Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Προφανώς και πρέπει να ξεφύγουμε κάποια στιγμή από την εξάρτηση στο πετρέλαιο , αλλά και οι ενεργειακές απαιτήσεις για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν είναι λίγες.

Ιαπωνία-ΗΠΑ έχουν και αρκετά πυρηνικά εργοστάσια και γι' αυτό ίσως να τους συμφέρει να επενδύσουν προς τα εκεί.

Οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για "καθαρή ενέργεια" και "βρώμικο πετρέλαιο". Κάθε πηγή ενέργειας έχει θετικά και αρνητικά.

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 14/3/2018 στις 3:23 ΜΜ, NT1G είπε

Τις συζητήσεις για το είδος των καυσαερίων των diesel και το πως "κλέβαν" οι εταιρίες τις είδες;

Αν νομιζεις οτι το ποσο κλεψαν οι εταιριες φταιει τοτε ζεις καπου πιο διπλα απο τη χωρα του ποτε. Ψαξε λιγο για το ενεργειακο αποτυπωμα των υβριδικων...

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Μιλώντας για diesel κινητήρες να θυμίσω οτι η λίθινη εποχή δεν τελείωσε γιατί ξεμείναμε από πέτρες.
Οι κινητήρες diesel με όπλο την αξιοπιστία, δύναμη και αντοχή πιστεύω οτι θα βρίσκονται για αρκετά χρόνια στις επιλογές μας.
(Αν θυμάμαι καλά ακόμα η Mercedes καλεί στις εκθέσεις της το ταξί από την Κρήτη με τα 4 εκατομμύρια χιλιόμετρα)

Πάντως η ΕΛΑΣ για τα νέα της αυτοκίνητα (περιπολικά και SUV) προτίμησε diesel.
http://www.newsauto.gr/news/allazoun-ta-peripolika-tis-choras/

Δημοσ.
4 ώρες πριν, HeadWaiterBlog είπε

Μιλώντας για diesel κινητήρες να θυμίσω οτι η λίθινη εποχή δεν τελείωσε γιατί ξεμείναμε από πέτρες.
Οι κινητήρες diesel με όπλο την αξιοπιστία, δύναμη και αντοχή πιστεύω οτι θα βρίσκονται για αρκετά χρόνια στις επιλογές μας.
(Αν θυμάμαι καλά ακόμα η Mercedes καλεί στις εκθέσεις της το ταξί από την Κρήτη με τα 4 εκατομμύρια χιλιόμετρα)

Πάντως η ΕΛΑΣ για τα νέα της αυτοκίνητα (περιπολικά και SUV) προτίμησε diesel.
http://www.newsauto.gr/news/allazoun-ta-peripolika-tis-choras/

Είναι πολλά τα λεφτά.

The Daimler CEO warned, however, that a resulting e-mobility offensive also posed a serious commercial challenge to the firm which would have to invest billions into new plants whilst ensuring continuity in the production of existing models. "More electric vehicles are good for our CO2 balance sheet, but they will not be good for our financial balance sheet in the short-term," Zetsche said.

http://www.xinhuanet.com/english/2018-04/05/c_137090766.htm

Δηλαδή, καλύτερα και καθαρότερα τα ηλεκτρικά αλλά με τα diesel βγάζουμε περισσότερα. Τι μας ενδιαφέρει αν πεθαίνουν στην Ευρώπη μόνο μερικές δεκάδες χιλιάδες πρόωρα τον χρόνο από τις βρωμοτσιμινίερες που σας χώσαμε με το ζόρι στον λαιμό και σας βάλαμε να μας επιδοτείτε κιόλας με δισεκατομμύρια, σημασία έχει μόνο το bottom line και τα υπερκέρδη για τους μετόχους μας. Το παιδί σου με το άσθμα (που έχει λάβει επιδημικές διαστάσεις) που θα πεθάνει 20 χρόνια νωρίτερα είναι απλά στατιστική για αυτούς τους κοινωνοπαθείς κοπρίτες.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εμένα η λύση της Toyota μου φαίνεται η πιο καλή για τώρα αν κάνει της μπαταρίες της να αντέχουν τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...