Προς το περιεχόμενο

BMW 116 vs Alfa Romeo Giulietta


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, elise είπε

τι αλλο θα διαβασουμε....

9 αμαξια εχω αλλαξει. Λες να μην ξερω. Νυχτα εφυγε το bmw..... Και πηρα την 159(με τα 160 οχι με τα 140). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, paylidis είπε

http://www.microchips-tuning.com/gallery/?car_manufacturer=Bmw&car_model=F20+(1+series)

τα αμαξια και οι δυναμομετρησεις τους......

Συγγνώμη αλλά πουθενά δεν αναφέρει την βελτίωση που λες το site της microchips.Βασικα για το F 20 δεν υπάρχει καμμία αναφορά.Και όλες οι βελτιώσεις που αναφέρει είναι στα νορμάλ πλαίσια ενός chip tuning,όχι 60 και 70 άλογα,διότι αυτά μόνο με πρόγραμμα εγκεφάλου είναι αδύνατον.

Το να πάρει ένα 4 κύλινδρο αμάξι με ασφάλεια 70 και βάλε ΓΝΗΣΙΑ άλογα δεν είναι κάτι απλό,πρέπει να προσαρμοστούν πολλά μέρη του κινητήρα,το σασμάν,το διαφορικό,τα φρένα και ένα κάρο αλλά πράγματα.Το πρόγραμμα,το λεγόμενο chip tuning από μόνο του δεν κάνει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Συγγνώμη αλλά πουθενά δεν αναφέρει την βελτίωση που λες το site της microchips.Βασικα για το F 20 δεν υπάρχει καμμία αναφορά.Και όλες οι βελτιώσεις που αναφέρει είναι στα νορμάλ πλαίσια ενός chip tuning,όχι 60 και 70 άλογα,διότι αυτά μόνο με πρόγραμμα εγκεφάλου είναι αδύνατον.

Το να πάρει ένα 4 κύλινδρο αμάξι με ασφάλεια 70 και βάλε ΓΝΗΣΙΑ άλογα δεν είναι κάτι απλό,πρέπει να προσαρμοστούν πολλά μέρη του κινητήρα,το σασμάν,το διαφορικό,τα φρένα και ένα κάρο αλλά πράγματα.Το πρόγραμμα,το λεγόμενο chip tuning από μόνο του δεν κάνει τίποτα.

Δε βλέπεις καλά. Για ξανά δες τα. Από 136 τα πάει πάνω από 200... και έχει πάνω από 20 περιπτώσεις f20 

 

οριστε σου επισυνάπτω αν δεν ξέρεις να ψάχνεις και ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα 

9D673777-2397-4FED-AC83-559D3D3BAA16.png

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς δεν ειδες οτι δεν φτάνει αυτή η ιπποδύναμη ΜΟΝΟ με ενα πρόγραμμα, αλλά και με αλλά πραγματα,τα οποία ανάθεμα αν έχουν υπόψη κατά ποσο θα αντέξει το μοτέρ και το σασμαν,κάνε μια γύρα σε συνεργεία να σου πούνε μηχανικοί πόσοι πάνε με διαλυμένα μοτέρ επειδή πίστεψαν τον κάθε βελτιωτη,ο θεός να τον κανει,οτι το αμάξι αντέχει 70 και 80 άλογα επιπλέον με ενα chipακι,ενα intercooler και μια εξάτμιση.

Δεύτερον το 116 δεν έχει από τη μαμά του 158 άλογα αλλά 136.

20 χρόνια και βάλε έχω δει πίστεψε με πολλές τέτοιες βελτιωσεις και πολλά απογοητευμένα παληκάρια,και κατέληξα στο συμπέρασμα και πολλοί μηχανικοί θα στο επιβεβαιώσουν οτι δεν υπάρχει ασφαλής φθηνή βελτίωση που ξεπερνά τα 50 με 60 άλογα με τις μετατροπές που υπόσχεται η microchips.Οτι γίνεται γίνεται,φυσικά,αλλά κοστιζει.

Μέχρι 30-40 άλογα γίνεται άφοβα σε πολλά αμάξια χωρίς πολλές μετατροπές,απο εκεί και πάνω πρεπει να μπει το χερι βαθειά στη τσέπη.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, jmmys είπε

Προφανώς δεν ειδες οτι δεν φτάνει αυτή η ιπποδύναμη ΜΟΝΟ με ενα πρόγραμμα, αλλά και με αλλά πραγματα,τα οποία ανάθεμα αν έχουν υπόψη κατά ποσο θα αντέξει το μοτέρ και το σασμαν,κάνε μια γύρα σε συνεργεία να σου πούνε μηχανικοί πόσοι πάνε με διαλυμένα μοτέρ επειδή πίστεψαν τον κάθε βελτιωτη,ο θεός να τον κανει,οτι το αμάξι αντέχει 70 και 80 άλογα επιπλέον με ενα chipακι,ενα intercooler και μια εξάτμιση.

Δεύτερον το 116 δεν έχει από τη μαμά του 158 άλογα αλλά 136.

20 χρόνια και βάλε έχω δει πίστεψε με πολλές τέτοιες βελτιωσεις και πολλά απογοητευμένα παληκάρια,και κατέληξα στο συμπέρασμα και πολλοί μηχανικοί θα στο επιβεβαιώσουν οτι δεν υπάρχει ασφαλής φθηνή βελτίωση που ξεπερνά τα 50 με 60 άλογα με τις μετατροπές που υπόσχεται η microchips.Οτι γίνεται γίνεται,φυσικά,αλλά κοστιζει.

Μέχρι 30-40 άλογα γίνεται άφοβα σε πολλά αμάξια χωρίς πολλές μετατροπές,απο εκεί και πάνω πρεπει να μπει το χερι βαθειά στη τσέπη.

Έχει και στοκ ανεβασμένα (βλ. 114 από πάνω) και με αλλά κομμάτια (stage 2) το έγραψα ήδη...

σε κάθε περίπτωση το θέμα βελτίωση σηκώνει πολύ κουβέντα δεν έχει νόημα να ανοίξει εδώ. 

Για την αξιοπιστία της συγκεκριμένης βελτίωσης επειδή είμαι και στα σχετικά φόρουμ δεν υπάρχει έως τώρα κανένα παράπονο ή πρόβλημα και πίστεψε με θα είχαν βγει...3-4 χρόνια το κάνουν αυτό, παλιότερα μάλιστα έβγαζαν και τον εγκέφαλο από το αμάξι...

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 114d δε το βλέπω πάντως στις βελτιώσεις.

Πουλάει η BMW Ελλάδος 114i? Δε τη βρίσκω στο επίσημο site.

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, paylidis είπε

Έχει και στοκ ανεβασμένα (βλ. 114 από πάνω) και με αλλά κομμάτια (stage 2) το έγραψα ήδη...

σε κάθε περίπτωση το θέμα βελτίωση σηκώνει πολύ κουβέντα δεν έχει νόημα να ανοίξει εδώ. 

Για την αξιοπιστία της συγκεκριμένης βελτίωσης επειδή είμαι και στα σχετικά φόρουμ δεν υπάρχει έως τώρα κανένα παράπονο ή πρόβλημα και πίστεψε με θα είχαν βγει...3-4 χρόνια το κάνουν αυτό, παλιότερα μάλιστα έβγαζαν και τον εγκέφαλο από το αμάξι...

Οντως,καλό θα ηταν να ανοίξει ενα θέμα σχετικά με βελτιώσεις, να ειπωθούν τα υπέρ και τα κατά,αν και δύσκολο επειδή το κάθε αμάξι "σηκώνει" από μηδενική έως ατέλειωτη βελτίωση,οποτε παει καθαρά ανάλογα το αμάξι.

Στο θέμα, η Alfa ειναι σίγουρα πιο όμορφη αλλά δεν φτανει σε καμμία περίπτωση την ποιότητα υλικών της BMW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι να πάρει κάποιος αυτοκίνητο για να το βελτιώσει  ,σκέφτεται κανείς και να δώσει κάτι παραπάνω για την αναβαθμισμένη έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου .Ολα εργοστασιακά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fotia είπε

Αν είναι να πάρει κάποιος αυτοκίνητο για να το βελτιώσει  ,σκέφτεται κανείς και να δώσει κάτι παραπάνω για την αναβαθμισμένη έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου .Ολα εργοστασιακά.

Ακριβως. 

Ο κατασκευαστής δεν είναι ηλιθιος να σου δίνει το αυτοκίνητο με λιγότερα άλογα. 

Ολα έχουν τις επιπτώσεις τους 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά ευχαριστώ όλα τα μέλη για τις απαντήσεις!  Για τα alfa romeo ακούω διάφορα τύπου "ακριβό σέρβις, πανάκριβα ανταλλακτικά" και μερικα παιδιά βλέπω το επιβεβαίωσαν αλλά παίζει και να μην είναι ο κανόνας. Σαφώς και η τζουλιέτα είναι πολύ πιο όμορφο αμάξι απ το "παπούτσι" που κάποιος ανέφερε!

Σκάλισμα πάντως δε θα παίξει, δεν ψάχνω παραπάνω "γκάζι" αλλά αξιοπιστία στο δρόμο και λίγο νεύρο παραπάνω όταν θα το χρειαστώ πχ σε μια προσπέραση. Βλέπω απο χώρους τα πάνε καλά και τα 2, αλλά το εσωτερικό της giulietta στα καινούρια έχει αλλάξει αρκετά προς το καλύτερο. Πρέπει να παίξει και test drive για να δω ποιο μου ταιριάζει καλύτερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δε θα σκαλίζεις καινούργιο αμάξι...

απο πάτημα υπερτερεί ξεκάθαρα η Bmw από όμορφια η Alfa. Παπούτσι πάντως δε τη λες για κανένα λόγο...

απο εκεί και πέρα όπως είπες, test drive και βλέπεις. 

Απο σέρβις η Bmw έχει ρίξει σημαντικά τις τιμές της τα τελευταία 3 χρόνια, ενώ βγάζει και προγράμματα δωρεάν σέρβις-εγγυησησ για 4 χρόνια την αγορά αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση η χρέωση πχ για λαδια φιλτρο είναι 80-95 € ανάλογα το μοντέλο στην αντιπροσωπεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, paylidis said:

απο πάτημα υπερτερεί ξεκάθαρα η Bmw 

 

 

Δεν έχω οδηγήσει την Alfa, μόνο τη BMW, αλλά από όσα έχω διαβάσει δεν έχω δει αυτήν την ξεκάθαρη υπεροχή. 

Ίσα ίσα θα έλεγα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...