hpdra Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Παιδιά, έχω σκάσει. Πήρα δώρο σε φίλη ένα ζευγάρι ακουστικά ( http://www.mediamarkt.gr/el/product/_isy-ihp-1600-pink-1174288.html ) από το Mediamarkt. Μέσα στην πρώτη βδομάδα χρήσης, έσπασαν στα δύο. Τι μπορώ να κάνω??
lek88 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, hpdra είπε Παιδιά, έχω σκάσει. Πήρα δώρο σε φίλη ένα ζευγάρι ακουστικά ( http://www.mediamarkt.gr/el/product/_isy-ihp-1600-pink-1174288.html ) από το Mediamarkt. Μέσα στην πρώτη βδομάδα χρήσης, έσπασαν στα δύο. Τι μπορώ να κάνω?? Τα πας πίσω. 1
postfire Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 doa 14 μερες τα πας και τα αλλαζουν χωρις μα μου σου του 1
hpdra Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Ευχαριστώ πολύ!! Το πρόβλημα είναι, υποχρεούμαι να πάρω το ίδιο μοντέλο, ή μπορώ να πάρω κάτι καλύτερο, βάζοντας τη διαφορά? Γιατί νιωθω και εκτεθειμένος εκεί που έκανα το δώρο, αμα είναι το ίδιο, μπορεί πάλι να σπάσει...
lek88 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, hpdra είπε Ευχαριστώ πολύ!! Το πρόβλημα είναι, υποχρεούμαι να πάρω το ίδιο μοντέλο, ή μπορώ να πάρω κάτι καλύτερο, βάζοντας τη διαφορά? Γιατί νιωθω και εκτεθειμένος εκεί που έκανα το δώρο, αμα είναι το ίδιο, μπορεί πάλι να σπάσει... Λογικά μπορείς να πάρεις κάτι άλλο αν πληρώσεις την διαφορά.
Fabricated Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Μα αν τα έσπασε μόνος του γιστι να τα αλλάξουν ; Δεν λέω ότι έγινε αυτο, απλώς νόμιζα ότι λειτουργεί όπως η εγγύηση το doa
hpdra Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Καταλαβαίνω το point σου, με ανησυχεί ακριβώς αυτό. Από την άλλη, εισάγει ο άλλος ένα καράβι ακουστικά με εντελώς ψεύτικο πλαστικό, τα πουλάει, σπάνε όλα στην 1η βδομάδα, και λέει σε όλους τους πελάτες "εσείς τα σπάσατε".
Fabricated Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Ναι εννοείται δεν υπονοώ ότι έφταιγε σε κάτι, ειδικά για να έσπασαν και τα 2. Αλλά απορώ από την άλλη πως αντιμετωπίζουν τέτοιες περιπτώσεις
lek88 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 8 λεπτά πριν, _Στεργιος_ είπε Ναι εννοείται δεν υπονοώ ότι έφταιγε σε κάτι, ειδικά για να έσπασαν και τα 2. Αλλά απορώ από την άλλη πως αντιμετωπίζουν τέτοιες περιπτώσεις Είναι ανάλογα το πως και το που έχουν σπάσει. Δηλαδή θα φανεί αν τα έχει βάλει κάτω ο άλλος και τα έχει σπάσει επίτηδες. Όπως επίσης θα φανεί αν έχουν σπάσει η ξεκολλήσει μόνα τους σε κάποιο σημείο λόγω αστοχίας υλικών. Αυτά θα τα κοιτάξουν κατά την αλλαγή. Αν δουν ότι είναι σπασμένα επίτηδες δεν θα τα δεχθούν πίσω. 1
cambo99 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δεν νομίζω για 11 ευρώ να σου δημιουργήσουν πρόβλημα! Αν ήταν μεγαλύτερο ποσό μπορεί να έβρισκαν δικαιολογίες.
hpdra Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Πήγα σήμερα! Τελικά ανακάλυψα ότι ήταν 15η μέρα, αλλά προς τιμήν τους, τα άλλαξαν! Μου είπαν όμως ότι αυτό είναι "εξυπηρέτηση" και οτι κανονικά δεν προβλέπεται για σπασμένα αλλαγή... Νομίζω επηρέασε η χαμηλή τιμή καθώς και ότι είναι μια μάρκα που είναι νομίζω διαθέσιμη μόνο απ' αυτούς... 1
postfire Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 κομπλε μια χαρα προβλεπεται για σπασμενα αλλαγη εμενα κατι razer σπασανε την ωρα που πηγα να τα φορεσω τι να κανουμε δλδ σπασανε τα αλλαξανε εν εγγυηση 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα