Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

φυσικα και οχι , το 2 ειναι μια πολυ βελτιωμενη εκδοση του πρωτου, γιατι να κανεις υποβαθμιση χωρις νοημα ;

στο pvp/dz και χειρισμος του παιχτη(gameplay) μεχρι στιγμης χειροτερο το 2.Οσο αφορα τα γραφικα αλλου ειναι καλυτερο το ενα και αλλου το δυο

Επεξ/σία από sotirisxp
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το pvp απλά υπάρχει στο game ως ένα "εξτραδακι" για να μην βγουν οι βετεράνοι του πρώτου Division και τους κατασπαραξουν.. 

Το game είναι 90% pve focused..That is a fact.

Γιατί συμβαίνει αυτό στο pvp ;

Ακολουθεί σεντόνι με έκθεση ιδεών +facts.

 

Οι λόγοι είναι λιγο πολύ γνωστοί, οι άνθρωποι αν δεν πάρουν help από το hardcore pvp core όπως είχε γίνει με το ένα όπου είχαν πάρει άτομα όπως ο marcostyle και άλλους, δεν γνωρίζουν από pvp.  Είναι φανερό αλλωστε όταν streamαρουν και οι ίδιοι οι Devs.  Δεν ακουμπάνε pvp, και όταν αυτό γίνεται είναι μόνιμα ξάπλα..

Πάντα άκουγαν και ακούν τους pveers και το game τις πιο πολλές φορές έχει υποστεί και θα υποστεί αλλαγές λόγω crying, whining ορισμένων στα φόρουμ.

Για να καταλάβετε πόσο τους τρέμουν, είχαν ανακοινώσει ότι τα 515 GS θα είναι drop μόνο στο dz στο patch που θα έρθει.Στο άκουσμα αυτό οι pveers, ότι δηλαδή πρέπει να μπουν στο dz άρα και να έχουν encounters με άλλους παίχτες, άρχισαν τα δικά τους. Αποτέλεσμα; Στο state of the game χθες είπαν ότι τα 515 GS pieces θα πέφτουν και αλλού εκτός του dz. Το πιάσαμε;

Αυτή ήταν ανέκαθεν η τακτική τους και η προσέγγιση που είχανγια το pvp.

Για αυτό άλλαξαν τα φώτα σε build όπως ο Striker στο ένα και πήραν την τιμητική τους ο Nomad και άλλα cheesy builds. Το ένα build ήθελε να έχεις χέρι και να γνωρίζεις και να εκμεταλλεύεσαι mechanics του game, το άλλο ήταν απλώς ζαρι με τις ζωές που έπαιρνες πίσω όσο κακός παίχτης και να ήσουν..

Κάπως έτσι ξεκίνησε το κακό από το ένα, μειώνοντας ουσιαστικά το skill gap μεταξύ των παιχτών για να καταλήξουμε στο δυο όπου προσπαθούν να κάνουν το ίδιο. 

Μπορεί πολύ εύκολα ένας mediocre  παίχτης με ένα mediocre copy paste from YouTube build χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία, καλό aim κτλ,  να σηκώσει ένα defender στο pvp και να σκοτώσει έναν παίχτη με σαφώς καλυτερο build από αυτό. Δίνω ενα παράδειγμα που συμβαίνει αρκετά στο pvp ιδιαίτερα στο conflict. 

Δεν υπάρχει middle fight skill deployment, είναι όλα τόσα αργά που πρέπει να τα έχεις κουμπώσει όλα πριν έρθεις σε επαφή με άλλον player. Απαξ και αρχίσει το πάρε δώσε δεν είσαι σε θέση να χρησιμοποιησεις κάτι πχ για να σωθείς.

SMG life stealing builds,  LMG builds, AR builds, one shot sniper builds και κάποιοι παίζουν σε try hards Ομαδες με την δίκανη καραμπίνα. 2 βολές υπόψιν και κάτω, ότι και να φοράς...

Προσέξατε την διαφορά με το πρώτο Division όσοι το έχετε ακουμπήσει ακόμα και με λίγες ώρες pvp ; 

Ακόμα και στις αρχές του game, υπήρχε η δυνατότητα να επενδύσεις σε skill power, να μπορείς να είσαι ο healer της ομάδας σου ή να το μετατρέψεις σε επίθεση με sticky bomb κτλ τότε. 

Τώρα οι ομάδες απαρτίζονται από dps only builds. Όλοι να κόψουν, δεν υπάρχει η δυνατότητα να βοηθήσεις άμεσα τον συμπαίκτη σου είτε χρησιμοποιώντας κάποιο skill είτε να του δώσεις πχ armor ή health μέσω medkit όπως γινόταν στο πρώτο Div..

Πισωγυρισμα, reboot και ξανά πειράματα. 

Να νερφαρουν το Berserk, να σκίσουν τα LMG ; Δεν θα αλλάξουν και τόσα πολλά. 

Πρέπει να αλλάξει το armor, health και γενικώς να γίνει λίγο πιο γρήγορο το game. Όχι επειδή το θέλω εγώ. Γνώμη μου είναι ότι θα κουράσει γρήγορα τους πιο πολλους παίχτες.

Σε τέτοια games φτιάχνεις ένα build για να δεις αποτελέσματα, εδώ ότι και να έχεις καταφέρει να φτιάξεις κάπου χάνεται στο normalization ή όταν έχεις απέναντι σου έναν παίχτη που έχει κάνει abuse τα generic blue mods... 

To τελευταιο είναι η μεγαλύτερη πληγή αυτή την στιγμή στο pvp μιας και μπορείς να πάρεις έως και 38% έξτρα ζημιά στο όπλο σου με τα μπλε mods που κακώς το παιχνίδι σε αφήνει να μπορείς να χρησιμοποιείς στον 30αρη χαρακτήρα σου...

Όλα αυτά κάνουν το pvp να είναι στην καλύτερη μέτριο, στο dz έτσι όπως είναι όλο αυτό που έχουν στήσει, δεν λέει, δεν γνωρίζω αν είναι εφικτό να έρθει πάλι πίσω το fun που είχαμε στην Darkzone όπως το ένα. Αυτά τα "ολιγα" από μένα και την επαφη μου στο pvp. 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποιοι βετερανοι του πρωτου division?  μαλλον οι καμμενοι εννοεις:P ειναι ζητημα αν το 1% του πληθυσμου εμπαινε για pvp.

οπως ειχα πει πολυ απλα τοτε, οποιος ηθελε pvp καλυτερα να κοιτουσε αλλου απ το να αγορασει το σαπιο season pass του division για το last stand. πχ pubg που μολις ειχε βγει και ηταν και hot και καλο, η overwatch η κατι αλλο. δεν σταυρωνουν ποτε καλο pvp τετοια παιχνιδια και ειναι απλα ενα feature στην checklist.

απλα αν καποιος εχει λιωσει το pve, τα εχει κανει και τα εχει φαρμαρει ολα και για καποιο λογο θελει να συνεχισει να μενει στο παιχνιδι, η μονη διεξοδος για endgame ειναι το pvp. οπως ειπα ωστοσο η εμπειρια μου εχει δειξει οτι οταν χτυπας αυτο το επιπεδο καλυτερα να αλλαξεις παιχνιδι:P

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, rofl είπε

ποιοι βετερανοι του πρωτου division?  μαλλον οι καμμενοι εννοεις:P ειναι ζητημα αν το 1% του πληθυσμου εμπαινε για pvp.

οπως ειχα πει πολυ απλα τοτε, οποιος ηθελε pvp καλυτερα να κοιτουσε αλλου απ το να αγορασει το σαπιο season pass του division για το last stand. πχ pubg που μολις ειχε βγει και ηταν και hot και καλο, η overwatch η κατι αλλο. δεν σταυρωνουν ποτε καλο pvp τετοια παιχνιδια και ειναι απλα ενα feature στην checklist.

απλα αν καποιος εχει λιωσει το pve, τα εχει κανει και τα εχει φαρμαρει ολα και για καποιο λογο θελει να συνεχισει να μενει στο παιχνιδι, η μονη διεξοδος για endgame ειναι το pvp. οπως ειπα ωστοσο η εμπειρια μου εχει δειξει οτι οταν χτυπας αυτο το επιπεδο καλυτερα να αλλαξεις παιχνιδι:P

To 1% όπως λάθος αναφέρεις όσο αφορά το νούμερο, κράτησε το πρώτο Division ζωντανό. Όλοι οι pveers είχαν αλλάξει ήδη game και τον τελευταίο χρόνο είχαμε μείνει πραγματικά ένας πολύ μικρός αριθμός παιχτών γενικά στο game. Steamcharts is your friend, πήγαινε τσέκαρε. Το pvp core κράτησε το ένα ζωντανό όταν όλοι την είχαν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια. Μιλάμε για live service online game που αν δεν έχει κόσμο δεν έχει κανένα λόγο η Ubisoft και ο κάθε Publisher να συνεχίζει να χρηματοδοτεί/συντηρεί.

Συγκρίνεις δυο διαφορετικά εντελώς genre παιχνιδιών. Τι δουλειά έχει το PUPG ένα Battle Royale παιχνίδι με ένα Looter Shooter mmo rpg third person shoot em up όπως είναι το Division;  Επειδή έχεις να κάνεις με παίχτες και βαράς με όπλα; wtf.  Για αυτό κάνεις αυτή την σύγκριση; Άσχετα τι αρέσει σε σένα. Εσυ μπορείς να έχεις 5Κ ώρες στο PUPG και να το γουστάρεις. Eγω δεν γουστάρω Battle Royale και θέλω το δικό μου progress/μελέτη/κάψιμο να μπαίνει στην διαδικασία  για pvp.

ΥΓ. Αν ήθελες και γουστάρεις στυλ Battle Royale είχε και το Division το Survival mode.

Η Massive μπορεί όλη την φάση με το dz στο πρώτο να μην την είχαν αρχικά σκεφτεί σαν main feature του game αλλά τελικά κατέληξε να είναι. Γιατί; Γιατί ήταν κάτι ξεχωριστό. Ήταν fun.

Βρες μου εσύ εκείνη την περίοδο που βγήκε το πρώτο Division, ένα game που να μπορούσες να έχεις το δικό σου build όπως το είχες σκεφτεί, να μπαίνεις σε έναν αρκετά μεγάλο χάρτη να έχεις τα mobs, τα landmarks, να έχεις να κάνεις και με άλλους 20 παίχτες αν θεωρήσουμε ότι ήσουν και εσύ με άλλα 3 άτομα. 24 players chaos γινόταν, όλο το fun εκεί ήταν.

Pve/pvp action all together.

 Όσοι δεν το γουστάρατε όλο αυτό, it's ok, μπορείτε να μην το παίξετε, να έχετε μια αλλη γνώμη για το pvp του αλλά μην πάτε να κάνετε το άσπρο μαύρο και ότι το pvp του δεν άξιζε, όταν για να είχες κάτι καλό σαν team έπρεπε να έχεις διαβάσει, υπολογίσει, παίξει έναν σκασμό ώρες, έχοντας και τα κατάλληλα άτομα μαζί σου. 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε



Βρες μου εσύ εκείνη την περίοδο που βγήκε το πρώτο Division, ένα game που να μπορούσες να έχεις το δικό σου build όπως το είχες σκεφτεί, να μπαίνεις σε έναν αρκετά μεγάλο χάρτη να έχεις τα mobs, τα landmarks, να έχεις να κάνεις και με άλλους 20 παίχτες αν θεωρήσουμε ότι ήσουν και εσύ με άλλα 3 άτομα. 24 players chaos γινόταν, όλο το fun εκεί ήταν.

Pve/pvp action all together.

 

σε ολα τα battlegrounds ολων των mmo?

προσωπικα οταν εμπαινα εγω η dz ηταν νεκροταφειο. και πραγματικα η dz μου αρεσε, αλλα κυριως γιατι μπορουσα και εμπαινα και solαρα χωρις προβλημα :P αν καποιος δεν μπορουσε να solαρει δεν εμπαινε πλεον.

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, rofl είπε

σε ολα τα battlegrounds ολων των mmo?

προσωπικα οταν εμπαινα εγω η dz ηταν νεκροταφειο. και πραγματικα η dz μου αρεσε, αλλα κυριως γιατι μπορουσα και εμπαινα και solαρα χωρις προβλημα :P αν καποιος δεν μπορουσε να solαρει δεν εμπαινε πλεον.

εσυ εμπαινες σε ενα server ενω υπηρχαν αλλοι 400πχ αν εκανες τον κοπο να αλλαξεις server θα  εβρισκες γεματους,ΕΛΕΟΣ δλδ

Επεξ/σία από sotirisxp
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ το παιχνιδι το βλεπω σαν single player. Να ολοκληρώσω τα missions και να φτάσω lvl30. Τα λεφτά του τα βγαζει με το παραπάνω. Δεν είναι και λίγες οι ώρες παιχνιδιού που σου δίνει. 

Μέτα έχει τίποτα άλλο να προσφέρει; 

 

Παντως άποψη μου είναι ότι το παιχνίδι θα έπρεπε να έχει και μηχανες/robot. Θα είχε πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον να έχεις ρομπότ αντιπάλους και να έχει έτσι περισοτερο νόημα να θέλει 500 σφαίρες για να το ρίξεις. 

Επεξ/σία από Acmilangr2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Παντως άποψη μου είναι ότι το παιχνίδι θα έπρεπε να έχει και μηχανες/robot. Θα είχε πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον να έχεις ρομπότ αντιπάλους και να έχει έτσι περισοτερο νόημα να θέλει 500 σφαίρες για να το ρίξεις. 

Εχει φυσικα τετοιες μηχανες. Προχωρα λιγο το παιχνιδι. Και στo end-game single ειναι, τα παντα σχεδον εχω σολαρει ακομα και στο challenge επιπεδο και στο DZ.

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά το nerf που έχουν υποστεί τα mobs ειδικά στα Challenge επίπεδο κάνουν το game αρκετά εύκολο να σολάρεις. Κάτι το οποίο είναι ναι μεν καλό για να υπάρχει σαν επιλογή αλλά χάνει και λίγο το νόημα του co-op/coordination, της δυσκολίας των mission, του καλού reward και του sharing μεταξύ των παιχτών. Κάπου έχει χαθεί όλο αυτό στο Division 2 συγκριτικά με αυτά που γνωρίζαμε.

Λίγο πολύ οι περισσότεροι παίχτες ακόμα και σε group παίζουν για την πάρτι τους.

Και δεν είναι ότι φταίνε οι παίχτες. Τα mechanics του game είναι έτσι που ουσιαστική βοήθεια στον συμπαίκτη δεν μπορείς να δώσεις τις περισσότερες φορές. Πχ ακόμα και Survivalist να τρέχεις όπου μπορείς να δίνεις armor και στους συμπαίκτες σου όταν το κουμπώνεις για σένα, πρέπει αρχικά να έχει φάει dmg το δικό σου armor, και έπειτα όταν το πατήσεις δεν είναι instant, αργεί αρκετά και τις πιο πολλές φορές δεν είναι εφικτό να τον βοηθήσει. Πως θα τον helpαρεις; Με το chem launcher; Ή μήπως με το καρασπασμένο Hive reviver που όποτε θέλει λειτουργεί και όποτε θέλει όχι;

Έγραψα την λέξη ''αργό'' που είναι σήμα κατετεθέν του game και το περιγράφει απόλυτα. Ότι αφορά skill deployment, armor kit, μέχρι και το swap μεταξύ των όπλων, πόσο μάλλον του Signature είναι βασανιστικά αργό και τις περισσότερες φορές αυτό στοιχίζει death.

Αυτή την στιγμή το πιο challenging πράγμα που μπορείς να κάνεις στο game στο pve είναι ξεκάθαρα τα Control Points 4 και τα  Strongholds σε Heroic όταν είναι invaded με το πιο δύσκολο συγκριτικά μεταξύ των άλλων να είναι το Tidal Basin.

Αλλά και πάλι, όσο σκουπιδοgroup και να σου τύχει μπορείς να το βγάλεις από ότι φαίνεται, άντε με κάποιους ψόφους στο τελευταίο του κομμάτι όπου το game πραγματικά σε λυπάται και σου δίνει checkpoint. Θα μπορούσε να μην είναι καθόλου merciful και να ήταν όπως το Falcon Lost εποχές 1.2 στο Division 1... Όποιος τα θυμάται τι γινόταν όταν έτρωγες wipe πχ στο 13 wave, καταλαβαίνει xD

Αναμένω raid να δω την δυσκολία εκεί όπως επίσης Legendary difficulty με Hunters στο τέλος πέρα των named elite στα διάφορα missions. Αλλά για να γίνει όλο αυτό πρέπει να δούμε επιτέλους σωστά πράσινα builds με variety και διαφορετικότητα. Skill/Heal/Support Builds, Tank builds που αυτή την στιγμή απουσιάζουν πλήρως από το game. 

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

μετα το world tier 5 , το παιχνιδι ουσιαστικα τελειωνει.

Δεν υπαρχει κινητρο για τον παικτη να προσπαθει να βελτιωσει συνεχως το build του.

διοτι

1.δεν υπαρχει dark zone, δεν υπαρχουν rogues, δεν υπαρχει pvp.

2.armor/health δεν παιζουν κανεναν απολυτως ρολο...οσο armor και να χεις, οσο health και να χεις σε 1 δευτερολεπτο εισαι νεκρος.

3.Η φιλοσοφια και η προσεγγιση του build Βασιζεται αποκλειστικα στο ποσο damage θα κανεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ έχοντας φτάσει world tier 5 το παράτησα και περιμένω τον χάρτη με το raid. Δεν έχει νόημα να κανείς κάτι παραπάνω . 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, _Xistenze είπε

μετα το world tier 5 , το παιχνιδι ουσιαστικα τελειωνει.

Δεν υπαρχει κινητρο για τον παικτη να προσπαθει να βελτιωσει συνεχως το build του.

διοτι

1.δεν υπαρχει dark zone, δεν υπαρχουν rogues, δεν υπαρχει pvp.

2.armor/health δεν παιζουν κανεναν απολυτως ρολο...οσο armor και να χεις, οσο health και να χεις σε 1 δευτερολεπτο εισαι νεκρος.

3.Η φιλοσοφια και η προσεγγιση του build Βασιζεται αποκλειστικα στο ποσο damage θα κανεις.

Παίζει ρόλο το armor.. Στο dmg και αυτό.:P Unstoppable Force Talent για παράδειγμα. Όσο περισσότερο έχεις τόσο περισσότερο dmg βγάζεις μετά από kill. Μεταξύ σοβαρού και αστείου είναι αυτό.

Το armor/health θα αλλάξει, μπορεί όχι άμεσα αλλά θα το αλλάξουν. Αλλιώς δεν θα μπορούν να προσθέσουν επιπλέον δυσκολία στα διάφορα modes ή missions. 

Λίγο πολύ συμφωνούμε όλοι πάνω θέλω να πιστεύω σε αυτά τα 3 σημεία που αναφέρθηκες και έχουν ειπωθεί εδώ ακόμα και όταν ήμασταν Tier 4. Οι προβλέψεις και δικές μου και φυσικά άλλων παιχτών βγαίνουν πραγματικές ως προς την προσέγγιση που επέλεξε η Massive για το Division 2.

Πιο noob friendly, να μπορεί να νιώσει ο casual gamer ότι κάτι μπορεί να κάνει σε αυτό το περιβάλλον ακόμα και με πολύ λιγότερες ώρες συγκριτικά με τους υπόλοιπους ''καμένους''. Αυτό δεν συνέβαινε προφανώς στον ''πρόγονο'' του Division 2. Υπήρχε το λεγόμενο skill gap, καλύτερο πιο μελετημένο build για pve/pvp που ήταν νύχτα με την μέρα συγκριτικά με το μι******σι του κάθε casuάλα player. Αυτό φυσικά και ήταν ακόμα πιο έντονο στο pvp και στην Darkzone όπου ήταν interesting όχι όπως είναι τώρα.

Τώρα παίζουμε τέτοιου στυλ builds, τα οποία δεν έχει και νόημα να μπούμε σε min/maxed καταστάσεις και να ψάχνουμε την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, pve pvp doesn't matter. 

Θα δείτε πολλά builds από εδώ και από εκεί αλλά τις περισσότερες φορές έτσι όπως έχει καταλήξει να είναι το game, είναι καθαρά το timing, το position και το visibility. Όποιος δει πρώτος ποιον και τον αρχίσει στις φάπες. Όταν πας μαζί με team και κάνετε και το focus εκεί που πρέπει, ότι και να φοράει ο ''μακαρίτης'' δεν έχει καμία απολύτως σημασία :P

 

 

Screenshot_2.png

 

Screenshot_3.png

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Alex τα είπαμε και στο discord. Στο τομέα παιχνίδια online σαν Player versus player, το Division το έχει μόνο σαν feature και είναι στον βυθό της θάλασσας.

Το παιχνίδια είναι ένα πάρα πολύ ωραία φτιαγμένο PVE looter shooter, και προσωπικά ξεπερνάει προσπάθειες όπως destiny / Anthem (καλά για το ανθεμ αστα να πάνε)

Ο κόσμος θέλει νεο περιεχόμενο σε σταθερά Δ, και μια αίσθηση ικανοποίησης. Δεν έχει χρόνο ο μέσος παίχτης που πατάει τα 30 να λιώσει , αλλά έχει να σκάσει τα φράγκα που στην ουσία αυτά κυνηγάει η κάθε εταιρεία.

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...