Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Ακριβως, αρα ειναι ακυρη η συγκριση που κανεις:

φδγ

 

Δεν λέω πως θα ήταν το ίδιο με τα παραπάνω (smart/aygo, citygo)

Λέω πως θα μπορούσαν οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν σήμερα τα παραπάνω, να κάνουν κάποιες υποχωρήσεις στην άνεση, την τελική ταχύτητα και να αγοράσουν ηλεκτρικό κουβά των 10.000€ για να πηγαίνουν στην δουλειά τους με 1€ .:P

Εκεί θα έβρισκαν χρήση τα ηλεκτροκίνητα, που προς το παρόν δεν έχουν πρακτική αξία  σε οικονομικό επίπεδο.

Γιατί και τα AYGO, CITYGO δεν τα παίρνει κανείς για άνεση και ταξίδια. Με βάση την χαμηλή κατανάλωση τα παίρνει και την ευκολια μέσα στην πόλη λογω διαστάσεων.

Τα τρέχεις στο 80% των περιπτώσεων με 60 χιλιόμετρα και σταμάτα ξεκίνα στην πόλη, με λίγο ράδιο ανοικτό και το χέρι εξω από το παράθυρο μαζί με το τσιγάρο και στο περίμενε να ανάψει το φανάρι ....

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Δεν λέω πως θα ήταν το ίδιο με τα παραπάνω (smart/aygo, citygo)

Λέω πως θα μπορούσαν οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν σήμερα τα παραπάνω, να κάνουν κάποιες υποχωρήσεις στην άνεση, την τελική ταχύτητα και να αγοράσουν ηλεκτρικό κουβά των 10.000€ για να πηγαίνουν στην δουλειά τους με 1€ :P

Ελα ομως που δεν θελουν να κανουν τοσο σοβαρες υποχωρησεις και ειναι μια αβασιμη υποθεση που κανεις εσυ.

Ο κοσμος προτιμα αντι να δωσει 10.000€ για εναν κουβα, να δωσει 10.000€ για αυτοκινητο και ας πληρωνει παραπανω σε καταναλωση.

 

Οπως και να εχει, η συγκριση για να ειναι σωστη πρεπει να ειναι μεταξυ αυτοκινητων παρομοιας κατηγοριας.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, haHa είπε

Ελα ομως που δεν θελουν να κανουν τοσο σοβαρες υποχωρησεις και ειναι μια αβασιμη υποθεση που κανεις εσυ.

 

Τι να σου πω. Εγώ θα αγόραζα για να πάω στην δουλειά μου που πληρώνω τώρα 150-200€ τον μήνα σε βενζίνες.

 

Στην δουλειά μόνος μου πηγαίνω, το AC δεν το δουλεύω, εξάλλου και με τα μικρά που παρέθεσες αν βάλεις A/C κατεβαίνεις να σπρώξεις ... :P

 

 

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Τι να σου πω. Εγώ θα αγόραζα για να πάω στην δουλειά μου που πληρώνω τώρα 150-200€ τον μήνα σε βενζίνες.

Στην δουλειά μόνος μου πηγαίνω, το AC δεν το δουλεύω, εξάλλου και με τα μικρά που παρέθεσες αν βάλεις A/C κατεβαίνεις να σπρώξεις ... :P

Αυτο που οδηγεις ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχεις στην κατοχη σου;

Επισης, με 150-200€/μηνα βενζινες, σημαινει οτι κανεις κατα μ.ο κανα 50-70αρι χλμ την ημερα(προσεξε, αυτο ειναι κατα μ.ο και θα υπαρχουν μερες που κανεις παραπανω), οποτε λιγο ακυρο να παρεις ηλεκτρικο κουβα που οριακα σου φθανει η αυτονομια(και δεν βαζω το θεμα ανεσης και ασφαλειας που πιθανως να ειναι σημαντικο για καποιον που κανει τα χλμ που κανεις εσυ).

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο που οδηγεις ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχεις στην κατοχη σου;

Επισης, με 150-200€/μηνα βενζινες, σημαινει οτι κανεις κατα μ.ο κανα 50-70αρι χλμ την ημερα(προσεξε, αυτο ειναι κατα μ.ο και θα υπαρχουν μερες που κανεις παραπανω), οποτε λιγο ακυρο να παρεις ηλεκτρικο κουβα που οριακα σου φθανει η αυτονομια(και δεν βαζω το θεμα ανεσης και ασφαλειας που πιθανως να ειναι σημαντικο για καποιον που κανει τα χλμ που κανεις εσυ).

 

Ο ελληνικός κουβάς των 6000-7000€ έχει 120 χιλιόμετρα αυτονομία. Το μοντέλο των 7000€ μπορεί να πάει με 80 χιλιόμετρα και των 6000€ με 40 χιλιόμετρα για να βγάλει αυτή την αυτονομία.

Αρα ένα καλύτερο των 10-12.000 μια χαρά θα μου έκανε.

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, adtakhs είπε

Ο ελληνικός κουβάς των 6000-7000€ έχει 120 χιλιόμετρα αυτονομία. Το μοντέλο 7000€ μπορεί να πάει με 80 χιλιόμετρα και των 6000€ με 40 χιλιόμετρα για να βγάλει αυτή την αυτονομία.

Αρα ένα καλύτερο των 10-12.000 μια χαρά θα μου έκανε.

Απαντησες σε κατι διαφορετικο απο αυτο που ειχα απορια.

Αυτο που οδηγεις τωρα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχεις στην κατοχη σου;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Απαντησες σε κατι διαφορετικο απο αυτο που ειχα απορια.

Αυτο που οδηγεις τωρα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχεις στην κατοχη σου;

 

οχι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, adtakhs είπε

οχι

Ε, τοτε γιατι δεν οδηγεις κατι οικονομικοτερο;

Απο την στιγμη που αυτο που σε ενδαιφερει ειναι σχεδον αποκλειστικα το χαμηλοτερο κοστος καταναλωσης και οχι τοσο η ασφαλεια, ανεση, αυτονομια, μιας και λες οτι θα βολευοσουν με ηλεκτρικο,πλαστικο κουβα που δεν θυμιζει αυτοκινητο και το μονο που εχει ειναι το χαμηλοτερο κοστος μετακινησης;

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Ε, τοτε γιατι δεν οδηγεις κατι οικονομικοτερο;

Απο την στιγμη που αυτο που σε ενδαιφερει ειναι σχεδον αποκλειστικα το χαμηλοτερο κοστος καταναλωσης και οχι τοσο η ασφαλεια, ανεση, αυτονομια, μιας και βολευεσαι με ηλεκτρικο,πλαστικο κουβα;

 

Είναι το οικονομικότερο αυτό που παίρνω.;)

 

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Είναι το οικονομικότερο αυτό που παίρνω.;)

Για αυτο λεω:

γιατι δεν οδηγεις κατι οικονομικοτερο; Γιατι δεν πηρες κατι οικονομικοτερο, μικροτερο κλπ απο την στιγμη που αυτο που σε ενδαιφερει ειναι σχεδον αποκλειστικα το χαμηλοτερο κοστος καταναλωσης και οχι τοσο η ασφαλεια, ανεση, αυτονομια, μιας και βολευεσαι με ηλεκτρικο,πλαστικο κουβα;

 

Τι αυτοκινητο ειναι πλακα-πλακα αυτο για το οποιο συζηταμε και που θα το αλλαζες για εναν ηλεκτρικο κουβα;

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Για αυτο λεω:

γιατι δεν οδηγεις κατι οικονομικοτερο; Γιατι δεν πηρες κατι οικονομικοτερο, μικροτερο κλπ απο την στιγμη που αυτο που σε ενδαιφερει ειναι σχεδον αποκλειστικα το χαμηλοτερο κοστος καταναλωσης και οχι τοσο η ασφαλεια, ανεση, αυτονομια, μιας και βολευεσαι με ηλεκτρικο,πλαστικο κουβα;

 

Γιατί το πήρα σε άλλες εποχές που είχα άλλες ανάγκες?

 

Δες το σύνολο των παραμέτρων που αναφέρω παραπάνω και θα δεις πως για να μπει στην ζωή μας ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με την παρούσα τεχνολογία , μόνο έτσι μπορεί να μπει και να συμφέρει.

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Γιατί το πήρα σε άλλες εποχές που είχα άλλες ανάγκες?

Δες το σύνολο των παραμέτρων που αναφέρω παραπάνω και θα δεις πως για να μπει στην ζωή μας ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με την παρούσα τεχνολογία , μόνο έτσι μπορεί να μπει και να συμφέρει.

Και ερχεσαι στα λογια μου.

Ελαχιστοι θα αγοραζαν τετοιους κουβαδες και ουτε και εσυ αγορασες τετοιο κουβα λογω οτι σε περιοριζει πολυ και ειναι αισθητα υποδεεστερο σε θεμα ανεσης, ασφαλειας, αυτονομιας, δυνατοτητων κλπ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
Στις 12/3/2018 στις 3:03 ΜΜ, kurkosdr είπε

Δηλαδή επειδή η VW κορόιδεψε τους πελάτες της και τους πούλησε αυτοκίνητα που εκπέμπουν 40 φορές παραπάνω οξείδια του αζώτου από το επιτρεπτό, οι πελάτες της VW δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητα τους.

Για να μην νομίζουν μερικοί ότι στη Γερμανία δεν υπάρχει διαπλοκή. Η απαγόρευση των Euro 5 Diesel στα κέντρα των πόλεων γίνεται για να "ξεφορτωθούν" τα ψευτο-Euro 5 της VW χωρίς κανείς να αναγκαστεί να αποζημιώσει τους πελάτες (κάτι ξέρω εγώ που την αποφεύγω αυτή τη μάρκα). Στις ΗΠΑ αντίθετα η VW αναγκάστηκε να αγοράσει πίσω τα αυτοκίνητα που είχε πουλήσει σε πολύ συμφέρουσες για τους πελάτες τιμές.

Όσον αφορά την είδηση, αν μιλάμε για 95g/Km μέχρι το 2021 τότε τα μη-ηλεκτρικά και μη-υβριδικά επιβατικά θα υπάρχουν μόνο στο πολύ low end κομμάτι της αγοράς.

αν εισαι κατοικος γερμανιας καλα κανεις,εδω στην αθηνα οι κοπελιτσες που γινονταν μαυρες απο τα ταξι και εβριζαν τωρα πηραν ντιζελ ιχ γιατι ετσι τους ειπαν, και πανε χαμογελαστες αναμεσα σε αυτους που θα κυκλοφορουν αυριο στον δακτυλιο, αλλα δεν τους νοιαζει οποτε πανε και σημερα, και μετα ολοι μαζι με αυτους που δεν εχουν λεφτα για ηλεκτρικο αμαξι η για καινουργιο γενικοτερα το παιζουν οικολογοι και γραφουν φανφαρες, οποτε εδω μονο οτι μας κοστιζει λιγοτερο ειναι οκ

Δημοσ.

Νομίζω ότι συμφωνώ με τον adtakhs, για να γίνουν mainstream τα ηλεκτρικά πρέπει να μπουν στις μικρότερες, οικονομικότερες κατηγορίες και να γίνουν προσιτά σε όποιον διαθέτει 10-15 χιλιάδες για ένα αμάξι.

(Εννοείται και φορτιστή παντού όπως βρίσκεις τώρα βενζινάδικα και να γεμίζουν πιο γρήγορα οι μπαταρίες). 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, zio10 είπε

Νομίζω ότι συμφωνώ με τον adtakhs, για να γίνουν mainstream τα ηλεκτρικά πρέπει να μπουν στις μικρότερες, οικονομικότερες κατηγορίες και να γίνουν προσιτά σε όποιον διαθέτει 10-15 χιλιάδες για ένα αμάξι.

(Εννοείται και φορτιστή παντού όπως βρίσκεις τώρα βενζινάδικα και να γεμίζουν πιο γρήγορα οι μπαταρίες). 

O adtakhs δεν λεει αυτο. Αλλωστε υπαρχουν ηλεκτρικα στις 10.0000-15.000 αλλα πανε απατα, σε σημειο που οι εταιρειες δεν τα εισαγουν καν Ευρωπη.

Ο adtakhs λεει οτι ενας ηλεκτρικος,πλαστικος κουβας (και οχι κανονικο αυτοκινητο που συγκρινεται με παρομοιας τιμης συμβατικα) θα ειχε επιτυχια και πχ ο ιδιος θα τον προτιμουσε.

Αυτο εχουμε δει οτι δεν εχει θεση στην αγορα, παρα μονο σε αυτοκινητακια του γκολφ ή σε πολυ ειδικες καταστασεις.

 

Κατα τα αλλα, εννοειται πως ενα ηλεκτρικο στα 10.000€ που προσφερει παρομοια ανεση, ταχυτητα, ασφαλεια, ποιοτητα κλπ με ενα συμβατικο θα εκανε τρελες πωλησεις. Απλα αυτο δεν γινεται ακομα και μονο πλαστικοι, ηλεκτρικοι κουβαδες σαν αυτον που παρατεθηκε πιο πισω βγαινουν σε τετοια χρηματα. Ειναι ομως τελειως αλλη κατηγορια απο τα αντιστοχης τιμης αυτοκινητα με συμβατικο κινητηρα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...