Προς το περιεχόμενο

Απορια-Αποφαση


Pascal96

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας .
Ονομαζομαι Πασχαλης και ειμαι αρκετα προβληματισμενος με τον αν πρεπει να παρω μια μηχανη υψηλου κυβισμου εχοντας πολυ μικρη εμπειρια με τις μηχανες .
Αυτη που σκεφτομαι ειναι η kawasaki z 750  ...
Το επομενο προβλημα ειναι οτι εχω διπλωμα για 400 cc . Το απεριοριστο ειναι στα 24 χρονια ..
Βλεποντας τα προηγουμενα σχολια ειπατε σε εναν πιτσιρικα οτι στα 20 μπορει να βγαλει διπλωμα για 750 cc στα 20 ? 
Δεν σκεφτομαι να παρω  καθολου τα παπια ουτε πιο χαμηλες μηχανες κυβισμου.
Επισης δεν θελω να εχω προβλημα με τον Νόμο και τις ασφαλιστικες.
                                                                                                                                                             
                                                                             ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πασχάλη, χωρίς εμπειρία με τις μηχανές (όπως λες) στα 22 σου, κάτσε κάνε κάτι χρήσιμο με την ζωή σου και μην ψάχνεις τρόπο να συρθείς στην άσφαλτο.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συγκεκριμένη είναι μία μεγάλη μηχανή δρόμου.

Από εκεί και πέρα εξαρτάται για που και γιατί τι θέλεις.Αν τη θέλεις να πηγαίνεις για δουλειά και για βόλτες στην Αθήνα φυσικά δεν κάνει.

Εάν σου αρέσουν οι βόλτες και οι εκδρομές είναι μία καλή μηχανή.Ή συγκεκριμένη μηχανή όπως όλες οι μηχανές μεγάλου κυβισμού σίγουρα απαιτούν εμπειρία  σοβαρότητα και προσοχή από τον οδηγό. Το πρώτο όπως είπες μόνος δεν το έχεις το δεύτερο και το τρίτο δεν το ξέρω.Τώρα αν τη θέλεις να κάνεις κόντρες μαγκιές και ξέρω εγώ τι άλλο εγώ δεν θα σου πω τίποτε.Αποφάσισε μόνος σου.

Προσωπικά θεωρώ ότι οι μηχανές δεν έχουν ηλικία.Απλά εμπειρεία και πάνω από όλα σοβαρότητα.Επειδή πάντα ήμουν λάτρης των μηχανών (τώρα λόγω ηλικίας ένα παπί οδηγώ) και πάντα τις σεβόμουνα και πρόσεχα,έχω δει και βλέπω 30άρηδες και 40άρηδες να οδηγούν χωρίς  σύνεση και σοβαρότητα και πολλές φορές επικίνδυνα.

Με λίγα λόγια όταν αποκτήσεις την εμπειρία που πρέπει και είσαι σίγουρος ότι έχεις τα άλλα δύο ,σου αρέσουν οι εκδρομές και όχι οι κόντρες αγόρασέ την.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με απασχολουν οι κοντρες και η επιδηξη δυναμης με τετοιου ειδους εργαλεια ... Απλα θα ηθελα αυτο που θα αγορασω να ειναι "τιμιο" να αξιδει δηλαδη τα λεφτα του να εχει τις καταλληλες προδιαγραφες οπως ειπατε και εσεις για πολλες βολτες και ταξιδια (διαχρονικα) και να μην μου μεινει στα χερια(προβληματα).Πανω απο ολα ομως ειναι η ασφαλεια μου και το χρεως μου στον Νόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Pascal96 είπε

Δεν με απασχολουν οι κοντρες και η επιδηξη δυναμης με τετοιου ειδους εργαλεια ... Απλα θα ηθελα αυτο που θα αγορασω να ειναι "τιμιο" να αξιδει δηλαδη τα λεφτα του να εχει τις καταλληλες προδιαγραφες οπως ειπατε και εσεις για πολλες βολτες και ταξιδια (διαχρονικα) και να μην μου μεινει στα χερια(προβληματα).Πανω απο ολα ομως ειναι η ασφαλεια μου και το χρεως μου στον Νόμο.

Ποσα διαθετεις; 

Ποση εμειρια εχεις; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Η συγκεκριμένη είναι μία μεγάλη μηχανή δρόμου.

Από εκεί και πέρα εξαρτάται για που και γιατί τι θέλεις.Αν τη θέλεις να πηγαίνεις για δουλειά και για βόλτες στην Αθήνα φυσικά δεν κάνει.

Εάν σου αρέσουν οι βόλτες και οι εκδρομές είναι μία καλή μηχανή.Ή συγκεκριμένη μηχανή όπως όλες οι μηχανές μεγάλου κυβισμού σίγουρα απαιτούν εμπειρία  σοβαρότητα και προσοχή από τον οδηγό. Το πρώτο όπως είπες μόνος δεν το έχεις το δεύτερο και το τρίτο δεν το ξέρω.Τώρα αν τη θέλεις να κάνεις κόντρες μαγκιές και ξέρω εγώ τι άλλο εγώ δεν θα σου πω τίποτε.Αποφάσισε μόνος σου.

Προσωπικά θεωρώ ότι οι μηχανές δεν έχουν ηλικία.Απλά εμπειρεία και πάνω από όλα σοβαρότητα.Επειδή πάντα ήμουν λάτρης των μηχανών (τώρα λόγω ηλικίας ένα παπί οδηγώ) και πάντα τις σεβόμουνα και πρόσεχα,έχω δει και βλέπω 30άρηδες και 40άρηδες να οδηγούν χωρίς  σύνεση και σοβαρότητα και πολλές φορές επικίνδυνα.

Με λίγα λόγια όταν αποκτήσεις την εμπειρία που πρέπει και είσαι σίγουρος ότι έχεις τα άλλα δύο ,σου αρέσουν οι εκδρομές και όχι οι κόντρες αγόρασέ την.

Παππου δεν ηξερα πως ειχες μηχανες και εχεις εμπειρια απο αυτες. . Να σου κανω εγω μια ερωτηση. Σε κανενα 5μηνο θα παρω κανονικη μηχανη. Καπου στα 250-300 cc το πολυ 30 αλογα. Street η on - off θα επαιρνες. Δεν μπορω να διαλεξω. Και οι δυο μου αρεσουν. 

7 λεπτά πριν, Pascal96 είπε

Περιπου 4 χιλ για το ζ750 .
Κατω απο 10 χιλιαδες χιλιομετρα και 125 cc.

Ουτε να το σκεφτεις το 750.το πολυ 250cc. Εγω αυτο θα κανω. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Pascal96 said:

Αυτη που σκεφτομαι ειναι η kawasaki z 750  ...

Αν από 10.000χλμ με 125cc, πας κατευθείαν σε Z750, μπορείς καλύτερα να πηδήξεις από τον 4ο. Θα μείνουν και τα χρήματα στην οικογένειά σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mp123 είπε

Παππου δεν ηξερα πως ειχες μηχανες και εχεις εμπειρια απο αυτες. . Να σου κανω εγω μια ερωτηση. Σε κανενα 5μηνο θα παρω κανονικη μηχανη. Καπου στα 250-300 cc το πολυ 30 αλογα. Street η on - off θα επαιρνες. Δεν μπορω να διαλεξω. Και οι δυο μου αρεσουν. 

 

Αν μένεις Αθήνα και θέλεις να κυκλοφορείς με αυτή φυσικά η δρόμου δε βολεύει.Κάτι σε  στυλ V-strom 250 ώστε να περνάς άνετα πάνω από τους καθρέπτες είναι το καλύτερο και σε ταξείδι δεν είναι καθόλου κουραστική..B)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Αν μένεις Αθήνα και θέλεις να κυκλοφορείς με αυτή φυσικά η δρόμου δε βολεύει.Κάτι σε  στυλ V-strom 250 ώστε να περνάς άνετα πάνω από τους καθρέπτες είναι το καλύτερο και σε ταξείδι δεν είναι καθόλου κουραστική..B)

Πρωτη επιλογη μου ειναι αυτη που λες. Μετα εχω δυο street και δυο naked. Φανταστικη μηχανη για την δουλεια που την θελω.χαμηλη, ανετη θεση οδηγησης.  Δυο ψιλοπραγματα με χαλανε. Το καντραν που ειναι ολο ψηφιακο, και το χρωμα που επρεπε να εχει επιλογη και μαυρο γκρι. Αλλα ολα φτιαχνονται θελω να πιστευω.  Ευχαριστω για την  συμβουλη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

17 ώρες πριν, Pascal96 είπε

Αυτη που σκεφτομαι ειναι η kawasaki z 750  ...

Παρτη,θα σε θυμουνται νεο :P

Αρχικα να ξεκαθαρισουμε οτι αυτο το μηχανακι ειναι αχρηστο,απλα πουλησε τοσο λογω της χαμηλης ( για τα κυβικα του ) τιμης.

Κατα δευτερον αυτα τα μηχανακια ( naked και street ) ειναι οτι πιο αβολο για μετακινησεις εντος πολης.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο 125άρι και κυρίως κάτω απο 10.000χμ να πας σε 750cc και 100 άλογα, πέρα απο παράνομο είναι και ηλίθιο. Έχω οδηγήσει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, με μικρότερες μηχανές, και κυριολεκτικά έχω γλιτώσει απο του χάρου τα δόντια 5-6 φορές. Πάντα σε περιπτώσεις που δεν έφταιγα, πχ αναστροφή στα 20 μέτρα μπροστά μου στον κεντρικό και να φρενάρω σχεδόν με έντο σε μηχανή χωρίς ABS, περνώντας για εκατοστά μπροστά απο το αμάξι, κορνάροντας σαν παλαβός. Αν δεν ήξερα να φρενάρω ή θα έπεφτα κάτω και θα χωνόμουν κάτω απο το αμάξι, ή θα έμπαινε η μηχανή μέσα στην πόρτα του οδηγού σκοτώνοντας την κότα, και εγώ θα έσκαγα 10-15 μέτρα μετά το αμάξι.

Και ευτυχώς τότε είχα κάνει 25.000+ χμ και ήξερα να ελέγχω το όχημα. Αν δεν είχα εμπειρία ή αν έτρεχα με 5 χμ/ώρα παραπάνω δεν θα ήμουν εδώ τώρα.

Και αν δεν τρέχεις τι θα κάνεις τα 750 κυβικά; Πάρε 250, πάρε 400, μια χαρά σε μετακινούν, και είναι καλό "σχολείο" για τις μεγάλες. Και θα πέσεις. Όποιος οδηγάει μηχανή και λέει δεν έχει πέσει είναι είτε ψεύτης, είτε δεν οδηγάει πάνω απο 6 μήνες. Το θέμα είναι να μην σκοτωθείς ή πάθεις ζημιά όταν πέσεις.

Και θα σου πω και κάτι, και ας σε τρομάξω. Άλλαξε πολύ η ζωή μου όταν έφαγα 7-8 τούμπες γιατί πάτησε η μπροστινή ρόδα πάγο, πάνω σε κατηφορική στροφή. Αν δεν φορούσα μπουφάν μηχανής, γάντια και κράνος θα με ξήνανε απο την άσφαλτο. Όπως και φυσικά αν δεν ήξερα να πέφτω και αντί για τούμπες απλά σερνόμουν στον δρόμο. Σαν τρίφτης τυριού είναι. Αναγκάστηκα να φύγω απο τον στρατό για αυτό, αλλά τουλάχιστον έζησα...

Αν θες να πάρεις μεγάλη μηχανή με μηδενική εμπειρία λοιπόν, μετά απο αυτά, εγώ νίπτω τας χείρας μου. Η ευθύνη σε σένα και το κρίμα στους γονείς σου.

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/3/2018 στις 6:38 ΜΜ, papoys1 είπε

Αν μένεις Αθήνα και θέλεις να κυκλοφορείς με αυτή φυσικά η δρόμου δε βολεύει.Κάτι σε  στυλ V-strom 250 ώστε να περνάς άνετα πάνω από τους καθρέπτες είναι το καλύτερο και σε ταξείδι δεν είναι καθόλου κουραστική..B)

V-strom 650 θέλεις να πεις.

Τίμια μηχανή και για πόλη και για ταξιδάκια.Την έχω καταευχαριστηθεί.

Ο φίλος καλό είναι να μας πει και την χρήση που θα της κάνει 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, dimpa16 είπε

V-strom 650 θέλεις να πεις.

Τίμια μηχανή και για πόλη και για ταξιδάκια.Την έχω καταευχαριστηθεί.

Ο φίλος καλό είναι να μας πει και την χρήση που θα της κάνει 

Κυκλοφόρησε  και η  250 γιατί ο φίλος αναφέρει 200 με 300 κυβικά, αν είναι και αρχάριος διαθέτει και τα 5.300 καλή είναι η 250.:)

https://www.car.gr/used-bikes/suzuki/v_strom_250.html

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...