mp123 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Αυτό είναι σχετικό Στα 11~12 παίρνεις αυτοκίνητα της κατηγορίας "μίνι" Αξιοπρεπέστατα μεν, άλλο πράμα όμως από το Leon που συζητάμε εδώ Ερωτηση. Seat leon 1.2 tsi 7ετιας 8500 μτχ η' καινουργιο στα 12000 hyundai i20, kia rio, suzuki baleno, παιζει και το yaris το απλο;
AristidisZ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 5 λεπτά πριν, mp123 είπε Ερωτηση. Seat leon 1.2 tsi 7ετιας 8500 μτχ η' καινουργιο στα 12000 hyundai i20, kia rio, suzuki baleno, παιζει και το yaris το απλο; Ούτε το ένα ούτε το άλλο Εκ των πραγμάτων αν πήγαινα για καινούριο θα ανέβαζα budget Leon θα έπαιρνα σε αυτά τα λεφτά, αλλά θα κοίταγα για πιο φρέσκο και με λιγότερα χλμ
alexis333 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Περα απο το κοστος του αμαξιου το θεμα ειναι να μη δωσω τα λεφτα σε αμαξι που βγαζει προβληματα. Με λιγα λογια εαν οι TSI εχουν θεματα καλυτερα να μη μπλεξω. Αυτο περισσοτερο με φοβιζει γιατι σαν αμαξι εμενα προσωπικα μαρεσει πολυ και τα λεφτα μπορει να του κανω και παζαρια να τον ριξω λιγακι. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από alexis333
AristidisZ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Τα ίδια θέματα έχει κι ο χιλιάρης TSI ή μιλάμε για άλλο πράμα ;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Γιατί δεν παίρνεις κάνα τέτοιο? Τυχαίες αγγελίες: https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/11823836/ ή https://www.car.gr/12739079-fiat-bravo-t-jet-sport-150ps-panorama Έχω ένα, του έχω λιώσει την ψυχή (23000km ετησίως), κιχ δεν έχει κάνει και είμαι εντελώς ευχαριστημένος. Επίσης ο @zio10 έχει περισσότερα χρόνια από εμένα, μπορεί να σου επιβεβαιώσει κι αυτός. Ο T-jet είναι αποδεδειγμένα καλό μοτέρ. Τα δύο συγκεκριμένα που έβαλα έχουν πανοραμική ανοιγόμενη οροφή (κόστος extra 2 χιλιάρικα), το ένα έχει και bluetooth/usb, ζάντα option 18" από μαμά και το άλλο εργοστασιακά xenon με auto leveling και πλυστικά κανονικά. Επίσης αυτό το μοντέλο δεν είχε το θέμα με το ηλεκτρικό τιμόνι των punto, ενώ η Sport έκδοση έχει και κουμπάκι Sport που σκληραίνει το τιμόνι, κάνει το γκάζι πιο άμεσο και δίνει λίγη παραπάνω ροπή για να ρίχνεις κάνα έξτρα χαμόγελο που και που. Είναι αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας με το Leon, ίδιας χρονολογίας, αντικειμενικά πιο όμορφο μέσα, παρόμοιας τιμής και μη-premium (και καλά) "μούρης", καθώς και φίσκα στον εξοπλισμό. Κόστος καινούριου (έκδοση Sport με panorama) πάνω από 20 χιλιάρικα. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από GeorgeMan 1 1
mp123 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δεν το βλεπω να αλλαζεις γνωμη να βαλεις 3-4000 να παρεις καινουργιο να εχεις για 5 χρονια εγγυηση. Καλοριζικο το leon. Τουλαχιστον 6-6500 να το παρεις. Το fiat που λενε τα παιδια ελεος, 125000χλμ εχουν.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Καλύτερα από το να έχουν 80000. Να έχουν κάνει και το μεγάλο service. Ελέη ρίχνω κι εγώ πανεύκολα, τεκμηριωμένα ελέη όμως; 1
AristidisZ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Κοίτα, όλα αυτά είναι σχετικά Ένα αυτοκίνητο π.χ. που δεν έχει ταλαιπωρηθεί πολύ και έχει κάνει 80,000 χλμ, μπορεί να έχει ακόμα καμιά 20αρα - 30άρα ζωής σε αμορτισέρ, δίσκο κλπ κλπ Στα 125~130 χιλιάδες, αν αυτά δεν έχουν αλλαχθεί, υπάρχει επιτακτική ανάγκη για αντικατάσταση Γενικώς ισχύει ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η συντήρηση του αυτοκινήτου, αλλά δεν δέχομαι ότι τα χλμ δεν έχουν εξίσου μεγάλη σημασία στην αγορά μτχ, ασχέτως με το τι ευαγγελίζονται ορισμένοι... 1
alexis333 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) @GeorgeMan σε υχαριστω για τις προτασεις. Πολυ ενδιαφερον αμαξι το συγκεκριμενο. Μαρεσει και εξωτερικα και μεσα. Το εχω σκεφτει. Αλλα τι γινεται οσον αφορα την καταναλωση ? Ειδικα στα τοσα αλογα που προτεινεις ... Το Leon μου αρεσε γιατι διαβαζω οτι ο 1.2 TSI εχει πολυ καλη καταναλωση και χαμηλο σημα. Και ξερεις οτι αυτο ειναι πολυ σημαντικο θεμα τη σημερον ημερα. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από alexis333
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 6 minutes ago, alexis333 said: @GeorgeMan σε υχαριστω για τις προτασεις. Πολυ ενδιαφερον αμαξι το συγκεκριμενο. Μαρεσει και εξωτερικα και μεσα. Το εχω σκεφτει. Αλλα τι γινεται οσον αφορα την καταναλωση ? Ειδικα στα τοσα αλογα που προτεινεις ... Το Leon μου αρεσε γιατι διαβαζω οτι ο 1.2 TSI εχει πολυ καλη καταναλωση και χαμηλο σημα. Και ξερεις οτι αυτο ειναι πολυ σημαντικο θεμα τη σημερον ημερα. Καίει περίπου 30% λιγότερο από το 1800ρι 20ετίας με 109 άλογα που είχα πριν Με ελαφρύ πόδι και μικτές συνθήκες μπορείς να το ρίξεις και στα 7,8-8. Αν πέφτεις σε κίνηση συχνά πάει 8,5. Αν του διαλύσεις τη ψυχή, θα γράψει και 10, αλλά όχι τραγικά πράγματα, ειδικά για τόσ άλογα. 2
alexis333 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Οι εκδοσεις με λιγοτερα αλογα καινε λιγοτερο ? Μηπως να βλεπαμε κανενα πιο οικονομικοτερο ? Με καις με τα 8.5 ..
zio10 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Alexis333 καίει λίγο παραπάνω ναι, άλλο μειονέκτημα δεν έχει, εντελώς αντικειμενικά! Είχανε βγει και κάποια με 140 ίππους και λίγο διαφορετικό κινητήρα που νομίζω ότι καίνε λίγο λιγότερο. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μετά το 2011 αντικαταστήσανε το T-jet 150 με το multiair 140. Πρακτικά ίδιες επιδόσεις έχει και λίγο χαμηλότερη κατανάλωση ναι. Δεν νομίζω ότι πουλήθηκαν και πολλά βέβαια, όλοι έπαιρναν VAG ή Giulietta από Ιταλία μεριά που στο μεταξύ είχε εμφανιστεί. Η έκδοση με τα 120 συνήθως ερχόταν με πολύ πιο "άδεια" αυτοκίνητα, με τις 16" ζαντούλες που φαίνονται μινιατούρες στους τεράστιους θόλους του Bravo και με λιγότερο εξοπλισμό (μερικά δεν είχαν καν ηχοσύστημα και χειριστήρια στο τιμόνι!). Βέβαια όλες οι εκδόσεις είχαν 6 αερόσακους και ESP, σημαντικό αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερα πιο οικονομικό με τα 120, ίδιος κινητήρας είναι με λίγο διαφορετικά περιφερειακά (turbo κλπ). Αν είσαι επαρχία μπορείς να δεις και το 1.6 multijet με τα 120 ντιζελοάλογα, αυτό παραείναι οικονομικό! Αλλά νομίζω πως δεν είναι Euro5. 1 hour ago, AristidisZ said: Κοίτα, όλα αυτά είναι σχετικά Ένα αυτοκίνητο π.χ. που δεν έχει ταλαιπωρηθεί πολύ και έχει κάνει 80,000 χλμ, μπορεί να έχει ακόμα καμιά 20αρα - 30άρα ζωής σε αμορτισέρ, δίσκο κλπ κλπ Στα 125~130 χιλιάδες, αν αυτά δεν έχουν αλλαχθεί, υπάρχει επιτακτική ανάγκη για αντικατάσταση Γενικώς ισχύει ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η συντήρηση του αυτοκινήτου, αλλά δεν δέχομαι ότι τα χλμ δεν έχουν εξίσου μεγάλη σημασία στην αγορά μτχ, ασχέτως με το τι ευαγγελίζονται ορισμένοι... Καλά σίγουρα όλα είναι σχετικά και παίζουν ρόλο. Προσωπικά προτιμώ έναν ομιλιτικό πωλητή που θα μου πει ότι στα τόσα του έκανε εκείνο το πήγε το είδαν, άλλαξαν το τάδε πράγμα ή ακόμα και να μου πει ξέρεις είχα ένα ακούμπημα στην πόρτα σε κολωνάκι και είναι στοκαρισμένη και ξαναβαμμένη, παρά να τα ανακαλύπτω μόνος μου είτε πριν την αγορά είτε μετά. Καλύτερα χίλιες φορές να μου πει "μαζί με τον ιμάντα στις 90 χιλιάδες άλλαξα και την αντλία νερού προληπτικά γιατί το κόστος να ξαναλυθεί ήταν τόσο και σίγουρα κάποια στιγμή θα χαλούσε, δεν παίζεις με αυτά" κλπ. Εγώ πάντα τα κάνω στο αυτοκίνητό μου, και αν τυχόν κάτι δεν γράψουν στο βιβλίο service τους λέω και το γράφουν. Την άλλη φορά είχε στραβώσει μια δισκόπλακα. Αλλάξαμε και τις 2 και δε το σημείωσαν. Πήγα το βιβλιαράκι και τους είπα να το γράψουν και μου λέει ότι δεν το σημειώνουν γιατί θεωρείται βλάβη. Ε ωραία, οκ, στράβωσε τώρα, αφού βάλαμε καινούριο γιατί να μην φαίνεται ότι έχει καινούριο; 1
alexis333 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, mp123 είπε Δεν το βλεπω να αλλαζεις γνωμη να βαλεις 3-4000 να παρεις καινουργιο να εχεις για 5 χρονια εγγυηση. Καλοριζικο το leon. Τουλαχιστον 6-6500 να το παρεις. Το fiat που λενε τα παιδια ελεος, 125000χλμ εχουν. Δυσκολο. Ηδη τα 8.000€ ειναι υπερβαση για μενα. Απλως επειδη μου αρεσε το συγκεκριμενο Leon και ακουω καλα λογια ειπα να κανω την υπερβαση. Κανονικα πιο κατω ειναι το budget μου. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας @GeorgeMan και @zio10 . Θα το εχω υποψην το συγκεκριμενο αμαξι αν εν τελει παω σε κατι τοσο σπορ και με τετοια καταναλωση. Γενικα ομως κοιταω κατι οικονομικο να καιει εκει στα 6-7 αντε λιγο παραπανω αν αξιζει σαν το Leon ας πουμε που μου αρεσε πολυ. Κοιταγα αυτα τα Fiesta-κια που ειναι και φθηνα στην τιμη που θελω και εχουν σπορ αποψη ( και καλα ας πουμε ) και καλη καταναλωση. Να κατι τετοιο. Τυχαια αγγελια που βρηκα ψαχνοντας : https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/12658984/#1 Αλλα το μονο που δε μαρεσει ειναι οτι πρωτον κυκλοφορουν παντου, εχει γεμισει ο κοσμος απο αυτα και δευτερον ειναι μισορεξιες. Μικρούλια , μια σταλια .. Αλλα ισως το παω προς εκει στο τελος γιατι δεν βρισκω και πολλα σ αυτα που ζηταω .. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από alexis333 2
zio10 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Για μένα η κατηγορία leon - bravo κλπ είναι προτιμότερη από άποψη χώρων. Δηλαδή μπορεί να σε καλύψει σε πολλές διαφορετικές περιστάσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα