Προς το περιεχόμενο

BMW 116 vs Alfa Romeo Giulietta


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έλεγα μετα το καλοκαίρι να πάω για αυτοκίνητο και κατέληξα σ αυτά τα δύο αφού έβγαλα απ την εξίσωση golf και corsa. Μου αρέσουν και τα δύο εμφανισιακά αλλά με κέρδισε η BMW με την έκδοση efficientdynamics και μηδενικά τέλη. 

 

Απόψεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για καινούργιο μιλάς; Η alfa είναι η αγαπημένη μου αλλά και τη bmw τη συμπαθώ πάρα πολύ από μικρός. Πολύ δύσκολη απόφαση και πολύ ωραίο δίλημμα, αμαξάρες και τα δύο! :)

 

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O N13 της 116 είναι ένα μοτέρ διαμάντι*

(Μιλάω για βενζίνη)

απο εμένα άσσος δαγκωτό  εξαιρετικό αυτοκίνητο με απίστευτο πάτημα. 

Η τζουλιετα κατ εμε είναι κομματάκι πιο όμορφη αλλά δε μπορεί να αντιστρέψει αυτό το ζυγό...

 

*αρκει να πούμε ότι χωρίς καμία μετατροπή με ένα προγραμμα μόνο ξεπερνάει τα 200 άλογα για πλακα εντελώς αναίμακτα 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

toyota auris :devil:

οδηγοκεντρικα αμαξια και τα 2, για πρωτη φορα θα επερνα ιταλο κι εγω αν ηθελα να πεταξω ετσι τα λεφτα σε καινουργιο.... απο τα πιο ομορφα αμαξια η τζουλιετα... μετα την 159 βεβαια :wub:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω για καινούργια η ζυγαριά γέρνει προς Giullieta μεριά, αν σκεφτεί κανείς ότι η multiair 150 super έχει όσο η 116 με τα 109 άλογα... Επίσης από ότι διαβάζω γύρω γύρω η BMW δύσκολα διώχνει κωλο ( βαρύ αμάξι, λίγα άλογα ) οπότε πάει στραφι η πισω κίνηση. Δεν παύει να είναι πολύ καλό αυτοκινητο με πολύ καλό πάτημα, αλλά η Giullieta είναι πολύ πιο όμορφη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, paylidis είπε

O N13 της 116 είναι ένα μοτέρ διαμάντι*

(Μιλάω για βενζίνη)

απο εμένα άσσος δαγκωτό  εξαιρετικό αυτοκίνητο με απίστευτο πάτημα. 

Η τζουλιετα κατ εμε είναι κομματάκι πιο όμορφη αλλά δε μπορεί να αντιστρέψει αυτό το ζυγό...

*αρκει να πούμε ότι χωρίς καμία μετατροπή με ένα προγραμμα μόνο ξεπερνάει τα 200 άλογα για πλακα εντελώς αναίμακτα 

Τώρα πως θα πάρει το αμάξι σχεδόν 70 άλογα επιπλέον μόνο με πρόγραμμα,θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθολου προτοτυπια...ειδικα στα τουρμπο τυπε...

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Εμπλεξε η φτωχια με την δυστιχια αμα μιλαμε για μτχ

ετσι μυστη μου τα μεταχειρισμενα ειναι για την πλεμπα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, opcorsa είπε

 

ετσι μυστη μου τα μεταχειρισμενα ειναι για την πλεμπα

Το να αγορασεις σημερα μτχ θα εχει οργωσει την μιση ευρωπη η' θα το εχουν σκισει απο leasing εκτος και 1% το βρεις απο νοικοκυρη ιδιωτη αν εισαι τυχερος. Προσωπικα για πρωτο αμαξι στην γυναικα της πηρα καινουργιο μικρο. Που να μπλεξω με μτχ. Πιο πολλα θα μου στοιχιζε χωρια που απο ασφαλεια και μονο ξερω οτι το αμαξι ειναι κουτα αρα δεν εχει τιποτα κρυφο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δεν νομίζω 70 αλλά ίσως 30-40. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο αξίζουν αυτές οι βελτιώσεις και τι ρίσκα έχουν για τον κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, bkran είπε

Νομίζω για καινούργια η ζυγαριά γέρνει προς Giullieta μεριά, αν σκεφτεί κανείς ότι η multiair 150 super έχει όσο η 116 με τα 109 άλογα... Επίσης από ότι διαβάζω γύρω γύρω η BMW δύσκολα διώχνει κωλο ( βαρύ αμάξι, λίγα άλογα ) οπότε πάει στραφι η πισω κίνηση. Δεν παύει να είναι πολύ καλό αυτοκινητο με πολύ καλό πάτημα, αλλά η Giullieta είναι πολύ πιο όμορφη. 

Οτι διαβαζεις μην πιστευεις τιποτα. Εμενα να ρωτησεις που ειχα την ε90 316.οχι μονο πεταει κολο, χοροπηδαει κιολας. Μακρυα. Αμα θες bmw πας σε τουλαχιστον 323 και πανω αμα θες κρατηματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, GenesisX είπε

Δεν νομίζω 70 αλλά ίσως 30-40. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο αξίζουν αυτές οι βελτιώσεις και τι ρίσκα έχουν για τον κινητήρα.

Και 100 παίρνει για πλάκα αν αλλάξεις 2-3 βασικά πραγματάκια στο μοτέρ. Με κατοσταρα(αλλά μετά πρέπει να βάζεις μόνιμα κατοστάρα), φιλτρο ελευθερας και μεγαλύτερο Ίντερκουλερ το έχουν πάει 260 άλογα... 70 άλογα παίρνει για πλάκα με απλή βενζίνη...

Αν αρχίσεις και σκαλίζεις και εξάτμιση ανεβαίνει κι άλλο αλλά δεν αξίζει ιδιαίτερα από όσο μίλησα με τον βελτίωτη. 

10 ώρες πριν, jmmys είπε

Τώρα πως θα πάρει το αμάξι σχεδόν 70 άλογα επιπλέον μόνο με πρόγραμμα,θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.

Για ψαξου λίγο... το κάνουνε εδώ και 4 χρόνια στην Ελλάδα, λες να είναι και ελληνική προτοτυπια ;

 

Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αστέρι σε όλα του (σε αντίθεση με το προηγούμενο που φοράω εγώ). Η μετατροπή αυτή γίνεται πανεύκολα, μέσω obd θυρασ και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα έχει δοκιμαστεί ήδη εδώ και 2-3 χρόνια και δουλεύει άψογα για δεκάδες χιλιάδες χλμ χωρίς το αμάξι να κάνει κιχ. 

 

10 ώρες πριν, bkran είπε

Νομίζω για καινούργια η ζυγαριά γέρνει προς Giullieta μεριά, αν σκεφτεί κανείς ότι η multiair 150 super έχει όσο η 116 με τα 109 άλογα... Επίσης από ότι διαβάζω γύρω γύρω η BMW δύσκολα διώχνει κωλο ( βαρύ αμάξι, λίγα άλογα ) οπότε πάει στραφι η πισω κίνηση. Δεν παύει να είναι πολύ καλό αυτοκινητο με πολύ καλό πάτημα, αλλά η Giullieta είναι πολύ πιο όμορφη. 

Θέλεις μια μέρα να σε πάρω βόλτα με το δικό μου που είναι ατμοσφαιρικό, stock 122 άλογα να δεις πως διώχνει κωλο χωρίς καμία προσπάθεια; Και ποσό ωραία μαζεύεται από τα συστήματά ασφαλείας του αυτοκινήτου μετά από λίγο;(τα οποία φυσικά αν θες απενεργοποιούνται με ένα κουμπί)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...