voltmod Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η μικρή αλλά αρκετά γνωστή –για το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο Concept One αλλά και το ατύχημα που είχε ο Richard Hammond μαζί του κατά τη διάρκεια γυρισμάτων για το The Grand Tour 2- Rimac αποκάλυψε το Concept Two. Φαίνεται πως έξι χρόνια αρκούσαν -από το 2012 όταν και παρουσιάστηκε το Concept One- για να φτάσει στο σημείο η εταιρεία να διεκδικεί τον τίτλο της κατασκευάστριας του ισχυρότερου και ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στον κόσμο, που καταφέρνει και ξεπερνάει ακόμα και το εξαιρετικά γρήγορο Tesla Roadster. Χάρη στις μπαταρίες των 120kWh που μέσα σε διάστημα μισής ώρας μπορούν και φορτίζουν στο 80%, το Concept Two επιδεικνύει αυτονομία 650km. Το χαρακτηριστικό που καθιστά Rimac Concept Two ξεχωριστό δεν είναι πάντως η αυτονομία ή οι δυνατότητες αυτό-οδήγησης –που διαθέτει σε κάποιο βαθμό- αλλά η εκπληκτική ιπποδύναμη των 1914hp που του επιτρέπουν να πιάνει τα 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερο από 1,8 δευτερόλεπτα (μιλάμε για 400hp περισσότερα από την Bugatti Chiron, ενός από τα ταχύτερα υπεραυτοκίνητα). Η τελική ταχύτητα του επίσης ξεπερνάει τα 420 χλμ./ ώρα! Για να πάρετε μία ιδέα για τα… νούμερα, να αναφέρουμε ότι το Concept One του 2012 και των 1088hp σε αγώνα drag έναντι στην Bugatti Veyron κατάφερε να την ξεπεράσει με ευκολία πιάνοντας τα 0-100 μίλια/ ώρα μέσα σε περίπου 2,5 δευτερόλεπτα. Όσοι το αποκτήσουν, θα μπορούν να… “ντριφτάρουν” με ευκολία, παρά τα 1950 κιλά του, χάρη σε ένα ειδικό σύστημα που η εταιρεία ονομάζει “drifting mode”. Όσον αφορά στις δυνατότητες αυτό-οδήγησης, είναι Επιπέδου 4 (Level 4) με το Rimac Concept Two να διαθέτει οκτώ κάμερες, ένα lidar, έξι radar και δώδεκα ultrasonic sensors. Και αυτά είναι μόνο ένα μέρος των τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων του ηλεκτρικού hypercar που χρησιμοποιεί facial recognition για να εκκινήσει. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν μόλις 150 τέτοια οχήματα, που βεβαίως απευθύνονται σε πολύ πλούσιους. Engadget Δείτε ολόκληρο το άρθρο
deafman Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Drift mode χωρις πριονιασμα στον κοφτη και τετοια ζαντα τι να σε κανω? 2
nectons Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Επιτέλους κάτι αντάξιο του tesla... Πανέμορφο... α... ξέχασα.. πόσο θα κοστίζει είπαμε? Γιατί καλά τα νούμερα αλλά το roadster θα κοστίζει κοντά 200 χιλιάδες.. αυτό το θηρίο πόσο άραγε?
spirostgm Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, nectons είπε Επιτέλους κάτι αντάξιο του tesla... Πανέμορφο... α... ξέχασα.. πόσο θα κοστίζει είπαμε? Γιατί καλά τα νούμερα αλλά το roadster θα κοστίζει κοντά 200 χιλιάδες.. αυτό το θηρίο πόσο άραγε? Κάνα 3αρι μύρια μάλλον 1
Retromaniac Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Electric vs Βιοκαύσιμα vs Υδρογόνο vs μεταβλητή συμπίεση, σε 3, 2, 1, 0..... Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από Retromaniac
Cell_7 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, nectons είπε Επιτέλους κάτι αντάξιο του tesla... Πανέμορφο... α... ξέχασα.. πόσο θα κοστίζει είπαμε? Γιατί καλά τα νούμερα αλλά το roadster θα κοστίζει κοντά 200 χιλιάδες.. αυτό το θηρίο πόσο άραγε? 1.7m$ ή 1.8m$ έγραφε σε ένα άρθρο η Rimac. Easter Egg στο Rimac Concept Two για όσους βλέπουν Grand Tour. Spoiler Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από Cell_7 1
InfinitySurfer Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Πολύ δυνατοί οι Κροάτες. Ο ανθρώπος ξεκίνησε με το να μετατρέπει παλιά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, και να παίρνει μέρος σε αγώνες... και έφτασε μεσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα να φτιάχνει ένα απο τα πιο γρήγορα και όμορφα ηλεκτρικά supercars που υπάρχουν. Πολλά μπράβο στον Rimac και στο team του. 2
nectons Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 23 λεπτά πριν, Cell_7 είπε 1.7m$ ή 1.8m$ έγραφε σε ένα άρθρο η Rimac. Easter Egg στο στο Rimac Concept Two για όσους βλέπουν Grand Tour. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Μάλιστα... κοντά 10πλάσια τιμή με ελάχιστα ανώτερες επιδόσεις και αυτές σε απόλυτες μετρήσεις και όχι στην πραγματική ζωή. Εννοείται ότι ότι διαβάζουμε κρίνουμε και δεν έχω οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο για να κρίνω ποιο είναι ποιο καλό. Αλλά από ότι φένεται από τα νούμερα και μόνον το κόστος προς απόδοση πάει περίπατο και σε αυτό. Πιστεύω ότι η τεσλα μπορεί να φτιάξει αντίστοιχο η και γρηγορότερο από αυτό αλλά πόσο θα κοστίζει είναι το θέμα. Θα μου πεις αυτά τα οχήματα δεν είναι φτιαγμένα για τον καθένα αλλά άλλο να είναι αποκλειστικά για μαχαραγιάδες και εκατομυριούχους και άλλο για απλά εύπορους ανθρώπους που αντέχουν στο κόστος των 200 χιλιάδων. Και οι διαφορές στις επιδόσεις αντισταθμίζονται σε συνδυασμό με τον οδηγό που βρίσκεται πίσω από κάθε τιμόνι. Οπότε το ριμακ δεν είναι ουάου αυτοκίνητο.. αφού δεν προσφέρει κάτι περισσότερο (τουλάχιστον στα νούμερα επαναλαμβάνω) από ένα παρόμοιο όχημα που κοστίζει περίπου το 1/10 της τιμής του. 1
manolis940 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Καταλαβαίνω τα να υπάρχουν φθηνά ηλεκτρικά. Τα ακριβά ποιος θα τα αγοράσει ; Με τόσα λεφτά παίρνεις την lambo που έχει και κόφτη ! ( Αδιάφορο το κόστος καυσίμων )
torm23 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 44 λεπτά πριν, nectons είπε Μάλιστα... κοντά 10πλάσια τιμή με ελάχιστα ανώτερες επιδόσεις και αυτές σε απόλυτες μετρήσεις και όχι στην πραγματική ζωή. Εννοείται ότι ότι διαβάζουμε κρίνουμε και δεν έχω οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο για να κρίνω ποιο είναι ποιο καλό. Αλλά από ότι φένεται από τα νούμερα και μόνον το κόστος προς απόδοση πάει περίπατο και σε αυτό. Πιστεύω ότι η τεσλα μπορεί να φτιάξει αντίστοιχο η και γρηγορότερο από αυτό αλλά πόσο θα κοστίζει είναι το θέμα. Θα μου πεις αυτά τα οχήματα δεν είναι φτιαγμένα για τον καθένα αλλά άλλο να είναι αποκλειστικά για μαχαραγιάδες και εκατομυριούχους και άλλο για απλά εύπορους ανθρώπους που αντέχουν στο κόστος των 200 χιλιάδων. Και οι διαφορές στις επιδόσεις αντισταθμίζονται σε συνδυασμό με τον οδηγό που βρίσκεται πίσω από κάθε τιμόνι. Οπότε το ριμακ δεν είναι ουάου αυτοκίνητο.. αφού δεν προσφέρει κάτι περισσότερο (τουλάχιστον στα νούμερα επαναλαμβάνω) από ένα παρόμοιο όχημα που κοστίζει περίπου το 1/10 της τιμής του. Σε όλα τα πράγματα έτσι δεν είναι; Από ένα σημείο και πέρα μια ελάχιστη αύξηση στις επιδόσεις απαιτεί μια δυσανάλογα μεγάλη αύξηση στο κόστος. Προφανώς αυτό δεν απασχολεί όσους μπορούν να το αγοράσουν. 6 3
paparovic Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 51 λεπτά πριν, nectons είπε Μάλιστα... κοντά 10πλάσια τιμή με ελάχιστα ανώτερες επιδόσεις και αυτές σε απόλυτες μετρήσεις και όχι στην πραγματική ζωή. Λες και αυτός που θα το αγοράσει τον νοιάζει o λόγος απόδοση/κόστος 3
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Χθες έκανα test drive για μία ώρα ένα Model S 100D... Έπαθα χοντρή ζημιά... Δεν πιστεύω ότι κάποιος με Tesla μπορεί να γυρίσει ποτέ πίσω σε απλό συμβατικό αυτοκίνητο... 1 1
greed Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Σκουπιδακι. Μονο λαντα. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από greed 3
primeragt Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 17 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Χθες έκανα test drive για μία ώρα ένα Model S 100D... Έπαθα χοντρή ζημιά... Δεν πιστεύω ότι κάποιος με Tesla μπορεί να γυρίσει ποτέ πίσω σε απλό συμβατικό αυτοκίνητο... Εξαρτατε τι εννοεις απλο συμβατικο αυτοκινητο.
ziaba Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 drift χωρίς συμπλέκτη, ταχύτητές, και υδραυλικό χειρόφρενο πως? η τα κάνει όλα από μόνο του με πρόγραμμά και ο οδηγός κάθετε μέσα και νομίζει ότι είναι drift king ... άλλα αν δεν έχει τιμόνι που να στρίβει 80 μοίρες πως θα μπαίνει στις στροφές αυτό το καράβι? 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα