voltmod Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Τώρα μπορούμε επισήμως να προσθέσουμε τη Toyota στη λίστα των κατασκευαστών αυτοκινήτων που εγκαταλείπουν τους κινητήρες ντίζελ, τουλάχιστον στα επιβατικά μοντέλα τους. Η Toyota επιβεβαίωσε πως πρόκειται να εξαλείψει τους κινητήρες πετρελαίου από τα επιβατικά οχήματα της μέσα στο 2018, ξεκινώντας από το Auris που βλέπετε στην εικόνα παραπάνω. Οι μοναδικές επιλογές που θα έχουν, όσον αφορά στον κινητήρα, όσοι θελήσουν να αποκτήσουν το δημοφιλές hatchback της Ιαπωνικής εταιρείας είναι ένας τετρακύλινδρος 1.2Lt Turbo καθώς και δύο υβριδικές λύσεις 1.8Lt και 2.0Lt Hybrid. Η εταιρεία ωστόσο θα συνεχίσει να πουλάει πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Hilux (φορτηγάκι), του Land Cruiser (SUV) και του Proace (Van) ώστε “να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της” αλλά μέχρι εκεί. Η Toyota υποστηρίζει ότι ο θάνατος των πετρελαιοκινητήρων οφείλεται στη “μεγάλη ζήτηση” των υβριδικών εκδόσεων των αυτοκινήτων της από τους πελάτες της. Περίπου το 41% των οχημάτων της εταιρείας που πωλήθηκαν στην Ευρωπαϊκή ήπειρο ήταν υβριδικά μοντέλα, ενώ τα ντιζελοκίνητα αντιπροσώπευαν ποσοστό χαμηλότερο του 10%. Η κίνηση της Toyota είναι αναμφισβήτητα δικαιολογημένη, αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων έχουν αυξηθεί από έτος-σε-έτος κατά 38%. Η αυτοκινητοβιομηχανία πάντως επρόκειτο να αντιμετωπίσει μια ανηφορική μάχη σε περίπτωση που προσπαθούσε να κρατήσει τα επιβατικά αυτοκίνητα ντίζελ στην αγορά. Κάποτε, οι κινητήρες ντίζελ ήταν η αγάπη της Ευρώπης, αλλά από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο της Volkswagen με τις εκπομπές ρύπων το 2015, οι πωλήσεις αυτοκινήτων με βενζινοκινητήρες βρίσκονται σε κάθοδο. Η αντίδραση (σε συνδυασμό με την άνοδο των υβριδικών και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων) ήταν αρκετά ισχυρή ώστε η Γερμανία να δώσει στις πόλεις της το ελεύθερο να απαγορεύσουν εφόσον το επιθυμούν τους κινητήρες ντίζελ από τους δρόμους τους. Αν η Toyota αποφάσιζε να συνεχίσει με το πετρέλαιο, θα κινδύνευε να κατασκευάζει αυτοκίνητα που κανείς δεν θα ήθελε να αγοράσει και ίσως δεν θα ήταν και νόμιμο να οδηγεί. Όλες οι εταιρείες επίσης –και πολλές είναι δυσαρεστημένες για αυτό- θα πρέπει να είναι σε θέση να πιάσουν το στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που θέλει όλα τα οχήματα να είναι σε θέση να εκπέμπουν ίσο ή λιγότερο από 95g/Km μέχρι το 2021. Κάποιες μάρκες, όπως η Ford σκέφτονται να αυξήσουν τις τιμές στα βασικά τους μοντέλα για να αντισταθμίσουν τη χασούρα από τα υβριδικά τους, που πωλούνται μερικές φορές με χαμηλό περιθώριο κέρδους ή ακόμα και με απώλειες. Ο επικεφαλής της Volkswagen Matthias Mueller είναι πεπεισμένος ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες πετρελαίου "θα γνωρίσουν ανάκαμψη" αλλά ενδέχεται να πρόκειται για μία μάλλον αισιόδοξη πρόβλεψη, αφού τα οχήματα του είδους δεν έχουν πια τη φήμη που είχαν στην Ευρώπη ενώ επιπλέον ενδέχεται και τα ηλεκτρικά μοντέλα να τα… σκοτώσουν πριν αναζωπυρωθεί το οποιοδήποτε ενδιαφέρον για αυτά. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
moumos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Οπως δείχνουν όλα, οι πετρελαιοκινητήρες θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν. Ίσως οι υβριδικοί κινητήρες να είναι η ενδιάμεση λύση μέχρι την ανάπτυξη των ηλεκτρικών κινητήρων και των απαιτούμενων δικτύων.
parlapipas25 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 7 λεπτά πριν, moumos είπε Οπως δείχνουν όλα, οι πετρελαιοκινητήρες θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν. Ίσως οι υβριδικοί κινητήρες να είναι η ενδιάμεση λύση μέχρι την ανάπτυξη των ηλεκτρικών κινητήρων και των απαιτούμενων δικτύων. Επειδή το έκανε η toyota σημαίνει θα το κάνουν κι άλλοι;Τα ηλεκτροκίνητα έχουν πολύ μελλον ακόμα κι άμα πιάσουν. Για επαγγελματικά οχήματα είναι μονόδρομος το πετρελαιο για αρκετά χρόνια ακόμα νομίζω. 3
gbras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 10 λεπτά πριν, moumos είπε Οπως δείχνουν όλα, οι πετρελαιοκινητήρες θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν. Ίσως οι υβριδικοί κινητήρες να είναι η ενδιάμεση λύση μέχρι την ανάπτυξη των ηλεκτρικών κινητήρων και των απαιτούμενων δικτύων. Σε λιγα χρονια θα καταργηθουν και τα υβριδικα, ολες οι χωρες αργα η πιο γρηγορα αναπτυσουν δικτυο φορτιστων. Στην Ελλαδα ο υπνος ο βαθυς. Θα τρεχουμε να προλαβουμε παλι. Σε ολα πατος αυτη η χωρα.. 6 1
Nikolas7_7 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Σωστα, να το γυρισουμε σε υβριδικα να γεμισουμε χημικα στο μελλον καθως και καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας που παραγεται απο πετρελαιο ή πυρηνικα εργοστασια. Οσο οι Α.Π.Ε δεν εχουν αντικαταστησει τις αλλες μορφες συνολικα στον πλανητη και τουλαχιστον σε ενα ποσοστο 80%, τοσο ανουσιες ειναι τετοιες εξελιξεις. Το πετρελαιο δεν παυει να ειναι πιο οικονομικο και να εκπεμπει λιγοτεροι CO2. Σιγουρα παραγει αλλους ρυπους αλλα ηδη στην Βρετανια αυξηθηκε το CO2 στην ατμοσφαιρα μεσα σε λιγους μηνες αυξησης των πωλησεων βεζνινοκινητων. Τελος, το παραμυθι με τα τουρμπατα που καινε λιγοτερο μονο στο ισιωμα με 80χ.α.ω πρεπει να τελειωνει... Το μελλον ειναι οι Α.Π.Ε και μετα οι μπαταριες εφοσον αυτες δε μολυνουν το περιβαλλον και εχουν πολυ πολυ μεγαλη διαρκεια ζωης, μεχρι τοτε δεν αλλαζω το πετρελαιο! 8
toyo73 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Ωραια με τα καινουργια.Με τις σαπιλες τις Γερμανιας και τις Βουλγαριας που πουληθηκαν με το κιλο, τον καιρο τις ανθησης του diesel και πετανε καρκινο απο πισω θα γινει κατι.Ειδικα οι μαντρες τις επαρχιας, μαζεψαν ολη την σαβουρα τον εκατονταδων χιλιαδων γυρισμενων χιλιομετρων απο ολλανδια-γερμανια-βουλγαρια. 3 2
Retromaniac Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε Σωστα, να το γυρισουμε σε υβριδικα να γεμισουμε χημικα στο μελλον καθως και καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας που παραγεται απο πετρελαιο ή πυρηνικα εργοστασια. Οσο οι Α.Π.Ε δεν εχουν αντικαταστησει τις αλλες μορφες συνολικα στον πλανητη και τουλαχιστον σε ενα ποσοστο 80%, τοσο ανουσιες ειναι τετοιες εξελιξεις. Το πετρελαιο δεν παυει να ειναι πιο οικονομικο και να εκπεμπει λιγοτεροι CO2. Σιγουρα παραγει αλλους ρυπους αλλα ηδη στην Βρετανια αυξηθηκε το CO2 στην ατμοσφαιρα μεσα σε λιγους μηνες αυξησης των πωλησεων βεζνινοκινητων. Τελος, το παραμυθι με τα τουρμπατα που καινε λιγοτερο μονο στο ισιωμα με 80χ.α.ω πρεπει να τελειωνει... Το μελλον ειναι οι Α.Π.Ε και μετα οι μπαταριες εφοσον αυτες δε μολυνουν το περιβαλλον και εχουν πολυ πολυ μεγαλη διαρκεια ζωης, μεχρι τοτε δεν αλλαζω το πετρελαιο! Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Δηλαδή πρώτα πρέπει να πάμε σε ΑΠΕ ή πρώτα σε ηλεκτροκίνητα; Μάλλον το 2ο θα δώσει ώθηση στο πρώτο παρά το ανάποδο. Πηγαίνοντας ειδικά δε πρώτα στο 2ο διώχνουμε το καυσαέριο από την πόλη σε περιοχές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, αντί να καθόμαστε να περιμένουμε πότε θα εξελιχθεί το ΑΠΕ. Και πάμε vs πάλι ηλεκτρικά, βιοκαύσιμα, υδρογόνο, μεταβλητή συμπίεση κτλ Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από Retromaniac 3
nectons Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Σε λίγο θα ακολουθήσουν και άλλοι και μετά όλοι. Και μετά θα ακολουθήσει και η βενζίνη....για λίγο καιρό θα βγαίνουν υβριδικά... αλλά στο τέλος όλα θα γίνουν ηλεκτρικά.. αμήν και πότε... 2
Nikolas7_7 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, Retromaniac είπε Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Δηλαδή πρώτα πρέπει να πάμε σε ΑΠΕ ή πρώτα σε ηλεκτροκίνητα; Μάλλον το 2ο θα δώσει ώθηση στο πρώτο παρά το ανάποδο. Πηγαίνοντας ειδικά δε πρώτα στο 2ο διώχνουμε το καυσαέριο από την πόλη σε περιοχές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Συμφωνω με το ερωτημα σου, αλλα προς το παρον παμε σε βενζινη παλι, αν δεν το εχεις προσεξει. Μην κοιτας μονο την toyota Που δινει ξενερωτα αμαξια. Αν δεις ολους τους αλλους που εχουν δωσει διπλοσυμπλεκτα τουρμπατα και ειναι απολαυστικα στην οδηγηση αλλα και πολλες επιλογες σε τουρμπατα (οχι 1200cc τουρμπ να σερνεται ή 2000 υβριδικο να το πληρωνεις διπλο σε εφορια) , αλλα και πολλες ενδιαμεσες λυσεις για γρηγορα που και καλα δεν καινε τιποτα, θα δεις οτι πουλανε παλι πολυ... Αντιθετα θαβουν τα πετρελαια χωρις να ξερω τον λογο, αλλα τα πετρελαια καινε το μισο ειτε μας αρεσει ειτε οχι, ειδικα σε ζορια, αν πατησεις το πετρελαιο τουρμπατο αυξανει 1-2 λιτρα στα 100 την καταναλωση. Αν πατησεις το βενζινη, αυξανει 2-5 λιτρα στα 100 την καταναλωση, αναλογως. Ομοιως μες την πολη. Το τουρμπατο δουλευει ψηλα γιατι η 1η 2α κλπ τρωνε φουλ σε αντιθεση με πετρελαιο που κραταει παλι χαμηλα καταναλωση Απλα κατι παιζει που δεν ξερουμε 3
Fubar.gr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 15 λεπτά πριν, gbras είπε Σε λιγα χρονια θα καταργηθουν και τα υβριδικα, ολες οι χωρες αργα η πιο γρηγορα αναπτυσουν δικτυο φορτιστων. Στην Ελλαδα ο υπνος ο βαθυς. Θα τρεχουμε να προλαβουμε παλι. Σε ολα πατος αυτη η χωρα.. Στην πραγματικότητα δέν είναι πάντα κακό να είσαι late adopter γιατι αφήνεις για άλλους τα πειράματα και παίρνεις την έτοιμη δοκιμασμένη λύση. 6
kotronas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Παλιά σταματούσαμε ταξί με την ακοή το κροτάλισμα του πετερελαιοκινητήρα και ξεκινάγαμε με μαύρους καπνούς σε λίγο καιρό το χειρότερο μας θα είναι το Low Battery. 2
kurkosdr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδή επειδή η VW κορόιδεψε τους πελάτες της και τους πούλησε αυτοκίνητα που εκπέμπουν 40 φορές παραπάνω οξείδια του αζώτου από το επιτρεπτό, οι πελάτες της VW δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητα τους. Για να μην νομίζουν μερικοί ότι στη Γερμανία δεν υπάρχει διαπλοκή. Η απαγόρευση των Euro 5 Diesel στα κέντρα των πόλεων γίνεται για να "ξεφορτωθούν" τα ψευτο-Euro 5 της VW χωρίς κανείς να αναγκαστεί να αποζημιώσει τους πελάτες (κάτι ξέρω εγώ που την αποφεύγω αυτή τη μάρκα). Στις ΗΠΑ αντίθετα η VW αναγκάστηκε να αγοράσει πίσω τα αυτοκίνητα που είχε πουλήσει σε πολύ συμφέρουσες για τους πελάτες τιμές. Όσον αφορά την είδηση, αν μιλάμε για 95g/Km μέχρι το 2021 τότε τα μη-ηλεκτρικά και μη-υβριδικά επιβατικά θα υπάρχουν μόνο στο πολύ low end κομμάτι της αγοράς. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από kurkosdr 5
ikaruga24 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία. Ηδη υπάρχουν μπόλικοι κατασκευαστές σε αυτήν την λίστα. Μέχρι να αναπτυχθούν εντελώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η βενζίνη θα είναι η μοναδική λύση για μπόλικα χρόνια ακόμα.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Ωραία, άντε να επιστρέψει το ντίζελ εκεί που ανήκει και έχει λόγο ύπαρξης, που φυσικά δεν είναι τα μικρά επιβατικά αυτοκίνητα. Εύχομαι το ίδιο να συμβεί και στα τούρμπο. Βαρεθήκαμε την πιπίλα της δήθεν καλύτερης λύσης, υπό ιδανικές συνθήκες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα