Προς το περιεχόμενο

Αραίωση παραφλού g13 το οποίο ήταν έτοιμο προς χρήση


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, papoys1 είπε

Γιάννη είχα και εγώ μικρή απώλεια στο opel.Συμπλήρωνα 100-200-300 ml κάθε τόσο.Διαπιστώθηκε ότι έχανε λίγο από το ένα  κολάρο του πνεύμονα υγραερίου.Το άλλαξα και όλα καλά.

Επίσης δες τα ψυγεία στις γωνίες όταν είναι ζεστό το αμάξι.Εμένα πριν 2-3 χρόνια έχανα πολύ λίγο από εκεί και συμπλήρωνα.Τελικά άλλαξα το ψυγείο γιατί στα πλαινά σε πολλά χρησιμοποιούν πλαστικό να μην κάνουν κολλήσεις όπως παλιά με το χαλκό  το πλαστικό με τον καιρό σκληραίνει και χάνει όταν δέχεται πίεση από την υψηλή θερμοκρασία νερού.Φυσιολογική φθορά.

Ξέρει κάποιος τι είναι καλίτερα για το ψυγείο;;;Παραφλού ή το οικολογικό αντιψυκτικό προπυλαινογλυκόλης που χρησιμοποιούμε και στους ηλιακούς;;;

To Honda εμένα παίρνει το πράσινο παραφλού

Αλλάζω κάθε 2 χρόνια.

Ψυγείο άλλαξα μετά απο 13 χρόνια, άρχισε να χάνει με τη μορφή εξάτμισης απο τη πάνω μεριά που ήταν πλαστικό.

Χαβαλέ της Valeo -> Saracakis 320 ευρω , και 25 ημέρες, Πάω αγοράζω της Koyo, μαζί και 1 θερμοστάτη και μια αντλία νερού.(Ολα μαζί 150 ευρώ)

Έχει ολόκληρο θηρίο ψυγείο το Accord , Λυσιμο τα 2 κολάρα , και ξεβίδωμα 8 βίδες τα βεντιλατέρ

Όσο αφορά το υγραέριο , εγώ σε λίγο που θα του κάνω Service θα πετάξω τους πλαστικούς σφικτήρες και θα βάλω μεταλλικούς.

Απλώς που και που θέλουν λίγο τσέκ λόγω συστολής-διαστολής.

Τα ποιοτικά κί (Πολωνικα) δίνουν εξ αρχής μεταλλικούς .

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

52 λεπτά πριν, mp123 είπε

Σωστος αλλα μην το τερματισουμε τωρα  στην θεωρια. Καλο ειναι το αποιονισμενο που δεν εχει αλατα ( χλωριο) αλλα αν δεν βρισκεις η αν δεν θες να βρασεις νερο να το κανεις αποιονισμενο και της βρυσης καλο ειναι στην αναγκη. ;)

Οταν είχα το bmw,ο κατασκευαστής έλεγε 50/50 αραίωση με αντηπικτικο και μονο νερό βρύσης.Τιποτε άλλο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, mp123 είπε

Σωστος αλλα μην το τερματισουμε τωρα  στην θεωρια. Καλο ειναι το αποιονισμενο που δεν εχει αλατα ( χλωριο) αλλα αν δεν βρισκεις η αν δεν θες να βρασεις νερο να το κανεις αποιονισμενο και της βρυσης καλο ειναι στην αναγκη. ;)

Κάπου είχα ακούσει όχι απιονισμένο για αραίωση αλλά της βρύσης.Δεν ξέρω γιατί και αν όντως ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Κάπου είχα ακούσει όχι απιονισμένο για αραίωση αλλά της βρύσης.Δεν ξέρω γιατί και αν όντως ισχύει.

Κανονικα θελει αποιονισμενο νερο. Στην αναγκη μονο η αν δεν θελεις να δωσεις παραπανω 2-3 ευρω να παρεις αποιονισμενο νερο. Τους λογους τους ανεφερα πιο πανω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εμένα μου έχουν πει να συμπληρώνω μόνο με νερό αν πέσει η στάθμη. Κάθε 1-2 χρόνια το αλλάζω σε κάποιο σέρβις. 

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, mp123 είπε

Κανονικα θελει αποιονισμενο νερο. Στην αναγκη μονο η αν δεν θελεις να δωσεις παραπανω 2-3 ευρω να παρεις αποιονισμενο νερο. Τους λογους τους ανεφερα πιο πανω. 

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω η τεχνική οδηγία της Bmw (που ξέρω για εμένα) είναι το πυκνό αντιψυκτικο που πουλάνε και αραίωση με νερό βρύσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, paylidis είπε

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω η τεχνική οδηγία της Bmw (που ξέρω για εμένα) είναι το πυκνό αντιψυκτικο που πουλάνε και αραίωση με νερό βρύσης. 

Δες το καλυτερα. Δεν νομιζω να σου λεει να το αραιωνεις με νερο βρυσης αποκλειστικα. Στην αναγκη ενταξη. Στο λεω γιατι στην δουλεια μου βαζουμε στο νερο ψυξης των μηχανων  μονο απεσταγμενο νερο. Στην αναγκη μονο βαζουμε ποσιμο νερο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δες το καλυτερα. Δεν νομιζω να σου λεει να το αραιωνεις με νερο βρυσης αποκλειστικα. Στην αναγκη ενταξη. Στο λεω γιατι στην δουλεια μου βαζουμε στο νερο ψυξης των μηχανων  μονο απεσταγμενο νερο. Στην αναγκη μονο βαζουμε ποσιμο νερο. 

100% λέει αυτό. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και το ανάλογο κομμάτι από το TIS κάποια στιγμή. Κ εμένα μου είχε κάνει εντύπωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

περίεργο είναι να λέει μόνο νερό βρύσης  .    το απιονισμενο είναι γνωστό οτι χρησιμοποιείται κυρίως στα σιδερά ατμού   σε μπαταρίες αυτοκινήτων  και σε ψυγεία νερού .  γιατί δεν σκουριάζει  δεν δημιουργεί  άλατα.

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...