Whargoul Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Η απλά δεν της συμφέρει να πλασάρει 2 τεχνολογίες με ίδια κατανάλωση και ίδια σχεδόν τιμή (πχ Auris Live, 1.4D 19.700, 1.8Hybrid 20.050), και προτιμά να σταματήσει αυτή που δεν πουλιέται και δεν θα τις προσφέρει στο μέλλον, αλλά ΟΚ. Ό,τι φαντασιώνεται ο καθένας
ntb118 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Κάτσε να κάνουν βουτιά οι πωλήσεις και θα δεις για πότε τα επαναφέρουν...
Fubar.gr Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές με πλήρη γνώση της ζημιάς στο περιβάλλον και τις θανατηφόρες επιπτώσεις στην υγεία που προκαλούν τα diesel υποχρέωσαν με δόλιους τρόπους τους Ευρωπαίους να αγοράσουν τα βρωμοdiesel τους επειδή σε αυτά είχαν τεχνολογική υπεροχή σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Με πρόσχημα την υποτιθέμενη οικολογική μείωση της εκπομπής CO2 χειραγώγησαν την ΕΕ από το 2005 να υιοθετήσει >6 φορές χειρότερους κανόνες από τις ΗΠΑ και Ιαπωνία για το NOx (euro 4 0,25, euro 5 0,18, euro6 0,08 vs US 0,04 link). Είναι τόσο ασυνείδητοι εγκληματίες που υποχρέωσαν τις κυβερνήσεις να επιδοτήσουν κιόλας με τεράστια ποσά, έβαλαν τον κοσμάκι να πληρώσει από την τσέπη του την καταστροφή της υγείας του. Η Toyota μπήκε και αυτή στο στο παιχνίδι αλλά τώρα που καταρρέει το παραμύθι και η εξαπάτηση εγκαταλείπει το καράβι πριν την πάρει και αυτήν η μπάλα. Οι νέες νόρμες για τους ρύπους και τις εκπομπές CO2 είναι τόσο αυστηρές που και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενδεχομένως δέν θα πιάνουν. Ενδεικτικά οι στόχοι CO2 για το 2030, 2040 και 2050 και πού βρίσκονται τα σημερινά ηλεκτρικά. https://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/acs.est.6b00177
Omnigeek Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, Whargoul είπε Η απλά δεν της συμφέρει να πλασάρει 2 τεχνολογίες με ίδια κατανάλωση και ίδια σχεδόν τιμή (πχ Auris Live, 1.4D 19.700, 1.8Hybrid 20.050), και προτιμά να σταματήσει αυτή που δεν πουλιέται και δεν θα τις προσφέρει στο μέλλον, αλλά ΟΚ. Ό,τι φαντασιώνεται ο καθένας Το dieselgate είναι εμπεριστατωμένο γεγονός από τα Αμερικάνικα δικαστήρια. Η VW πιάστηκε να εξαπατά ξεκάθαρα τις Αμερικάνικες αρχές και τους πελάτες της και γιαυτό της επιβλήθηκαν δεκάδες δισεκατομμύρια σε πρόστιμα (και μόλις αρχίζουν να εκδικάζονται οι ατομικές και class action αγωγές οπότε έχει ακόμα πολλά δις να πληρώνει). Τα diesel της εκπέμπουν έως και 40 φορές παραπάνω από τα καθορισμένα ανώτατα όρια στις ΗΠΑ εξαιρετικά βλαβερών για την υγεία ρύπων. Άρα, είτε: 1) η Toyota έχει τόσο απίστευτα ανώτερη τεχνολογία diesel κινητήρων που εκπέμπουν 40 φορές λιγότερους ρύπους NOx από την VW ή 2) η Toyota δεν έχει 40 φορές ανώτερη αντιρυπαντική τεχνολογία αλλά εξαπατά και αυτή τον κόσμο Εγώ τείνω προς το δεύτερο. Οι πωλήσεις diesel στην Ευρώπη καταρρέουν γιατί ξύπνησε ο κόσμος στο βρωμερό θανατηφόρο ντουμάνι που του φόρτωσαν οι κατασκευαστές την ίδια ώρα που πολεμούσαν με κάθε δυνατό τρόπο κάθε άλλη εναλλακτική λύση όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έπεσε τόση ανελέητη προπαγάνδα την τελευταία δεκαετία+ που ακόμα και στην Ελλάδα (και το insomnia είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα) οι περισσότεροι έχουν μια ανεξήγητη αντιπάθεια σε αυτά και παπαγαλίζουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια ψευτοεπιχειρήματα που φτιάξανε οι κατασκευαστές και οι πετρελαιάδες: για την βρώμικη παραγωγή ρεύματος, τα αδύναμα δίκτυα, τις ακριβές επιδοτήσεις, τις πανάκριβες βρώμικες μπαταρίες που πεθαίνουν σε 5 χρόνια και όλα τα άλλα που αναφέρονται αυτομάτως σε κάθε θέμα για ηλεκτρικά χωρίς να δέχονται και αντίλογο (συνωμοσίες των μπαταριάδων και των οικολόγων που θέλουν να μας πάρουν το πατροπαράδοτο δικαίωμα μας στην αλόγιστη, ανεξέλεγκτη, απεριόριστη κατανάλωση απολιθωμάτων). 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Οι νέες νόρμες για τους ρύπους και τις εκπομπές CO2 είναι τόσο αυστηρές που και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενδεχομένως δέν θα πιάνουν. Ενδεικτικά οι στόχοι CO2 για το 2030, 2040 και 2050 και πού βρίσκονται τα σημερινά ηλεκτρικά. https://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/acs.est.6b00177 Το ηλεκτρικό ρεύμα γίνεται συνεχώς καθαρότερο. Τα εργοστάσια άνθρακα, που είναι τα πιο βρώμικα, κλείνουν κατά δεκάδες κάθε χρόνο στον κόσμο (ακόμα και η Ινδία υπέγραψε την Συμφωνία του Παρισίου μετά της πιστώσεις και τις πατέντες για τα high tech ηλιακά πάνελ που τις χάρισε η Solaricity του Musk). Στις ΗΠΑ μόνο το 2006-2016 έκλεισαν 531 (representing 55.6 GW of capacity were retired across the U.S., at an increasingly rapid pace. link), το 2017 έκλεισαν άλλα ~30 και σχετικά καινούργια μάλιστα ( The coal plants announced for early closure in 2017 are younger in age and larger in size than ever before, and utilities are replacing shuttered capacity with clean energy.). Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από Omnigeek
Whargoul Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Προφανώς και τα κλείνουν επειδή το κάρβουνο είναι πλέον ασύμφορο μπροστά στο Fractured Natural Gas που παράγει πλέων η Αμερική. Δεν είναι τυχαία που ξεκίνησαν να κλείνουν περί το 2006 όταν άρχισε να μεγαλώνει η παραγωγή από το fracking και να περιορίζεται η εισαγωγή φυσικού αερίου. Τώρα εάν εσύ θεωρείς ότι το Fractured Natural Gas είναι clean energy και μεγάλο περιβαλλοντικό βήμα προς τα μπροστά τότε πρόβλημα δικό σου. Όσο για την Toyota χάνεις απλά το point. Το Diesel είναι πλέον ασύμφορο για την εταιρεία και τους πελάτες της στα μικρά αυτοκίνητα. Η συγκεκριμένη εταιρεία εδώ και 21 χρόνια προωθεί τα υβριδικά, και πλέον απλά έφτασε ο καιρός που έχουν ξεπέρασαν το diesel και σε τιμή και σε κατανάλωση. Πες μου εσύ ένα λόγο γιατί η εταιρεία να συνεχίσει να πουλά diesel, και πες μου ακόμα ένα λόγο γιατί να πάρει κάποιος το 90Hp diesel Auris, και όχι το 135Hp υβριδικό, με ίδια κατανάλωση και τιμή? Το 2025 θα ξεπεράσουν σε τιμή και τα βενζινοκίνητα οπότε θα τα σταματήσει και αυτά. Η συγκεκριμένη εταιρεία, είναι απλά πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό στο θέμα υβριδικών γιατί επενδύει από το 1990, όταν όλοι την κορόιδευαν. Όπως μπροστά θα είναι και το 2030 στο θέμα υδρογόνο. Από την μια μας το παίζεις περιβαλλοντιστής, ανθρωπιστής, ότι τόσοι πεθαίνουν, δημιουργείται τόσο πρόβλημα και μπλα μπλα μπλα, και από την άλλη κατακρίνεις μια ξεκάθαρα προς τα μπροστά περιβαλλοντική κίνηση από την εταιρεία που ξεκίνησε την "μόδα" για περιορισμούς των ρύπων και της κατανάλωσης και έβαλε τις μπαταρίες που τόσο αγαπάτε στην αυτοκίνηση. Αλλά οκ, αν από σήμερα αρχίσουν να πουλιούνται υβριδικά με 3L/100km κατανάλωση, με περιορισμένους ρύπους και NOx, περιορισμένη ηχορύπανση και τιμή ισάξια με των συμβατικών, μετά τι θα έχετε να κράζετε για να δικαιολογείται τα ηλεκτρικά, ειδικά σε 2-3 χρόνια που θα αναπτυχθούν ακόμη πιο πολύ. Βλέπεις, σας βολεύουν το πετρέλαιο και οι ρύποι για να βρίσκεται νόημα ύπαρξης.
