Nikolas7_7 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 11 λεπτά πριν, haHa είπε Οχι, δεν ερχομαι στα λογια σου, γιατι και τα 2 αυτοκινητα εχουν σχεδιασμο, αρα ιδια αεροδυναμικη κλπ. Η διαφορα στην καταναλωση μεταξυ 2.0TFSI και 3.2 ειναι μεγαλη παρολο τις παρομοιες επιδοσεις. Αλλο παραδειγμα: cross polo 1.2TSI με cross polo 1.4. To 1.2TSI εχει αισθητα καλυτερες επιδοσεις με 20% χαμηλοτερη καταναλωση(4.9l/100km εναντι 6.1l/100km). Και οι 2 κινητηρες ειναι EURO 5 και δεν υπαρχει διαφορα στην αεροδυναμικη, εχουν μπει στο ιδιο μοντελο. Σοβαρα ρε παιδες, κοιτατε τις καταναλωσεις που δινουν οι κατασκευαστες? Βγειτε στο δρομο με κανα τουρμπακι σε πραγματικες συνθηκες και πειτε μου αν καιει το πολο μονο 4,9....η διαφορα με τα τουρμπατα τα μικρα και πιεσμενα ειναι οτι αν πας τελειως χαλαρα καινε σαν ατμοσφαιρα και επειδη εχουν ροπη μπορουν να πανε πιο ανετα εκει που θα πιεστει το αλλο. Το θεμα ειναι οτι ποτε οι συνθηκες δεν ειναι ιδανικες και η μεση ανεβαινει. Επισης με ατμοσφαιρα αν πας σε ιδανικες συνθηκες, χαλαρη επαρχιακη οδηγηση βλεπεις επισης πολυ χαμηλη καταναλωση.. Το ολο παραμυθι με τα τουρμπο λοιπον ειναι οτι εχουμε μικρα οδηγικα οπλακια στα χερια μας που μπορουν να κανουν μια βολτα απολαυση και οικονομικη ταυτοχρονα αφου μπορεις να κανεις ενα ανετο προσπερασμα ενω ταυτοχρονα δε χρειαζεται να εχεις 2000κυβικα.. Ομως αυτα περι καταναλωσης ειναι marketing κατα 80%, ειδικα αν λαβουμε υποψιν πως οδηγει ο ελληνας. (βλεπει κοκκινο στο βαθος και πλακωνεται στα γκαζια)
logistoulis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, haHa είπε Η διαφορα στην καταναλωση μεταξυ 2.0TFSI και 3.2 ειναι μεγαλη παρολο τις παρομοιες επιδοσεις. με 2λιτρο tfsi αντίστοιχης ιπποδύναμης με τον V6 έχω δει σε πραγματικές διαδρομές από 8.5 lt/100km έως 26 , στο τελευταίο μου ταξίδι που πήγαινα με τα όρια (άντε να τα περνούσα ελάχιστα) ήμουν σταθερά κάτω από 10 όταν λοιπόν το αυτοκίνητο πάει χαλαρά, νορμάλ καίει τόσο χαμηλά που δεν μπορεί να πέσει ο μεγάλος κινητήρας, άμα το σκίσεις προφανώς θα κάψει όσο αυτός γιατί η ιπποδύναμη δεν βγαίνει μαγικά πάντως για 265 ίππους με μέση κατανάλωση γενικά 12-14 δεν έχω παράπονο ότι καίει, το ότι πιο παλιά που με έπιανε η καγκουρίλα και πήγαινα βόλτα και έκαιγα ένα 20-30αρικο βενζίνη σε μισή ώρα ήταν η εξαίρεση και κανονικά δεν θα έπρεπε να κάνω κάτι τέτοιο τα τουρμπάτα έχουν ένα αρκετά μεγάλο εύρος κατανάλωσης σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά, το πού θα βρίσκεσαι είναι καθαρά δική σου επιλογή Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από logistoulis
Whargoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, haHa είπε Οχι, δεν ερχομαι στα λογια σου, γιατι και τα 2 αυτοκινητα εχουν σχεδιασμο, αρα ιδια αεροδυναμικη κλπ. Η διαφορα στην καταναλωση μεταξυ 2.0TFS και 3.2 ειναι μεγαλη παρολο τις παρομοιες επιδοσεις. Δεν ανέφερες την κατανάλωση για να συγκρίνω κάτι. Αλλά η μια έμπαινε στο Α3, η άλλη στο S3, που έχουν αρκετές διαφορές στην ανάρτηση και δεν ξέρω που αλλού, ίσως και στο σύστημα μετάδοσης, κορώνες, κιβώτιο. ANW, Συγκρίνοντας το Α3-S3 8P (2008 facelift) quatro stronic, προσπαθώντας να κρατήσω όσα περισσότερα κοινά, η 2.0TFSI 256Hp, 330Νm, direct injection έχει κατανάλωση 8.3, ενώ η 3.2V6, 250Hp, 320Nm έχει 9.4L/100km. Δλδ, 13% αύξηση υποθέτοντας ότι το ελαφρός διαφορετικό μοντέλο δεν παίζει κανένα ρόλο. Η 2.0 είναι και direct injection.
logistoulis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 8.3 δεν έχεις ποτέ και πουθενά, θα έπρεπε να είναι αυτονόητο ότι να νούμερα που ανακοινώνονται είναι φανταστικά
haHa Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν ανέφερες την κατανάλωση για να συγκρίνω κάτι. Αλλά η μια έμπαινε στο Α3, η άλλη στο S3, που έχουν αρκετές διαφορές στην ανάρτηση και δεν ξέρω που αλλού, ίσως και στο σύστημα μετάδοσης, κορώνες, κιβώτιο. ANW, Συγκρίνοντας το Α3-S3 8P (2008 facelift) quatro stronic, προσπαθώντας να κρατήσω όσα περισσότερα κοινά, η 2.0TFSI 256Hp, 330Νm, direct injection έχει κατανάλωση 8.3, ενώ η 3.2V6, 250Hp, 320Nm έχει 9.4L/100km. Δλδ, 13% αύξηση υποθέτοντας ότι το ελαφρός διαφορετικό μοντέλο δεν παίζει κανένα ρόλο. Η 2.0 είναι και direct injection. Παλι βλεπουμε μικροτερη καταναλωση στον turbo, οπως και στα παραπανω παραδειγματα. Αντιστοιχα υπαρχουν και στα suv της εταιρειας. Και υπαρχει και το παραδειγμα του polo v 1.2TSI 5.3l/100km σε σχεση με polo v 1.4 5.9l/100km με ΧΑΩΔΗ διαφορα στις επιδοσεις παρολο την μικροτερη καταναλωση Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από haHa
Whargoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε Σοβαρα ρε παιδες, κοιτατε τις καταναλωσεις που δινουν οι κατασκευαστες? Βγειτε στο δρομο με κανα τουρμπακι σε πραγματικες συνθηκες και πειτε μου αν καιει το πολο μονο 4,9....η διαφορα με τα τουρμπατα τα μικρα και πιεσμενα ειναι οτι αν πας τελειως χαλαρα καινε σαν ατμοσφαιρα και επειδη εχουν ροπη μπορουν να πανε πιο ανετα εκει που θα πιεστει το αλλο. Το θεμα ειναι οτι ποτε οι συνθηκες δεν ειναι ιδανικες και η μεση ανεβαινει. Φυσικά και δεν κοιτάμε τι δίνουν οι κατασκευαστές, αλλά είναι μέτρο σύγκρισης. Το R56, δεκαετίας σχεδόν, πάντως μου κάνει 6.4-6.8 σε αυτοκινητόδρομο με 120-140km/h, και μικτά 8.5-9 με αρκετά παιχνίδια. Με το start-stop απενεργοποιημένο λόγο μπαταρίας 6 λεπτά πριν, haHa είπε Παλι βλεπουμε μικροτερη καταναλωση στον turbo, οπως και στα παραπανω παραδειγματα. Αντιστοιχα υπαρχουν και στα suv της εταιρειας. Μα δεν είπα ότι δεν θα δεις καθόλου βελτίωση στην κατανάλωση. Ανάφερα ότι υποθέτω ότι σε ίδιας γενιάς κινητήρα, το turbo θα παίξει 3-5%. Εδ΄ψ έχουμε 3.2V6, με 2.0turbo, μεγάλη διαφορά και στον αριθμό κυλίνδρων (50% περισσότερους), και στην χωρητικότητα (60% αυξημένη) , η μια direct injection, η άλλη όχι, και η διαφορά είναι 13%. Δεν είναι η μισή ή το 1/3 Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από Whargoul
logistoulis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) το σταρτ-στοπ είναι μια ανούσια ενόχληση μόνο και μόνο για να ανακοινώνουν χαμηλότερους ρύπους καλοκαίρι με a/c μπορεί να του έρθει να κλείσει, επίσης ποτέ δεν μου έκατσε καλά η ιδέα να σβήνει όχημα με τούρμπο έτσι ξαφνικά χωρίς κρύωμα επίσης μέχρι να το συνηθίσω όταν είχα ένα τέτοιο αυτοκίνητο μέρες είχα πάει να την πάθω σε διασταύρωση που ήθελα να φύγω γρήγορα και αυτό είχε σβήσει και άντε να πάρει πάλι μπρος.. από τότε όπου το βλέπω το κλείνω χωρίς πολλά πολλά Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από logistoulis
haHa Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Whargoul είπε Μα δεν είπα ότι δεν θα δεις καθόλου βελτίωση στην κατανάλωση. Ανάφερα ότι υποθέτω ότι σε ίδιας γενιάς κινητήρα, το turbo θα παίξει 3-5%. Εδ΄ψ έχουμε 3.2V6, με 2.0turbo, μεγάλη διαφορά και στον αριθμό κυλίνδρων (50% περισσότερους), και στην χωρητικότητα (60% αυξημένη) , η μια direct injection, η άλλη όχι, και η διαφορά είναι 13%. Δεν είναι η μισή ή το 1/3 Δεν ανεφερα πουθενα οτι θα ειναι μιση ή το 1/3, αλλα δεν ειναι 3-5%. Στα περισσοτερα παραδειγματα ειναι ~4+ φορες πανω απο την εκτιμηση του 3-5% που εδωσες. Και αυτη η διαφορα ειναι στις πρωτες εκδοσεις των TSI. Οι μετεπειτα εκδοσεις εξελιχθηκαν ακομα περισσοτερο(μιας και ηταν σχετικα καινουριοι κινητηρες) , αλλα δεν εχουμε δεδομενα συγκρισης για ιδια αυτοκινητα, μιας και σχεδον σταματησαν να μπαινουν ατμοσφαιρικοι σε αυτοκινητα που εμπαιναν και μικροι turbo. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από haHa
Whargoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, logistoulis είπε το σταρτ-στοπ είναι μια ανούσια ενόχληση μόνο και μόνο για να ανακοινώνουν χαμηλότερους ρύπους καλοκαίρι με a/c μπορεί να του έρθει να κλείσει, επίσης ποτέ δεν μου έκατσε καλά η ιδέα να σβήνει όχημα με τούρμπο έτσι ξαφνικά χωρίς κρύωμα επίσης μέχρι να το συνηθίσω όταν είχα ένα τέτοιο αυτοκίνητο μέρες είχα πάει να την πάθω σε διασταύρωση που ήθελα να φύγω γρήγορα και αυτό είχε σβήσει και άντε να πάρει πάλι μπρος.. από τότε όπου το βλέπω το κλείνω χωρίς πολλά πολλά Σε manual, το ελέγχω με τον συμπλέκτη. Αν είμαι πχ σε φαναρια που μόλις έγινε κόκκινο, το άφηνα να σβήσει, εάν ήμουν σε διασταύρωση έτοιμος να φύγω, προφανώς πατούσα τον συμπλέκτη.
logistoulis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, Whargoul είπε Σε manual, το ελέγχω με τον συμπλέκτη. Αν είμαι πχ σε φαναρια που μόλις έγινε κόκκινο, το άφηνα να σβήσει, εάν ήμουν σε διασταύρωση έτοιμος να φύγω, προφανώς πατούσα τον συμπλέκτη. ναι μέχρι να το συνηθίσω αυτό πήγα να φύγω με χρονοκαθυστέρηση επειδή άφησα συμπλέκτη και ευτυχώς δεν είχα ατύχημα
Jimmy08 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, logistoulis είπε ο,τι μπορεί να αγοράσει ο καθένας, μια μτχ 316 είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το να πάρεις ένα μικρό-κουβά σύγχρονο πόλης..δεν έχει τύχει να πάρω μεταχειρισμένο, αλλά καταλαβαίνω γιατί να το κάνει κανείς. τώρα για τον καγκουρισμό είπα και παραπάνω. και δεν είναι τόσο διαδεδομένος πλέον όπως ήταν στις αρχές και μέσα της περασμένης 10ετιας Καλύτερο αυτοκίνητο 20ετίας από σημερινό; Ως προς τι; Ας αγοράσει ότι θέλει ο καθένας δε διαφωνώ, αλλά μη μας τα πρήζει κατά τη διάρκεια..
logistoulis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) ε όχι και τόσο παλιό να πάμε στην 20ετια.. αν μιλάμε για 316 20ετιας το αντίστοιχο καινούριο πράγμα είναι σκουτεράκι όχι αυτοκίνητο με 9-10 χιλιάρικα που κάνει ένα μικρό κουβαδάκι καινούριο το να πάρεις ένα μεσαίο αυτοκίνητο μέχρι 10 ετών από πολλές απόψεις (και υπό συγκεκριμένες συνθήκες) είναι καλύτερη επιλογή Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από logistoulis
Whargoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ανεφερα πουθενα οτι θα ειναι μιση ή το 1/3, αλλα δεν ειναι 3-5%. Στα περισσοτερα παραδειγματα ειναι ~4+ φορες πανω απο την εκτιμηση του 3-5% που εδωσες. Που είναι 4+ φορές? Στο 3.2 είναι 13%, με διαφορά και στο injection, στο 1.2 είναι 20% με διαφορά στα πάντα, dohc, direct injection, start-stop. Στο Α4, 2.4 πάλι V6, η διαφορά είναι 10.5% με ίδιας τεχνολογίας μηχανή. Για προσωπική εκτίμηση, και αρκετά νομίζω στην πρόταση μου, δεν έπεσα αρκετά έξω από το 5% με το 10-13%, όταν υπάρχει 50% διαφορά στου κυλίνδρους και στην χωρητικότητα + άλλες αλλαγές. Ακόμα και ξεκάθαρα 15% να είναι, η υπεροχή σε άλλους παράγοντες, είναι πολύ μεγαλύτερη από την υπεροχή στην κατανάλωση. Και όλα αυτά με αναφορές κατανάλωσης κατασκευαστών, που σίγουρα δεν ισχύουν στην πραγματικότητα σε καμία περίπτωση Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από Whargoul
haHa Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Whargoul είπε Που είναι 4+ φορές? Στο 3.2 είναι 13%, με διαφορά και στο injection, στο 1.2 είναι 20% με διαφορά στα πάντα, dohc, direct injection, start-stop. Στο Α4, 2.4 πάλι V6, η διαφορά είναι 10.5% με ίδιας τεχνολογίας μηχανή. Ανεφερες 3-5%, ας παρω 4% που ειναι ο μ.ο. 1) 3.2 εναντι 2.0tfsi ειναι λες 13%, δηλαδη 4 φορες πανω απο την εκτιμηση σου. 2) audi a4 2.4 εναντι 1.8T ειναι λες 10.5%, δηλαδη 2.5 φορες πανω απο την εκτιμηση σου. 3) vw cross polo 1.4 εναντι 1.2TSI ειναι ~20%, δηλαδη 5 φορες πανω απο την εκτιμηση σου. 7 λεπτά πριν, Whargoul είπε όταν υπάρχει 50% διαφορά στου κυλίνδρους και στην χωρητικότητα + άλλες αλλαγές. Ακόμα και ξεκάθαρα 15% να είναι, η υπεροχή σε άλλους παράγοντες, είναι πολύ μεγαλύτερη από την υπεροχή στην κατανάλωση. Εννοειται οτι θα υπαρχει διαφορα σε χωρητικοτητα και κυλινδρους, δεν ειναι ελαφρυντικο αυτο, ειναι ο λογος που ειναι αυξημενη η καταναλωση και για αυτο γινεται η ολη συζητηση. Συγκρινουμε καταναλωσεις για παρομοιες επιδοσεις μεταξυ των δυο τεχνολογιων. 7 λεπτά πριν, Whargoul είπε Και όλα αυτά με αναφορές κατανάλωσης κατασκευαστών, που σίγουρα δεν ισχύουν στην πραγματικότητα σε καμία περίπτωση Και μπορει καλλιστα να ειναι ακομα μεγαλυτερη η διαφορα, οποτε δεν χρειαζεται να αναφερθει. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από haHa
Whargoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, haHa είπε Ανεφερες 3-5%, ας παρω 4% που ειναι ο μ.ο. 1) 3.2 εναντι 2.0tfsi ειναι λες 13%, δηλαδη 4 φορες πανω απο την εκτιμιση σου. 2) audi a4 2.4 εναντι 1.8T ειναι λες 10.5%, δηλαδη 2.5 φορες πανω απο την εκτιμιση σου. 3) vw polo1.4 εναντι 1.2TSI ειναι ~20%, δηλαδη 5 φορες πανω απο την εκτιμιση σου. 13/4 ≠ 4 Αλλά και το 3-4 ή 5 φoρές πάνω είναι σχεδόν ανούσιος σαν αριθμός, όταν μιλάμε για 5% ή έστω και 10% στην συνολική διαφορά. Τρόπος σύγκρισης που χρησιμοποιούν στο marketing για να κάνεις την διαφορά να φαίνεται τεράστια. -Το προιόν μας είναι 3 φορές καλύτερο από του αντιπάλου. - Δηλαδή πόση διαφορά έχετε? -5% Αλλά οκ όπως νομίζει κανείς. Μπορεί κάλλιστα να είναι και μικρότερη η διαφορά, Εάν έχεις οδηγήσει ποτέ turbo, θα ήξερες ότι το turbo δεν δουλεύει πάντα. Πχ όταν είσαι σταματημένος, όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα και πηγαίνεις σημειωτόν, σε αυτοκινητόδρομο δουλεύει σε χαμηλή πίεση, και περιορισμένα. Και γενικά παίζει περισσότερο ρόλο όσο πιο πολύ έχεις πατημένο τη βενζίνη Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από Whargoul
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα