Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, orck είπε

" Κάποτε, οι κινητήρες ντίζελ ήταν η αγάπη της Ευρώπης, αλλά από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο της Volkswagen με τις εκπομπές ρύπων το 2015, οι πωλήσεις αυτοκινήτων με βενζινοκινητήρες βρίσκονται σε κάθοδο. "

Βγαζει νοημα;

Όχι γιατί κατά την μετάφραση προστέθηκαν 3 λέξεις (αυτοκινήτων με βενζινοκινητήρες), και μπήκαν λάθος. Αν έλειπαν θα έβγαινε το νόημα όπως το αρχικό κείμενο. 

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Δεν υπαρχει κανενας λογος για diesel πλεον ... 1λ turbo βγαζουν 125 ιππους και εχουν γραψει 200.000 απροβληματιστα χιλιομετρα πχ fiesta focus ...με καταναλωση μεση πραγματικη 6.7Λ /100 μεικτη...

Όταν έχω μέση στα 4 λίτρα με το yaris και επιδόσεις μια χαρά, ναι το πετρέλαιο ακόμα είναι καλύτερη επιλογή, ειδικα αν υπολογίσεις τα 30 cents διαφορά τιμής.. 

Όσο για την οικολογία, όλα δημιουργούν πρόβλημα. 

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Όταν έχω μέση στα 4 λίτρα με το yaris και επιδόσεις μια χαρά, ναι το πετρέλαιο ακόμα είναι καλύτερη επιλογή, ειδικα αν υπολογίσεις τα 30 cents διαφορά τιμής.. 

Όσο για την οικολογία, όλα δημιουργούν πρόβλημα. 

Την ιδια οικονομια εχεις και με το LPG μειον την βρωμα..

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, gbras είπε

Την ιδια οικονομια εχεις και με το LPG μειον την βρωμα..

Δε διαφωνώ.

Ειδικά το φυσικό αέριο είναι πολύ οικονομικό

Επεξ/σία από Nikolas7_7
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gbras είπε

Την ιδια οικονομια εχεις και με το LPG μειον την βρωμα..

Την οποία την έχεις λόγο τιμής.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Αν διαβαζες κιολας θα ηξερες κιολας.. και τοτε θα καταλαβαινες γιατι "κραζω". Για να σε βοηθησω ουτε θα ανοιξει ουτε προκειται να ανοιξει εργοστασιο της tesla. Το μονο που θα δημιουργηθει ειναι ενα μικρο τμημα για ερευνα. Ποιες ειναι οι κινησεις που αοριστα αναφερεις? Ξερεις? οχι. Και παλι ευκολο ειναι να δεις αν γινονται "κινησεις" απο το ποσοι φορτιστες φτιαχνονται στην επικρατεια.. Μαθαινω , σκεφτομαι, κρινω... οχι ακουσααααα και αμεσως κριτικη..

Καταρχην φιλε μου δε καταλαβαινω γιατι αυτο το υφος. Αν παρεξηγησες το δικο μου ποστ, δεν ηταν επικριτικο και ζητω συγνωμη αν, οπως το εγραψα εν ταχει' φανηκε ετσι. Στην ουσια τωρα.
 

Εγω διαβαζω αυτο :
"Κάτι ακόμα που έγινε γνωστό είναι ότι η εταιρεία του Elon Musk σκοπεύει να εγκαταστήσει πέντε σταθμούς ταχείας φόρτισης στην Ελλάδα και σε πέντε διαφορετικές πόλεις, στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη, στα Ιωάννινα, στη Λαμία και στη Σπάρτη."

Το θεωρω κινηση λοιπον.Δε πιστευω να θελεις να γεμισουμε φορτιστες αυριο,παντου?

Οντως, για το εργοστασιο που ειπα ακυρο, οπως ειπα το εγραψα στα γρηγορα διοτι εφευγα απο το σπιτι συντομα.
 

Δημοσ.

απαντώντας εν συντομία σε επιμέρους ερωτήματα, από Περιβαλλοντικής απόψεως έχουμε τα εξής δεδομένα:

1. Οι ρύποι των ντιζελ δεν είναι μόνο CO2 αλλά και αζωτούχα (Nitrogen oxides) καθώς και μικροσωμματίδια (particulate matter), τα οποία αυξάνονται όσο η καύση (και το καύσιμο φυσικά) δεν είναι καλής ποιότητας https://www.ucsusa.org/clean-vehicles/vehicles-air-pollution-and-human-health/diesel-engines  Συνεπώς οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης παραμένουν λιγότερο βλαβερή επιλογή για την υγεία και το περιβάλλον από το ντιζελ.

2. Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι σήμερα η βιώσιμη λύση (sustainable) αφού η περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από μη-καθαρές ή επικίνδυνες πηγές - ορυκτά καύσιμα και πυρηνική ενέργεια.

3. Ως η πλέον βιώσιμη λύση μετακίνησης, προωθούνται τα υβριδικά οχήματα, με μικρούς βενζινοκινητήρες που θα κινούν το όχημα προκειμένου να φορτίζεται η μπαταρία η οποία θα δώσει Χ% των χιλιομέτρων ως καθαρά χιλιόμετρα (με ενέργεια που κατα κάποιο τρόπο ανακυκλώθηκε).

 

Συνεπώς η Toyota, που έχει τη μεγαλύτερη γκάμα υβριδικών αυτή τη στιγμή, σαφώς και θα κινηθεί προς αυτή τη κατεύθυνση - δεν σημαίνει οτι θα ακολουθήσουν άμεσα και οι υπόλοιποι, αλλά η τάση προς τα εκεί θα κινηθεί.

 

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Nikolas7_7 είπε

 

Τελος, το παραμυθι με τα τουρμπατα που καινε λιγοτερο μονο στο ισιωμα με 80χ.α.ω πρεπει να τελειωνει...

 

Λιγότερο από τι; Από ίδιων κυβικών προφανώς και όχι από μεγαλύτερων κυβικών ανάλογης υποδυναμης προφανώς και ναι

 

Απλά ο κόσμος δεν έχει καταλάβει τι συγκρίνει εδώ και 10+ χρόνια

Δημοσ.

Και δώστου ο ελληνάρας με τη ντιζελούμπα... Τα πέταξαν οι γερμανοί, τα αγοράσαμε εμείς. 

Δεν ξέρω πότε και κυρίως ΠΩΣ θα σοβαρευτούμε και θα σταματήσουμε να είμαστε θύματα σαν λαός. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Λιγότερο από τι; Από ίδιων κυβικών προφανώς και όχι από μεγαλύτερων κυβικών ανάλογης υποδυναμης προφανώς και ναι

Απλά ο κόσμος δεν έχει καταλάβει τι συγκρίνει εδώ και 10+ χρόνια

Το turbo δεν νομίζω να προσφέρει από μόνο του μειωμένη κατανάλωση (τουλάχιστο όχι πάνω από 3-5%) σε σχέση με πιο μεγάλη, πολυκύλινδρη κλπ ατμοσφαιρική μηχανή. Αυτό που έχει καταφέρει όμως, είναι μειωμένο βάρος (ελαφρύτερη μηχανή) και μικρότερο όγκο (για ίδια ιπποδύναμη), με αποτέλεσμα μικρότερα, πιο ελαφριά και με καλύτερη αεροδυναμική αυτοκίνητα που συντελούν συνολικά σε πολύ καλύτερη οικονομία και καλύτερες επιδώσεις ταυτόχρονα. 

Πχ, χωρίς turbo, θα ήταν αδύνατο να έχεις αυτοκίνητα supermini ή mini κατηγορίας με 150-200 ίππους. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, pp6210 είπε

απαντώντας εν συντομία σε επιμέρους ερωτήματα, από Περιβαλλοντικής απόψεως έχουμε τα εξής δεδομένα:

1. Οι ρύποι των ντιζελ δεν είναι μόνο CO2 αλλά και αζωτούχα (Nitrogen oxides) καθώς και μικροσωμματίδια (particulate matter), τα οποία αυξάνονται όσο η καύση (και το καύσιμο φυσικά) δεν είναι καλής ποιότητας https://www.ucsusa.org/clean-vehicles/vehicles-air-pollution-and-human-health/diesel-engines  Συνεπώς οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης παραμένουν λιγότερο βλαβερή επιλογή για την υγεία και το περιβάλλον από το ντιζελ.

2. Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι σήμερα η βιώσιμη λύση (sustainable) αφού η περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από μη-καθαρές ή επικίνδυνες πηγές - ορυκτά καύσιμα και πυρηνική ενέργεια.

3. Ως η πλέον βιώσιμη λύση μετακίνησης, προωθούνται τα υβριδικά οχήματα, με μικρούς βενζινοκινητήρες που θα κινούν το όχημα προκειμένου να φορτίζεται η μπαταρία η οποία θα δώσει Χ% των χιλιομέτρων ως καθαρά χιλιόμετρα (με ενέργεια που κατα κάποιο τρόπο ανακυκλώθηκε).

Συνεπώς η Toyota, που έχει τη μεγαλύτερη γκάμα υβριδικών αυτή τη στιγμή, σαφώς και θα κινηθεί προς αυτή τη κατεύθυνση - δεν σημαίνει οτι θα ακολουθήσουν άμεσα και οι υπόλοιποι, αλλά η τάση προς τα εκεί θα κινηθεί.

 

Πως ορίζεται η κακή καύση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το turbo δεν νομίζω να προσφέρει από μόνο του μειωμένη κατανάλωση (τουλάχιστο όχι πάνω από 3-5%) σε σχέση με πιο μεγάλη, πολυκύλινδρη κλπ ατμοσφαιρική μηχανή. Αυτό που έχει καταφέρει όμως, είναι μειωμένο βάρος (ελαφρύτερη μηχανή) και μικρότερο όγκο (για ίδια ιπποδύναμη), με αποτέλεσμα μικρότερα, πιο ελαφριά και με καλύτερη αεροδυναμική αυτοκίνητα που συντελούν συνολικά σε πολύ καλύτερη οικονομία και καλύτερες επιδώσεις ταυτόχρονα. 

Πχ, χωρίς turbo, θα ήταν αδύνατο να έχεις αυτοκίνητα supermini ή mini κατηγορίας με 150-200 ίππους. 

Οχι, το turbo πραγματι προσφερει μειωμενη καταναλωση για ιδια ιπποδυναμη.

Επισης, νομιζω η μεγαλη πλειονοτητα των πιο thermal efficient κινητηρων ειναι turbo.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτέλους. Ελπίζω τον ίδιο δρόμο να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.

Απορώ γιατί δεν υιοθετούν όλοι την λύση του βενζινοκινητήρα που θα δουλεύει σε σταθερές στροφές (σε ιδανικές για την όσο το δυνατόν λιγότερη κατανάλωση) που θα φορτίζει μπαταρίες για μεγάλη αυτονομία. Η λύση είχε προταθεί παλιότερα αλλά δεν αξιοποιήθηκε γιατί μάλλον τα συμφέροντα της εποχής ήταν άλλα. Εφ' όσον οι κατασκευαστές κάνουν τον χαζό ας τους υποχρεώσουν οι κυβερνήσεις (λέμε και κανένα αστείο).

Επεξ/σία από Regulus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος θάνατος πετρελαιοκινητήρων ;

Εγώ που ζω Γερμανία δεν βλέπω μείωση

Όλοι σε ακριβά αυτοκίνητα με 150+ ίππους προτιμούν το ντίζελ

Ειδικά το τελευταίο 6μηνο του προηγούμενου έτους έτρεχε και τρέχει ( http://www.meinauto.de/lp-umweltpraemie ) ακόμη μία προσφορά (απόσυρση) για αγορά καινούργιου (Umweltprämie λεγόταν) που άφηνες το παλιό σου ντίζελ και είχες έκπτωση έως 20%

Υποτίθεται ότι το κάναν για να αγοράσουν γκάζι, βενζίνη η υβριδικά και οι περισσότεροι ντίζελ αγόρασαν πάλι

Αγόραζαν 15+ετιας ντίζελ οι Γερμανοί με 500€, τα κρατούσαν ένα 6μηνο, και μετά τα δίναν στην αντιπροσωπία και πέρναν έκπτωση 7000+ χιλιάρικα από το καινούργιο . 

Βενζίνη βλέπεις στα μικρά-μικρομεσαία Και υβριδικά πάλι οι Γερμανοί αγοράζουν πετρελαιοκίνητα-υβριδικά

Θα χρειαστούν πολλά χρόνια ώστε να μειωθεί το ντίζελ 

Επεξ/σία από Superuser
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hyperspaced είπε

Και δώστου ο ελληνάρας με τη ντιζελούμπα... Τα πέταξαν οι γερμανοί, τα αγοράσαμε εμείς. 

Δεν ξέρω πότε και κυρίως ΠΩΣ θα σοβαρευτούμε και θα σταματήσουμε να είμαστε θύματα σαν λαός. 

Σώπα ρεεγαλε,  εσυ είσαι ο έξυπνος δηλαδή που πας με του υβριδικό ??

Θύμισε μου που ακριβώς είναι καλύτερο ένα υβριδικό ? Που μόλις βγεις εκτός πόλης έχεις ένα αργό 1800αρη κινητήρα να σέρνεται ? 

Όχι φίλε μου, τα υβριδικά είναι μόνο για μέσα στις πόλεις και δεν ζούμε όλοι στο κέντρο της Αθήνας.

Επίσης οι μπαταρίες όταν χαλάνε τι γίνονται ? 

Τέλος μια χαρά είναι το ντιζελ, οσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ημιμετρα..

Όταν θα υπάρχει μεγάλη αυτονομία και ρεύμα από ανανεώσιμες πηγές και μπαταρίες που θα ανακυκλωνονται 100% τότε θα τα προτιμήσω. 

59 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το turbo δεν νομίζω να προσφέρει από μόνο του μειωμένη κατανάλωση (τουλάχιστο όχι πάνω από 3-5%) σε σχέση με πιο μεγάλη, πολυκύλινδρη κλπ ατμοσφαιρική μηχανή. Αυτό που έχει καταφέρει όμως, είναι μειωμένο βάρος (ελαφρύτερη μηχανή) και μικρότερο όγκο (για ίδια ιπποδύναμη), με αποτέλεσμα μικρότερα, πιο ελαφριά και με καλύτερη αεροδυναμική αυτοκίνητα που συντελούν συνολικά σε πολύ καλύτερη οικονομία και καλύτερες επιδώσεις ταυτόχρονα. 

Πχ, χωρίς turbo, θα ήταν αδύνατο να έχεις αυτοκίνητα supermini ή mini κατηγορίας με 150-200 ίππους. 

Αυτό που λες δεν ισχύει, υπάρχουν πολλά μικρά με διλιτρο  μοτέρ. Απλά τα τούρμπο έχουν καλύτερη απόδοση ας το πούμε έτσι και σε ιδανικές συνθήκες καίνε λιγότερο.

1 ώρα πριν, logistoulis είπε

Λιγότερο από τι; Από ίδιων κυβικών προφανώς και όχι από μεγαλύτερων κυβικών ανάλογης υποδυναμης προφανώς και ναι

Απλά ο κόσμος δεν έχει καταλάβει τι συγκρίνει εδώ και 10+ χρόνια

Λιγότερο από τα ίδια αμάξια πριν γίνουν τούρμπο. Golf έπαιρνες πριν golf και τώρα. 20.000 είχες πριν 20.000 έχεις και τώρα..

Με τι θα συγκρίνεις λοιπόν ?

 

Εν ολίγοις όταν στο μικρό  Polo,  fiesta κλπ βάζουν τούρμπο θα κάνεις σύγκριση με αυτό προ τούρμπο.

Και η αλήθεια είναι ότι όλα είναι σχετικά. Εγώ  που ζω επαρχία το τούρμπο παίζει να καίει λιγότερο γιατί δεν δουλεύει πρώτη Δευτέρα συνέχεια, αλλά αν θέλω να πλακωνομαι στις προσπεράσεις γιατί ανακάλυψα ότι έχω γκάζια πάλι θα καίω πολλά.  το yaris βενζίνη 1.4 μου έχει βγάλει μέση κατανάλωση 4.5 λίτρα στα 100 αλλά με κίνηση μόνο επαρχία εκτός πόλης με μέχρι 80χ.α.ω και χαλαρά κάτι που έχω κάνει ελάχιστες φορές. 

Φυσικά και ξέρουμε τι συγκρίνουμε φίλε μου, άλλοι είναι άσχετοι και το παίζουν ξερολες

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...