Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Το παρουσιάζεις λες και ένας πχ turbo 1.2l έχει το μισό μέγεθος με έναν ατμοσφαιρικό 1.6L... Και όχι, ούτε μεγάλη μούρη έχει το CRX και ούτε είπα ότι θα μπορούσε να σταθεί σήμερα. Είπα μόνο ότι θα μπορούσε και σήμερα ένας γρήγορος ατμοσφαιρικός να μπει σε ένα σημερινό μικρό αυτοκίνητο.
opcorsa Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 10 λεπτά πριν, malmsteen1984 είπε Τυπε ειχε το 19ο αιωνα επαγγελματικα αυτοκινητα με πετρελαιο; χαμπαρι δεν πηρα... τυπε αν επερνες χαμπαρι θα ηξερες πως και ποτε ξεκινησαν οι Κινητηρες εσωτερικης καυσης και το έργο του rudold diesel..
iodna2006 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) υποδοχή του Όθωνα Στο Ναυπλιο,1833 . Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από iodna2006
primeragt Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Οι καταναλωσεις παντως στα αυτοκινητα εχουν αμμεση σχεση με τα χαρακτηριστικα της γεωμετρειας του μοτερ και τον προσανατολισμοπου δινει η εταιρεια οταν τα σχεδιαζει και το αντιστοιχο σκαφος που τα τοποθετει. Ενα μοτερ μικρης ιπποδυναμης δεν σηνεπαγεται μικροτερη καταναλωση απο ενα μεγαλυτερο και δυνατοτερο μοτερ σε ολες τις φασεις λειτουργειας του. Προσφατο παραδειγμα εχω απο χριστουγεννιατικες διακοπες που πηγαμε απο Αθηνα στη Καστορια 2 αμαξια, ενα Astra G 1,4lt 90ps αεριο και ενα civic FD 1,8lt 120ps. Τα αμαξια ηταν και τα 2 φορτωμενα με 3 ατομα και τις αποσκευες τους και το civic πηγαινε ολο το ταξιδι με μεση ωριαια τα 160 και το astra τα 120. Το αποτελεσμα ηταν να καψουν μπρος πισω ακριβως τα ιδια λεφτα με τα καυσιμα σαν ποσοτητα να ειναι σαφως υπερ του civic. Στην πολη μεσα ομως το astra καιει σαφως λιγοτερα.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 7 ώρες πριν, fsbmaniac είπε Δεν υπαρχει κανενας λογος για diesel πλεον ... 1λ turbo βγαζουν 125 ιππους και εχουν γραψει 200.000 απροβληματιστα χιλιομετρα πχ fiesta focus ...με καταναλωση μεση πραγματικη 6.7Λ /100 μεικτη... Μόνο που το αντίστοιχο fiesta diesel έχει κατανάλωση 3.5lt /100km. Μακάρι να βγούνε περισσότερα φθηνά υβριδικά ή ηλεκτρικά για τον μέσο αγοραστή αλλά προς το παρόν είναι ακόμη λίγες οι επιλογές. Οπως ακριβή είναι και η βενζίνη. 16 λεπτά πριν, primeragt είπε Οι καταναλωσεις παντως στα αυτοκινητα εχουν αμμεση σχεση με τα χαρακτηριστικα της γεωμετρειας του μοτερ και τον προσανατολισμοπου δινει η εταιρεια οταν τα σχεδιαζει και το αντιστοιχο σκαφος που τα τοποθετει. Ενα μοτερ μικρης ιπποδυναμης δεν σηνεπαγεται μικροτερη καταναλωση απο ενα μεγαλυτερο και δυνατοτερο μοτερ σε ολες τις φασεις λειτουργειας του. Προσφατο παραδειγμα εχω απο χριστουγεννιατικες διακοπες που πηγαμε απο Αθηνα στη Καστορια 2 αμαξια, ενα Astra G 1,4lt 90ps αεριο και ενα civic FD 1,8lt 120ps. Τα αμαξια ηταν και τα 2 φορτωμενα με 3 ατομα και τις αποσκευες τους και το civic πηγαινε ολο το ταξιδι με μεση ωριαια τα 160 και το astra τα 120. Το αποτελεσμα ηταν να καψουν μπρος πισω ακριβως τα ιδια λεφτα με τα καυσιμα σαν ποσοτητα να ειναι σαφως υπερ του civic. Στην πολη μεσα ομως το astra καιει σαφως λιγοτερα. Πως γίνεται το opel με αέριο να καταναλώνει το ίδιο με ένα βενζινοκινητήρα;
zio10 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 9 λεπτά πριν, GenesisX είπε Μόνο που το αντίστοιχο fiesta diesel έχει κατανάλωση 3.5lt /100km. Μακάρι να βγούνε περισσότερα φθηνά υβριδικά ή ηλεκτρικά για τον μέσο αγοραστή αλλά προς το παρόν είναι ακόμη λίγες οι επιλογές. Οπως ακριβή είναι και η βενζίνη. Πως γίνεται το opel με αέριο να καταναλώνει το ίδιο με ένα βενζινοκινητήρα; Λογικά εννοεί ότι το civic έκαψε λιγότερη βενζίνη που είναι όμως πιο ακριβή και το opel περισσότερο αέριο που είναι πιο φτηνό και τελικά σε κόστος ήταν το ίδιο. Αλλά είναι κάπως περίεργη η σύγκριση νομίζω αφού με το αέριο ανεβαίνει η κατανάλωση.
Whargoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, adtakhs είπε Tα turbo με downsizing είναι πιο οικονομικά σε χαμηλές στροφές από ίδιας ιπποδύναμης μεγαλύτερης χωρητικότητας μοτέρ. Το έχει δείξει και η VW μεταξύ 1,4 TSI 160 PS VS 2.0 FSI 150PS. Εξυπηρετεί λοιπόν το downsizing με την χρήση turbo σε οχήματα που κινούνται αρκετά εντός πόλης. Νομίζω ούτε καν διαβάζεται τι γράφει ο άλλος. Είπα καθόλου ότι το downsizing δεν εξυπηρετεί? Ανάφερα 3-4 τρόπους με του οποίους εξυπηρετεί το downsizing. Αυτό που ρωτώ είναι πραγματικά πόση διαφορά στην κατανάλωση, έχει ένας ατμοσφαιρικός και ένας turbo, ίδιας γενιάς και παρόμοιων προδιαγραφών. Οπότε στο ίδιο αυτοκίνητο, στο ίδιο σασί, με ίδιο τύπο κιβωτίου, πόση είναι η κατανάλωση του κάθε ενός. Προφανώς και ένα golf του 2012 θα έχει καλύτερα χαρακτηριστικά από το golf του 2004, είτε είναι fsi, είτε tsi (η τουλάχιστο έτσι θα δηλώνει η VW). ΠΧ, στο Audi A3 Sportback (2004 - 2013), το 2.0 FSI Sport 5d (2004-2006) έβγαζε 147 ίππους, με 38mpg imperial (7.43L/100km), ενώ το 1.4 T FSI Sport 5d (2007-2008) έβγαζε 123 ιππους με 43mpg (6.57l/100km). Το πρώτο δίνει 5.05L/100km για τους 100 ίππους, το 1.4TSI, 5.34 L/100km, οπότε το FSI φαίνεται ότι είναι πιο οικονομικό σαν τεχνολογία. Φυσικά τα πρώτα TSI, δεν ήταν obtimised σαν τα μετέπειτα σαν μηχανή. STo jetta (2006 - 2010), η 2.0 FSI (2006) κάνει 147 ίππους, 34mpg (8.31L/100km) και η πιο ισχυρή TSI 2007-2008, 138 ίππους, με 39mpg (7.24 λ/100km). ΤΟ πρώτο δίνει 5,65L/100km για τους 100 ίππους, το δεύτερο 5,24. Βελτίωση 7.25%. Δεν είναι αμελητέα αλλά απέχει αρκετά πχ από την 30% μείωση στα κυβικά της μηχανής 2 ώρες πριν, VChris είπε Το παρουσιάζεις λες και ένας πχ turbo 1.2l έχει το μισό μέγεθος με έναν ατμοσφαιρικό 1.6L... Και όχι, ούτε μεγάλη μούρη έχει το CRX και ούτε είπα ότι θα μπορούσε να σταθεί σήμερα. Είπα μόνο ότι θα μπορούσε και σήμερα ένας γρήγορος ατμοσφαιρικός να μπει σε ένα σημερινό μικρό αυτοκίνητο. Όχι. Το παρουσιάζω ότι ένας turbo 1.6lt των 175-200ίππων, έχει το μισό μέγεθος από ένα normal 2.5L V6 ατμοσφαιρικό των 175-200 ίππων. Ακόμη και τα top 2.2L type-R δεν έβγαζαν όση ιπποδύναμη και ροπή μπορεί να βγάλει ένα 1.6turbo Τo μέγεθος τους 1.2L με 1.6, θα έχει νόημα στην κατηγορία του Smart. O μικρός ατμοσφαιρικός VTEC των 150 ίππων, είχε νόημα πριν 20 χρόνια που έπαιζε μπάλα μόνος του, τα αυτοκίνητα ήταν 900 κιλά, και είχε σαν αντίπαλο το Glanza. Πλέον απλά δεν έχουν νόημα οι μικροί high performance ατμοσφαιρικοί. Είτε σαν οικονομία, είτε σαν καθαρή απόδοση. Ποτέ δεν θα μπορέσουν να συγκριθούν με τα 250-300Nm ροπής στις 1200 στροφές από τα σύγχρονα turbo. Με σημερινά standart το λες μεγάλη μούρη. 1.6Lt, 150Hp, 150Nm ροπής στις 7000 στροφές το ένα, 1.6lt, 211 Hp, 280Nm ροπής στις 2000 στροφές το άλλο. Στο ένα κάνεις βίδες τη μηχανή χωρίς να χρειαστεί να βγάλεις ούτε σωληνάκι παραπάνω, το άλλο το πετάς στο ποτάμι από τα νεύρα όταν θα χρειαστεί να αλλάξεις φίλτρο λαδιού. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από Whargoul
primeragt Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Η καταναλωση με αεριο ανεβαινει μεσοσταθμικα ενα 10% αλλα τη μεγαλη διαφορα εκανε σαφως η διαδρομη. Μεγαλη διαδρομη με αρκετα ανηφορικα κομματια αρκετων χιλιομετρων οπου το ενα αμαξι πηγαινει σαφως ανετα με λογικες στροφες και φορτιο (φορτιο μοτερ παντα) ενω το αλλο αγκομαχουσε με αποτελεσμα να ανεβαινει κατακοριφα η καταναλωση του. Αντοιστιχο παραδειγμα εχω με το αμαξι μου και της θειας μου (primera p10 1992 2000cc το δικου μου 150ps injection και της θειας μου primera p10 1600cc 90ps καρμπυρατερ ) σε ιδια διαδρομη που την κανω 15χρονια Αθηνα -Ναυπλιο με εμενα οδηγο και στα 2 αμαξια καιω σχεδον το ιδιο με ιδιες συνθηκες οδηγησης (μεσος ορος 150klm/h). Το δικο μου ειναι με σχεδον 3700 στροφες και το αλλο με περιπου 4700. Επισης το οτι ειναι καρμπυρατερ ανεβαζει κατα πολυ την καταναλωση. Ολα ειναι θεμα σχεδιασμου και προσανατλισμου απο τις εταιρειες. Το θεμα ομως εδω Ελλαδα ειναι οτι , οτι αμαξι εχει ο καθενας το εχει για ολες τις δουλειες αναξερετως αν εχει σχεδιαστει για αυτες. Fun twist. Το τελευταιο αυτοκινητο μου το Mazda 6 (2004) 2300cc 170ps για την ιδια διαδρομη καιει λίγο λιγοτερο απο το primera μου καθαρα λογο σχεδιασης μοτερ που ειναι αρκετα πιο αργοστροφο αλλα πιο ροπατο για καθε ευρος στροφων που τα συγκρινουμε, αντιστοιχα ειναι σαφως λιγοτερο σπορτιφ ολη η αισθηση που δινει σαν αυτοκινητο και σαν συμπεριφορα. 1
thanosAIAS Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Είναι απίστευτο που κανένας σας δεν έχει καταλάβει πια είναι η λύση στο πρόβλημα.... Φτηνά δημόσια μέσα μεταφοράς!!! Και σε αυτά, αξιοποίηση των τοπικών πλεονεκτημάτων παραγωγής ενέργειας. Στην Ελλάδα πχ ο ήλιος, αλλού ή γεωθερμία, αλλού το φυσικό αέριο και πάει λέγοντας. Δεν είναι δυνατόν ο καθένας να έχει δικό του αμάξι!!! ΕΛΕΟΣ πια! 1
anikologr Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Στο τέλος να το θυμηθείτε θα επικρατήσει το υδρογόνο σαν καύσιμο...
adtakhs Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Αλλη μια καινοτομία ειναι το TSI αλλά με ηλεκτρικό μοτέρ της mercedes στην F1 ενσωματωμένο στην τουρμπίνα. Αυτό είναι που της δίνει τις νίκες. Σε υβριδικά αυτοκίνητα θα ήταν μια πολύ καλή υλοποίηση. edit: Ο αδερφός μου είναι στο τιμ ανάπτυξής του ... Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από adtakhs 1
nzeppos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 13 ώρες πριν, pp6210 είπε απαντώντας εν συντομία σε επιμέρους ερωτήματα, από Περιβαλλοντικής απόψεως έχουμε τα εξής δεδομένα: 1. Οι ρύποι των ντιζελ δεν είναι μόνο CO2 αλλά και αζωτούχα (Nitrogen oxides) καθώς και μικροσωμματίδια (particulate matter), τα οποία αυξάνονται όσο η καύση (και το καύσιμο φυσικά) δεν είναι καλής ποιότητας https://www.ucsusa.org/clean-vehicles/vehicles-air-pollution-and-human-health/diesel-engines Συνεπώς οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης παραμένουν λιγότερο βλαβερή επιλογή για την υγεία και το περιβάλλον από το ντιζελ. 2. Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι σήμερα η βιώσιμη λύση (sustainable) αφού η περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από μη-καθαρές ή επικίνδυνες πηγές - ορυκτά καύσιμα και πυρηνική ενέργεια. 3. Ως η πλέον βιώσιμη λύση μετακίνησης, προωθούνται τα υβριδικά οχήματα, με μικρούς βενζινοκινητήρες που θα κινούν το όχημα προκειμένου να φορτίζεται η μπαταρία η οποία θα δώσει Χ% των χιλιομέτρων ως καθαρά χιλιόμετρα (με ενέργεια που κατα κάποιο τρόπο ανακυκλώθηκε). Συνεπώς η Toyota, που έχει τη μεγαλύτερη γκάμα υβριδικών αυτή τη στιγμή, σαφώς και θα κινηθεί προς αυτή τη κατεύθυνση - δεν σημαίνει οτι θα ακολουθήσουν άμεσα και οι υπόλοιποι, αλλά η τάση προς τα εκεί θα κινηθεί. Ώρες ώρες μου δίνεται η εντύπωση ότι αν η σημερινή κουβέντα ήταν βενζίνη με ή χωρίς μόλυβδο (Tetraethyllead/TEL για την ακρίβεια) και πάλι θα έβγαιναν διάφοροι να πουν "ουουουου, εγώ θέλω και γουστάρω μόλυβδο, οδηγώ δεκαοχτώ χρόνια έτσι στη διαδρομή Δομοκός-Σούρμενα και ο μόλυβδος μού δίνει 1.5% καλύτερη απόδοση, επιπλέον δεν έχω καμία θεία ή ξάδερφο που να έπαθε ποτέ κάτι από τον μόλυβδο". 2
Fubar.gr Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 8 ώρες πριν, Whargoul είπε Με σημερινά standart το λες μεγάλη μούρη. 1.6Lt, 150Hp, 150Nm ροπής στις 7000 στροφές το ένα, 1.6lt, 211 Hp, 280Nm ροπής στις 2000 στροφές το άλλο. Στο ένα κάνεις βίδες τη μηχανή χωρίς να χρειαστεί να βγάλεις ούτε σωληνάκι παραπάνω, το άλλο το πετάς στο ποτάμι από τα νεύρα όταν θα χρειαστεί να αλλάξεις φίλτρο λαδιού. Δέν έχει αλλάξει το μέγεθος του κινητήρα, απλά γίνεται καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου και γι αυτό χρειάζεται μικρότερο engine bay Με τα χρόνια έχει αλλάξει γενικότερα το σχήμα και η διάταξη των αυτοκινήτων. Οι μούρες έχουν μικρύνει, αλλά τα αυτοκίνητα έχουν στρογγυλέψει και αυξηθεί σε ύψος. Οι θόλοι είναι κολλημένοι στο firewall, το οποίο πλέον εκτελεί και χρέη θολόμπαρας. Πολύ χοντρά και κυρτά A-pillars τα οποία δημιουργούν μεγάλα τυφλά σημεία. Τα ταμπλώ είχαν ελάχιστο βάθος, πλέον είναι πλατιά σαν τραπεζαρία. Αυτά έχουν γίνει για διάφορους λόγους, αεροδυναμικής, παθητικής ασφάλειας, ασφάλειας για τους πεζούς κτλ. αλλά και άνεσης λόγω των ψηλότερα τοποθετημένων καθισμάτων. Αν κάτσεις σε αυτοκίνητο της δεκαετίας 80-90, νομίζεις οτι είσαι σε αγωνιστικό γιατι κάθεσαι πολύ χαμηλά. 1
fsbmaniac Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Είναι απίστευτο που κανένας σας δεν έχει καταλάβει πια είναι η λύση στο πρόβλημα.... Φτηνά δημόσια μέσα μεταφοράς!!! Και σε αυτά, αξιοποίηση των τοπικών πλεονεκτημάτων παραγωγής ενέργειας. Στην Ελλάδα πχ ο ήλιος, αλλού ή γεωθερμία, αλλού το φυσικό αέριο και πάει λέγοντας. Δεν είναι δυνατόν ο καθένας να έχει δικό του αμάξι!!! ΕΛΕΟΣ πια! Ο ανθρωπος θελει τη ζωη που μπορει να κερδισει ειται με εργασια ειται με αθεμιτα μεσα. Αν εγω βγαζω 150.000 το χρονο θελω να παρω audαρα 2.5L400 PS ..και αυτο το θελω ειναι η ανθρωπινη φυση για το καλυτερο που μας εφτασε εδω. Δεν προκειται ποτε να σταματησει αυτο. Συμφωνω στα δημοσια μεσα αλλα πρεπει να τηρουν στανταρ και ποιοτητα με οποιον τροπο πρεπει να επιτευχθει αυτο ειναι ιδιωτικο managment ειται σοβαρος ελεγχος. 1
Vagosman Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Αυτο που πρέπει να αλλάξει είναι σίγουρα αλλαγή νοοτροπίας. Οι περισσότεροι εδω μέσα αντι να αναφέρουν βελτίωση απόδοσης με άμεσο αντίκτυπο στο περιβάλλον αλλά και στην τσέπη τους, ακόμα μετράνε ποιος την έχει μεγαλύτερη (τη μηχανή), πόσα άλογα και μουλάρια έχει ο κάθε κινητήρας και τα λοιπά τριτοκοσμικά. Όταν σε βόρειες χώρες δίνουν έμφαση στη βελτίωση της καθημερινότητας τους τόσο σε ρύπανση όσο και σε θόρυβο. Αλλα αυτό είναι η Ελλάδα δυστυχώς, ας κόψουμε καμία εξάτμιση, ας ξεκινήσουμε με κόφτη μέσα στην πόλη, ας πάρουμε κανα GT να μπει μέσα η γκόμενα να παίξουν τα βυζάκια της στην πρώτη λακκούβα από τα κοντύτερα ελατήρια κ τη σφικτή ανάρτηση. Γιατι η χώρα είναι μια πίστα άλλωστε. Οι οδηγοί ραλίστες και η οδηγική συμπεριφορά αυτή του χείριστου μισάνθρωπου. Diesel = μικροσωματίδια και οξείδια αζώτου. Σχετίζεται με άνω των 250.000 θανάτων στις ανεπτυγμένες χώρες. Το Diesel δεν μετριέται σε CO2 αλλα σε καρκίνο. Ηλεκτρικά/Υβριδικά = το υποχρεωτικό μέλλον για να προλάβουν και οι νέες γενιές τι σημαίνει καθαρότερος αέρας (ανεξάρτητα απο το CO2 γιατι είναι άοσμο και μη βλαβερό στην υγεία) ΥΓ: Μην αρχίσουμε πάλι απο που θα τροφοδοτηθούν τα ηλεκτρικά και τα λοιπά γραφικά γιατί είναι επιεικώς μπούρδες. 2 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα