zio10 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, paylidis είπε Και 100 παίρνει για πλάκα αν αλλάξεις 2-3 βασικά πραγματάκια στο μοτέρ. Με κατοσταρα(αλλά μετά πρέπει να βάζεις μόνιμα κατοστάρα), φιλτρο ελευθερας και μεγαλύτερο Ίντερκουλερ το έχουν πάει 260 άλογα... 70 άλογα παίρνει για πλάκα με απλή βενζίνη... Αν αρχίσεις και σκαλίζεις και εξάτμιση ανεβαίνει κι άλλο αλλά δεν αξίζει ιδιαίτερα από όσο μίλησα με τον βελτίωτη. Για ψαξου λίγο... το κάνουνε εδώ και 4 χρόνια στην Ελλάδα, λες να είναι και ελληνική προτοτυπια ; Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αστέρι σε όλα του (σε αντίθεση με το προηγούμενο που φοράω εγώ). Η μετατροπή αυτή γίνεται πανεύκολα, μέσω obd θυρασ και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα έχει δοκιμαστεί ήδη εδώ και 2-3 χρόνια και δουλεύει άψογα για δεκάδες χιλιάδες χλμ χωρίς το αμάξι να κάνει κιχ. Θέλεις μια μέρα να σε πάρω βόλτα με το δικό μου που είναι ατμοσφαιρικό, stock 122 άλογα να δεις πως διώχνει κωλο χωρίς καμία προσπάθεια; Και ποσό ωραία μαζεύεται από τα συστήματά ασφαλείας του αυτοκινήτου μετά από λίγο;(τα οποία φυσικά αν θες απενεργοποιούνται με ένα κουμπί) Η κατανάλωση πόσο ανεβαίνει; 3 ώρες πριν, adi32 είπε Εμφανισιακά σε κέρδισε αυτό το αργοκίνητο άσχημο παπούτσι? Γέλασα με το παπούτσι! Συμπαθητική είναι, αν και το προηγούμενο μοντέλο μου φαίνεται πιο όμορφο. (Εντάξει όχι σαν την alfa! ). Το εσωτερικό δεν το αλλάζει και πολύ η bmw ε; Εδώ και χρόνια μου φαίνεται σχεδόν ίδιο (ωραίο και προσεγμένο βέβαια ). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Αναμένεται να αλλάξει ριζικά η bmw 1 εντός του '19, και σε αυτή τη γενιά εξάλλου ήταν πίσω απο το audi a3. Σε μερικούς μήνες κυκλοφορεί και η νέα a-class. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Moderators Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 14 minutes ago, xgol said: Αναμένεται να αλλάξει ριζικά η bmw 1 εντός του '19, και σε αυτή τη γενιά εξάλλου ήταν πίσω απο το audi a3. Σε μερικούς μήνες κυκλοφορεί και η νέα a-class. Με βασική έκδοση χωρίς καν πίσω led φώτα, τάσια και 30,4 χιλιάρικα και όλα αυτά για να έχεις το αστεράκι στο κλειδί. Να μου λείπει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Σοβαρά πουλάνε τέτοια αυτοκίνητα με τάσια;! Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από zio10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Αν δεν εχει πισω led, να σου λείπει οντως. Απο τι στιγμη που καποιος φτανει τα λεφτα της bmw, φτανει και τις αλλες δυο premium μάρκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, zio10 είπε Η κατανάλωση πόσο ανεβαίνει; λενε οτι δεν ανεβαινει γιατι με το remapping διορθωνονται "σφαλματα" της Bmw στην παροχή καυσίμου, προσωπικά δεν το πιστευω, θεωρω οτι θα ανεβαινει σιγουρα 20-30%... ακομα και αν δεν ανεβαινει απο το προγραμμα θα ανεβαινει απο το ποδι που θα βαρυνει οταν εχεις τοσα αλογα στους πισω τροχους... προσωπικά παντως ποτε δεν κοιταξα την καταλανωση καυσίμου, κοιταζα παντα να γουσταρω το αμαξι που οδηγαω...