Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου εισαγωγης


d_gkal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 hours ago, Γιάννης Platano said:

Με τον νεο ΚΟΚ παντως αλλαζουν πολλα για τα εισαγωμενα αυτοκινητα ...

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/198010/pote-tha-afairoyntai-pinakides-kai-diploma-me-ton-neo-kok?m=1 

Απαγορευτικές αναμένεται να γίνουν οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πιστοποιητικά και τις βεβαιώσεις που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του ΥΜΕ και ειδικότερα το άρθρο 46.

Ειδικότερα αν κάποιος ιδιώτης καταναλωτής ή έμπορος αυτοκινήτων θέλει να εισάγει κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από άλλο κράτος-μέλος θα πρέπει να έχει συλλέξει τα εξής έγγραφα:

Βεβαίωση Τεχνικής Επικαιροποίησης από τους Εθνικούς Εισαγωγείς που θα πιστοποιούν: Τον Αριθμό Πλαισίου, το έτος κατασκευής και πρώτης κυκλοφορίας, τον Εξοπλισμό, τις εκπομπές CO2, τις Ανακλήσεις, τα Χιλιόμετρα.

Βεβαίωση ΚΤΕΟ από την άλλη χώρα που εισάγεται το όχημα με τα αποτελέσματα και τα χιλιόμετρα όλων των ελέγχων. Μάλιστα οι βεβαιώσεις των ΚΤΕΟ θα πρέπει να είναι μεταφρασμένες στα ελληνικά!

Οι βεβαιώσεις από τους Εθνικούς Εισαγωγείς θα πρέπει να έχουν παραδοθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα κατάθεσης της αίτησης αλλιώς επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ!

Με ποιο τροπο το εκανε αυτο ?

 Πήγε το αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπεία της Mercedes και πολύ εύκολα βρήκαν ότι πριν κάποιους μήνες είχε στη Γερμανία 270.000 χλμ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, cambo99 είπε

 Πήγε το αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπεία της Mercedes και πολύ εύκολα βρήκαν ότι πριν κάποιους μήνες είχε στη Γερμανία 270.000 χλμ ...

Σε πολλές μάρκες ιδίως γερμανικές αυτό είναι παιχνίδι. Η ΜΒ πχ έχει το star και κάθε φορά που μπαίνει ένα αμάξι οπουδήποτε στον κόσμο σε συνεργείο ανεβαίνει στη βάση δεδομένων με τα χλμ του και τυχόν ζημιές που χρήζουν επιδιορθώσεις. Ομοίως και η Bmw. Όποτε με μια επίσκεψη σε αντιπροσωπεία φαίνονται όλα. 

 

Για την Toyota δε ξέρω. 

 

Οσο για τους παραπάνω εγκεφάλους που γράφουν χλμ επίσης ισχύει. Και δε γυρνάνε εκείνα τόσο εύκολα όσο στο καντράν να το ξέρετε. 

Προσφατως γλυτωσα με το διαγνωστικό μου φίλο που θα αγόραζε από μάντρα αμάξι του 2010-11 (Opel astra) σαν καινούργιο με μόλις 69000 χλμ. Μόνο που του έλειπε ένα δυάρι από μπροστά...

μονο που δεν πλακώθηκαμε με το μάντρα...

στο παρελθόν είχα σώσει και φίλο με Α class με τον ίδιο τρόπο...

Απλά δε γράφουν όλα τα αμάξια σε παραπάνω σημεία. 

 

Οσον αφορά το ερώτημα του ts εγώ έχω αγοράσει δυο εισαγωγής. Ένα ιταλικό και ένα γερμανικό. Γενικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα αν και το γερμανικό είχε όντως αλάτια. Μάλλον θα ξανααγοραζα λαμβάνοντας υπόψη το ποσό προσεγμένα ήταν σε σχέση με τα ελληνικά....

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο μεγάλη διαφορά στην αξία έχουν τα αυτοκίνητα μεταξύ των χωρών; Γιατί εμένα δε μου φαίνεται και πολύ λογικό να έχει κάνει ο έμπορος τα έξοδα να φέρει το αμάξι εδώ και να υο πουλάει και πολύ φτηνότερα από τα ελληνικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Τόσο μεγάλη διαφορά στην αξία έχουν τα αυτοκίνητα μεταξύ των χωρών; Γιατί εμένα δε μου φαίνεται και πολύ λογικό να έχει κάνει ο έμπορος τα έξοδα να φέρει το αμάξι εδώ και να υο πουλάει και πολύ φτηνότερα από τα ελληνικά!

Κι όμως έχει... κυρίως έχει να κάνει με το ότι δεν υπάρχουν πρακτικά μεταχειρισμένα 5ετιας στην Ελλάδα λόγω κρίσης τη στιγμή που υπάρχει ζήτηση μόνο για μεταχειρισμένα...

καπως πρέπει να καλυφθεί το κενό αυτό...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Κι όμως έχει... κυρίως έχει να κάνει με το ότι δεν υπάρχουν πρακτικά μεταχειρισμένα 5ετιας στην Ελλάδα λόγω κρίσης τη στιγμή που υπάρχει ζήτηση μόνο για μεταχειρισμένα...

καπως πρέπει να καλυφθεί το κενό αυτό...

Και πριν την κριση ηταν πολυ φτηνοτερα τα εισαγωγης γιατι τα αγοραζαν απο εξωτερικο πολυ φτηνοτερα απο οτι απο Ελληνες ιδιωτες.Φυσικα οπως λες με την κριση η διαφορα εκτξευτηκε.

Τα πιο πολλα εισαγωγης ειναι 10ετις και πανω και εκει πια δεν εχουν σχεδον καμμια αξια και τα πουλανε οι ιδιωτες κοψοχρονια γιατι μπορουν να αγορασουν αλλα .

Η μεγαλη απατη με τους εμπορους ειναι τα πετελαιοκινητα εισαγωγης προ του 2010 που απαγορευεται να κυκλοφορουν σε Αττικη και Θεσσαλονικη λογω ρυπων αλλα δεν το λενε στους υποψηφιους αγοραστες.Υπαρχει σφραγιδα στην αδεια κυκλοφοριας που το επισημαινει αλλα αν και δεν ειμαι σιγουρος αν γινεται εμπορος μου ειχε πει οτι με 100 ευρω αυτη η σφραγιδα...σβηνεται .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σβήνεται ούτε υπάρχει ειδική σφραγίδα. Απλά βάζουν διεύθυνση εκτός αττικης στην άδεια. Μακάρι να βγει (δε ξέρω ίσως βγήκε με το νέο κοκ) ο νόμος που περιλαμβάνει κατάσχεση. Ειλικρινά η μπόχα από τα πετρέλαια δεν αντέχεται πια ειδικά αυτά τα παλιά κακοσυντηρημένα αν τύχει και περπατάς πίσω η παράλληλα σε πνίγουν. 

 

Περιττο να πω ότι έχει ανεβεί τόσο πολύ η αξία των αυτοκινήτων που το αμάξι που πήρα μεταχειρισμένο πριν 4 χρόνια διατηρεί αντίστοιχη αξία (οριακά -10%) στην αγορά πες τα επιπλέον χρόνια και χλμ του...  αλλά άντε και το εδωσσς τι θα πάρεις που όλα είναι πανάκριβα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Δε σβήνεται ούτε υπάρχει ειδική σφραγίδα. Απλά βάζουν διεύθυνση εκτός αττικης στην άδεια. Μακάρι να βγει (δε ξέρω ίσως βγήκε με το νέο κοκ) ο νόμος που περιλαμβάνει κατάσχεση. Ειλικρινά η μπόχα από τα πετρέλαια δεν αντέχεται πια ειδικά αυτά τα παλιά κακοσυντηρημένα αν τύχει και περπατάς πίσω η παράλληλα σε πνίγουν. 

Περιττο να πω ότι έχει ανεβεί τόσο πολύ η αξία των αυτοκινήτων που το αμάξι που πήρα μεταχειρισμένο πριν 4 χρόνια διατηρεί αντίστοιχη αξία (οριακά -10%) στην αγορά πες τα επιπλέον χρόνια και χλμ του...  αλλά άντε και το εδωσσς τι θα πάρεις που όλα είναι πανάκριβα;

Με το να βαλουν διεθυνση εκτος Αττικης πως "λυνεται" το προβλημα ?  Ενας κατοικος Λαμιας π.χ. δεν επιτρεεται να κυκλοφορησει με πετρελειαοκινητο στην Αττικη απο οτι ξερω  εστω σαν επισκεπτης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Με το να βαλουν διεθυνση εκτος Αττικης πως "λυνεται" το προβλημα ?  Ενας κατοικος Λαμιας π.χ. δεν επιτρεεται να κυκλοφορησει με πετρελειαοκινητο στην Αττικη απο οτι ξερω  εστω σαν επισκεπτης .

Φυσικά και απαγορεύεται αλλα παρακάμπτουν το γεγονός ότι κάτοικος Αθήνας δε μπορεί να αγοράσει καν πετρέλαιο προ του euro5. Τους δασκαλέυουν κιολας τους λένε αν σε σταματήσουν πες ότι ήρθες για νοσοκομείο.....την πάτησε ανόητη συνάδελφος πήγε πήρε ένα αρχαίο σαπάκι πουντο πετρέλαιο και όταν της ανοίξαμε τα μάτια το έδωσε στους γονεις της στην Κρήτη και πήρε το δικό τους  

Συνηθεστερες περιοχές που επιλέγουν  είναι Χαλκίδα, Θήβα και Κόρινθος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Δε σβήνεται ούτε υπάρχει ειδική σφραγίδα. Απλά βάζουν διεύθυνση εκτός αττικης στην άδεια. Μακάρι να βγει (δε ξέρω ίσως βγήκε με το νέο κοκ) ο νόμος που περιλαμβάνει κατάσχεση. Ειλικρινά η μπόχα από τα πετρέλαια δεν αντέχεται πια ειδικά αυτά τα παλιά κακοσυντηρημένα αν τύχει και περπατάς πίσω η παράλληλα σε πνίγουν. 

Περιττο να πω ότι έχει ανεβεί τόσο πολύ η αξία των αυτοκινήτων που το αμάξι που πήρα μεταχειρισμένο πριν 4 χρόνια διατηρεί αντίστοιχη αξία (οριακά -10%) στην αγορά πες τα επιπλέον χρόνια και χλμ του...  αλλά άντε και το εδωσσς τι θα πάρεις που όλα είναι πανάκριβα;

Έχει ανέβει η αξία των μεταχειρισμένων εννοείς; Νόμιζα το αντίθετο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, zio10 είπε

Έχει ανέβει η αξία των μεταχειρισμένων εννοείς; Νόμιζα το αντίθετο!

ναι εχει ανεβει, τοσο που μπορώ να πουλησω αμαξι που πηρα πριν απο 4 χρονια, οσο σχεδον το πηρα....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, paylidis είπε

Περιττο να πω ότι έχει ανεβεί τόσο πολύ η αξία των αυτοκινήτων που το αμάξι που πήρα μεταχειρισμένο πριν 4 χρόνια διατηρεί αντίστοιχη αξία (οριακά -10%) στην αγορά πες τα επιπλέον χρόνια και χλμ του...  αλλά άντε και το εδωσσς τι θα πάρεις που όλα είναι πανάκριβα;

Καλά μην τρελαθούμε κιόλας, το μείον 10% είναι μείωση, μόνο στην περίπτωση που η τωρινή του εμπορική αξία θα ήταν ξέρω γω 30% πάνω θα μπορούσες να ισχυριστείς ότι έχει ανέβει τόσο πολύ η αξία του. Άσε που ένα παράδειγμα δεν μπορείς να το πάρεις σαν κανόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καλά μην τρελαθούμε κιόλας, το μείον 10% είναι μείωση, μόνο στην περίπτωση που η τωρινή του εμπορική αξία θα ήταν ξέρω γω 30% πάνω θα μπορούσες να ισχυριστείς ότι έχει ανέβει τόσο πολύ η αξία του. Άσε που ένα παράδειγμα δεν μπορείς να το πάρεις σαν κανόνα.

Μα ετσι ειναι, αν αποφασισω να το πουλησω δε θα χασω λεφτα στην πράξη... -10% απο ότι όταν το πηρα πριν 4 χρόνια δεν ειναι χασούρα για τα 70000 χλμ που του εκανα... και ναι η σημερινη αξια του ειναι οχι +30% αλλα πολυ απλοικά το ειχα παρει 11000 και σημερα η μεση τιμή του ειναι γυρω στα 9500-10500 για τα χαρ/κα του και η ελαχιστη (σαπακι) 8000 (και φυσικα εχει υψηλότερες αλλα δεν εχει νοημα η συγκριση με το ταβανι αλλα με το μ.ο.). Ομοίως το Ε60, όσο μπορουσαμε να το δώσουμε το 2010 που σκεφτόμασταν να το αλλαξουμε πιανει και τώρα...13 χρόνων αμαξι!

και οχι μονο στο δικο μου, σε πολλα αμαξια εποχης 2008 και έπειτα το βλέπω καθως ψαχνω να το αλλαξω  με κατι ψηλοτερο... 

Τι παραδειγμα να σου δωσω; Το Α class 2013 και επειτα που το πουλανε μεταχειρισμένο κατ ελαχιστο 15000 τη στιγμή που το παιρνεις ίδιο καινουργιο με το κλειδι στο χερι με 19600; (εχω προσφορά απο αντιπροσωπεία προ 2 μηνων)

 

Το κακό ειναι οτι πλέον δε συμφερει πολύ και απο εξω, εκτος αν παρεις Euro5-6...εχουν βάλει τρελους φόρους στην δασμολόγηση (π.χ. αυτοματο κιβωτιο σε mercedes μπορει να σου βγει εώς και +2000 σε δασμούς καθως τα θεωρούν πολυτελειες)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, paylidis είπε

Σε πολλές μάρκες ιδίως γερμανικές αυτό είναι παιχνίδι. Η ΜΒ πχ έχει το star και κάθε φορά που μπαίνει ένα αμάξι οπουδήποτε στον κόσμο σε συνεργείο ανεβαίνει στη βάση δεδομένων με τα χλμ του και τυχόν ζημιές που χρήζουν επιδιορθώσεις. Ομοίως και η Bmw. Όποτε με μια επίσκεψη σε αντιπροσωπεία φαίνονται όλα. 

Για την Toyota δε ξέρω. 

Οσο για τους παραπάνω εγκεφάλους που γράφουν χλμ επίσης ισχύει. Και δε γυρνάνε εκείνα τόσο εύκολα όσο στο καντράν να το ξέρετε. 

Προσφατως γλυτωσα με το διαγνωστικό μου φίλο που θα αγόραζε από μάντρα αμάξι του 2010-11 (Opel astra) σαν καινούργιο με μόλις 69000 χλμ. Μόνο που του έλειπε ένα δυάρι από μπροστά...

μονο που δεν πλακώθηκαμε με το μάντρα...

στο παρελθόν είχα σώσει και φίλο με Α class με τον ίδιο τρόπο...

Απλά δε γράφουν όλα τα αμάξια σε παραπάνω σημεία. 

Οσον αφορά το ερώτημα του ts εγώ έχω αγοράσει δυο εισαγωγής. Ένα ιταλικό και ένα γερμανικό. Γενικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα αν και το γερμανικό είχε όντως αλάτια. Μάλλον θα ξανααγοραζα λαμβάνοντας υπόψη το ποσό προσεγμένα ήταν σε σχέση με τα ελληνικά....

Ποιο διαγνωστικό χρησιμοποιείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Με το να βαλουν διεθυνση εκτος Αττικης πως "λυνεται" το προβλημα ?  Ενας κατοικος Λαμιας π.χ. δεν επιτρεεται να κυκλοφορησει με πετρελειαοκινητο στην Αττικη απο οτι ξερω  εστω σαν επισκεπτης .

Άλλο πρόβλημα λύνεται έτσι, εφόσον δηλώσεις διεύθυνση Καπανδρίτη πχ μπορείς να βγάλεις άδεια σε παλιό πετρελαιοκίνητο, ενώ δηλώνοντας Χαλάνδρι δεν μπορείς.

Τώρα για αυτόν που έχει βγάλει άδεια κυκλοφορίας, το κατά πόσο γίνονται έλεγχοι και κατά πόσο είναι ελαστικά ή όχι τα όργανα είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...