Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Άλλο πρόβλημα λύνεται έτσι, εφόσον δηλώσεις διεύθυνση Καπανδρίτη πχ μπορείς να βγάλεις άδεια σε παλιό πετρελαιοκίνητο, ενώ δηλώνοντας Χαλάνδρι δεν μπορείς. Τώρα για αυτόν που έχει βγάλει άδεια κυκλοφορίας, το κατά πόσο γίνονται έλεγχοι και κατά πόσο είναι ελαστικά ή όχι τα όργανα είναι άλλο θέμα. Με Καπανδριτι δεν γινεται γιατι ειναι εντος των οριων Νομου Αττικης ..Η απαγορευσει αναφερεται σε νομους και οχι πολεις . Χαλανδρι και Καπανδριτι το ιδιο ειναι ...Υπαρχει βεβαια και η Χαλκιδα ή η Κορινθος που επιτρεπεται .
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Με Καπανδριτι δεν γινεται γιατι ειναι εντος των οριων Νομου Αττικης ..Η απαγορευσει αναφερεται σε νομους και οχι πολεις . Χαλανδρι και Καπανδριτι το ιδιο ειναι ...Υπαρχει βεβαια και η Χαλκιδα ή η Κορινθος που επιτρεπεται . Όχι φίλε μου, η απαγόρευση αυτή έχει όρια περιοχών. Δες το παρακάτω: «Απαγορεύεται η κυκλοφορία εντός των ορίων νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης που περικλείονται περιμετρικά από τα διοικητικά όρια των παρακάτω Δήμων και Κοινοτήτων: Α. Νομός Αττικής: Ελευσίνας, Μαγούλας, Φυλής, Μενιδίου (Αχαρνές), Θρακομακεδώνων, Βαρυμπόμπης, Κρυονερίου, Αγίου Στεφάνου Άνοιξης, Σταμάτας, Μπάλας (Ροδόπολης), Διονύσου, Πικερμίου, Σπάτων, Κορωπίου, Βάρης και Βάρκιζας. Α. Νομός Θεσσαλονίκης: Ν. Ιωνίας (Διαβατών), Καλοχωρίου, Ευκαρπίας, Ασβεστοχωρίου, Πανοράματος και Πυλαίας». Το παραπάνω είναι το περιεχόμενο της σφραγίδας που βάζει το υπουργείο στις άδειες κυκλοφορίας. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από Joshua21
zio10 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, paylidis είπε ναι εχει ανεβει, τοσο που μπορώ να πουλησω αμαξι που πηρα πριν απο 4 χρονια, οσο σχεδον το πηρα.... Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, δεν βρίσκω λογική!
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Οκ αλλά δεν αλλάζει κάτι ως προς την παράνομη κυκλοφορία στους δήμους που απαγορεύεται. Το αν εφαρμόζεται ή όχι ο νόμος είναι άλλο θέμα.
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 15 λεπτά πριν, paylidis είπε Μα ετσι ειναι, αν αποφασισω να το πουλησω δε θα χασω λεφτα στην πράξη... -10% απο ότι όταν το πηρα πριν 4 χρόνια δεν ειναι χασούρα για τα 70000 χλμ που του εκανα... και ναι η σημερινη αξια του ειναι οχι +30% αλλα πολυ απλοικά το ειχα παρει 11000 και σημερα η μεση τιμή του ειναι γυρω στα 9500-10500 για τα χαρ/κα του και η ελαχιστη (σαπακι) 8000 (και φυσικα εχει υψηλότερες αλλα δεν εχει νοημα η συγκριση με το ταβανι αλλα με το μ.ο.). Ομοίως το Ε60, όσο μπορουσαμε να το δώσουμε το 2010 που σκεφτόμασταν να το αλλαξουμε πιανει και τώρα...13 χρόνων αμαξι! και οχι μονο στο δικο μου, σε πολλα αμαξια εποχης 2008 και έπειτα το βλέπω καθως ψαχνω να το αλλαξω με κατι ψηλοτερο... Τι παραδειγμα να σου δωσω; Το Α class 2013 και επειτα που το πουλανε μεταχειρισμένο κατ ελαχιστο 15000 τη στιγμή που το παιρνεις ίδιο καινουργιο με το κλειδι στο χερι με 19600; (εχω προσφορά απο αντιπροσωπεία προ 2 μηνων) Το κακό ειναι οτι πλέον δε συμφερει πολύ και απο εξω, εκτος αν παρεις Euro5-6...εχουν βάλει τρελους φόρους στην δασμολόγηση (π.χ. αυτοματο κιβωτιο σε mercedes μπορει να σου βγει εώς και +2000 σε δασμούς καθως τα θεωρούν πολυτελειες) Το μείον 10% χασούρα είναι, μικρή ίσως σε σχέση με άλλες περιπτώσεις, αλλά δεν παύει να είναι χασούρα. Δεν μπορείς να φέρνεις σαν επιχείρημα ένα παράδειγμα αυτοκινήτου που έχει χάσει μέρος της αξίας του για να αποδείξεις ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν ανέβει. Επίσης άλλο οι τιμές που ζητάνε και άλλο οι τιμές που μπορεί να πιάσει ένα αυτοκίνητο, δεν είναι απαραίτητο ότι συμπίπτουν. Όσο για το τελευταίο συμφωνώ, μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις συμφέρει να φέρεις απέξω αυτοκίνητο.
paylidis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, zio10 είπε Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, δεν βρίσκω λογική! ε κι ομως αυτη ειναι η αγορά, μεσαιο "πολυτελες" οικογενειακό 1600 του 2009... 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το μείον 10% χασούρα είναι, μικρή ίσως σε σχέση με άλλες περιπτώσεις, αλλά δεν παύει να είναι χασούρα. Δεν μπορείς να φέρνεις σαν επιχείρημα ένα παράδειγμα αυτοκινήτου που έχει χάσει μέρος της αξίας του για να αποδείξεις ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν ανέβει. Επίσης άλλο οι τιμές που ζητάνε και άλλο οι τιμές που μπορεί να πιάσει ένα αυτοκίνητο, δεν είναι απαραίτητο ότι συμπίπτουν. Όσο για το τελευταίο συμφωνώ, μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις συμφέρει να φέρεις απέξω αυτοκίνητο. για εμενα δε θεωρούνται τα 500-600 ευρω χασουρα, τη στιγμή που ξαναλεω του εχω κανει επιπλέον 70000 χλμ. Αν δε του εκανα δηλαδη χιλιομετρα ποσο θα επιανε; παραπανω; αν οχι παραπανω τοτε τα ιδια... Τονιζω επισης παλι, δε το συγκρινω με αυτα που το ζητανε (καποιοι το ζητανε και 14000), το συγκρινω με λογικες τιμες που θα δωθεί... λιγο πάνω απο το ελαχιστο που ειναι τα ομοια ρημαγμενα και ασε το δικο μου, το A class? Που το πιο φθηνό του 2013 (που ξεκινησε το τωρινο μοντελο που πωλειται) ειναι μολις 20% κατω απο το ολοκαινουργιο και ο μεσος ορος χοντρικα 500-1000€ κατω απο το καινουργιο (που του εχουν ριξει την τιμή); Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από paylidis 2
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 15 λεπτά πριν, paylidis είπε για εμενα δε θεωρούνται τα 500-600 ευρω χασουρα, τη στιγμή που ξαναλεω του εχω κανει επιπλέον 70000 χλμ. Αν δε του εκανα δηλαδη χιλιομετρα ποσο θα επιανε; παραπανω; αν οχι παραπανω τοτε τα ιδια... Τονιζω επισης παλι, δε το συγκρινω με αυτα που το ζητανε (καποιοι το ζητανε και 14000), το συγκρινω με λογικες τιμες που θα δωθεί... λιγο πάνω απο το ελαχιστο που ειναι τα ομοια ρημαγμενα και ασε το δικο μου, το A class? Που το πιο φθηνό του 2013 ειναι μολις 20% κατω απο το ολοκαινουργιο και ο μεσος ορος χοντρικα 1000€ κατω απο το καινουργιο; Με μπερδεύουν αυτά που γράφεις. Λες πως δεν συγκρίνεις με αυτά που ζητάνε, αλλά πριν έγραψες συγκεκριμένα "Το Α class 2013 και επειτα που το πουλανε μεταχειρισμένο κατ ελαχιστο 15000"...
paylidis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Με μπερδεύουν αυτά που γράφεις. Λες πως δεν συγκρίνεις με αυτά που ζητάνε, αλλά πριν έγραψες συγκεκριμένα "Το Α class 2013 και επειτα που το πουλανε μεταχειρισμένο κατ ελαχιστο 15000"... το "ζητανε" πηγαινε στις εξωφρενικα υψηλες τιμες... οταν μιλας για πωληση αυτοκινητου ξεκινας απο τον πατο και υπαρχει και το ταβανι, μπορει να μην πουληθεί κανενα απο όλα αυτα τα αμαξια, αλλα αν θες να κανεις μια συγκριση δε θα κανεις με το ταβανι αλλα ειτε με τον πάτο ειτε με το μο...δηλαδη τα λογικά ποσα που ζητανε...και εχουν πιθανότητα πωλησης... εγω σου εδωσα εν προκειμενω ενα παραδειγμα που αν μπεις στο car.gr θα το δείς, πουληθηκε αμαξι αξιας ως καινουργιο 20000€ στα 15000€ (λεει κιολας επωληθη). σε καθε περιπτωση δεν καταλαβαινομαστε μάλλον, κριμα που δε διατηρείται ιστορικό στις τιμες του car οπως στο σκρουτζ, θα μπορουσα να στο δείξω αυτό που εξηγώ βασει της εμπειρίας μου με την αγορά αυτοκινητου...
AristidisZ Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Καλά το λέει ο Παυλίδης, όντως δεν υπάρχει προσφορά στα αυτοκίνητα μετά το 11~12, με αποτέλεσμα οι τιμές τους να είναι σχετικά αυξημένες (αγγελίες από μάντρες δε κοιτάω ποτέ - μιλάω μόνο για ιδιώτες) 1
paylidis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 7 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Καλά το λέει ο Παυλίδης, όντως δεν υπάρχει προσφορά στα αυτοκίνητα μετά το 11~12, με αποτέλεσμα οι τιμές τους να είναι σχετικά αυξημένες (αγγελίες από μάντρες δε κοιτάω ποτέ - μιλάω μόνο για ιδιώτες) και στις μαντρες ιδια ειναι η κατασταση, εγω ειμαι στο όριο να δώσω το δικο μου, να ζοριστώ λιγο παραπάνω και να παω να παρω ενα καινουργιο και να βαλω μερικες δόσεις... οι τιμες στα μεταχειρισμένα που με ενδιαφερουν ειναι αδιανόητα υψηλές... 1
AristidisZ Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Έψαχνα και εγώ για αυτοκίνητο, αλλά είμαι ακριβώς στην ίδια περίπτωση με εσένα (με τη διαφορά ότι δεν έχω κάτι να πουλήσω ) Έτσι όπως το βλέπω, αν πρώτα ο Θεός πάνε καλά τα πράματα σε κάνα εξάμηνο θα πάω να πάρω ένα καινούριο, γιατί όντως τα μτχ απλά δε συμφέρουν σε αυτές τις τιμές που παίζουν...
paylidis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, zio10 είπε Bmw θα πάρεις πάλι; ψαχνω καποιο γερμανικό βενζινοκινητο εως 1800 κ.ε. και turbo απο τις 4 μεγαλες, με σαφη και εντονη κλιση προς Bmw λόγω του κορυφαίου twinpower turbo μοτερ που βγαζει και με ενα παραλληλο/προγραμμα φτανει χωρις κανενα απολυτως προβλημα τα 210 άλογα... (και ειναι τοσο συνηθισμένο που το κανουν ακομα και καποιες αντιπροσωπείες σε συνεργατες τους) Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από paylidis 2
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 34 λεπτά πριν, paylidis είπε το "ζητανε" πηγαινε στις εξωφρενικα υψηλες τιμες... οταν μιλας για πωληση αυτοκινητου ξεκινας απο τον πατο και υπαρχει και το ταβανι, μπορει να μην πουληθεί κανενα απο όλα αυτα τα αμαξια, αλλα αν θες να κανεις μια συγκριση δε θα κανεις με το ταβανι αλλα ειτε με τον πάτο ειτε με το μο...δηλαδη τα λογικά ποσα που ζητανε...και εχουν πιθανότητα πωλησης... εγω σου εδωσα εν προκειμενω ενα παραδειγμα που αν μπεις στο car.gr θα το δείς, πουληθηκε αμαξι αξιας ως καινουργιο 20000€ στα 15000€ (λεει κιολας επωληθη). σε καθε περιπτωση δεν καταλαβαινομαστε μάλλον, κριμα που δε διατηρείται ιστορικό στις τιμες του car οπως στο σκρουτζ, θα μπορουσα να στο δείξω αυτό που εξηγώ βασει της εμπειρίας μου με την αγορά αυτοκινητου... Αυτό ακριβώς στα bold κατάλαβα και εγώ, έλα όμως που στο αμέσως προηγούμενο post σου είχες τονίσει πως οι τιμές ΔΕΝ αφορούσαν αυτά που ζητάνε οι πωλητές αλλά "τις λογικές τιμές που μπορεί να πουληθεί ένα αυτοκίνητο"...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα