Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Λοιπόν δυο πράγματα για τα ηλεκτροκίνητα.

Γνωστός αγόρασε το παρακάτω BMW κάπου στα 45.000€ αν θυμάμαι καλά.

Το αυτοκίνητο με πλήρη φόρτιση στο ECO πρόγραμμα βγάζει κάπου στα 160 χιλιόμετρα αν δεν κάνω λάθος.

2017-BMW-i3-via-Michael-Beinenson-750x56

Το αυτοκίνητο καταναλώνει ενέργεια σε κόστος (€) ΟΣΟ 2LT βενζίνης  ανά 100χιλιόμετρα.

Στο γρήγορο πρόγραμμα βγάζει 160 τελική.

Οι μπαταρίες βάση κατασκευαστή κοστίζουν  7000€  και η αντικατάστασή τους γίνεται όταν ο χρόνος αντοχής από 100% φόρτιση πέσει στο 40%.

Ο ταχυφορτιστής για την φόρτιση  που φορτίζει το αυτοκίνητο σε 3εις ώρες κοστίζει  3.600€ + εγκατάσταση και θέλει 3 (τριφασική) X 32A παροχή !!!!

cq5dam.resized.img.585.low.time151061090

Πολλοί δεν έχετε τέτοια παροχή στο σπίτι σας !!! Ενώ αν έχετε φτάνει μόνο για το αυτοκίνητο ....

Η εταιρία για τις μπαρατίες με βάση το παραπάνω στοιχείο δίνει χρόνο ζωής τα 10 χρόνια με μέση ετήσια χρήση τα 12.000χιλ.

Αν κάνετε τις πράξεις, θα δείτε πως στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε.

Αλλαγή μπαταριών στα 120.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια.

Για τα 120.000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα έχει καταναλώσει ενέργεια σε κόστος 3.600€  με σημερινές τιμές βενζίνης (1,5€ το λίτρο). και θα θέλει άλλα 7000€ για νέες μπαταρίες άρα σύνολο 10.600€.

To ερώτημα είναι το ποιος σκάει 7000€ σε αυτοκίνητο 10ετίας ?

Ποια η χρηστικότητα του αυτοκινήτου όταν φτάσει αυτό το όριο και δεν αλλαχθούν οι μπαταρίες ?

Ποια η αξία του εκείνη την στιγμή στην αγορά ?

Αν το αυτοκίνητο ήταν συμβατικό με αντίστοιχες επιδόσεις θα είχε κατανάλωση  9.900€  για μια μέση κατανάλωση 5.5Lt ανά 100χιλ.

Σίγουρα θα είχε και κάποια έξοδα συντήρησης. Αυτά τα υπολογίζω περίπου όσο το κόστος του φορτιστή του ηλεκτροκίνητου.

Το αυτοκίνητο αυτό , τι αξία θα είχε στην 10ετία σε σχέση με το ηλεκτροκίνητο?

Τι χρηστική αξία θα είχε ?

Έτσι όπως τα γράφεις πεταμένα λεφτά μου φαίνονται...

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, zio10 είπε

Έτσι όπως τα γράφεις πεταμένα λεφτά μου φαίνονται...

Και εγώ αυτό του είπα.

Απλά ο άνθρωπος έχει φράγκα αρκετά και ήθελε ένα αυτοκίνητο που να μην χρειάζεται συχνά συνεργείο (service) .

Εξάλλου έχει 4-5 ακόμα αυτοκίνητα.

3 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Στις 45 000 αγοράζω 3 yaris, ένα κάθε 3 χρόνια, ή 4 aygo (δεν είμαι σίγουρος σε πια κατηγορία πάει το i3) και πετάω το παλιό όταν θα τελειώσει η εγγύηση του, και πάλι θα βγω κερδισμένος.

 

Φίλε μου εγώ δεν εξέφρασα άποψη υπέρ του ενός ή του άλλου.

Προσπάθησα να σας δώσω εικόνα για το πως έχει η κατάσταση  αυτή την στιγμή, με βάση αυτά που άκουσα από τον ίδιο τον χρήστη.

Ο κάθε ένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Αν το πήρε για πλάκα και επειδή του περισσεύουν οκ, αλλάζει το θέμα :)

 

Για οικολογικούς λόγους δεν νομίζω να το πήρε με τόσα 5λιτρα αμερικάνικα που έχει  και τόσες αντίκες ....  :P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, zio10 είπε

Έτσι όπως τα γράφεις πεταμένα λεφτά μου φαίνονται...

Απο οικονομοτεχνικης αποψης για τον καταναλωτη, τα τωρινα ηλεκτρικα δεν συμφερουν ΚΑΘΟΛΟΥ.

Αυτο ειναι γνωστο, δεν χρειαζεται καμια ιδιαιτερη αναλυση και για αυτο ειναι στο 1-2% των πωλησεων.

 

Σιγα-σιγα αυτο θα αλλαζει, η λογικη λεει οτι θα φθηναινουν τα ηλεκτρικα.

Πχ το tesla model 3 θα ειναι και φθηνοτερο(στην βασικη εκδοση) απο τα 45.000€ του BMW i3 που αναφερθηκαν και 2 κατηγοριες πανω(segment D, δηλαδη συγκριση με audi a4 των ~40.000€, οχι με yaris) και αισθητα πιο γρηγορο και με μεγαλυτερη αυτονομια απο το BMW i3.

Το σκηνικο λοιπον αλλαζει αρδην.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, haHa είπε

Απο οικονομοτεχνικης αποψης για τον καταναλωτη, τα τωρινα ηλεκτρικα δεν συμφερουν ΚΑΘΟΛΟΥ.

Αυτο ειναι γνωστο, δεν χρειαζεται καμια ιδιαιτερη αναλυση και για αυτο ειναι στο 1-2% των πωλησεων.

Σιγα-σιγα αυτο θα αλλαζει, η λογικη λεει οτι θα φθηναινουν τα ηλεκτρικα.

Πχ το tesla model 3 θα ειναι και φθηνοτερο(στην βασικη εκδοση) απο τα 45.000€ του BMW i3 που αναφερθηκαν και 2 κατηγοριες πανω(segment D, δηλαδη συγκριση με audi a4, οχι με yaris) και αισθητα πιο γρηγορο και με μεγαλυτερη αυτονομια απο το BMW i3.

Το σκηνικο λοιπον αλλαζει αρδην.

 

Όπως το είδα εγώ προσωπικά , τα ηλεκτροκίνητα πρέπει να μπουν στα μικρά οχήματα πόλης, όπου το σασί θα είναι χαμηλού κόστους. Μόνο για χαμηλό κόστος μετακίνησης.

Έτσι το μεγάλο μειονέκτημα των ακριβών μπαταριών θα μπορέσει να παρακαμφθεί από τον αγοραστή λόγω του χαμηλού κόστους του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Επίσης το όχημα θα έχει ημερομηνία λήξης την 10ετία ή τέλος πάντων στην ημερομηνία λήξης των μπαταριών.

 

πχ. με 7000€ παίρνεις σήμερα αυτό.

Θεωρώ πως με 10.000-12.000€ θα μπορούσες να έχεις μεγαλύτερη αυτονομία και υψηλότερη ταχύτητα, οπότε θα ήταν συμφέρουσα αγορά για την πόλη.

 

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Όπως το είδα εγώ προσωπικά , τα ηλεκτροκίνητα πρέπει να μπουν στα μικρά οχήματα πόλης, όπου το σασί θα είναι χαμηλού κόστους. Μόνο για χαμηλό κόστος μετακίνησης.

Έτσι το μεγάλο μειονέκτημα των ακριβών μπαταριών θα μπορέσει να παρακαμφθεί από τον αγοραστή λόγω του χαμηλού κόστους του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Το ακριβως αντιθετο ισχυει και αυτο βλεπουμε να γινεται: τα ηλεκτρικα θα αρχισουν πρωτα απο πιο premium προτασεις, δεν ειναι για αυτους που θελουν να δωσουν 10.000€ για ενα αυτοκινητο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Το ακριβως αντιθετο ισχυει και αυτο βλεπουμε να γινεται: τα ηλεκτρικα θα αρχισουν πρωτα απο πιο premium προτασεις, δεν ειναι για αυτους που θελουν να δωσουν 10.000€ για ενα αυτοκινητο.

 

Αυτό είναι και το λάθος τους.

Γιατί αν πας σε ένα ήδη φορτωμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο (ακριβό σασί, βαρύ σασί, ακριβά ηλεκτρονικά, πολλά χαρακτηριστικά άνεσης) να το κάνεις ηλεκτροκίνητο, το κόστος θα ξεπεράσει αυτό του μέσου αυτοκινήτου, οπότε δεν θα υπάρξει διείσδυση στην αγορά.

Τέτοια μεγάλα αυτοκίνητα αγοράζονται και για μεγάλες αποστάσεις, ταξίδια οικογένειας κ.λ.π.  Ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε μια τέτοια περίπτωση θα έδειχνε όλα τα μειονεκτήματά του.

Επίσης αν ο καταναλωτής ξέρει πως θα σκάσει 40-50 χιλιάδες €€ και στην δεκαετία το αυτοκίνητο θα είναι άχρηστο, δεν θα πάει να το αγοράσει γιατί θα σκεφτεί πως με ανάλογο συμβατικό αυτοκίνητο θα μπορούσε πουλώντας το να πάρει μέρος των χρημάτων που επένδυσε.

 

Αν το ηλεκτρικό ήταν το αυτοκίνητο των 90 χιλιομέτρων την ώρα και των 130-150 χιλιομέτρων αυτονομίας αλλά με 10.000-12.000€ κόστος, όλα τα SMART- PANDA-UP- MII-107-CITYGO-SIRION-AYGO  θα έφευγαν από την αγορά και θα έμπαιναν ηλεκτρικά.

 

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Αυτό είναι και το λάθος τους.

Γιατί αν πας σε ένα ήδη φορτωμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο (ακριβό σασί, βαρύ σασί, ακριβά ηλεκτρονικά, πολλά χαρακτηριστικά άνεσης) το κόστος θα ξεπεράσει αυτό του μέσου αυτοκινήτου, οπότε δεν θα υπάρξει διείσδυση στην αγορά.

Τέτοια μεγάλα αυτοκίνητα αγοράζονται και για μεγάλες αποστάσεις, ταξίδια οικογένειας κ.λ.π.  Ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε μια τέτοια περίπτωση θα έδειχνε όλα τα μειονεκτήματά του.

Επίσης αν ο καταναλωτής ξέρει πως θα σκάσει 40-50 χιλιάδες €€ και στην δεκαετία το αυτοκίνητο θα είναι άχρηστο, δεν θα πάει να το αγοράσει γιατί θα σκεφτεί πως με ανάλογο συμβατικό αυτοκίνητο θα μπορούσε πουλώντας το να πάρει μέρος των χρημάτων που επένδυσε.

Αν το ηλεκτρικό ήταν το αυτοκίνητο των 90 χιλιομέτρων την ώρα και των 130 χιλιομέτρων αυτονομίας αλλά με 10.000-12.000€ κόστος, όλα τα SMART- PANDA-UP- MII-107-CITYGO-SIRION  θα έφευγαν από την αγορά και θα έμπαιναν ηλεκτρικά.

Σε σχεδον οποιαδηποτε αγορα(πχ και τους υπολογιστες), οταν θελεις να παρουσιασεις ενα διαφορετικο προιον που εχει αυξημενο κοστος κατασκευης λογω ενος  νεου χαρακτηριστικου, τοτε οι εταιρειες προτιμανε να το κανουν στα ακριβα/premium μοντελα που εχουν μεγαλυτερα περιθωρια κερδους, οποτε μπορουν να το συμπιεσουν πιο ευκολα για να μπορεσουν να βαλουν τη νεα τεχνολογια.

 

Πχ στους φορητους ή στα κινητα, τις OLED οθονες(που ειναι πιο ακριβες), οι εταιρειες προτιμανε να τις βαλουν στα ακριβα μοντελα και οχι στα φθηνα.Αν τις εβαζαν στα φθηνα, τοτε θα επρεπε να χειροτερευσουν ακομα περισσοτερα τα υπολοιπα χαρακτηριστικα.

 

Ετσι και στα αυτοκινητα: για να βγαλεις ηλεκτρικο στα 12.000€, τοτε τα υπολοιπα χαρακτηριστικα του (απο ποιοτητα, ανεση, ασφαλεια κλπ), δεν θα ειχε καμια σχεση με ενα συμβατικο των 12.000€.

Στα premium/ακριβα αυτοκινητα, ειναι πιο ευκολο γιατι εχουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους. Για αυτο πχ βλεπουμε οτι τα ηλεκτρικα μοντελα που κανουν πωλησεις ειναι σχετικα ακριβα/premium, πχ ανω των 30.000€.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει μια διαφορά.

 

Στο ηλεκτρικό αυτή την στιγμή για να βγάλεις αυτονομία πρέπει να κόψεις σε ταχύτητα και χαρακτηριστικά άνεσης (air cool )

Τελικές ταχύτητες δεν θέλουμε στην πόλη, όπως και μεγάλη αυτονομία δεν θελουμε στην πόλη = μικρά αυτοκίνητα = μικρό βάρος = ένα άτομο ανά οχημα, το πολύ δυο.

Και επειδή οι τελικές δεν είναι μεγάλες, δεν χρειάζεται και μεγάλη ανάπτυξη στα χαρακτηριστικά ασφάλειας, άνεσης του πλαισίου. = φτηνό πλαίσιο.

Πολύς κόσμος θα θυσίαζε το Air cool σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης , ώστε για τα επόμενα 10 χρόνια να πηγαίνει στην εργασία του με 1€ τα 100 χιλιόμετρα  με κόστος αυτοκινήτου στα 10000€.

 

Αυτό λέω.

Θεωρώ επίσης πως δεν προωθούν τέτοιο προιόν γιατί δεν υπάρχει υποδομή για φόρτιση τόσο μεγάλων αριθμών ηλ. οχημάτων.

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Γιατί αν πας σε ένα ήδη φορτωμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο (ακριβό σασί, βαρύ σασί, ακριβά ηλεκτρονικά, πολλά χαρακτηριστικά άνεσης) το κόστος θα ξεπεράσει αυτό του μέσου αυτοκινήτου, οπότε δεν θα υπάρξει διείσδυση στην αγορά.

Ας το δουμε πολυ απλοικα:

α) εστω οτι εχουμε ενα "ήδη φορτωμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο (ακριβό σασί, βαρύ σασί, ακριβά ηλεκτρονικά, πολλά χαρακτηριστικά άνεσης)" που κανει πχ 40.000. Σκεψου ενα audi A4

Ας κανουμε(επαναλαμβανω: πολυ απλοικα) την υποθεση οτι με την προσθηκη ηλεκτροκινητηρα και μπαταριων θα πηγαινε στα 50.000.

Οποτε αγοραστης εχει να επιλεξει μεταξυ συμβατικου των 40.000 και ηλεκτρικου των 50.000(25% ακριβοτερο)

β) 

εστω οτι εχουμε ενα "απλο τεχνολογικά αυτοκίνητο (φθηνο σασί, ελαφρυ σασί, στοιχειωδη χαρακτηριστικά άνεσης)" που κανει πχ 10.000, σκεψου ενα toyota aygo

Ας κανουμε(επαναλαμβανω: πολυ απλοικα) την υποθεση οτι με την προσθηκη ηλεκτροκινητηρα και μπαταριων θα πηγαινε στα 15.000.

Οποτε αγοραστης εχει να επιλεξει μεταξυ συμβατικου των 10.000 και ηλεκτρικου των 15.000(50% ακριβοτερο) που ουσιαστικα ειναι αλλη κατηγορια αυτοκινητου και μπορουσε ο αγοραστης αντι για aygo να πηγαινε σε yaris.

4 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Υπάρχει μια διαφορά.

Στο ηλεκτρικό αυτή την στιγμή για να βγάλεις αυτονομία πρέπει να κόψεις σε ταχύτητα και χαρακτηριστικά άνεσης (air cool )

Τελικές ταχύτητες δεν θέλουμε στην πόλη, όπως και μεγάλη αυτονομία δεν θελουμε στην πόλη = μικρά αυτοκίνητα.

Και επειδή οι τελικές δεν είναι μεγάλες, δεν χρειάζεται και μεγάλη ανάπτυξη στα χαρακτηριστικά ασφάλειας, άνεσης του πλαισίου. = φτηνό πλαίσιο.

Πολύς κόσμος θα θυσίαζε το Air cool σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης , ώστε για τα επόμενα 10 χρόνια να πηγαίνει στην εργασία του με 1€ τα 100 χιλιόμετρα  με κόστος αυτοκινήτου στα 10000€.

Αυτό λέω.

Θεωρώ επίσης πως δεν προωθούν τέτοιο προιόν γιατί δεν υπάρχει υποδομή για φόρτιση τόσο μεγάλων αριθμών ηλ. οχημάτων.

Κανεις συνεχως την λανθασμενη υποθεση οτι το ηλεκτρικο θα εχει φθηνοτερο πλαισιο και χαρακτηριστικα απο το συμβατικο.

Με λιγα λογια, συγκρινεις αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας.

 

Μην συγκρινεις ενα yaris με εναν παιχνιδακι σαν αυτο το ηλεκτρικο που παρεθεσες. Πρεπει και το ηλεκτρικο να ειναι ιδιας κατηγοριας με το συμβατικο για να ειναι δικαιη η συγκριση.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Ας το δουμε πολυ απλοικα:

α) εστω οτι εχουμε ενα "ήδη φορτωμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο (ακριβό σασί, βαρύ σασί, ακριβά ηλεκτρονικά, πολλά χαρακτηριστικά άνεσης)" που κανει πχ 40.000. Σκεψου ενα audi A4

Ας κανουμε(επαναλαμβανω: πολυ απλοικα) την υποθεση οτι με την προσθηκη ηλεκτροκινητηρα και μπαταριων θα πηγαινε στα 50.000.

Οποτε αγοραστης εχει να επιλεξει μεταξυ συμβατικου των 40.000 και ηλεκτρικου των 50.000(25% ακριβοτερο)

β) 

εστω οτι εχουμε ενα "απλο τεχνολογικά αυτοκίνητο (φθηνο σασί, ελαφρυ σασί, στοιχειωδη χαρακτηριστικά άνεσης)" που κανει πχ 10.000, σκεψου ενα toyota aygo

Ας κανουμε(επαναλαμβανω: πολυ απλοικα) την υποθεση οτι με την προσθηκη ηλεκτροκινητηρα και μπαταριων θα πηγαινε στα 15.000.

Οποτε αγοραστης εχει να επιλεξει μεταξυ συμβατικου των 10.000 και ηλεκτρικου των 15.000(50% ακριβοτερο) που ουσιαστικα ειναι αλλη κατηγορια αυτοκινητου και μπορεις αντι για aygo να πηγαινες σε yaris.

 

Σου έχω απαντήσει ήδη.

Μην βλέπεις τα ποσοστά αύξησης ανάλογα την κατηγορία.

Δες και τι ζητά στο εκάστοτε ποσό ο καταναλωτής και αν η ηλεκτροκίνηση μπορεί να του τα δώσει 100%.

Δες επίσης και την απόλυτη τιμή αύξησης του κόστους που είναι μεγαλύτερη.

Επίσης δες και το τελικό κόστος σε ποια κλίμακα μεγέθους φτάνει και σε ποιον αριθμό καταναλωτών απευθύνεται.

 

Το AYGO είναι ακριβό σαν σασί. Μιλάμε για οικονομικότερες καταστάσεις.

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Σου έχω απαντήσει ήδη.

Μην βλέπεις τα ποσοστά αύξησης ανάλογα την κατηγορία.

Δες και τι ζητά στο εκάστοτε ποσό ο καταναλωτής και αν η ηλεκτροκίνηση μπορεί να του τα δώσει 100%.

Δες επίσης και την απόλυτη τιμή αύξησης του κόστους. 

Το AYGO είναι ακριβό σαν σασί. Μιλάμε για οικονομικότερες καταστάσεις.

Αυτο ακριβως λεω: συγκρινεις διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.

Αν το aygo ειναι ακριβο σαν σασι(και εδω ερχεται αυτο που λες τι ζητα ο καταναλωτης σε αυτο το ποσο), δεν μπορουμε τοτε να το συγκρινουμε με τα ηλεκτρικα παιχνιδακια που παρεθεσες. Κανεις λαθος συγκρισεις.

 

Η κατηγορια αυτοκινητων που αναφερεις(ασχετα αν ειναι ηλεκτρικα ή οχι) δεν κανει καθολου πωλησεις(με εξαιρεση φανταζομαι Κινα) και εχει μηδαμινα περιθωρια κερδους.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο ακριβως λεω: συγκρινεις διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.

Αν το aygo ειναι ακριβο σαν σασι, δεν μπορουμε τοτε να το συγκρινουμε με τα ηλεκτρικα παιχνιδακια που παρεθεσες. Κανεις λαθος συγκρισεις.

Αναφορά σε κείμενο

Πολύς κόσμος θα θυσίαζε το Air cool σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης , ώστε για τα επόμενα 10 χρόνια να πηγαίνει στην εργασία του με 1€ τα 100 χιλιόμετρα  με κόστος αυτοκινήτου στα 10000€.

Αυτό λέω.

 

Το AYGO έχει σασί για 160-170 χιλιόμετρα την ώρα και για βάρος κάπου στον 1 τόνο ....

Έχει όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης.

κ.λ.π.

Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Δεν έχουν φτάσει σε αυτό τον βαθμό την εξέλιξη που να μπορούν να το στηρίξουν.

Οικονομικά κουβαδάκια τύπου smart με φουλ πλαστικό θα μπορούσαν να το δώσουν.

 

 

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Το AYGO έχει σασί για 160-170 χιλιόμετρα την ώρα ....

Έχει όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης.

κ.λ.π.

Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Δεν έχουν φτάσει σε αυτό τον βαθμό την εξέλιξη που να μπορούν να το στηρίξουν.

Ακριβως, αρα ειναι ακυρη η συγκριση που κανεις:

32 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Αν το ηλεκτρικό ήταν το αυτοκίνητο των 90 χιλιομέτρων την ώρα και των 130-150 χιλιομέτρων αυτονομίας αλλά με 10.000-12.000€ κόστος, όλα τα SMART- PANDA-UP- MII-107-CITYGO-SIRION-AYGO  θα έφευγαν από την αγορά και θα έμπαιναν ηλεκτρικά.

 

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...