όλα τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμοί... Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από paylidis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4mage Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Την Giullieta την έχει φιλαράκι μου στα 1.6 diesel με τα 105 άλογα 2015 μοντέλο (πλέον βγάζουν 120) Το αυτοκίνητο το πήρε 20.000 σε βασική έκδοση η οποία είχε αρκετά έξτρα που δεν θα τα βρεις σε βασική τουλάχιστον έκδοση της 116. Πολύ όμορφο, σπορ, πρακτικό από χώρους, κομπλέ επιδόσεις με 3 drive modes ( dynamic, natural, all weather ). Έχει ωραία αίσθηση στο ταξίδι και ανέκαθεν τα Alfa Romeo ήταν αυστηρά όμορφα και εντυπωσιακά σε όλα τα μοντέλα άλλα και χρώματα. Ακόμη και το 147 ενός φίλου με τις 17άρες qv ζάντες τις Alfa, έρωτας. Απέναντι μου ένας γείτονας έχει το QV 2.0 diesel με τα 170 άλογα, κόκκινο χρώμα, νίκελ καθρέφτες, πανόραμα, το αμάξι είναι απλά πανέμορφο. 3 θέματα μπορεί να σου βγάλει και το πρώτο με τις μεγαλύτερες πιθανότητες. 1) Σπάνε εύκολα τα εσωτερικά κλιπ για το άνοιγμα της πόρτας. Μοιάζουν μεταλλικά άλλα δυστυχώς είναι πλαστικά με νίκελ φινίρισμα. Αποτέλεσμα; Δεν το καλύπτει η εγγύηση, και στην αντιπροσωπεία ζητάνε 450-500 ευρώ διότι αλλάζει φιξ όλο το εσωτερικό της πόρτας. Με ψάξιμο προς ebay μεριά ( όπως και έκανε φίλος ) κατάφερε να βρει μόνο τα κλιπ στα 70 ευρώ νομίζω. Η ειρωνεία; Γνωρίζουν στις αντιπροσωπείες το θέμα! 2) Σκάει σχετικά εύκολα το ταμπλό από τον ήλιο, οπότε χρειάζεται περισσότερη κάλυψη ακόμη κι όταν ο ήλιος δεν είναι στους 35 βαθμούς. 3) Λένε πως είναι ευαίσθητος ο μηχανισμός του πορτ μπαγκαζ. Για το πρώτο την πάτησε ο φίλος του giullieta που το πήρε καινούργιο και δεν του το δέχτηκε η εγγύηση, έτυχε να τα συζητήσω με τον γείτονα του qv. Το αστείο είναι πως στο συνεργείο που πήγε μήπως και το έβρισκε φθηνότερα από κάνα car.gr, λίγο πριν πάμε είχε περάσει άλλο ένα giullieta με το ίδιο πρόβλημα και στην επαρχεία μόνο πολλά που δεν είναι τα giullieta. Αν και τα πιθανά προβλήματα είναι σχετικά, μην το ζορίζεις έτσι διότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν κι από κάτι, δεν σημαίνει σώνει και καλά πως θα τύχουν σε εσένα, άλλα καλό είναι να γνωρίζεις τις πιθανές εκδοχές τους. Το 116 το έχεις επίσης γνωστός μου και μπορώ να πω πως είναι λίγο στενόμακρο. Περισσότερο απλό εσωτερικά από ένα giullieta εκτός άμα μιλάμε για μοντέλο του 2012 και μετά. Κομπλέ κατανάλωση για 1.6 στα 120 άλογα βενζίνη, οπότε ζυγίζεις και παίρνεις. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα bmw, δύσκολα δηλαδή θα τα είχα σε λίστα εκτός βέβαια εάν έβρισκα κάτι που ήταν ευκαιρία διότι στα μεταχειρισμένα κοιτάς να πάρεις το καλύτερο σε χιλιόμετρα, έξτρα, με λιγότερες φθορές, με ενημερωμένα σέρβις, και όσο μπορείς από γνωστό του γνωστού και πάντα ιδιώτες, εκτός εάν ξέρεις μαντράδες κ.λ.π Για καινούργιο αλλάζουν όλα τα ενδεχόμενα, εκεί πας καθαρά σε γούστο. Καλοτάξιδο ότι κι αν πάρεις, να είσαι γερός και προσεκτικός πάντα. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από d4mage 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 5 λεπτά πριν, paylidis είπε λενε οτι δεν ανεβαινει γιατι με το remapping διορθωνονται "σφαλματα" της Bmw στην παροχή καυσίμου, προσωπικά δεν το πιστευω, θεωρω οτι θα ανεβαινει σιγουρα 20-30%... ακομα και αν δεν ανεβαινει απο το προγραμμα θα ανεβαινει απο το ποδι που θα βαρυνει οταν εχεις τοσα αλογα στους πισω τροχους... προσωπικά παντως ποτε δεν κοιταξα την καταλανωση καυσίμου, κοιταζα παντα να γουσταρω το αμαξι που οδηγαω...όλα τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμοί... Καλά ναι, αλλά καλό είναι να το ξέρει όποιος ενδιαφέρεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 7 λεπτά πριν, zio10 είπε Καλά ναι, αλλά καλό είναι να το ξέρει όποιος ενδιαφέρεται. ενας κάτοχος ή ο βελτιωτης ή καποιο εξειδικευμενο φορουμ ισως λυσει αυτη την απορία... σε καθε περιπτωση το ανεφερα οτι απλα γινεται, αν ο ανθρωπος παει να παρει καινουργιο αμαξι με εγγυηση δε νομιζω να το σκαλιξει απο την πρώτη μερα..! Σε σχέση με αυτό που λέει ο @d4mageοντως η βασικη του εκδοση εχει φτωχό εξοπλισμό και τα περισσότερα μεγαχειρισμένα στην αγορά ειναι φτωχά, γεγονος που απογοητευει και εμενα... Για να παρεις full full extra (κανονικό οχι m-pack Κλπ) ξεπερνας τα 30000 για πλακα, το δικο μου που ηταν full extra πλην idrive/οροφής και αυτόματων φώτων-υαλοκαθαριστήρων εχει τιμολογιο αγοράς 28.700 ή 28.900 δε θυμαμαι ακριβως 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elise Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 14 ώρες πριν, mp123 είπε Οτι διαβαζεις μην πιστευεις τιποτα. Εμενα να ρωτησεις που ειχα την ε90 316.οχι μονο πεταει κολο, χοροπηδαει κιολας. Μακρυα. Αμα θες bmw πας σε τουλαχιστον 323 και πανω αμα θες κρατηματα. τι αλλο θα διαβασουμε.... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diskimpex Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Εχω μπει σε 316 το προηγουμενο μοντελο..Πολυ στιβαρο αμαξι σαν τανκ .Αργο λογω μικρης μηχανης.Αλλα δεν χοροπηδα οσο προσεξα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, paylidis είπε Και 100 παίρνει για πλάκα αν αλλάξεις 2-3 βασικά πραγματάκια στο μοτέρ. Με κατοσταρα(αλλά μετά πρέπει να βάζεις μόνιμα κατοστάρα), φιλτρο ελευθερας και μεγαλύτερο Ίντερκουλερ το έχουν πάει 260 άλογα... 