mr.robot Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Καλησπερα η αδερφη της φιλης μου μπηκε σε ενα σπιτι οπου εκανε την συνδεση μεσω vodafone η γραμμη τρεχει, στον τοιχο το σοκετ υπαρχει με 4 καλωδια πορτοκαλι/ασπρο πορτοκαλι, πρασινο/ασπρο πρασινο, καφε/ασπρο καφε, μπλε/μπλε λευκο, το σοκετ εχει κινιτρο κοκκινο μαυρο και πρασινο με τις βιδες, τι κανω πως τα συνδεω?
bill2015 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 συνδέεις στο κόκκιο πράσινο στη πρίζα Αλλά πιο ζεύγος έχει το σήμα ξέρεις
mr.robot Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, bill2015 είπε συνδέεις στο κόκκιο πράσινο στη πρίζα Αλλά πιο ζεύγος έχει το σήμα ξέρεις Το εχω δοκιμασει δεν κανει τιποτα, να προσθεσω οτι δεν εχω σταθερο τηλεφωνο ειναι απαραιτητο?
bill2015 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 συνήθως δίνουν αριθμό απλά οι κλήσεις είναι με χρέωση Ηρθαν απο τον οτε κι το πάροχο που ειναι στη vodafone να τη συνδεσουν απο το κατανεμητη;
mr.robot Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bill2015 είπε συνήθως δίνουν αριθμό απλά οι κλήσεις είναι με χρέωση Ηρθαν απο τον οτε κι το πάροχο που ειναι στη vodafone να τη συνδεσουν απο το κατανεμητη; Ηρθαν και απο τον ΟΤΕ και την vodafone απλα καταλαβαν λαθος διευθυνση και δρν ηρθαν στον διαμερισμα, ωστοσο η συνδεση κατω εχει γινει κανονικα Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2018 από mr.robot
bill2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Αν γνωρίζεις απο αυτά θα κατέβεις κάτω και θα προσπαθήσεις να βρεις το καλωδιο σου να δεις με πιο ζευγάρι συνδέσανε Αλλιώς δοκίμασε τα όλα και δες σε πιο δουλεύει π.χ ασπρο μπλε-μπλε
jkoukos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε και άφησε χαρτάκι με την πληροφορία πιο ζεύγος φέρνει την σύνδεση στον κατανεμητή. Ο τεχνικός της Vodafone έπρεπε να συνδέσει στον κατανεμητή αυτό το ζεύγος με το αντίστοιχο που φέρνει το σήμα στο διαμέρισμά σου. Οπότε, επειδή λες ότι έχει κάνεις λάθος στο διαμέρισμα (να το έχει συνδέσει με καλώδιο που δεν έρχεται σε σένα), παίρνεις τηλέφωνο στη Vodafone και αναφέρεις ακριβώς το πρόβλημα. Είναι λάθος της εταιρείας και πρέπει να το λύσει (εξαρχής έπρεπε να σιγουρέψει ότι δουλεύει σωστά).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα