Προς το περιεχόμενο

BMW 116 vs Alfa Romeo Giulietta


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έλεγα μετα το καλοκαίρι να πάω για αυτοκίνητο και κατέληξα σ αυτά τα δύο αφού έβγαλα απ την εξίσωση golf και corsa. Μου αρέσουν και τα δύο εμφανισιακά αλλά με κέρδισε η BMW με την έκδοση efficientdynamics και μηδενικά τέλη. 

 

Απόψεις; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για καινούργιο μιλάς; Η alfa είναι η αγαπημένη μου αλλά και τη bmw τη συμπαθώ πάρα πολύ από μικρός. Πολύ δύσκολη απόφαση και πολύ ωραίο δίλημμα, αμαξάρες και τα δύο! :)

 

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O N13 της 116 είναι ένα μοτέρ διαμάντι*

(Μιλάω για βενζίνη)

απο εμένα άσσος δαγκωτό  εξαιρετικό αυτοκίνητο με απίστευτο πάτημα. 

Η τζουλιετα κατ εμε είναι κομματάκι πιο όμορφη αλλά δε μπορεί να αντιστρέψει αυτό το ζυγό...

 

*αρκει να πούμε ότι χωρίς καμία μετατροπή με ένα προγραμμα μόνο ξεπερνάει τα 200 άλογα για πλακα εντελώς αναίμακτα 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

toyota auris :devil:

οδηγοκεντρικα αμαξια και τα 2, για πρωτη φορα θα επερνα ιταλο κι εγω αν ηθελα να πεταξω ετσι τα λεφτα σε καινουργιο.... απο τα πιο ομορφα αμαξια η τζουλιετα... μετα την 159 βεβαια :wub:

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμπλεξε η φτωχια με την δυστιχια αμα μιλαμε για μτχ

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

Νομίζω για καινούργια η ζυγαριά γέρνει προς Giullieta μεριά, αν σκεφτεί κανείς ότι η multiair 150 super έχει όσο η 116 με τα 109 άλογα... Επίσης από ότι διαβάζω γύρω γύρω η BMW δύσκολα διώχνει κωλο ( βαρύ αμάξι, λίγα άλογα ) οπότε πάει στραφι η πισω κίνηση. Δεν παύει να είναι πολύ καλό αυτοκινητο με πολύ καλό πάτημα, αλλά η Giullieta είναι πολύ πιο όμορφη. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, paylidis είπε

O N13 της 116 είναι ένα μοτέρ διαμάντι*

(Μιλάω για βενζίνη)

απο εμένα άσσος δαγκωτό  εξαιρετικό αυτοκίνητο με απίστευτο πάτημα. 

Η τζουλιετα κατ εμε είναι κομματάκι πιο όμορφη αλλά δε μπορεί να αντιστρέψει αυτό το ζυγό...

*αρκει να πούμε ότι χωρίς καμία μετατροπή με ένα προγραμμα μόνο ξεπερνάει τα 200 άλογα για πλακα εντελώς αναίμακτα 

Τώρα πως θα πάρει το αμάξι σχεδόν 70 άλογα επιπλέον μόνο με πρόγραμμα,θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.

Δημοσ.

καθολου προτοτυπια...ειδικα στα τουρμπο τυπε...

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Εμπλεξε η φτωχια με την δυστιχια αμα μιλαμε για μτχ

ετσι μυστη μου τα μεταχειρισμενα ειναι για την πλεμπα

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, opcorsa είπε

 

ετσι μυστη μου τα μεταχειρισμενα ειναι για την πλεμπα

Το να αγορασεις σημερα μτχ θα εχει οργωσει την μιση ευρωπη η' θα το εχουν σκισει απο leasing εκτος και 1% το βρεις απο νοικοκυρη ιδιωτη αν εισαι τυχερος. Προσωπικα για πρωτο αμαξι στην γυναικα της πηρα καινουργιο μικρο. Που να μπλεξω με μτχ. Πιο πολλα θα μου στοιχιζε χωρια που απο ασφαλεια και μονο ξερω οτι το αμαξι ειναι κουτα αρα δεν εχει τιποτα κρυφο. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν νομίζω 70 αλλά ίσως 30-40. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο αξίζουν αυτές οι βελτιώσεις και τι ρίσκα έχουν για τον κινητήρα.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, bkran είπε

Νομίζω για καινούργια η ζυγαριά γέρνει προς Giullieta μεριά, αν σκεφτεί κανείς ότι η multiair 150 super έχει όσο η 116 με τα 109 άλογα... Επίσης από ότι διαβάζω γύρω γύρω η BMW δύσκολα διώχνει κωλο ( βαρύ αμάξι, λίγα άλογα ) οπότε πάει στραφι η πισω κίνηση. Δεν παύει να είναι πολύ καλό αυτοκινητο με πολύ καλό πάτημα, αλλά η Giullieta είναι πολύ πιο όμορφη. 

Οτι διαβαζεις μην πιστευεις τιποτα. Εμενα να ρωτησεις που ειχα την ε90 316.οχι μονο πεταει κολο, χοροπηδαει κιολας. Μακρυα. Αμα θες bmw πας σε τουλαχιστον 323 και πανω αμα θες κρατηματα. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, GenesisX είπε

Δεν νομίζω 70 αλλά ίσως 30-40. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο αξίζουν αυτές οι βελτιώσεις και τι ρίσκα έχουν για τον κινητήρα.

Και 100 παίρνει για πλάκα αν αλλάξεις 2-3 βασικά πραγματάκια στο μοτέρ. Με κατοσταρα(αλλά μετά πρέπει να βάζεις μόνιμα κατοστάρα), φιλτρο ελευθερας και μεγαλύτερο Ίντερκουλερ το έχουν πάει 260 άλογα... 70 άλογα παίρνει για πλάκα με απλή βενζίνη...

Αν αρχίσεις και σκαλίζεις και εξάτμιση ανεβαίνει κι άλλο αλλά δεν αξίζει ιδιαίτερα από όσο μίλησα με τον βελτίωτη. 

10 ώρες πριν, jmmys είπε

Τώρα πως θα πάρει το αμάξι σχεδόν 70 άλογα επιπλέον μόνο με πρόγραμμα,θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.

Για ψαξου λίγο... το κάνουνε εδώ και 4 χρόνια στην Ελλάδα, λες να είναι και ελληνική προτοτυπια ;

 

Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αστέρι σε όλα του (σε αντίθεση με το προηγούμενο που φοράω εγώ). Η μετατροπή αυτή γίνεται πανεύκολα, μέσω obd θυρασ και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα έχει δοκιμαστεί ήδη εδώ και 2-3 χρόνια και δουλεύει άψογα για δεκάδες χιλιάδες χλμ χωρίς το αμάξι να κάνει κιχ. 

 

10 ώρες πριν, bkran είπε

Νομίζω για καινούργια η ζυγαριά γέρνει προς Giullieta μεριά, αν σκεφτεί κανείς ότι η multiair 150 super έχει όσο η 116 με τα 109 άλογα... Επίσης από ότι διαβάζω γύρω γύρω η BMW δύσκολα διώχνει κωλο ( βαρύ αμάξι, λίγα άλογα ) οπότε πάει στραφι η πισω κίνηση. Δεν παύει να είναι πολύ καλό αυτοκινητο με πολύ καλό πάτημα, αλλά η Giullieta είναι πολύ πιο όμορφη. 

Θέλεις μια μέρα να σε πάρω βόλτα με το δικό μου που είναι ατμοσφαιρικό, stock 122 άλογα να δεις πως διώχνει κωλο χωρίς καμία προσπάθεια; Και ποσό ωραία μαζεύεται από τα συστήματά ασφαλείας του αυτοκινήτου μετά από λίγο;(τα οποία φυσικά αν θες απενεργοποιούνται με ένα κουμπί)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...