Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Microsoft θα προσθέσει σύντομα στα Xbox One X και Xbox One S υποστήριξη για οθόνες με τεχνολογία AMD FreeSync.

Η επερχόμενη ανοιξιάτικη αναβάθμιση Xbox εκτός από υποστήριξη για οθόνες 1440p θα προσθέσει και υποστήριξη για monitors που είναι συμβατά με τη τεχνολογία FreeSync της AMD, οπότε και τα refresh rates ανάμεσα στις οθόνες και τις κονσόλες θα είναι συγχρονισμένα, προσφέροντας ακόμα καλύτερη εμπειρία gaming. Η τεχνολογία AMD FreeSync όπως συμβαίνει και με τη τεχνολογία G-Sync της Nvidia, βοηθάει στην εξάλειψη φαινομένων όπως τα stuttering και tearing, αφού εξασφαλίζει τον συγχρονισμό των refresh rates ώστε τα παιχνίδια να τρέχουν με ομαλότητα.

Οι τεχνολογίες FreeSync και G-Sync χρησιμοποιούνται σε υπολογιστές και monitors για gaming, οπότε η προσθήκη της ανάλυσης 1440p και της τεχνολογίας FreeSync θα φανούν ιδιαίτερα ελκυστικές στους ιδιοκτήτες Xbox που επιπλέον διαθέτουν μία οθόνη ειδικά κατασκευασμένη για gaming.

Μαζί με τη προσθήκη FreeSync, και στο Ανοιξιάτικο update, η Microsoft επίσης σχεδιάζει να υποστηρίξει και μία νέα λειτουργία που ονομάζει “Auto Low Latency Mode” σε τηλεοράσεις. Οι συμβατές τηλεοράσεις, που θα κυκλοφορήσουν αργότερα μέσα στη χρονιά (όπως π.χ από τη Samsung), θα αναγνωρίζουν αν παίζετε κάποιο παιχνίδι, και θα ενεργοποιούν αναλόγως το “game mode” για τη βελτιστοποίηση του gaming ή το “Low Latency Mode” αυτομάτως. Η λειτουργία μάλιστα θα επιστρέφει στη προηγούμενη κατάσταση της όταν δεν παίζετε κάποιο παιχνίδι. Επομένως, αν βλέπετε Netflix για παράδειγμα ή χρησιμοποιείτε άλλα media apps στο Xbox One θα απενεργοποιείται το "game mode" και θα ενεργοποιείται το "Low Latency Mode".

The Verge


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Agony είπε

Δεν κάνουν κάνα software update εκεί στην Nvidia να μπορούμε να έχουμε freesync και εμείς? 

Δεν γίνεται να επενδύσει σε ανταγωνιστικές τεχνολογίες. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, coffeex είπε

Δεν γίνεται να επενδύσει σε ανταγωνιστικές τεχνολογίες. 

To freesync μπορεί να αναπτύχθηκε από την AMD αλλά είναι ανοιχτό στάνταρ, όχι proprietary. Η nvidia επιμένει εμμονικά στο δικό της κλειστό στάνταρ του gsync (που μπορεί να είναι μεν καλό -ίσως και οριακά καλύτερο- αλλά απαιτεί άδειες και κυκλώματα που αυξάνουν υπερβολικά το κόστος υλοποίησης).

 

Πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούν και να ακολουθήσουν το ανοιχτό στάνταρ. Αν ήθελαν υιοθέτηση του gsync ας μην ζητούσαν δικαιώματα και royalties για τις υλοποιήσεις του. Είχαν το τεχνολογικό προβάδισμα στην τεχνολογία του adaptive sync και το εθαψαν με την πολιτική τους...

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι θα υποστηρίζει FreeSync 2.

Όπως και να έχει, μαζί με το 1440p support, το xbox one x θα πετάει σε monitor. Και πιο εύκολα θα κρατάει 60frames, και στην περίπτωση που πέσει κάτω από 60 δεν θα έχει πρόβλημα με το vsync.

4 λεπτά πριν, xrhstoskzn είπε

To freesync μπορεί να αναπτύχθηκε από την AMD αλλά είναι ανοιχτό στάνταρ, όχι proprietary. Η nvidia επιμένει εμμονικά στο δικό της κλειστό στάνταρ του gsync (που μπορεί να είναι μεν καλό -ίσως και οριακά καλύτερο- αλλά απαιτεί άδειες και κυκλώματα που αυξάνουν υπερβολικά το κόστος υλοποίησης).

Πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούν και να ακολουθήσουν το ανοιχτό στάνταρ. Αν ήθελαν υιοθέτηση του gsync ας μην ζητούσαν δικαιώματα και royalties για τις υλοποιήσεις του. Είχαν το τεχνολογικό προβάδισμα στην τεχνολογία του adaptive sync και το εθαψαν με την πολιτική τους...

Αναγκαστικά θα το κάνουν κάποια στιγμή, αφού η αγορά θα προτιμήσει το δωρεάν. Εκτός και αν κατορθώσει και εξαφανίσει την AMD και μείνει τελείως μόνης της, αλλά με την προτίμηση της sony και της microsoft προς AMD, δεν νομίζω να γίνει αυτό όσο και να μην πηγαίνει καλά στον pc.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, xrhstoskzn είπε

To freesync μπορεί να αναπτύχθηκε από την AMD αλλά είναι ανοιχτό στάνταρ, όχι proprietary. Η nvidia επιμένει εμμονικά στο δικό της κλειστό στάνταρ του gsync (που μπορεί να είναι μεν καλό -ίσως και οριακά καλύτερο- αλλά απαιτεί άδειες και κυκλώματα που αυξάνουν υπερβολικά το κόστος υλοποίησης).

Πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούν και να ακολουθήσουν το ανοιχτό στάνταρ. Αν ήθελαν υιοθέτηση του gsync ας μην ζητούσαν δικαιώματα και royalties για τις υλοποιήσεις του. Είχαν το τεχνολογικό προβάδισμα στην τεχνολογία του adaptive sync και το εθαψαν με την πολιτική τους...

ΣΩΣΤΟΣ!

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, coffeex είπε

Δεν γίνεται να επενδύσει σε ανταγωνιστικές τεχνολογίες. 

Μα είναι open και τα display port πλέον το έχουν στάνταρ.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, xrhstoskzn είπε

To freesync μπορεί να αναπτύχθηκε από την AMD αλλά είναι ανοιχτό στάνταρ, όχι proprietary. Η nvidia επιμένει εμμονικά στο δικό της κλειστό στάνταρ του gsync (που μπορεί να είναι μεν καλό -ίσως και οριακά καλύτερο- αλλά απαιτεί άδειες και κυκλώματα που αυξάνουν υπερβολικά το κόστος υλοποίησης).

Πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούν και να ακολουθήσουν το ανοιχτό στάνταρ. Αν ήθελαν υιοθέτηση του gsync ας μην ζητούσαν δικαιώματα και royalties για τις υλοποιήσεις του. Είχαν το τεχνολογικό προβάδισμα στην τεχνολογία του adaptive sync και το εθαψαν με την πολιτική τους...

Ότι κάνει η nVidia, το κάνει καθαρά για τα λεφτά και αναπτύσει το δικό της οικοσύστημα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Agony είπε

Μα είναι open και τα display port πλέον το έχουν στάνταρ.

Μπορεί να είναι αλλά αν το κάνει είναι σαν να βάζει ταφόπλακα στο g-sync :P

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Votritis είπε

το πλειστεσιο γιατί δεν το υποστηρίζει αυτο ? οεο ,έχω FreeSync μόνιτορ και θα με βόλευε.

Κάπου είδα ότι και η Sony θα ανακοινώσει υποστήριξη FreeSync για το PS4 

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Νομίζω ότι θα υποστηρίζει FreeSync 2.

Όπως και να έχει, μαζί με το 1440p support, το xbox one x θα πετάει σε monitor. Και πιο εύκολα θα κρατάει 60frames, και στην περίπτωση που πέσει κάτω από 60 δεν θα έχει πρόβλημα με το vsync.

Αναγκαστικά θα το κάνουν κάποια στιγμή, αφού η αγορά θα προτιμήσει το δωρεάν. Εκτός και αν κατορθώσει και εξαφανίσει την AMD και μείνει τελείως μόνης της, αλλά με την προτίμηση της sony και της microsoft προς AMD, δεν νομίζω να γίνει αυτό όσο και να μην πηγαίνει καλά στον pc.

μπερδευτηκες,αναποδα ειναι οσο εισαι κατω απο τα hz της οθονης δεν εχεις θεμα με tearing,οταν εισαι πανω τοτε θες freesynch,πολυ απλα -ωραια κοροιδια οι κονσολες και το freesynch,λες και μπορουν να κρατησουν πανω απο 60 σε πολλα games....

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

μπερδευτηκες,αναποδα ειναι οσο εισαι κατω απο τα hz της οθονης δεν εχεις θεμα με tearing,οταν εισαι πανω τοτε θες freesynch,πολυ απλα -ωραια κοροιδια οι κονσολες και το freesynch,λες και μπορουν να κρατησουν πανω απο 60 σε πολλα games....

Αδερφέ όταν πέφτει κάτω από τα 60, αν έχεις ενεργοποιημένο vsync έχεις stuttering, αν δεν έχεις τότε έχεις tearing.  Το tearing συμβαίνει και όταν αφήσεις ελεύθερο το frame rate. Για τις κονσόλες έχει σούπερ νόημα. Δες και τα περισσότερα free sync monitor δουλεύουν 30 εώς 60.

Ακόμη και τώρα χωρίς freesync οι κονσόλες έχουν το λεγόμενο adaptive sync, το οποίο όταν πιάσει 60 ενεργοποιεί το vsync, και όταν πέσει κάτω από 60 αφαιρεί το vsync και έχεις tearing. Είναι ένα ημίμετρο. Το freesync έρχεται να αντικαταστήσει το adaptive sync. Δηλαδή συνεχίζει να έχει ενεργοποιημένο το vsync και κάτω από τα 60 χωρίς να έχεις stuttering και αυτό το κάνει με συγχρονισμό frame rate και οθόνης.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...