμε το χαρτί και όλοι ευχαριστημένοι

Λάθος συμπέρασμα, ο έλεγχος στο ΚΤΕΟ δεν είναι τυπικός, είναι ουσιαστικός.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο έλεγχος στο ΚΤΕΟ είναι ουσιαστικός με την εννοια ότι δεν είναι μόνο για το χαρτί και το παράβολο , ελεγχονται κάποια βασικά σημεία και εάν είναι τα πράγματα εξώφθαλμα σε κόβουν  έχω δει μπροστά μου να μην αφήνουν μια μοτοσυκλετα αλλά και ένα αυτοκίνητο να φύγουν  παρά μόνο φορτωμένα σε οδική βοήθεια .

Βέβαια περνάνε και αυτοκίνητα με παρατηρήσεις για κάποιες μικροεπισκευές ήσσονος σημασίας που πρέπει να γίνουν (πχ μια φορά με πέρασαν  με παρατήρηση για κομμένη φουσκα ημιαξονίου , βέβαια το υπόλοιπο αυτοκίνητο ήταν  σε άριστη κατάσταση μπορεί να κόπηκε και κατά τη διαδρομή μου προς τα εκεί)

Σίγουρα μπορείς να περάσεις και "σαπάκια"  αλλά όχι τόσο εύκολα όπως τις εποχές του Αντρέ  καθώς πλέον κρατείται αρχείο και τηρούνται κάποια προσχήματα .

Αν θέλεις ενδελεχή έλεγχο του οχήματος σίγουρα είναι καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποιον έμπιστο μηχανικό της προκοπής , οι έλεγχοι που κάνουν στο ΚΤΕΟ απλά αφορούν κάποια στάνταρ με σχετικά μεγάλα περιθώρια ανοχών και σου δείχνει μια γενική περιληπτική εικόνα  μιας και  σε 15 λεπτά που διαρκεί η διαδικασία ο ελεγκτής δεν μπορεί να δει και πολλά πράγματα σε βάθος.

 

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

έχει τύχει με τα ίδια αμορτισέρ στο ίδιο ΚΤΕΟ μετά από 2 χρόνια να βγάζουν καλύτερα νούμερα....

Αυτό μην το ξαναπείς, δε γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Putman είπε

Κόβουν για καμμένα φώτα πορείας ή σπασμένο πλαστικό από πίσω φως; 

Για καμενα φωτα φυσικα  και μπορει να σε κοψουν αλλα γιατι καποιος να εχει καμμενα φωτα ?Δεν αντιλαμβανεται τον κινδυνο ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Putman said:

Κόβουν για καμμένα φώτα πορείας ή σπασμένο πλαστικό από πίσω φως; 

Για φώτα πορείας ναι. Για πλαστικό, ανάλογα, αν το στοπ εξακολουθεί να φέγγει κόκκινο κι ας έχει σπάσει ένα μικρό κομματάκι, όχι. Αλλιώς ναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα νουμερα θα αλλαζουν ετσι και αλλιως απο κτεο σε κτεο για διαφορους λογους

Γενικοτερα καμμία εμπιστοσύνη μην εχετε σε αυτα που γραφουν ..

Οσοι ανησυχείτε οτι θα σας κοψουν  ρωτηστε εκει που το πατε σερβις οτι θελετε κτεο με ποιο συνεργαζονται... 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...