70 άλογα παίρνει για πλάκα με απλή βενζίνη... Αν αρχίσεις και σκαλίζεις και εξάτμιση ανεβαίνει κι άλλο αλλά δεν αξίζει ιδιαίτερα από όσο μίλησα με τον βελτίωτη. Για ψαξου λίγο... το κάνουνε εδώ και 4 χρόνια στην Ελλάδα, λες να είναι και ελληνική προτοτυπια ; Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αστέρι σε όλα του (σε αντίθεση με το προηγούμενο που φοράω εγώ). Η μετατροπή αυτή γίνεται πανεύκολα, μέσω obd θυρασ και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα έχει δοκιμαστεί ήδη εδώ και 2-3 χρόνια και δουλεύει άψογα για α. 7 ώρες πριν, paylidis είπε γι 100 παίρνει γιαστοτέρ. Με κατοσταρα(αλλά 70τια γκεένο μοτέρ είναι αστέρι σε όλα του (σε αντίθεση με το προηγούμενο που φοράω εγώ). Η μετατροπή αυτή γίνεται πανεύκολα, μέσω obd θυρασ και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα έχει δοκιμαστεί ήδη εδώ και 2-3 δουκ 7 ώρες πριν, paylidis είπε Και 100 παίρνει για πλάκα αν αλλάξεις 2-3 βασικά πραγματάκια στο μοτέρ. Με κατοσταρα(αλλά μετά πρέπει να βάζεις μόνιμα κατοστάρα), φιλτρο ελευθερας και μεγαλύτερο Ίντερκουλερ το έχουν πάει 260 άλογα... 70 άλογα παίρνει για πλάκα με απλή βενζίνη... Αν αρχίσεις και σκαλίζεις και εξάτμιση ανεβαίνει κι άλλο αλλά δεν αξίζει ιδιαίτερα από όσο μίλησα με τον βελτίωτη. Για ψαξου λίγο... το κάνουνε εδώ και 4 χρόνια στην Ελλάδα, λες να είναι και ελληνική προτοτυπια ; Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αστέρι σε όλα του (σε αντίθεση με το προηγούμενο που φοράω εγώ). Η μετατροπή αυτή γίνεται πανεύκολα, μέσω obd θυρασ και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα έχει δοκιμαστεί ήδη εδώ και 2-3 χρόνια και δουλεύει άψογα για δεκάδες χιλιάδες χλμ χωρίς το αμάξι να κάνει κιχ. Θέλεις μια μέρα να σε πάρω βόλτα με το δικό μου που είναι ατμοσφαιρικό, stock 122 άλογα να δεις πως διώχνει κωλο χωρίς καμία προσπάθεια; Και ποσό ωραία μαζεύεται από τα συστήματά ασφαλείας του αυτοκινήτου μετά από λίγο;(τα οποία φυσικά αν θες απενεργοποιούνται με ένα κουμπί) Θα ήθελα να μάθω τον βελτιωτη που μόνο με ένα πρόγραμμα πάει την 116 στα 200+ άλογα από τα 136.Γιατι από βελτιωτες που τάζουν τα πάντα σχεδόν τζαμπα έχουμε πήξει στην Ελλάδα. Η σωστή βελτίωση κοστίζει και σίγουρα δεν γίνεται με ένα obd 7 ώρες πριν, paylidis είπε Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από jmmys Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 απο τις μικρες βεμβε, μονο την παρακατω αλλιως θα πληρωνεις βεμβε κ θα πηγαινεις σαν συνοδος σε κηδεια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 28 λεπτά πριν, jmmys είπε Θα ήθελα να μάθω τον βελτιωτη που μόνο με ένα πρόγραμμα πάει την 116 στα 200+ άλογα από τα 136.Γιατι από βελτιωτες που τάζουν τα πάντα σχεδόν τζαμπα έχουμε πήξει στην Ελλάδα. Η σωστή βελτίωση κοστίζει και σίγουρα δεν γίνεται με ένα obd http://www.microchips-tuning.com/gallery/?car_manufacturer=Bmw&car_model=F20+(1+series) τα αμαξια και οι δυναμομετρησεις τους...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Θα πατε καινουριο αμαξι 30k ευρω με 109 αλογα να το φτασει καποιος "βελτιωτης" (εντος ή εκτος εισαγωγικων) στα 200? Δεν εγκυμονει κινδύνους? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα