Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, headbanger είπε

Alex τα είπαμε και στο discord. Στο τομέα παιχνίδια online σαν Player versus player, το Division το έχει μόνο σαν feature και είναι στον βυθό της θάλασσας.

Το παιχνίδια είναι ένα πάρα πολύ ωραία φτιαγμένο PVE looter shooter, και προσωπικά ξεπερνάει προσπάθειες όπως destiny / Anthem (καλά για το ανθεμ αστα να πάνε)

Ο κόσμος θέλει νεο περιεχόμενο σε σταθερά Δ, και μια αίσθηση ικανοποίησης. Δεν έχει χρόνο ο μέσος παίχτης που πατάει τα 30 να λιώσει , αλλά έχει να σκάσει τα φράγκα που στην ουσία αυτά κυνηγάει η κάθε εταιρεία.

Το 1 με το 2 εχουν διαφορα στην φιλοσοφια τους,Το ενα στηριζοταν στο pvp και μαλιστα απο τα καλυτερα pvp που εχω παιξει.Με πολλες επιλογες στο αμυνθεις η επιτεθεις(Για αυτο και πολλοι εβλεπαν cheatrs εκει που δεν υπηρχαν) δεν ηταν μονο εχω ενα καλο build και σας εχω ηθελε  πολυ skillup απο τον παιχτη  σε γρηγοραδα και σε τεχνικη.Στο 2 ολα αυτα εχουν παει περιπατο οσο και καλος παιχτης να  εισαι σε κοβει το παιχνιδι απο μονο του,Ειναι πιο αργο και απο την κθυστεριση.Θυμιζει πιο noobistika παιχνιδια apex/fortnite

Για το dz δεν χρειαζεται να πουμε πολλα το λεει ubi απο μονη της.Στο 1 δεσποζε τεραστια στο κεντρο του χαρτη. Πανεμορφη, φοβερη ατμοσφαιρα με πολλες καβατζες και απλα για πολυ κυνηγητο.Στο 2 ειναι στο περιθωριο του χαρτη τα γραφικα χαλια πολυ χειροτερα απο το υπολοιπο παιχνιδι,ατμοσφαιρα 0, οι hunters και rogs διασκορπισμενοι δεξια κι αριστερα στα υπολοιπα υπολειμματα 1x1 της dz.Ποια dz?Ακομα και τα kill rogs στο uplay εχουν αντκατασταθει με τα items looted. To προβλημα των devs στο 1 που ειχαν πει οι ιδιοι ηταν, οτι  ειχαν φτιαξει ενα τοσο ωραιο χαρτη αλλα λιγοι τον εβλεπαν γιατι ολοι ηταν dz και θα  αλλαξει αυτο στο 2 και του αλλαξανε τα φωτα

Παρ ολα αυτα πιστευω οτι θα το boostarei το pvp η ub ισως θελει να δωσει βασει στο confict Ποσο ψυχαναγκαστικος να ειναι καποιος να φαρμαρει τα ιδια και τα ιδια χωρις λογο

Κατα τ αλλα το παιχνιδι μια χαρα ειναι.Δεν ειμαι φαν της ιδεας να γινει πιο απαιτητικο το farm ουτε να με υποχρεωνει να μπαινω στο dz(για καποιο build) ουτε αν αυριο αλλαξουν τα πραγματα νε με υποχρεωνει να βγαινω απο αυτη. Θελω να ειναι τελειως ελευθερο να απολαμβανει ο καθενας το παιχνιδι απο την σκοπια που του αρεσει,γιατι ειναι ωραιο παιχνιδι

 

Επεξ/σία από sotirisxp
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Για το dz τα έχουμε πει, δεν θα αναφερθώ ξανά μέχρι..

 

1. Να φύγει το εμετικό normalization από όλα τα dz. Δεν έχει καμία δουλειά να υπάρχει. Αν ντε και καλά το θέλουν να μείνει, το normalization να είναι προς τα πάνω και όχι nerfαρισμα/destruction του build σου.

2. Να φύγει η αηδία για cooldown στο rogue system.

3. Να φύγουν ή να μειωθεί το range των Turret από τα checkpoints. Μην μου πει κάποιος ότι θα κάνουν checkpoint camping, όπως στο td1 γιατί η απάντηση θα είναι ειρωνική από μεριά μου, προειδοποιώ..

4. Στο ΟDZ να μπεί rogue system. Αυτό θα γίνει με το patch που περιμένουμε.

Μια ιδέα που θα την προτείνω στα forum τους και μπορεί να κεντρίσει και άλλους παίχτες με το ίδιο σκεπτικό με μένα είναι η εξής.

Άσε τα 2 από τα 3 dz με το normalization και κάνε το ένα  ODZ, δώσε του expand με 3 ζώνες επιπλέον για αρχή με patch και άλλες 3 έπειτα.

Αυξάνεις το player capacity και voila.

Το conflict είναι το κλασσικό πρόχειρο pvp mode που μπορεί να το έχει το κάθε game της σειράς χωρίς πολλά πολλά. 

E το Division 2 είχε να δώσει κάτι καλύτερο αλλά..

 

 
Skirmish, καμπεριά μέχρι αηδίας, είτε teams που rushάρουν όλοι μαζί. Matchmaking της πλάκας. Απέναντι έχεις 100αρια lvls και τους βάζει 50αρια,70αρια μαζί, σου δίνει εσένα τον χειρότερο δυνατό.. Δεν ανιχνεύει ότι κάποιος παίζει solo, duo, 4αδα κτλ, απλά το φτιάχνει όπως γουστάρει. Οπότε στα περισσότερα ματσάκια είτε τους τσακίζεις 15 - 0 ή το ανάποδο.

Domination.. Capture the flag φάση.

 Καμία απολύτως σχέση με το Last Stand στο 1 είτε σε διάρκεια είτε σε fun. Στο Last Stand έπαιζες σε ζώνες του dz μαζί με τα landmarks, mobs κτλ. Γιατί τέτοιο πισογύρισμα όταν κάτι ήταν fun to play στο 1 να μην το βάλεις και στο δεύτερο σου game..

 

*Tο Nemesis έχει κάνει τα πράγματα χειρότερα σε αυτά τα modes, δεν θέλω να σχολιάσω κάτι περισσότερο γιατί θα πω καμιά ''πιπεράτη'' λέξη για την επιλογή της Massive να δώσει αυτό το exotic Marksman με αυτό το Base dmg, με σχετικά εύκολο charge shot, δίχως να χρειάζεσαι Marksman Glass cannon build να μονοβολιάζεις ότι κινείται. Δεν θέλω να αναφερθώ στα exploits με το Preparation Holstered Talent του Nemesis.. Google is your friend. 

 

 

Και για του λόγου το αληθές περί matchmaking που αναφέρθηκα στο σεντόνι μου.. Μια γεύση από τα 100αδες ματσάκια που είχα την ατυχία να συμμετέχω..

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Δημοσ.

To θεμα ειναι που θελει να το παει ubi,Ωραια ειναι αυτα που λες/με αλλα αυτοι τα ξερουν καλυτερα , αυτοι εβαλαν τα φρενα στο pvp και τις noobistikes πιστολιες.Το που θελει να το παει το 2 εξ αρχης η ubi ειναι ξεκαθαρο.Ελπιζω με τις αντιδρασεις και ολη αυτη την γρινια που υπαρχει,να στριψει το καραβι αλλου,αν ειναι εφικτο πλεον

Ολα αυτα που λες για το skirmish ισχυουν και στο 1. ,Στο videaki που ανεβασες δεν βλεπω κατι περιεργο, ντερμπι ηταν αλλα δεν τραβηξε η ομαδα σου καθολου παρολο που ησασταν λιγο καλυτεροι σε εμπειρια.Με το skirmish δεν εχω προβλημα και σολο που το παιζω.Αν εξαιρεσουμε τις nooboπιστολιες ειναι copypaste του ενα.Το dominasion δεν εχει καμια σχεση με το last stand το δευτερο δεν εχει ερθει ακομα και ουτε ξερω αν θα ερθει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παλικάρια ήταν αδύνατο να κουβαληθούν. Δεν έκοβαν ούτε με βαλέ.

Σε ποια εμπειρία αναφέρεσαι, οι λεβέντες δεν πρέπει να είχαν χεράκια, αλλιώς δεν εξηγείται. :P  Όταν βλέπεις καλή ώρα εμένα να παίρνω 10 kills σε Skirmish ματσάκι κάτι τρέχει με το team σου. Είναι απλώς διακοσμητικοί. Το φυσιολογικό είναι, όταν έχεις καλή ομάδα λέμε τώρα, να μοιράζονται αυτά. 

Όσο αφορά αν ξέρει η Massive τι κάνει ή τι θα κάνει με το game τους, είναι φανερό πως δεν ξέρει. Ούτε στο ένα ήξερε αλλιώς δεν θα έφτιαχνε τότε τα Elite Task Forces για να δώσουν οι ψαγμένοι παίχτες ιδέες για το που θα πήγαινε το game τους.. Ας το ξανακάνουν και στο 2 μήπως πάρουν καμιά μυρωδιά τι πρέπει να γίνει.

Η γκρίνια υπάρχει όχι απαραίτητα γιατί δεν παίρνουμε κάτι το οποίο υποκειμενικά θέλουμε ή ότι δεν μπορούμε να προσαρμοστούμε σε μια άλλη μορφή που έχει το Division. Όταν όμως πουλάς ένα game και το trademark του ήταν το Dz και στο 2 το αφανίζεις και το έχεις απλώς ως εξτραδάκι, όταν μου πουλάς rpg co op looter shooter και στο pvp δεν βλέπεις ούτε ιδιαίτερο cooperation ούτε φυσικά rpg στοιχεία, το misleading και το false advertisement (που η Ubisoft το έχει παντρευτεί όλα αυτά τα χρόνια) τα πάει σύννεφο. 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.

Εγώ περίμενα περισσότερο content σε PVE πάντως, που πιστέυω έχουν αλλά το κρατάνε για να το βγάλουν σταδιακά. Αφού είναι και PVE focused πρέπει να σε κρατάει, όχι να πηγαίνεις tier 5 και να το παρατάς γιατί δεν έχει κάτι άλλο να κάνεις, πέρα από το να φτιάξεις ένα καλό build.

Δημοσ.

Έλα ρε, θα βάλουν ΑΑ setting στα options επιτέλους..

The Division 2 Patch 3 Release Notes

New Feature: Operation Dark Hours

Operation Dark Hours is our first 8-player raid coming to Tom Clancy’s The Division 2. It pits eight players together for the first time in the history of the franchise to experience the most challenging activity available in the game. Teamwork, collaboration, and adaptation will be necessary to defeat the Black Tusk.

General

  • Text Chat improvements
    • Players can toggle displaying personal and group loot drops.
    • Text chat will now lose focus after sending a message.
    • Group tab will be populated with all raid members when queueing for a raid.
    • Improved feedback when attempting invalid actions in text chat.
  • Settings
    • Added a Neutral Lighting setting to all platforms.

PC

  • Settings
    • Added “Anti-aliasing” graphics setting with new Ultra alternative for sharper image when in motion.

UI

  • Character sheet
    • Will now properly update and display Accuracy, Stability, Recoil, Weapon Swap and Reload Speed from +Weapon Handling bonuses.

Bug Fixes

  • Fixed an issue where NPCs in the Bounty screen had broken animations.
  • Fixed an issue where players on PlayStation 4 were unable to complete the Big Game Hunter commendation.
  • Fixed an issue that could prevent players from completing the Side Mission Medical Camp Attack.
  • Fixed an issue where armor values on AI in the Dark Zone scaled incorrectly.
  • Fixed an issue where the Sniper Turret would aim at targets out of line of sight in PvP.
  • Fixed an issue where Scanner Pulse and Remote Pulse were not properly affected by Skill Duration.
  • Fixed various issues where Skill bonuses were not applied properly.
  • Fixed an issue where bounties rewarded from Projects in Settlements were rewarding the wrong amount of XP and Credits.
  • Fixed an issue where Clan Cashes would scale incorrectly when opened in another player’s lower level session.
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Τα παλικάρια ήταν αδύνατο να κουβαληθούν. Δεν έκοβαν ούτε με βαλέ.

Σε ποια εμπειρία αναφέρεσαι, οι λεβέντες δεν πρέπει να είχαν χεράκια, αλλιώς δεν εξηγείται. :P  Όταν βλέπεις καλή ώρα εμένα να παίρνω 10 kills σε Skirmish ματσάκι κάτι τρέχει με το team σου. Είναι απλώς διακοσμητικοί. Το φυσιολογικό είναι, όταν έχεις καλή ομάδα λέμε τώρα, να μοιράζονται αυτά. 

 

Εννοω το rank.O αλλος ειχε 1k προς 7d τι περιμενεις ? lol 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oχι coop για πρωτο playthrough τουλαχιστον, σκοτωνει το immersion και για μενα

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και στο 1o όταν ήσουν σωστά φτιαγμένος έβγαζες τα πάντα solo εκτός Legendary missions που γινόταν και αυτό αλλά ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο και καμένο να το επιχειρήσεις (did it xD)

Απλώς ανέκαθεν όλη η πλάκα υποτίθεται σε αυτού του είδους τα games είναι η παρέα και το coordination/cooperation.

To 2 δεν σε εμπνέει ιδιαίτερα για coop πέρα του pvp που μόνος σου κακά τα ψέματα ή με matchmaking αν δεν βρεις τέρμα ευνοϊκές καταστάσεις, δεν περνάς καλά xD 

Στο pve τώρα περιμένουμε raid, ίσως και παραπάνω δυσκολία στα missions, κανένα σοβαρό πράσινο 6παρτο επιτέλους, που να μας υποχρεώσει ας πούμε να φτιάξουμε σωστά ένα team για να μπορούμε να τα ολοκληρώσουμε.

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν αργήσει τόσο πολύ το patch που το game αυτή την στιγμή είναι σε ερειπιώδη κατάσταση. pve & pvp.

Οκ, την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε το raid και ότι fix δώσουν αλλά έχει φύγει ξεκάθαρα ο κόσμος.

Το darkzone τα έχουμε ξαναπεί είναι boring af, τα modes σε conflict βαρετά, unfair matchmaking, cheesy teams μόνο, καθόλου κόσμος και εκεί, τους ίδιους και τους ίδιους βλέπεις..

Για να καταλάβετε την κατάντια του pvp και ιδιαιτέρως του conflict, επειδή δεν έβρισκα κόσμο χθες το βραδάκι, χρησιμοποίησα vpn για να παίξω Us και έπαιξα 2 ματς εκ των οποίων και τα 2 ήταν ενάντια σε μέλη της OWO που είναι η top clan στο conflict, οι περισσότεροι είναι Ευρωπαίοι σε αυτό το clan υπόψιν και είπαν να διώξουν κόσμο και στο Us... Καρκίνοι φουλ, ότι exploit, ότι cheesy, ότι bugια, την χρησιμοποιούν.

Αυτά τα αναφέρω για να καταλάβετε την φάση που περνάει το game ιδιαιτέρως στο end game του και λίγο πριν το patch το οποίο imο δεν πρόκειται να κάνει θαύματα.

ΥΓ. Όσοι είναι διψασμένοι για Dz και fun pvp action; Επιστροφή στις ρίζες λεβέντες... I missed you New York..

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...