Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άντε να δούμε..

Tom Clancy’s The Division 2 Patch 1.07 Release Notes

  • Performance improvements that should help and address the frame rate drops that some have been experiencing.
  • Part 2 (and final) fix for the Skills-going-on-cooldown issue. The first part was already addressed, but with the client patch, they can also address the other reasons that caused this issue.
  • Part 2 (and final) fix for the scaling issue when you play with players that have different levels. The first part addressed the NPC damage, and the second part will address the armor value that did not scale correctly when you had just (for example) green items on your agent. So this should improve the experience a lot.
  • Some issues with specific headsets will also be addressed (where you lost the audio completely)
  • The color of the nametag of clan-members will be changed and no longer be yellow. (the exact color is still unknown)
  • When you opened an Apparel Cache, in some cases it would display a grey placeholder backpack instead of what you actually got – and that will be addressed.
  • Navigate and “Mark as Junk” controls will be fixed on controllers
  • “Push to Talk” will be enabled by default and you have no longer an open mike per default.
  • and a couple more
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση για οσους εχουν προχωρησει...

Ειμαι γυρω στα 360 GS. Θελω να φτασω 375. Ο πιο αποτελεσματικος τροπος? Τα Stronghold εχουν γινει ηδη. Να κανω τα διαφορα settlements? Εχει νοημα να αγοραζω υψηλα GS items απο τους Vendors?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ερωτηση για οσους εχουν προχωρησει...

Ειμαι γυρω στα 360 GS. Θελω να φτασω 375. Ο πιο αποτελεσματικος τροπος? Τα Stronghold εχουν γινει ηδη. Να κανω τα διαφορα settlements? Εχει νοημα να αγοραζω υψηλα GS items απο τους Vendors?

Control points αν δεν σου κάτσουν από τα missions που πρέπει ούτως ή άλλως να κάνεις. Υπάρχει και ο πιο γρήγορος τρόπος. Κάνε join σε κάποιον που είναι πχ Tier 4 να τα κάνετε μαζί, ότι σηκώνει θα είναι από 450 GS και άνω, και voila. ;)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρα?

Εγω οποτε τα βλεπω χαιρομαι. Και είμαι πολύ χαμηλότερος από εσενα. Φευγουν με 10σφαιρες αο assault rifle και δεν σκανε και πολλα...Ειμαι tier 3 βεβαια. Παραπανω δεν ξερω τι κανουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον καποιοι παιζουν το παιχνιδι σαν ραμπο, με ντου και αυτοματα να γαζωνουν τους παντες :)

Θελει τακτικη και μυαλο σε πολλες περιπτωσεις. Ειδικα για solo.

Προσωπικα με ενθουσιαζει η δυσκολια του παιχνιδιου, δεν ειναι η παιδικη χαρα οπως στα αλλα παιχνιδια.

Και να σημειωσω πως νοιωθω πληρως δικαιωμενος που επελεξα αυτο το παιχνιδι παρα το Anthem, αξιζε το καθε ευρω που εδωσα. Πολυ ομορφη η εμπειρια, μολις εφτασα level 30 με πολυ χαλαρο gaming. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 Απριλίου το Tier 5.

The title update includes:
- Tidal Basin stronghold mission (a new, lengthy mission with plot unlocking more invaded missions)
- World Tier 5 unlocks upon completing that mission (a new world tier dropping stronger gear than is currently available - level 450-500)
- The first 3 gear sets released (gear sets are green-coloured drops that give bonuses for being fully equipped in them (**True Patriot, focusing on buffs for your team when they hit debuffed enemies, plus Ongoing Directive (focused on resource gathering) and Hard Wired (focused on skills adding shock effect, reducing cooldowns and getting buffs to damage)
- A new heroic difficulty level (no checkpoints, akin to challenge of level 4 control points, drops more gear, but no gear is locked behind this difficulty - you just get more of it -- very generous rewards, not exclusive rewards)
- New invaded missions (these reset on a weekly timer and are not limited to the missions that are already invaded on the map - aka, essentially new missions in old environments). When these are active during a week, you can toggle between the standard or invaded mission types. Completing them for the first time each week nets you a bonus reward.

[IMG]


Before that, patch 1.7 (dropping tomorrow) includes:

  • improvements to frame rate drops
  • fixes to the remaining bugs plaguing skills not deploying correctly
  • no mention yet of fixes to the values of required skill level for skill mods
  • fixes to scaling related to playing with friends above your level (mainly armor changes)
  • fix to menu bug with controllers where marking mods as junk and skipping categories were mapped to the same button
  • push-to-talk enabled by default for VOIP player.
  • colour for clan members being changed in game (so not same colour as elite enemies)

True Patriot Gear Set:

** Stolen from Reddit user InvokedAccess:

  • Red, White and Blue
    • Every enemy you damage over a certain amount gets a debuff in the following order:
    • Red debuff decreases damage dealt by the target.
    • White debuff restores armor per bullet to players that shoot the target.
    • Blue debuff grants an amount of skill haste when hit.
  • Full Flag
    • Shooting an enemy with all three colors of debuffs will also damage other nearby enemies with all three colors on them.

Update: thanks to a datamine and a commentor, the other gear sets:

Ongoing Directive:

  • 5 piece: All combat resources (armor kits, special and normal ammo, grenades) are picked up from an area of 40m around the player.
  • 6 piece: kills with weapons adds a number of incendiary, explosive or shock bullets to another random weapon slot.

Hardwired:

  • 5 piece: enemies that go near the players placed skills (hive, turrets, pulse sensor) get shocked after a brief buildup with accompanying sparks.
  • 6 piece: kills by your skills reset all skill colldowns. Repairing a friendly agent from no armor resets all your skill cooldowns. When any skill completes its cooldown or reaches full charges, gain bonus damage and repair to all skills for x seconds.
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Sartiv είπε

Μαλλον καποιοι παιζουν το παιχνιδι σαν ραμπο, με ντου και αυτοματα να γαζωνουν τους παντες :)

Αγαπητέ μου φίλε ούτε παίζω σαν ραμπο όπως αναφέρεις   αλλά  ουτε και ξεκίνησα να παίζω γενικα division  χθες. Πάντως αν εσύ θεωρείς νορμαλ ότι όταν σε 1v1 ένα απλό red mob μου κατεβάζει για πλάκα το μισό armor και έχω 180-200κ τότε πάω πάσο το δέχομαι σαν γνώμη. 

Το παιχνίδι είναι απίστευτο και επίσης χαίρομαι που συγκράτησα τον εαυτό και δεν αγόρασα το anthem και εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μολις το αγορασα και εγω, κατεβαινει :)

Παντως με στεναχωρει λιγο πως σχεδον κανεις δεν μιλαει πια για DZ, ηταν το αγαπημενο μου mode στο TD1 και μια απο τις κορυφαιες gaming εμπειριες, ever. Ελπιζω να παρει τα πανω του.

Επεξ/σία από starmanwarz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παίζετε συνήθως σόλο παιδιά ή με παρέα; εγώ μέχρι τώρα σολο Lvl 26, IamthagodQ το όνομα αν υπάρχει clan κάντε με add.

 

Επίσης με DX12 Μου έκανε stutter και αμέσως μετά crash αρκετά συχνά και το γύρισα πίσω σε dx11, συμβαίνει και σε κανέναν άλλο;

Επεξ/σία από Iamthagod
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Iamthagod είπε

παίζετε συνήθως σόλο παιδιά ή με παρέα; εγώ μέχρι τώρα σολο Lvl 26, IamthagodQ το όνομα αν υπάρχει clan κάντε με add.

Επίσης με DX12 Μου έκανε stutter και αμέσως μετά crash αρκετά συχνά και το γύρισα πίσω σε dx11, συμβαίνει και σε κανέναν άλλο;

Μετά το patch με DX12 υπάρχει ελάχιστο stutter.(Συνεχίζει) Όσο για τα crashes το έφτιαξα απενεργοποιώντας ότι υπάρχει σε Ingame overlay (uplay ,steam) και το σημαντικότερο αν χρησιμοποιείς MSI AB, κλείσε το On screen display support από το Rivatuner.

Επεξ/σία από Παναής
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Virus200 είπε

Αγαπητέ μου φίλε ούτε παίζω σαν ραμπο όπως αναφέρεις   αλλά  ουτε και ξεκίνησα να παίζω γενικα division  χθες. Πάντως αν εσύ θεωρείς νορμαλ ότι όταν σε 1v1 ένα απλό red mob μου κατεβάζει για πλάκα το μισό armor και έχω 180-200κ τότε πάω πάσο το δέχομαι σαν γνώμη. 

Το παιχνίδι είναι απίστευτο και επίσης χαίρομαι που συγκράτησα τον εαυτό και δεν αγόρασα το anthem και εγώ.

Συμφωνώ πάνω σε αυτό, δεν είναι θέμα Ράμπο ή  ''μυαλομένου'' παίχτη. Αυτή την στιγμή σε κάποια situations στην μάχη ότι build και να φοράς δεν έχει καμία σημασία. Όταν αποφασίσουν τα mobs να σε κάνουν focus και γενικώς να σε περικυκλώσουν είναι τελειωμένη η φάση.. Το armor/health είναι πληγή, κάτι έχουν κάνει λάθος, και το scale ξεφεύγει όταν είσαι σε group και πας για τα ''δύσκολα'' missions/control points. Είναι όπως όταν είχαν βγει τα Legendary missions στο πρώτο Division και δεν είχαμε τα classified pieces με τα bonus που αυτά έδιναν.

Αυτό συμβαίνει στο game. Ναι μεν βγαίνουν τα Control Points 4, τα Heroic Bounties και τα missions σε Challenge αλλά try hardαρουμε, τρώμε αρκετές φορές wipe, και πάνω κάτω εκμεταλευόμαστε τον τρόπο που γίνεται το respawn με τους teamates. 

Δεν λέμε φυσικά να το κάνουν εύκολο αλλά δεν το λες φυσιολογικό να έχεις 200Κ armor ή 100Κ health και να σε ρίχνει κυριολεκτικά μονόχιτο ένα mob που δεν είναι Hunter, δεν είναι ούτε καν Named elite ή elite. Μέχρι και από τα μωβ είσαι κοντακιά και κάτω.. Οι περισσότεροι ήμαστε ήδη με top gear για το υπάρχων Tier, είναι παράλογο να προσπαθούμε τόσο πολύ για κάποια πράγματα μέσα στο game. 

Εχουμε γεμίσει με dps glass cannon builds. Είτε pvp είτε pve αυτό ισχύει. Το pvp είναι broken af και προσωπικά έχω απαγορεύσει στον εαυτό μου να ασχοληθεί την δεδομένη στιγμή με αυτό. Το normalization είναι παράλογο και θέλω να πιστεύω ότι θα αλλάξει επίσης.. 

Pve τώρα.. Δεν υπάρχει ουσιαστικό Support, Τank. Το Survivalist specialization πχ έχει φτιαχτεί με αυτό τον σκοπό του Support αλλά δεν έχουμε ακόμα τα σετ να το ολοκληρώνουν και να έχει ένα νόημα το κάθε class.

Ναι μεν είναι νωρίς, τα πρώτα ''κανονικά'' σετ βγαίνουν στις 5 Απριλίου μαζί με το Τidal Basin Stronghold, αλλά πρέπει να ξαναδούν όλο το θέμα με το armor/health. Για όποιον θυμάται και στο πρώτο Division περάσαμε πολλές αλλαγές (και) με αυτό το θέμα armor/health κτλ.

Και εδώ το ίδιο θα συμβεί καθώς κάποια στιγμή θα πρέπει να προστεθούν και άλλα difficulties/modes και φυσικά το raid.

Aυτό και μόνο απαιτεί variety στα builds, πιο σωστό difficulty scaling imo. ;)

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...