Omnigeek Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Έχω βαρεθεί τον τόνο σου και τις εμμονές σου. Σου έχω απαντήσει τόσες φορές με πηγές από πανεπιστημιακές έρευνες, επίσημες αρχές για το υδρογόνο και την ηλεκτρική ενέργεια (μέχρι στο στο διάγραμμα του Fubar.gr το δείχνει) και άλλα, αλλά εσύ αδυνατείς να ξεκολλήσεις και απλά το γυρνάς σε προσωπικές επιθέσεις. Χάνω τον χρόνο μου να σου απαντάω. Ότι καταλαβαίνει κανείς,
NT1G Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Το ενδιαφέρον είναι ότι τα flex-fuel (E85) έχουν σχεδόν μηδενικές διαφορές σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζίνης. _______________ Το Mirai ίσως είναι ψηλά γιατί: Αναφορά σε κείμενο The Mirai is shown for two different hydrogen production pathways: steam methane reforming of natural gas (SMR) and electrolysis using electricity. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από NT1G
ProponitisTouKanape Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Στις 3/14/2018 στις 8:25 ΜΜ, NT1G είπε Τα νούμερα λένε ότι η Toyota το 2017 πούλησε παγκοσμίως ~9,5 εκατομμύρια οχήματα. Τα νούμερα λένε ότι η Toyota το 2017 πούλησε στην Ευρώπη ~690.000 οχήματα. Ας υποθέσουμε ότι τα μισά ήταν diesel. Η τρέλα με το diesel Είναι στην Ευρώπη κυρίως. Στην Ιαπωνία έχουν ποσοστό κάτι σαν 0,9% το ίδιο και στην Αμερική. Η λογική λέει μάλλον ότι στα παπάργια της Toyota οι diesel κινητήρες για 400.000 κομμάτια, μιας και μόνο στην Ευρώπη θα μπορούσε να τους πουλήσει. Οπότε δεν έχει νόημα να εξελίξει νέο κινητήρα για τόσο μικρή αγορά για αυτήν. Επίσης η Toyota τα τελευταία 20 χρόνια προωθεί συνεχώς τα υβριδικά.. Α μπραβο. Ναι και ενας που σκεφτεται ψυχραιμα και δεν αναλωνεται σε παπατζοθεωριες και συνομωσιες... Η Toyota κυριως νοιαζεται για την Αμερικη, γενικα χεστηκε για την Ευρωπη. Και ακομα και να συνεχιζε να πουλαει ντιζελ μικρα θα ηταν με κοινοπραξια με καποιον αλλο κατασκευαστη για να παιρνει κινητηρες (οπως κανει η Merc για τον μικρο diesel της Α-class). Μπορει στην Ελλαδα να εχουμε ψυχωση με τα Toyota, στην Ευρωπη δε συμβαινει το ιδιο. Δεν ειναι και τα πιο δημοφιλη τα μοντελα της. Στις 3/14/2018 στις 9:37 ΜΜ, Omnigeek είπε Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές με πλήρη γνώση της ζημιάς στο περιβάλλον και τις θανατηφόρες επιπτώσεις στην υγεία που προκαλούν τα diesel υποχρέωσαν με δόλιους τρόπους τους Ευρωπαίους να αγοράσουν τα βρωμοdiesel τους επειδή σε αυτά είχαν τεχνολογική υπεροχή σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Με πρόσχημα την υποτιθέμενη οικολογική μείωση της εκπομπής CO2 χειραγώγησαν την ΕΕ από το 2005 να υιοθετήσει >6 φορές χειρότερους κανόνες από τις ΗΠΑ και Ιαπωνία για το NOx (euro 4 0,25, euro 5 0,18, euro6 0,08 vs US 0,04 link). Είναι τόσο ασυνείδητοι εγκληματίες που υποχρέωσαν τις κυβερνήσεις να επιδοτήσουν κιόλας με τεράστια ποσά, έβαλαν τον κοσμάκι να πληρώσει από την τσέπη του την καταστροφή της υγείας του. Η Toyota μπήκε και αυτή στο στο παιχνίδι αλλά τώρα που καταρρέει το παραμύθι και η εξαπάτηση εγκαταλείπει το καράβι πριν την πάρει και αυτήν η μπάλα. Κανενας δολιος τροπος δεν χρησιμοποιηθηκε. Τα Diesel ειναι ακριβοτερα σαν αρχικη τιμη αγορας και στη Γερμανια φορολογουνται περισσοτερο απο τις βενζινες ιδιας ηλικιας λογω ρυπων. Απλα με κινητηρα Diesel μπορουσε καποιος να εχει 3λιτρο αμαξι χωρις να γινει κολληταρι με τον βενζινα. Αυτος ειναι ο λογος που τα αγοραζανε. Ουτε η διαφορα στην τιμη του καυσιμου ηταν το κινητρο γιατι σε πολλες χωρες οι τιμες ειναι πολυ πιο κοντα, στη Γερμανια ειναι περιπου στα 10λ η διαφορα ενω στο Ηνωμενο Βασιλειο το ντιζελ ειναι ακριβοτερο απο τη βενζινη (ή ισο)
Whargoul Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Omnigeek είπε Έχω βαρεθεί τον τόνο σου και τις εμμονές σου. Σου έχω απαντήσει τόσες φορές με πηγές από πανεπιστημιακές έρευνες, επίσημες αρχές για το υδρογόνο και την ηλεκτρική ενέργεια (μέχρι στο στο διάγραμμα του Fubar.gr το δείχνει) και άλλα, αλλά εσύ αδυνατείς να ξεκολλήσεις και απλά το γυρνάς σε προσωπικές επιθέσεις. Χάνω τον χρόνο μου να σου απαντάω. Ότι καταλαβαίνει κανείς, Εάν υπάρχει ένας με εμμονές, αυτός είσαι εσύ. Βενζίνη άχρηστη, πετρέλαιο θανατηφόρο, υβριδικά βλακεία, υδρογόνο μεγαλύτερη βλακεία. Μόνο τα BEV είναι το μέλλον, και από αυτά μόνο τα Tesla. Αναφέρεις ότι τα ηλεκτρικά στην Αμερική θα είναι καθαρά επειδή κλίνουν τα εργοστάσια με κάρβουνο, και εγώ έκανα υπόδειξη ότι κλεινού λόγο του fracking. Δεν έχεις δείξει ούτε και μια σοβαρή έρευνα που να δείχνει ότι το υδρογόνο μελλοντικά υστερεί σε οποιοδήποτε τομέα με τις μπαταρίες. Το μόνο που παραθέτεις είναι άρθρα του στυλ, το υδρογόνο δεν είναι αποδοτικό γιατί οι μπαταρίες έχουν 85% efficiency, τα Fuel cell 50%. Ανούσια σύγκριση για την οικονομική επίπτωση σε καύσιμο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζικά από τα κράτη, και μπορεί να παραχθεί και να μεταφερθεί οπουδήποτε στον κόσμο με μηδαμινές απώλειες, και χωρίς να υπερφορτώνει τα δίκτυα. Όπως ανούσιο είναι μπροστά στο στρατηγικό πλεονέκτημα του υδρογόνου και των αυτοκινήτων υδρογόνου ότι μπορεί να χρησιμοποιηθούν στρατηγικά σε ώρες φυσικών καταστροφών όταν όλα θα έχουν παραλύσει, πράγμα που λαμβάνει σοβαρά υπόψη της η Ιαπωνία. Μέχρι και η Κίνα γύρισε τη γνώμη της για τα Fuel cells (2018). Ενώ στο χορό μπαίνει και η ΚΙΑ. Γιατί αποφάσισε να μπει στα ξαφνικά στο υδρογόνο αφού όπως λές είναι χαμένη υπόθεση. Παράλληλα, ο μύθος του φτηνού ρεύματος για τα BEV άρχισε να καταρρέει. Η Τέσλα σχεδόν διπλασίασε σε ορισμένες περιπτώσεις την ταρίφα για την χρήση των Supercharge stations χωρίς καμιά προειδοποίηση (Μάρτης 2018). Σου έχω δείξει μελέτη από την Ολλανδία 2017, που δείχνει ότι το αιολικό από την βόρεια θάλασσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί οικονομικά μόνο με την παραγωγή υδρογόνου. Υπάρχει μελέτη FES 2017 από την Αγγλία που δείχνει από το 2030, τα BEV θα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην αναγκαία Peak ηλεκτρική ενέργεια ακόμα και αν φορτίζονται σε off-peak ώρες. Παρόλα αυτά, το μόνο που αναφέρεις συνεχώς, είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετά "πρατήρια" υδρογόνου, και ότι είναι πανάκριβα, λες και πριν 10 χρόνια ήταν γεμάτος ο τόπος σταθμούς φόρτισης, ενώ στην πραγματικότητα χτίζονται νέα συνεχώς (Hydrogen Fuelling station boom in Germany). Αναφορά σε κείμενο Εσύ ο ίδιος έβαλες paper για energy storage, που (εντέλει) δείχνει ότι το υδρογόνο από αιολική ενέργεια, μακροπρόθεσμα είναι το ίδιο οικονομικό από LiOn μπαταρίες που γεμίζουν από φωτοβολταϊκά, που είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος φόρτισης τους. Εσύ ο ίδιος έβαλες το paper γιατί το Rountrip efficiency των μπαταριών είναι μεγάλο, ενώ το ίδιο το paper έλεγε να μην παραβλέπονται τα θετικά του υδρογόνο λόγο του μικρού roundtrip efficiency. Το διάγραμμα του Fubar, δείχνει το πρώτο αυτοκίνητο, την πρώτη σοβαρή προσπάθεια για υδρογόνο, με την χειρότερη μέθοδο παραγωγής υδρογόνου, και ήδη ξεπερνά το όριο του 2030, και θα το ξεπερνά με οποιοδήποτε τρόπο και αν αποφασίσουν τα κράτη να παράξουν ηλεκτρική ενέργεια, και με τιμή που μόνο να πέφτει μπορεί. Επίσης ίσως να μην το πρόσεξες, αλλά εκείνο το κίτρινο τετραγωνάκι, το πιο ακριβό αυτοκίνητο της έρευνας, και με εκπομπές ελαφρός καλύτερες του Mirai, αλλά χειρότερες από όλα τα ηλεκτρικά, είναι το Tesla S. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από Whargoul
Fubar.gr Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Στις 14/3/2018 στις 7:24 ΜΜ, LouCi4er είπε Για το πρωτο που λες δεν ειμαι και τοσο σιγουρος.Καταρχην βαλβιδα εξαγωγης δεν ξεκινα να ανοιγει πριν το εμβολο αρχισει να κινειται προς τα πανω.Οταν το εμβολο αρχισει να κινειται προς τα πανω,το μειγμα εχει δωσει ολη την ενεργεια του(αλλιως θα εσπρωχνε το εμβολο προς τα πισω).Αν ανοιξει βαλβιδα την ωρα που το μειγμα δινει ακομα ενεργεια,κανεις μια τρυπα στο νερο κοινως χανεις ενεργεια.Το εμβολο σπρωχνει τα καυσαερια προς την εξαγωγη.Οι βαλβιδες εξαγωγης ειναι μικροτερες για να μειωσουν το knocking. Αυτό που έγραψα οτι τα καυσαέρια βγαίνουν εξώ μόνα τους είναι τρόπος του λέγειν, αλλά όχι μακρυά απο την πραγματικότητα. Είναι καθαρά θέμα πιέσεων. Σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα η πίεση με την οποία μπαίνει το μείγμα στον κύλινδρο είναι λίγο πάνω ή λίγο κάτω απο την ατμοσφαιρική, δηλαδή περίπου 14 psi. Τα καυσαέρια όμως λίγο πρίν ανοίξει η βαλβίδα εξαγωγής είναι στα ~100 psi. Απο την άλλη πλευρά της εξάτμισης η πίεση είναι η ατμοσφαιρική, οπότε υπάρχει μία διαφορά 80-90 psi. Ενα μεγάλο μέρος των καυσαερίων θα βγεί ήδη έξω πρίν ακόμα αρχίσει να ανεβαίνει το έμβολο. Οπότε απο τη στιγμή που ο χώρος για τις βαλβίδες είναι συγκεκριμένος και το πιό δύσκολο είναι να μπεί το μείγμα και όχι να βγούν τα καυσαέρια, κάνουν τις βαλβίδες εισαγωγής μεγαλύτερες. Αυτό για το knocking ισχύει, αλλά είναι δευτερεύον
Fubar.gr Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 18 ώρες πριν, Omnigeek είπε Το ηλεκτρικό ρεύμα γίνεται συνεχώς καθαρότερο. Τα εργοστάσια άνθρακα, που είναι τα πιο βρώμικα, κλείνουν κατά δεκάδες κάθε χρόνο στον κόσμο (ακόμα και η Ινδία υπέγραψε την Συμφωνία του Παρισίου μετά της πιστώσεις και τις πατέντες για τα high tech ηλιακά πάνελ που τις χάρισε η Solaricity του Musk). Στις ΗΠΑ μόνο το 2006-2016 έκλεισαν 531 (representing 55.6 GW of capacity were retired across the U.S., at an increasingly rapid pace. link), το 2017 έκλεισαν άλλα ~30 και σχετικά καινούργια μάλιστα ( The coal plants announced for early closure in 2017 are younger in age and larger in size than ever before, and utilities are replacing shuttered capacity with clean energy.). Όπως γράφει και ο @Whargoul πιό πάνω, αλλά όπως λέει και το άρθρο, αυτό οφείλεται στα εργοστάσια αερίου: Natural gas plants, he noted wryly, "are popping up like mushrooms after a rain." Και ο λόγος είναι το φτηνό αέριο απο fracking. Όμως, ακόμα και αν όλα τα εργοστάσια άνθρακα αντικατασταθούν με αερίου, πάλι δέν πιάνονται τα νούμερα εκπομπών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θα πρέπει πάνω απο 70 - 80% της ηλεκτρικής ενέργειας να παράγεται απο ΑΠΕ, κάτι που είναι αδύνατον με τη σημερινή τεχνολογία, όση εγκατεστημένη ισχύ ΑΠΕ και να έχεις. Οι στόχοι για τα νούμερα εκπομπών πολύ απλά είναι ανέφικτοι, και το σίγουρο είναι οτι θα αναγκαστούν να τα αναθεωρήσουν προς τα κάτω. Πρίν λίγες ημέρες ο διευθυντής της EPA κατέκρινε τη στάση της CARB: EPA chief signals showdown with California on tailpipe standards The Trump administration’s chief environmental regulator signaled a coming showdown with California, warning the state won’t dictate the future of ambitious automobile fuel economy regulations enacted by the Obama administration. "California is not the arbiter of these issues," said EPA Administrator Scott Pruitt. California regulates greenhouse gas emissions at the state level, "but that shouldn’t and can’t dictate to the rest of the country what these levels are going to be." Υπόψιν, εκτός της California είναι και μερικές άλλες πολιτίες που υιοθετούν τα αυστηρότερα στάνταρ της CARB The EPA faces an April 1 deadline to decide whether Obama-era corporate average fuel economy standards for cars and light trucks from 2022 to 2025 are attainable or should be revised. και Pruitt said setting fuel economy standards that are too aggressive would be counterproductive. "The whole purpose of CAFE standards is to make cars more efficient that people are actually buying," Pruitt said. "If you just come in and try to drive this to a point where the auto sector in Detroit just makes cars that people don’t want to purchase, then people are staying in older cars, and the emission levels are worse, which defeats the overall purpose of what we’re trying to achieve." Αλλά παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουν και στην Ευρώπη: VW brand says profitability drive faces climate cost risks Volkswagen Group's core VW brand said costs for its electric-car program, along with EU requirements on curbing emissions and other climate-related demands would cause profitability to stall between 2018 and 2020. Οι οικολογικές οργανώσεις πάλι θα γκρινιάζουν αν χαλαρώσουν τα στάνταρ, όπως γκρίνιαζαν και τη δεκαετία του 90, οπου η CARB απαιτούσε 10% ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2002 και τελικά αναγκάστηκε να το πάρει πίσω. Είμαι υπέρ κάθε προσπάθειας για μείωση των εκπομπών, όμως να είναι στη σφαίρα του εφικτού και όχι της φαντασίας.
NT1G Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Αναφορά σε κείμενο An all-electric fleet would increase 2050 electricity consumption in the U.S. by an estimated 1315 TWh per year, or about 28%, if all cars were replaced by today's Ford Focus Electric, for example. This figure would increase to 73% if all cars were replaced by a Toyota Mirai FCV (with an efficiency of electrolysis, compression, and storage of 62%).
maxx71 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 ολα αυτα που λετε σε 40 χρονια θα ισχυσουν δηλαδη στην ελλαδα σε 100 οταν θα ξεχρεωθουμε κιολας
Whargoul Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, NT1G είπε Αναφορά σε κείμενο An all-electric fleet would increase 2050 electricity consumption in the U.S. by an estimated 1315 TWh per year, or about 28%, if all cars were replaced by today's Ford Focus Electric, for example. This figure would increase to 73% if all cars were replaced by a Toyota Mirai FCV (with an efficiency of electrolysis, compression, and storage of 62%). Δε ξέρω την πηγή, αλλά μάλλον συγκρίνει καθαρό roundtrip efficiency, όπως κάνουν οι περισσότερες που είναι καθαρά ανούσιο στο υδρογόνο, γιατί απλά γίνεται storage. Μπορείς να δεις λεπτομέρειες στο paper που έβαλε ο omnigeek, και χρησιμοποιεί δεδομένα (2014) που είναι λίγο πολύ βελτιωμένα σήμερα. Και σαν efficiency, και σαν κόστος. Το 30% efficiency που χρησιμοποιεί παίζει είναι μειωμένα με σημερινά standart. (The round trip efficiency today is as low as 30 to 40% but could increase up to 50% if more efficient technologies are developed....High temperature electrolyzers are currently under development and could represent a very efficient alternative to PEM and alkaline systems, with efficiencies up to 90%.) Even with 30% round-trip efficiency, RHFC storage achieves the same [EROI]grid (energy return on investment) as batteries when storing overgeneration from wind turbines, because its high ESOIe (energy stored on invested ratio) ratio and the high EROI of wind generation offset the low round-trip efficiency In this net energy analysis, we compare the quantity of energy dispatched from the system over its lifetime to the energy required to build the device. We find that, for the same quantity of manufacturing energy input, hydrogen storage provides more energy dispatched from storage than does a typical lithium ion battery over the lifetime of the facility. On the other hand, energy storage in hydrogen has a much lower round-trip efficiency than batteries, resulting in significant energy losses during operation. Even at its present-day round-trip efficiency of 30%, however, it can provide the same overall energy benefit as batteries when storing overgeneration from wind farms. Because of its low round-trip efficiency, it may be overlooked in spite of its potential advantages, such as high energy density and low rate of self-discharge We find that the reference case RHFC (Regenerative hydrogen fuel cell) system has a higher ESOIe ratio (energy stored on invested ratio) than lithium ion battery storage. This indicates that the hydrogen storage system makes more efficient use of manufacturing energy inputs to provide energy storage ANW, bottom line είναι ότι δεν είναι ρεαλιστικό να συγκρίνεις τις δυο τεχνολογίες με κριτήριό μόνο το roundtrip efficiency. Edit, από το paper του fubar είναι, και το reference γι αυτό είναι από ένα software, 12 2014, πριν αρχίσουν καλά καλά τα fuel cells να εξελισσονται. Μόλις είχε παρουσιαστεί το Mirai, όπως και αρκετά άλλα αυτοκίνητα που μελετά, ηλεκτρικά και μη Btw, υδρογόνο μπορείς να παράξεις και με άλλους τρόπους εκτός από ηλεκτρισμό, όπως άχρηστα biowaste, Toyota To Turn Cow Manure Into Hydrogen To Back Its Fuel Cell Vehicle Push - it’s building a renewable hydrogen generation station at the Port of Long Beach that will produce 1.2 tons of the fuel per day and 2.35 megawatts of electricity – extracted from methane that’s a byproduct of dairy cattle poop. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από Whargoul
Omnigeek Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 17 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Α μπραβο. Ναι και ενας που σκεφτεται ψυχραιμα και δεν αναλωνεται σε παπατζοθεωριες και συνομωσιες... Η Toyota κυριως νοιαζεται για την Αμερικη, γενικα χεστηκε για την Ευρωπη. Και ακομα και να συνεχιζε να πουλαει ντιζελ μικρα θα ηταν με κοινοπραξια με καποιον αλλο κατασκευαστη για να παιρνει κινητηρες (οπως κανει η Merc για τον μικρο diesel της Α-class). Μπορει στην Ελλαδα να εχουμε ψυχωση με τα Toyota, στην Ευρωπη δε συμβαινει το ιδιο. Δεν ειναι και τα πιο δημοφιλη τα μοντελα της. Κανενας δολιος τροπος δεν χρησιμοποιηθηκε. Τα Diesel ειναι ακριβοτερα σαν αρχικη τιμη αγορας και στη Γερμανια φορολογουνται περισσοτερο απο τις βενζινες ιδιας ηλικιας λογω ρυπων. Απλα με κινητηρα Diesel μπορουσε καποιος να εχει 3λιτρο αμαξι χωρις να γινει κολληταρι με τον βενζινα. Αυτος ειναι ο λογος που τα αγοραζανε. Ουτε η διαφορα στην τιμη του καυσιμου ηταν το κινητρο γιατι σε πολλες χωρες οι τιμες ειναι πολυ πιο κοντα, στη Γερμανια ειναι περιπου στα 10λ η διαφορα ενω στο Ηνωμενο Βασιλειο το ντιζελ ειναι ακριβοτερο απο τη βενζινη (ή ισο) Αγόρασες και εσύ diesel να υποθέσω; Οι "παπατζοθεωριες και συνομωσιες" που λες είναι το αποδεδειγμένα μεγαλύτερο σκάνδαλο αυτοκινητοβιομηχανιών όλων των εποχών; Όσοι νομίζουν ότι η ιστορία τελείωσε το 15 πλανώνται. Μια μια όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν diesel παρασύρονται στο dieselgate με τίμημα δισεκατομμύρια σε πρόστιμα, αγωγές, και χαμένη χρηματιστηριακή αξία. Why Carmaker Cheating Probes Stay in High Gear: QuickTake Q&A Μόλις τώρα ξεκινάει το πανηγύρι για την Ford, Ford Becomes Latest Car Brand Dragged into Diesel Emissions Scandal "Another one bites the diesel dust....If confirmed, Ford could end up paying millions, if not billions, of dollars in settlements and fines, much like its counterparts who admitted to their malpractices." Επίσης σοβαρά λες "κανενας δολιος τροπος δεν χρησιμοποιηθηκε"; Οι τόσες απάτες με τους ρύπους, τις ψεύτικες καταναλώσεις, τα παράλογα υψηλά όρια ρύπων (6 φορές πάνω από τον υπόλοιπο κόσμο), τα δεκάδες δισεκατομμύρια επιδοτήσεων, οι καμπάνιες σπίλωσης των εναλλακτικών (όπως παραδέχθηκε ο Σουλτς στις Γερμανικές εκλογές που ζήτησε να σταματήσει ο πόλεμος στα ηλεκτρικά από τις αλαζονικές Γερμανικές αυτοκ/νιες και ακόμα και quota για ηλεκτρικά) δεν είναι δόλιος τρόπος για σένα; Diesel subsidised by €21bn a year in Europe Diesel fuel, a major cause of toxic air pollution in cities, was handed €63 billion in tax breaks in the EU between 2014 and 2016, new research has found. EU institutions and 11 member states handed out at least €112bn ($131bn) a year to support coal, oil and gas during that period, a report by the Overseas Development Institute (ODI) and Climate Action Network (CAN) Europe revealed on Thursday. Nearly half went to the transport sector, including €21bn a year in tax breaks for diesel. The fuel continued to get favourable treatment despite its harmful impact on health and the environment and pledges by various governments to phase out petrol and diesel cars. The failure of the car industry to meet standards for diesel vehicles causes 38,000 people to die prematurely every year, according to a recent study. The political tide has begun to turn against diesel in the wake of the scandal. In London on Wednesday, a pollution alert was issued for what mayor Sadiq Khan described as “the shocking and illegal state of our toxic air”. ODI and CAN’s latest report identified a total of 997 mechanisms to support fossil fuel consumption and production. Gas pipeline builders and coal power generators are among the other beneficiaries. In 2015, the International Monetary Fund decided to factor in the health and environmental costs of burning fossil fuels, inflating its global estimate for subsidies to $5.3 trillion. Και μετά δεν καταλαβαίνει ο άλλος γιατί καίγονται να συνεχίσουν να ρέουν τα λεφτά στο υδρογόνο που ο μόνος φθηνός τρόπος να παράγεται είναι το φυσικό αέριο. Στην Ευρώπη, και κυρίως την πράσινη Γερμανία την πρωτεύουσα των diesel, η ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις έχει ξεφύγει εντελώς εδώ και χρόνια, εκατοντάδες χιλιάδες πεθαίνουν πρόωρα εξαιτίας της σύμφωνα με την ΕΕ, και δεν έχουν καν τραβήξει το αυτί της VW και των υπολοίπων εγκληματιών και εσύ μου λες για συνομωσίες; Έλεος. Καταλαβαίνω το cognitive dissonance και την ανάγκη των ανθρώπων να δικαιολογήσουν τις επιλογές και τις απόψεις τους (που είναι ανάλογη της ζημιά που έχουν υποστεί) αλλά κάποια στιγμή καλό είναι να ξεκολλάμε και να ανοίγουμε λίγο το μυαλό μας στην πραγματικότητα. @Fubar.gr Αναφορά σε κείμενο Οι στόχοι για τα νούμερα εκπομπών πολύ απλά είναι ανέφικτοι, και το σίγουρο είναι οτι θα αναγκαστούν να τα αναθεωρήσουν προς τα κάτω. Σοβαρά τώρα μιλάμε για το 2050; Ποιος μπορεί να προβλέψει τι τεχνολογία θα υπάρχει σε 10 χρόνια πόσο μάλλον το 2050!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα