bromiaris Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, skaros1 είπε απλα ειναι διαφορετικο να σε καλύπτει η εταιρία lg και διαφορετικό το e-shop (και το κάθε e-shop |) γιατι σε 6 μηνες μπορει να υπαρχει γι αυτο το αναφερουμε ... Γι αυτό ξανά στέλνεις μήνυμα και τους κάνεις σαφέστατη σχετική ερώτηση. Τόσο απλά. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από bromiaris
suffocater Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δηλαδή γιατι πρεπει να ρωτήσει το eshop οταν του το λέει η lg? Η lg λεει "ΔΕΝ καλύπτω".
bromiaris Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, suffocater είπε Δηλαδή γιατι πρεπει να ρωτήσει το eshop οταν του το λέει η lg? Η lg λεει "ΔΕΝ καλύπτω". Ξανά διάβασε τι λέμε και ξανά ρώτησε...
suffocater Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Ναι,τι? Να ρωτήσει "μηπως δεν θα υπάρχετε σε 6 μηνες?" ή να τους πει οτι η "η lg λέει οτι δεν καλύπτει απο εσας?" Θα σου πει οτι καλύπτει σαν eshop,και μετά θα ξαναγυρίσεις στο τι γινεται αν το eshop κλείσει.
Bigi444444 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Εγώ πάντως έδωσα την dell 2312 κυρίως επειδή την είχα 6 χρόνια και με είχε πιάσει το ψυχολογικό μου, έβλεπα παντού διθυραμβικά σχόλια εδώ μέσα, την βρήκα σε προσφορά πριν κανα χρόνο στα 135-140 στο eshop, την πήρα για το γραφείο και μετάνιωσα που άλλαξα την dell γι' αυτήν.Δεν ξέρω από τι οθόνη προέρχονταν όσοι την βρήκαν εξαιρετική, απλά εγώ θέλω να πω ότι είναι απλά μια αποδεκτή οθόνη. Τίποτα παραπάνω.Όσοι δηλαδή είναι στο μεταίχμιο της αλλαγής και σκέφτονται και το μαγαζί κλπ, ε ας το σκεφτούν μία φορά ακόμη. 1
lionheart75 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Εγώ πάντως έδωσα την dell 2312 κυρίως επειδή την είχα 6 χρόνια και με είχε πιάσει το ψυχολογικό μου, έβλεπα παντού διθυραμβικά σχόλια εδώ μέσα, την βρήκα σε προσφορά πριν κανα χρόνο στα 135-140 στο eshop, την πήρα για το γραφείο και μετάνιωσα που άλλαξα την dell γι' αυτήν.Δεν ξέρω από τι οθόνη προέρχονταν όσοι την βρήκαν εξαιρετική, απλά εγώ θέλω να πω ότι είναι απλά μια αποδεκτή οθόνη. Τίποτα παραπάνω.Όσοι δηλαδή είναι στο μεταίχμιο της αλλαγής και σκέφτονται και το μαγαζί κλπ, ε ας το σκεφτούν μία φορά ακόμη. Φίλε μου άλλαξες την u2312 για αυτή; Είχα για πολλά χρόνια την u2311 και μετάνιωσα που την έδωσα στα 80-90 ευρώ για την πολύ ανώτερη P2416D, πόσο μάλλον την u2312 που είναι ανώτερη της u2311 για την συγκεκριμένη LG . Κρίμα, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις ρωτάμε το forum πρίν προβούμε σε αλλαγή αν δεν είμαστε σίγουροι. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από lionheart75
skaros1 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 ξανά έστειλα στο e-shop για διευκρινίσει και πήρα την παρακάτω απάντηση Αγαπητέ κύριε, Σας ενημερώνουμε ότι η εγγύηση του προϊόντος είναι πανευρωπαϊκή 2 χρόνια και έχει zero pixel από το κατάστημα μας.
bromiaris Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, skaros1 είπε ξανά έστειλα στο e-shop για διευκρινίσει και πήρα την παρακάτω απάντηση Αγαπητέ κύριε, Σας ενημερώνουμε ότι η εγγύηση του προϊόντος είναι πανευρωπαϊκή 2 χρόνια και έχει zero pixel από το κατάστημα μας. Οπότε αγοράζεις άφοβα… Δυστυχώς με αυτη την απάντηση θα στενοχωρηθούν για μια ακόμη φορά οι συνήθεις ύποπτοι… αλλά δεν πειράζει… 2 ώρες πριν, suffocater είπε Ναι,τι? Να ρωτήσει "μηπως δεν θα υπάρχετε σε 6 μηνες?" ή να τους πει οτι η "η lg λέει οτι δεν καλύπτει απο εσας?" Θα σου πει οτι καλύπτει σαν eshop,και μετά θα ξαναγυρίσεις στο τι γινεται αν το eshop κλείσει. Το τερμάτισες. Αν είναι έτσι να μην ξανά αγοράσουμε οτιδήποτε από οπουδήποτε γιατί ενδέχεται η κάθε εταιρία ή κατάστημα στο μέλλον να κλείσει… Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από bromiaris 1
iakoboss7 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 παιδια ας παρει ενα τηλ καποιος που την εχει αγορασει στο eshop να τους πει οτι εχει καμενα πιξελ (εστω ψεματα) να δουμε που θα καταληξει. γιατι απο οτι φαινεται με τα μεχρι τωρα ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ δεδομενα το eshop εχει καλυψει μονο οσους ειχαν τα email και ποτε δεν τους εδωσε αλλη οθονη παρα μονο πιστωτικο η επιστροφη χρηματων (με μια δυσκολια το δευτερο). κατα τα αλλα το ξιδι για αλλους ειναι αλλα τεσπα... 2
bromiaris Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) .......... Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από bromiaris
suffocater Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 15 λεπτά πριν, bromiaris είπε Το τερμάτισες. Αν είναι έτσι να μην ξανά αγοράσουμε οτιδήποτε από οπουδήποτε γιατί ενδέχεται η κάθε εταιρία ή κατάστημα στο μέλλον να κλείσει… Οχι,λέω το προφανές. Αν μπορώ να αποφύγω την αγορά απο ένα κατάστημα που μου δημιουργεί οποιοδήποτε ειδος προβλήματος σε σχέση με καποιο άλλο,θα το κάνω. Νόμιζα ειναι αυτονόητο να επιλέγεις τον τρόπο που κάνει τη ζωη σου ευκολοτερη. Το οτι περίμενα 7 μέρες για να μου πιστωθουν τα χρήματα απ την ωρα που την παρέδωσα,ας πούμε,ενώ εγω βιαζόμουν γιατι η οθόνη ήταν για δώρο,(και αυτοι στα τηλεφωνα προσπαθουσαν να με πεισουν να πάρω μια αλλη οθόνη απο αυτες που εχουν,γιατι η αλλη θα τους μείνει),ειναι κάτι που ενας εμπορος με zero pixel δεν θα έκανε,γιατι δε θα τα βάλει απ την τσέπη του. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Παιδια ηρεμηστε. Οποιος ενδιαφερεται στελνει mail και τελειωνει το παραμυθι. Τωρα για οσους θελουν με 130 ευρω να εχουν επαγγελματικο μονιτορ ξερω γω και γκρινιαζουν ας δωσουν τα διπλα τριπλα κι ας αφησουν για μας τους φτωχους σαν αυτη του τιτλου.
lionheart75 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά γιατί κάθε φορά που ανοίγει θέμα, κυρίως απο το κιτρινομάγαζο, κάνετε το πάν ορισμένοι για να το γ....σετε; Ειλικρινά τώρα έχετε καταντήσει γραφικοί το λιγότερο. Το φόρουμ έχει ενημερωθεί για όλα σχετικά με την συγκεκριμένη οθόνη σε 3 νήματα που έχουν ανοίξει κατά καιρούς, φτάνει πια η ενημέρωση! Πάντα ο αγοραστής αναλαμβάνει και το ρίσκο της αγοράς του απο οπουδήποτε και αν είναι αυτή, δεν είμαστε μικρά παιδιά, έλεος! Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από lionheart75 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις