Joshua21 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 11 ώρες πριν, billspeed είπε Καλησπέρα παιδιά!Πριν λίγες μέρες αλλάξαμε ψυκτικό υγρό και επειδή νομίζαμε ότι το g13 που είχαμε ήταν συμπηκνωμένο το αραιώσαμε με νερό.Θα εχω θέμα?Τι θα αλλάξει?το g13 ήταν έτοιμο προς χρήση. Με αυτό το τρόπο χαμήλωσες το σημείο βρασμού, και ανέβασες το σημείο πήξης.
papoys1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Δηλαδη σε ενα αυτοκινητο που παιρνει g10 (Audi TT) που αν θυμαμαι καλα εχει 10 ευρω το λιτρο βαλουμε απλο που εχει πολυ πιο χαμηλη τιμη τι διαφορα θα εχει ? Ειναι λογικο να υπαχει απωλεια παραφλου ? Στο Honda ποτε δεν εχω συμπληρωσει ανιθετα με τα ΤΤ . Γιάννη είχα και εγώ μικρή απώλεια στο opel.Συμπλήρωνα 100-200-300 ml κάθε τόσο.Διαπιστώθηκε ότι έχανε λίγο από το ένα κολάρο του πνεύμονα υγραερίου.Το άλλαξα και όλα καλά. Επίσης δες τα ψυγεία στις γωνίες όταν είναι ζεστό το αμάξι.Εμένα πριν 2-3 χρόνια έχανα πολύ λίγο από εκεί και συμπλήρωνα.Τελικά άλλαξα το ψυγείο γιατί στα πλαινά σε πολλά χρησιμοποιούν πλαστικό να μην κάνουν κολλήσεις όπως παλιά με το χαλκό το πλαστικό με τον καιρό σκληραίνει και χάνει όταν δέχεται πίεση από την υψηλή θερμοκρασία νερού.Φυσιολογική φθορά. Ξέρει κάποιος τι είναι καλίτερα για το ψυγείο;;;Παραφλού ή το οικολογικό αντιψυκτικό προπυλαινογλυκόλης που χρησιμοποιούμε και στους ηλιακούς;;; Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από papoys1 3
lary7 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Ρε παιδια, το παραφλου δεν ειναι απλο αντηπηκτικο? Αν ο ανρθωπος δεν μενει στα χιονια, δεν εχει λογο να ανησυχει μην μειωθει η αναλογια και παγωσει ο κινητηρας. To παραφλου εκτος απο αντιπαγωτικο, δουλευει και σαν προστατευτικο σκουργιας, η αντισκωριακη του δράση βεβαια διαρκει για 4-5 χρόνια για αυτο χρειαζεται αλλαγη που και που. Σαν αντιπαγωτικο οντος αν το αραιωσει με νερο θα μειωθει το σημειο πηξεις, το ποσο εξαρταται απο το ποσο νερο εβαλε, μπορει να μην εχει ποτε προβλημα μπορει ομως να τυχει να πεσε σε παγετο και να σπασει η μηχανη. Το βασικο ειναι οτι χανει την αντισκωριακη δραση, πιο παλια οι κινητηρες FIAT ειχαν προβλημα γιατι το μπλοκ εχει μια ταπα σφηνωμενη που μπορει να σκουργιασει, και αμα σκουργιασει μετα ειναι ιστορια να το φτιαξεις. Στο Piaggio που εχω εγω, καποιος (μαλλον αντιπροσωπεια) ειχε βαλει νερο αντι για παραφλου, στα 3.5 χρονια πηρα την ταπα στο χερι, λυσιμο μηχανης και επισκευη, 100€ τζαμπα γιατι καποιος δεν εκανε καλα την δουλεια του. 2
zio10 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Άλλο είναι το παραφλού κι άλλο το αντιψυκτικό; Εγώ που είχα διαρροή ήθελα αλλαγή ψυγείου πάντως. 1
zio10 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Και που μπαίνει το ένα και που το άλλο;! Μπερδεύτηκα τώρα, νόμιζα μιλάμε για το ίδιο πράγμα!
papoys1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 11 λεπτά πριν, zio10 είπε Και που μπαίνει το ένα και που το άλλο;! Μπερδεύτηκα τώρα, νόμιζα μιλάμε για το ίδιο πράγμα! Και τα δύο είναι αντιπαγωτικά.Το παραφλού έχει ως βάση ένα υλικό που λέγεται νομίζω αιθαλενογλυκόλη η οποία είναι επικίνδυνη σε περίπτωση κατάποσης άρα στο αυτοκίνητο δεν έχουμε κανένα πρόβλημα γιατί δε θα βγάλουμε νερό να το πιούμε. Στον ηλιακό όμως επειδή είναι επικίνδυνο αν με κάποιο τρόπο περάσει στο εσωτερικό που κυκλοφορεί το νερό χρησιμοποιούμε το άλλο που έχει ως βάση την προπυλαινογλυκόλη την οποία και να την πιούμε δεν παθαίνουμε τίποτε η οποία και αυτή είναι αντιπαγωτική ,δεν το ξέρω αλλά πιθανώς δεν έχει αντισκωριακές ή τις άλλες ιδιότητες του παραφλού. Τις παραπάνω πληροφορίες τις έμαθα εδώ στο φόρουμ σε άλλο όμως θέμα που συζητούσαμε για ηλιακούς και θεωρώ σωστό να μοιραστούμε και εδώ να τις μάθουν και κάποιοι που δεν ασχολούνται με ηλιακούς.Πιστεύω ότι είναι σωστές γιατί μετά τις διασταύρωσα και στο γκούγκλη. 2 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 1 hour ago, zio10 said: Άλλο είναι το παραφλού κι άλλο το αντιψυκτικό; Εγώ που είχα διαρροή ήθελα αλλαγή ψυγείου πάντως. Είχες κανένα ελαφρύ ακούμπημα μπροστά; Γιατί έτσι όπως είναι το βεντιλατέρ, αν ακουμπήσεις κοπανάει η βάση του πάνω στο ψυγείο. Εμένα έχανε από το ίδιο το παγούρι νερού! Λίγα χιλιοστά πάνω από εκεί που κουμπώνει ο σωλήνας. 1
zio10 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 27 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Είχες κανένα ελαφρύ ακούμπημα μπροστά; Γιατί έτσι όπως είναι το βεντιλατέρ, αν ακουμπήσεις κοπανάει η βάση του πάνω στο ψυγείο. Εμένα έχανε από το ίδιο το παγούρι νερού! Λίγα χιλιοστά πάνω από εκεί που κουμπώνει ο σωλήνας. Όχι, πιστεύω ήταν από τον καιρό. Έφαγε μπόλικο ήλιο και ίσως γι'αυτό. 1
christopher0016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, zio10 είπε Όχι, πιστεύω ήταν από τον καιρό. Έφαγε μπόλικο ήλιο και ίσως γι'αυτό. ειναι που εχεις ιταλο γιατι αμα ειχες ιαπωνα τρελο δεν θα εχανες σταλα νερο 1
zio10 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, christopher0016 είπε ειναι που εχεις ιταλο γιατι αμα ειχες ιαπωνα τρελο δεν θα εχανες σταλα νερο Είναι ζωντανά τα δικά μας τα αυτοκίνητα, πρεπει να τα ταΐζεις, να τα ποτίζεις...
christopher0016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, zio10 είπε Είναι ζωντανά τα δικά μας τα αυτοκίνητα, πρεπει να τα ταΐζεις, να τα ποτίζεις... αγαπαω ιταλικα desing οδηγικη εμπειρια ειναι μπροστα οι ιταλοι . 2 1
mp123 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Ξεχασατε να αναφερεται το βασικο. Τα υγρο ψυξης της μηχανης πρεπει να ειναι αλκαλικο ετσι ωστε να αποφευγετε η διαβρωση του κινητηρα. Για αυτο βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Τωρα αν το αραιονουμε με νερο πρεπει να ειναι ακριβώς η αναλογια και οχι πιο πολυ νερο γιατι απο αλκαλικο θα γινει ουδετερο η χειροτερα μπορει να γινει οξινο ως συνεπεια ειναι η οξείδωση ( σκουρια).
christopher0016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, mp123 είπε Ξεχασατε να αναφερεται το βασικο. Τα υγρο ψυξης της μηχανης πρεπει να ειναι αλκαλικο ετσι ωστε να αποφευγετε η διαβρωση του κινητηρα. Για αυτο βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Τωρα αν το αραιονουμε με νερο πρεπει να ειναι ακριβώς η αναλογια και οχι πιο πολυ νερο γιατι απο αλκαλικο θα γινει ουδετερο η χειροτερα μπορει να γινει οξινο ως συνεπεια ειναι η οξείδωση ( σκουρια). δεν ειναι καλυτερο να το αραιωνουν με απιονισμενο νερο που δεν δημιουργει σκουρια? Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2018 από christopher0016
mp123 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 50 λεπτά πριν, christopher0016 είπε δεν ειναι καλυτερο να το αραιωνουν με απιονισμενο νερο που δεν δημιουργει σκουρια? Σωστος αλλα μην το τερματισουμε τωρα στην θεωρια. Καλο ειναι το αποιονισμενο που δεν εχει αλατα ( χλωριο) αλλα αν δεν βρισκεις η αν δεν θες να βρασεις νερο να το κανεις αποιονισμενο και της βρυσης καλο ειναι στην αναγκη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα