postfire Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 να ζητησεις τα χαρτια εχεις το δικαιωμα κανονικα επρεπε να στα εχουν αφισει τα χαρτια δεν ειναι θεμα πιανου ειναι το φταιξιμο στο ξαναλεω και ο οτε ας φταιει εσενα δεν σε νοιαζει εσυ την wind πληρωνεις να κοψει το κεφαλι της να βρει τι φταιει
bill2015 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 δεν γινετε αυτα υπάρχουν καταγεγραμένα μέσα στο συστημα τους Μετα απο όλα αυτα κακος που καθεσε κανε καταγγελία και μαζι και φορητοτητα
Μακιαβέλλι Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Η λύση είναι μια, γράφεσαι σε ένα ΑΕΙ/ΤΕΙ τεχνικών δικτύων, βρίσκεις και έναν εχέμυθο κλειδαρά και όλα καλά. Θα είχες ξεμπλέξει τώρα.
s3irios Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Τεχνικός δικτύων είμαι. Βέβαια τελείωσα το 2003 και από τότε το εφάρμοσα μόνο για lans και εστίασα στην επισκευή υπολογιστών. 9 χρόνια ίντερνετ καφέ είχα και έχω στήσει 3 μαγαζιά. Αυτό έτσι ως background που δεν το είχα αναφέρει. Κατάλαβα τι λες αλλά ακόμα και αν είχα άμεση γνώση των καινουριων καφαο,δεν μπορείς να ξέρεις τι σεταο έχουν κάνει εκεί μέσα. Οι ίδιοι κουβαλάνε ένα ντοσιέ και αντιστοιχούν κωδικούς μέσα από το καφαο για να ξέρουν τι παίζει. Η καταγγελία έγινε. Ο υπεύθυνος της wind που θα με έπαιρνε χθες απλά δεν με πήρε ποτέ. Θα ζητήσω σήμερα τις ηχογραφήσεις και τις εκθέσεις. Φορητότητα δεν με συμφέρει να κάνω... Το 50ρι μαζί με τηλεφωνία 32€ το πλήρωμα και το 100ρι που δεν έπαιξε ποτέ, πήγαινε 38€... Ο ΟΤΕ 37€ χρεώνει τη 50ρα και 50€ τη 100ρα... Αφήστε που θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο σπασίματος συμβολαίου Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2018 από s3irios
bill2015 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Για vodafone το έχεις ψάξει ; Παντως απο ότι έχω δει η wind ολο προβληματα ειναι Εγω με οτε και μετα σε vodafone δεν είδα καμία διαφορά τωρα θα μου πεις κάπιος άλλος θα έχει αντίθετη άποψη απο εμένα απλά τη γνωμη μου είπα Στο θέμα μας τώρα απο ότι είδες 2018 έχουμε και οι τεχνικοί όλων των παρόχων και οι πάροχοι είναι για το @@@@@@@ γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνετε
Μακιαβέλλι Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, bill2015 είπε Για vodafone το έχεις ψάξει ; Παντως απο ότι έχω δει η wind ολο προβληματα ειναι Εγω με οτε και μετα σε vodafone δεν είδα καμία διαφορά τωρα θα μου πεις κάπιος άλλος θα έχει αντίθετη άποψη απο εμένα απλά τη γνωμη μου είπα Στο θέμα μας τώρα απο ότι είδες 2018 έχουμε και οι τεχνικοί όλων των παρόχων και οι πάροχοι είναι για το @@@@@@@ γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνετε Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Υπάρχουν άτομα που πραγματικά ξέρουν τι κάνουν ωστόσο η γραφειοκρατία και το ξεζούμισμα των υπαλλήλων από τις εταιρίες είναι αυτά που επιφέρουν αυτή την κατάσταση. Από όλα αυτά που ανέφερε ο ts το πιο τραγικό είναι η επιμονή τους να στείλουν τεχνικό, ενώ πλέον είναι σαφές ότι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Νομίζεις ότι θέλει ο τεχνικός να έρθει; Οτί θέλει ο υπάλληλος να ταλαιπωρήσει τον συνάδερφο του και έναν άνθρωπο που ζητάει αυτό που πληρώνει; Το πρόβλημα του είναι ότι δεν μπορεί να πει στην γ@@@νη εταιρία του κάτσε και βγάλει άκρη με τον κ@@ΟΤΕ ποιος έχει την λάθος ρύθμιση. Δυστυχώς οι ηλίθιες τυποποιημένες μαρκετινίστικες διαδικασίες και η γραφειοκρατία δένουν τα χέρια πολλών υπαλλήλων. Σκέψου τώρα διαδικασία, αίτημα για να έρθει τεχνικός, τεχνικός έρχεται και ελέγχει, αίτημα για να το ρυθμίσει ο ΟΤΕ, παρακολούθηση του αιτήματος, ψευδές κλέισιμο από τον ΟΤΕ, νέος έλεγχος, ξανά ραντεβού με τεχνικό κ.ο.κ. Τι να σου πει και ο καλοπροαίρετος υπάλληλος στον τηλέφωνο; Είμαστε για τον π@@@@; Θα χάσει και τα 600 ευρώ που παίρνει. Δεν έχω καμία διάθεση να δικαιολογήσω ούτε τον πάροχο σου, πόσο μάλλον τον υπάλληλο που σου μιλάει ειρωνικά και αναρωτιέται αν τα 60mb/s είναι λίγα, αλλά γι' αυτούς αυτή τη στιγμή είσαι ένας πελάτης που τους ζητάς να κάνουν κάτι πάνω στο οποίο δεν έχουν καμία δικαιοδοσία. Επιπλέον, δεν θέλουν τους τεχνικούς τους βαθιά γνώστες, θέλουν να είναι γρήγοροι στις τυπικές τους διαδικασίες που επιφέρουν τα μεγαλύτερα κέρδη. Κοινώς ο τίμιος υπάλληλος που θα κάνει το κάτι παραπάνω έστω και εκτός διαδικασίων και θα του πάρει κάνα μισάωρο για να σε βολέψει ως πελάτη θεωρείται κακός και ο άρπα κόλλα που θα σου πει "πρέπει να σου στείλω τον τεχνικό για 200η φορά πριν κάνω οτιδήποτε άλλο" είναι ο καλός. Η καταγγελία που έκανες είναι η μόνη λύση και ο μόνος τρόπος να συγγινηθεί η εταιρία και να κάνει αυτό που πρέπει και δεν αφήνει τους ίδιους τους υπαλλήλους τους να ζητήσουν γιατί δεν συμφέρει. 1
s3irios Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δεν διαφωνώ με τίποτα από όσα λες και τα αντιλαμβάνομαι. Την φορά που τους ζητούσα να το παρακάμψουμε ήταν λόγω σοβαρότατου προβλήματος υγείας. Δεν γινόταν και δεν επεμεινα παραπάνω. Την τελευταία φορά,δλδ χθες ΔΕΝ αρνήθηκα είπα αν μπορούν να με ενημερώσουν γιατί πρέπει να στείλουν αφού ΧΘΕΣ ήταν ο τεχνικός σπίτι μου και βρήκαν την βλάβη εντός wind. Μπορεί τυπικά για να δουν ότι ΌΝΤΩΣ ότι μπορεί να κάνανε εντός της wind δεν επέφερε αποτέλεσμα,δεν αντιλέγω,αλλά ήθελα να ενημερωθώ. Το θέμα είναι ότι με απέφευγαν. Είπαν ψευδώς ότι με έπαιρναν τηλέφωνο και ότι ήμουν εκτός δικτύου ενώ ποτέ δεν ήμουν εκτός αλλά ακόμη και να ήμουν θα μου ερχόταν ειδοποίηση μετά... Έπειτα όταν τηλεφωνικά με ειρωνευόταν δεν μου είπε τίποτα για τεχνικό,αλλά μου αμφισβήτησε εκ νέου τη βλάβη και τέλος ότι δεν γίνεται κάτι καλύτερο...
xirosiman Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Εγω δεν καταλαβαινω ο οτε για τι βλαβη εχει ενημερωθει? Γιατι κατι μ λεει οτι ενω η 100αρα κ η 50αρα παιζουν με το ιδιο προφιλ απλα η 50αρα εκει κοφτη? (μπορει να κανω κ λαθος) Κατι με τον οτε παιζει κ δν σε εχουν περασει σε 100. απο την αλλη η wind κ καθε wind δεν θελουν να δηλωνουν βλαβες στον οτε κ το καθυστερουν για καποιο λογο.. ή ο οτε παιζει αυτος παιχνιδια με τις εταιριες.. Και εγω σε αλλαγη απο adsl σε vdsl εκανε μια εβδομαδα ενω ειχε ηδη γινει η αλλαγη στο καφαο. Δεν δηλωναν βλαβη στον οτε κ μου ελεγαν οτι το προλημα ειναι συστημικο κ οτι θα φτιαξει.. Τελικα μου ειπαν οτι θα το δηλωσουν βλαβη αλλα αυτο π εγινε ηταν να με αναλαβει ενας πιο πανω τεχνικος της vodafone.. τελικα εφτιαξε καποια στιγμη μετα απο μια εβδομαδα.. Πρηξε τους κ αλλο.. φυσικα για τοσο διαστημα δν θα πληρωσεις την 100αρα.. κ μια καταγγελια καλο θα ηταν να τρεχει.. πιστευω ως δια μαγειας θα φτιαξουν ολα ξαφνικα.. ( στο τελος η wind θα σ λεει φταιει ο οτε κ ο οτε οτι φταιει η wind.. ) 1
s3irios Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δεν ασχολούνται αυτοί άλλο. Προφανώς και είναι κάποιου είδους κόφτης. Τρέχει η καταγγελία,αιτήθηκαν και μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους τις ηχογραφήσεις και τις εκθέσεις των τεχνικών. 1
xirosiman Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Η wind δεν ασχολειται θες να μ πεις με εσενα? Σαν πελατης? Δεν θελει τα λεφτα σου δλδ? Τι μπαχαλο ειναι αυτο? Χρονια εισαι εκει η νεος πελατης?
s3irios Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 37 λεπτά πριν, xirosiman είπε Η wind δεν ασχολειται θες να μ πεις με εσενα? Σαν πελατης? Δεν θελει τα λεφτα σου δλδ? Τι μπαχαλο ειναι αυτο? Χρονια εισαι εκει η νεος πελατης? Δεν ασχολείται άλλο,διάβασε προηγούμενες αναρτήσεις να δεις. Αυτό είναι το καλύτερο που μπορώ να έχω μου είπαν και ότι θα επικοινωνούσε προϊστάμενος χθες. 1
dj_takis Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Ένα μπράβο από μένα, για το κυνήγι που τους κάνεις. Ελπίζω φυσικά να γίνει η δουλειά σου και άμεσα. Έκανα κι εγώ μόλις χθες αναβάθμιση σε 100άρα τηλεφωνικά. Έληγε το συμβόλαιό μου κιόλας. Αν τυχόν έχω τα ίδια κι εγώ και μου λένε διάφορα περί ρήτρας για αποχώρηση, θα κάνω το ίδιο. Δεν είναι δουλειά αυτή να μας δουλεύουν μες στα μούτρα μας. Εγώ θα έφευγα από αυτούς λόγω των αυξήσεων που βάλανε νταβατζιλίκι, αλλά με κράτησε η αναβάθμιση σε 100άρα με τα ίδια λεφτά. Αν τυχόν όπως είπα μου πουν διάφορα, και δεν έχω 100άρα, αλίμονό τους! Από 50άρα η αναβάθμιση, όπως κι εσύ. 1
elpaso1 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Μα στα σοβαρά, πιστεύετε ότι θα έχετε 100αρα με 35 ευρώ;
rofl Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 5 λεπτά πριν, elpaso1 είπε Μα στα σοβαρά, πιστεύετε ότι θα έχετε 100αρα με 35 ευρώ; ειπες να γραψεις μια μαλακια να περασει η ωρα ε? 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα