Προς το περιεχόμενο

Αραίωση παραφλού g13 το οποίο ήταν έτοιμο προς χρήση


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, billspeed είπε

Καλησπέρα παιδιά!Πριν λίγες μέρες αλλάξαμε ψυκτικό υγρό και επειδή νομίζαμε ότι το g13 που είχαμε ήταν συμπηκνωμένο το αραιώσαμε με νερό.Θα εχω θέμα?Τι θα αλλάξει?το g13 ήταν έτοιμο προς χρήση.

Με αυτό το τρόπο χαμήλωσες το σημείο βρασμού, και ανέβασες το σημείο πήξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Δηλαδη σε ενα αυτοκινητο που παιρνει g10 (Audi TT) που αν θυμαμαι καλα εχει 10 ευρω το λιτρο βαλουμε απλο που εχει πολυ πιο χαμηλη τιμη τι διαφορα θα εχει ?

Ειναι λογικο να υπαχει απωλεια παραφλου ? Στο Honda ποτε δεν εχω συμπληρωσει  ανιθετα με τα ΤΤ .

Γιάννη είχα και εγώ μικρή απώλεια στο opel.Συμπλήρωνα 100-200-300 ml κάθε τόσο.Διαπιστώθηκε ότι έχανε λίγο από το ένα  κολάρο του πνεύμονα υγραερίου.Το άλλαξα και όλα καλά.

Επίσης δες τα ψυγεία στις γωνίες όταν είναι ζεστό το αμάξι.Εμένα πριν 2-3 χρόνια έχανα πολύ λίγο από εκεί και συμπλήρωνα.Τελικά άλλαξα το ψυγείο γιατί στα πλαινά σε πολλά χρησιμοποιούν πλαστικό να μην κάνουν κολλήσεις όπως παλιά με το χαλκό  το πλαστικό με τον καιρό σκληραίνει και χάνει όταν δέχεται πίεση από την υψηλή θερμοκρασία νερού.Φυσιολογική φθορά.

Ξέρει κάποιος τι είναι καλίτερα για το ψυγείο;;;Παραφλού ή το οικολογικό αντιψυκτικό προπυλαινογλυκόλης που χρησιμοποιούμε και στους ηλιακούς;;;

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Ρε παιδια, το παραφλου δεν ειναι απλο αντηπηκτικο? Αν ο ανρθωπος δεν μενει στα χιονια, δεν εχει λογο να ανησυχει μην μειωθει η αναλογια και παγωσει ο κινητηρας.

To παραφλου εκτος απο αντιπαγωτικο, δουλευει και σαν προστατευτικο σκουργιας, η αντισκωριακη του δράση βεβαια διαρκει για 4-5 χρόνια για αυτο χρειαζεται αλλαγη που και που.

Σαν αντιπαγωτικο οντος αν το αραιωσει με νερο θα μειωθει το σημειο πηξεις, το ποσο εξαρταται απο το ποσο νερο εβαλε, μπορει να μην εχει ποτε προβλημα μπορει ομως να τυχει να πεσε σε παγετο και να σπασει η μηχανη. Το βασικο ειναι οτι χανει την αντισκωριακη δραση, πιο παλια οι κινητηρες FIAT ειχαν προβλημα γιατι το μπλοκ εχει μια ταπα σφηνωμενη που μπορει να σκουργιασει, και αμα σκουργιασει μετα ειναι ιστορια να το φτιαξεις.

Στο Piaggio που εχω εγω, καποιος (μαλλον αντιπροσωπεια) ειχε βαλει νερο αντι για παραφλου, στα 3.5 χρονια πηρα την ταπα στο χερι, λυσιμο μηχανης και επισκευη, 100€ τζαμπα γιατι καποιος δεν εκανε καλα την δουλεια του.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, zio10 είπε

Και που μπαίνει το ένα και που το άλλο;! Μπερδεύτηκα τώρα, νόμιζα μιλάμε για το ίδιο πράγμα! :)

Και τα δύο είναι αντιπαγωτικά.Το παραφλού έχει ως βάση ένα υλικό που λέγεται νομίζω αιθαλενογλυκόλη η οποία είναι επικίνδυνη σε περίπτωση κατάποσης άρα στο αυτοκίνητο δεν έχουμε κανένα πρόβλημα γιατί δε θα βγάλουμε νερό να το πιούμε.:P

Στον ηλιακό  όμως επειδή είναι επικίνδυνο αν με κάποιο τρόπο περάσει στο εσωτερικό που κυκλοφορεί το νερό χρησιμοποιούμε το άλλο που έχει ως βάση την προπυλαινογλυκόλη την οποία και να την πιούμε δεν παθαίνουμε τίποτε  η οποία και αυτή είναι αντιπαγωτική ,δεν το ξέρω αλλά πιθανώς δεν έχει αντισκωριακές ή τις άλλες ιδιότητες του παραφλού.

Τις παραπάνω πληροφορίες τις έμαθα εδώ στο φόρουμBursting With Energy Smiley Face, Emoticon   σε άλλο όμως  θέμα που συζητούσαμε για ηλιακούς και θεωρώ σωστό να μοιραστούμε και εδώ να τις μάθουν και κάποιοι που δεν ασχολούνται με ηλιακούς.Πιστεύω ότι είναι σωστές γιατί μετά τις διασταύρωσα και στο γκούγκλη.:)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, zio10 said:

Άλλο είναι το παραφλού κι άλλο το αντιψυκτικό; 

Εγώ που είχα διαρροή ήθελα αλλαγή ψυγείου πάντως.

Είχες κανένα ελαφρύ ακούμπημα μπροστά; Γιατί έτσι όπως είναι το βεντιλατέρ, αν ακουμπήσεις κοπανάει η βάση του πάνω στο ψυγείο. ;)

Εμένα έχανε από το ίδιο το παγούρι νερού! Λίγα χιλιοστά πάνω από εκεί που κουμπώνει ο σωλήνας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Είχες κανένα ελαφρύ ακούμπημα μπροστά; Γιατί έτσι όπως είναι το βεντιλατέρ, αν ακουμπήσεις κοπανάει η βάση του πάνω στο ψυγείο. ;)

Εμένα έχανε από το ίδιο το παγούρι νερού! Λίγα χιλιοστά πάνω από εκεί που κουμπώνει ο σωλήνας.

Όχι, πιστεύω ήταν από τον καιρό. Έφαγε μπόλικο ήλιο και ίσως γι'αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Όχι, πιστεύω ήταν από τον καιρό. Έφαγε μπόλικο ήλιο και ίσως γι'αυτό.

ειναι που εχεις ιταλο    γιατι αμα    ειχες ιαπωνα τρελο   δεν θα εχανες  σταλα νερο :lol:

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, christopher0016 είπε

ειναι που εχεις ιταλο    γιατι αμα    ειχες ιαπωνα τρελο   δεν θα εχανες  σταλα νερο :lol:

Είναι ζωντανά τα δικά μας τα αυτοκίνητα, πρεπει να τα ταΐζεις, να τα ποτίζεις...:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zio10 είπε

Είναι ζωντανά τα δικά μας τα αυτοκίνητα, πρεπει να τα ταΐζεις, να τα ποτίζεις...:lol:

αγαπαω ιταλικα :wub:  desing  οδηγικη εμπειρια ειναι  μπροστα οι ιταλοι .

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχασατε να αναφερεται το βασικο. Τα υγρο ψυξης της μηχανης πρεπει να ειναι αλκαλικο ετσι ωστε να αποφευγετε η διαβρωση του κινητηρα. Για αυτο βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Τωρα αν το αραιονουμε με νερο πρεπει να ειναι ακριβώς η αναλογια και οχι πιο πολυ νερο γιατι απο αλκαλικο θα γινει ουδετερο η χειροτερα μπορει να γινει οξινο ως συνεπεια ειναι η οξείδωση ( σκουρια). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ξεχασατε να αναφερεται το βασικο. Τα υγρο ψυξης της μηχανης πρεπει να ειναι αλκαλικο ετσι ωστε να αποφευγετε η διαβρωση του κινητηρα. Για αυτο βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Τωρα αν το αραιονουμε με νερο πρεπει να ειναι ακριβώς η αναλογια και οχι πιο πολυ νερο γιατι απο αλκαλικο θα γινει ουδετερο η χειροτερα μπορει να γινει οξινο ως συνεπεια ειναι η οξείδωση ( σκουρια). 

δεν ειναι καλυτερο να το αραιωνουν με απιονισμενο νερο που δεν δημιουργει σκουρια?

Επεξ/σία από christopher0016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

δεν ειναι καλυτερο να το αραιωνουν με απιονισμενο νερο που δεν δημιουργει σκουρια?

Σωστος αλλα μην το τερματισουμε τωρα  στην θεωρια. Καλο ειναι το αποιονισμενο που δεν εχει αλατα ( χλωριο) αλλα αν δεν βρισκεις η αν δεν θες να βρασεις νερο να το κανεις αποιονισμενο και της βρυσης καλο ειναι στην αναγκη. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...