Whargoul Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 18 λεπτά πριν, haHa είπε Οχι, το turbo πραγματι προσφερει μειωμενη καταναλωση για ιδια ιπποδυναμη. Επισης, νομιζω η μεγαλη πλειονοτητα των πιο thermal efficient κινητηρων ειναι turbo. Έχεις κάτι που να δείχνει αρκετά βελτιωμένη κατανάλωση για ίδιας ιπποδύναμης και γενιάς μηχανές (πχ ίδιο αυτοκίνητο που να βγαίνει 1.4L turbo, και 2.0L ατμοσφαιρικό)? Ξέρω ότι κερδίζεις (ίππους/κατανάλωση) όταν βάζεις turbo σε μια μηχανή, πχ αν πάρεις μια 1.6L ατμοσφαιρική και μια 1.6L turbo (ίδιας γενιάς), η turbo θα έχει περίπου 50% περισσότερη ιπποδύναμη, με 20-25% περισσότερη κατανάλωση (πχ r56 cooper και cooper S). Ίδιας ιπποδύναμης μηχανές, ίδιας γενιάς, με απλά διαφορετική χωρητικότητα, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχει 20-25% μείωση στην κατανάλωση λόγω turbo συγκεκριμένα. Τα turbo, σαν καινούργιας τεχνολογίας μηχανές, συνοδεύονται και από νέας τεχνολογίας παρεμφερή. Μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, μεταβλητό timing, direct injection, λεπτότερα λάδια κλπ κλπ. Αυτά παίζουν περισσότερο ρόλο από το turbo. Οι πιο thermal efficient, αν δεν κάνω λάθος με αυτά που θυμάμαι, είναι εκτός από την μελλοντική (2019) SPCCI της Mazda που νομίζω δεν είναι turbo (αυτή που παρουσίασαν τουλάχιστο), είναι οι SkyActive G πάλι της mazda (γενικά η mazda δεν πολυπιστεύει στα μικρά turbo) , και οι μικρές atkinson της toyota, που δεν είναι turbo (βενζίνη πάντα).
Whargoul Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε Αυτό που λες δεν ισχύει, υπάρχουν πολλά μικρά με διλιτρο μοτέρ. Απλά τα τούρμπο έχουν καλύτερη απόδοση ας το πούμε έτσι και σε ιδανικές συνθήκες καίνε λιγότερο. Δεν είπα ότι δεν υπάρχουν μικρά με δίλιτρο μοτέρ, είπα ότι οι μικρότερες turbo μηχανές έχουν σαν αποτέλεσμα, μικρότερα ελαφρότερα πιο οικονομικά αυτοκίνητα. Είπα δεν θα ήταν δυνατό να είχαμε αυτοκίνητα supermini ή mini, που να βγάζουν 150-200 ίππους χωρίς το turbo. 200 ίππους βγάζεις αξιόπιστα με 20L turbo ή με 2.5L V6. Η διαφορά στο μέγεθος και γιατί δεν θα βόλευε σε ένα Cooper S είναι νομίζω προφανές. 20 λεπτά πριν, NT1G είπε Έχει supercharger ο X της Mazda. Δεν νομίζω όμως να πιστεύεις ότι η μειωμένη κατά 30% κατανάλωση στην συγκεκριμένη μηχανή σε σχέση με τις κανoνικές Skyactive, να οφείλεται στο supercharger. (btw, to supercharger δεν "καταργήθηκε" επειδή αυξάνει την κατανάλωση ?) Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από Whargoul
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 8 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν είπα ότι δεν υπάρχουν μικρά με δίλιτρο μοτέρ, είπα ότι οι μικρότερες turbo μηχανές έχουν σαν αποτέλεσμα, μικρότερα ελαφρότερα πιο οικονομικά αυτοκίνητα. Είπα δεν θα ήταν δυνατό να είχαμε αυτοκίνητα supermini ή mini, που να βγάζουν 150-200 ίππους χωρίς το turbo. 200 ίππους βγάζεις αξιόπιστα με 20L turbo ή με 2.5L V6. Η διαφορά στο μέγεθος και γιατί δεν θα βόλευε σε ένα Cooper S είναι νομίζω προφανές. Μια χαρά super mini μπορούν να βγουν με 150+ άλογα και ατμοσφαιρικά. Βλέπε CRX, και πριν 30 χρόνια μάλιστα...
NT1G Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 21 λεπτά πριν, Whargoul είπε ... Δεν νομίζω όμως να πιστεύεις ότι η μειωμένη κατά 30% κατανάλωση στην συγκεκριμένη μηχανή σε σχέση με τις κανoνικές Skyactive, να οφείλεται στο supercharger. (btw, to supercharger δεν "καταργήθηκε" επειδή αυξάνει την κατανάλωση ?) Μπα δεν έγραψα κάτι τέτοιο άλλωστε. Ξέρω που οφείλεται η χαμηλή κατανάλωση του.
opcorsa Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 7 ώρες πριν, parlapipas25 είπε Επειδή το έκανε η toyota σημαίνει θα το κάνουν κι άλλοι;Τα ηλεκτροκίνητα έχουν πολύ μελλον ακόμα κι άμα πιάσουν. Για επαγγελματικά οχήματα είναι μονόδρομος το πετρελαιο για αρκετά χρόνια ακόμα νομίζω. *αιωνες... -ηταν , ειναι και ΘΑ είναι...- οσο και δεν μας/σας αρεσει
iodna2006 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, opcorsa είπε *αιωνες... -ηταν , ειναι και ΘΑ είναι...- οσο και δεν μας/σας αρεσει χιλιετίες .- -..--. 1
adtakhs Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Έχεις κάτι που να δείχνει αρκετά βελτιωμένη κατανάλωση για ίδιας ιπποδύναμης και γενιάς μηχανές (πχ ίδιο αυτοκίνητο που να βγαίνει 1.4L turbo, και 2.0L ατμοσφαιρικό)? Ξέρω ότι κερδίζεις (ίππους/κατανάλωση) όταν βάζεις turbo σε μια μηχανή, πχ αν πάρεις μια 1.6L ατμοσφαιρική και μια 1.6L turbo (ίδιας γενιάς), η turbo θα έχει περίπου 50% περισσότερη ιπποδύναμη, με 20-25% περισσότερη κατανάλωση (πχ r56 cooper και cooper S). Ίδιας ιπποδύναμης μηχανές, ίδιας γενιάς, με απλά διαφορετική χωρητικότητα, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχει 20-25% μείωση στην κατανάλωση λόγω turbo συγκεκριμένα. Τα turbo, σαν καινούργιας τεχνολογίας μηχανές, συνοδεύονται και από νέας τεχνολογίας παρεμφερή. Μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, μεταβλητό timing, direct injection, λεπτότερα λάδια κλπ κλπ. Αυτά παίζουν περισσότερο ρόλο από το turbo. Οι πιο thermal efficient, αν δεν κάνω λάθος με αυτά που θυμάμαι, είναι εκτός από την μελλοντική (2019) SPCCI της Mazda που νομίζω δεν είναι turbo (αυτή που παρουσίασαν τουλάχιστο), είναι οι SkyActive G πάλι της mazda (γενικά η mazda δεν πολυπιστεύει στα μικρά turbo) , και οι μικρές atkinson της toyota, που δεν είναι turbo (βενζίνη πάντα). Tα turbo με downsizing είναι πιο οικονομικά σε χαμηλές στροφές από ίδιας ιπποδύναμης μεγαλύτερης χωρητικότητας μοτέρ. Το έχει δείξει και η VW μεταξύ 1,4 TSI 160 PS VS 2.0 FSI 150PS. Εξυπηρετεί λοιπόν το downsizing με την χρήση turbo σε οχήματα που κινούνται αρκετά εντός πόλης. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από adtakhs 2
opcorsa Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 13 λεπτά πριν, iodna2006 είπε χιλιετίες .- -..--. αιωνες παντως ειναι τυπε... 19ος 20ος και προφανως 21ος
ziaba Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 το πετρέλαιο είναι καλύτερο και ασφαλέστερο καύσιμο: φτηνό, ούτε εξατμίζεται, ούτε παίζει να εκραγεί ... προσωπικά θα γούσταρα ένα toyota φάση aygo ή iq με πετρελαιοκινητήρ στα 999cc απλό diesel ούτε τούρμπο τπτ γύρο στα 50-60 άλογά με κατανάλωσή 3 με 4 λίτρα/ 100χλμ ότι πρέπει για μέσ την πόλη και λίγο παραέξω
adtakhs Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 To πετρέλαιο θα σταματήσει γιατί έρχονται τα μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης τα οποία έχουν 1) Χαρακτηριστικά λειτουργίας βενζινοκίνητων (λογικό) 2) Χαρακτηριστικά οικονομίας πετρελαιοκίνητων !!! 3) Χαρακτηριστικά απόδοσης καλύτερα από τα σημερινά βενζίνης. 1
NT1G Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Όσο ήρθε το μεταβλητό βύθισμα στους mainstream κινητήρες, τόσο σύντομα θα έρθει και το vcr.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 5 λεπτά πριν, NT1G είπε Όσο ήρθε το μεταβλητό βύθισμα στους mainstream κινητήρες, τόσο σύντομα θα έρθει και το vcr. Στην παραγωγή ανέκαθεν αργά έρχονταν όλα τα καλούδια. Πχ ο πρώτος κινητήρας με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο νομίζω ήταν το 1908 και ευρέως στην παραγωγή χρησιμοποιήθηκε μετά από 80 χρόνια. Βασικά κάθε τί καινούριο παίρνει τη θέση του στην παραγωγή όταν το παλιό α) δεν πουλάει πλέον ή β) δεν επιτρέπεται να πωλείται. Λίγο-πολύ, όλος αυτός ο ντόρος και ο καημός περί αντικατάστασης των κινητήρων εμένα πιο πολύ σαν τερτίπι των πολιτικών μου κάνει και όχι γιατί δεν υπάρχουν λύσεις. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες από τη μία επιδοτούνται για εναλλακτικούς τρόπους και από την άλλη ρισκάρουν να εξελίξουν από μόνοι τους τομείς που ίσως κριθούν παράνομοι από μελλοντικό νομικό πλαίσιο. Μου κάνει και λίγο υποκριτικό η αλήθεια...
Whargoul Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, VChris είπε Μια χαρά super mini μπορούν να βγουν με 150+ άλογα και ατμοσφαιρικά. Βλέπε CRX, και πριν 30 χρόνια μάλιστα... Σοβαρά τώρα? Συγκρίνεις το CRX με αυτοκίνητα σύγχρονων προδιαγραφών? To CRX έχει μούτρο που μέσα παίζεις μπάλα, και χώρο για τους επιβάτες ίσο με μπάλα. Έχεις δει καθόλου πόσο χώρο έχουν σήμερα οι μηχανές στα compact, που στην κυριολεξία οι μισές είναι κάτω από το ταμπλό και για να την βγάλεις πρέπει να αφαιρέσεις όλα τα μούτρα του αυτοκινήτου? Για να βγάλεις ένα φίλτρο λαδιού πρέπει να έχεις χέρια 5χρονου για να σε χωράει και να μην αρχίσεις να ξηλώνεις τα πάντα? Πόσα ατμοσφαιρικά με 150 ίππους βλέπεις σήμερα? Και ειδικά στην κατηγορία super-mini. Κανένα. Όχι γιατί δεν υπάρχουν σαν μηχανές, άλλα γιατί πλέον δεν έχουν νόημα σε τέτοια μεγέθη αυτοκινήτων. Με μια ίσου μεγέθους 1.6L, που είχε το CRX, έχεις πλέον turbo μηχανή με 220 ίππους και 280+ Nm ροπή από τις 1500 στροφές. Όχι 150 με 150Nm ροπή στις 7000 στροφές και κατανάλωση στο θεό. Βγάζεις 135 με 1.5L τρικύλινδρες πλέον. Συγχύζεσαι λίγο με τις γρήγορες επιδώσεις του αυτοκινήτου λόγου μειωμένου βάρους και όχι λόγο ιπποδύναμης - ροπής της μηχανής. Οι επιδόσεις της συγκεκριμένη μηχανής σε συνδυασμό με την κατανάλωση, σήμερα, θα θεωρούνταν γελοίες (ειδικά για αυτοκίνητο κοντράκιδων), και στο λέω σαν παλιός λάτρης της VTEC. Η συγκεκριμένη μηχανή και αυτοκίνητο ήταν πολύ μπροστά. αλλά στην εποχή τους. Τα τεχνολογικά άλματα στα αυτοκίνητα παραγωγής, πάντα έρχονται μετά από πολιτικές και νομοθετικές πιέσεις. Τρανό παράδειγμα το carburetor με τα injection. Το ίδιο έχει να γίνει, με τις νέες προδιαγραφές Euro 7 κλπ, που είτε θα βρουν τρόπους να κάνουν πιο καθαρές τις ICE, πχ mazda, camless μηχανες, ηλεκτρικά αντι μηχανικά μέρη κλπ, είτε θα παν σε υβριδικά. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από Whargoul
malmsteen1984 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 25 λεπτά πριν, opcorsa είπε αιωνες παντως ειναι τυπε... 19ος 20ος και προφανως 21ος Τυπε ειχε το 19ο αιωνα επαγγελματικα αυτοκινητα με πετρελαιο; χαμπαρι δεν πηρα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα