Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ξέρει κανείς αν θα κρατήσει progression  το παιχνίδι από τη beta ή ξανά μανά από την αρχή όταν θα κυκλοφορήσει;

Με ψιλοψηνει η κουφάλα η ubi πάντως για αγορά....

Δημοσ.

και εγώ μάλλον θα το τιμήσω και περισσότερο γιατί με τράβηξε το Endgame, το βρήκα πολύ fun to play!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tzimaras είπε

και εγώ μάλλον θα το τιμήσω και περισσότερο γιατί με τράβηξε το Endgame, το βρήκα πολύ fun to play!

Για πες δυο λόγια γιατί δεν πρόλαβα να φτάσω μέχρι εκεί στη beta και το πρώτο δεν το έπαιξα καθόλου...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, king_k είπε

Για πες δυο λόγια γιατί δεν πρόλαβα να φτάσω μέχρι εκεί στη beta και το πρώτο δεν το έπαιξα καθόλου...

Ηταν πολύ εύκολο στην beta* ,όταν ολοκλήρωνες το main mission στο Jefferson Trade center σου ξεκλειδώνει 3 classes - Demolisionist - sharpshooter και survivalist και αντιμετωπίζεις μια ομάδα ειδικών δυνάμεων ονόματι Black Tusk, με drones - robots κ.α τέτοια gadgets, απο level 30 κ πάνω με σκοπό να κερδίσεις πίσω σημεία της DC που έχουν καταληφθεί απο την ομάδα που προανέφερα.

Γενικά έχουν ρίξει πολύ βάρος στο Endgame και νομίζω οτι εκτός PVE Θα έχει και PVP σε στύλ 2 squads των 4ρων σε ομάδα.

*Στο main game θα στο ξεκλειδώσει όταν τελειώσεις το campaign.

Ας βοηθήσει και κανένας πάλιουρας του Insomnia να μας πει λεπτομέρειες :P

Επεξ/σία από Tzimaras
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Όσοι παίξατε την beta είχατε ασχοληθεί και με το πρώτο παιχνίδι;Αν ναι,πώς σας φάνηκε;

Επίσης μιας και βλέπω ότι κάποιοι θα προχωρήσουν σε αγορά ποια έκδοση θα επιλέξετε και από που θα το πάρετε;

@Tzimaras  μια χαρά τα γράφεις 🙂.

Το παιχνίδι όπως φαίνεται έχει πολύ περιεχόμενο από την αρχή και κατά την διάρκεια του levelling αλλά και στο endgame.Στο pvp έχει περισσότερες επιλογές από το πρώτο, με τρεις διαφορετικές dark zone αλλά και οργανωμένο pvp με 2 mode το skirmish και το domination για δύο ομάδες.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το πρώτο έχω γράψει ολόκληρο σεντόνι στις πιο πίσω σελίδες. Το τι πρεσβεύει και πασάρει το Division είναι λίγο πολύ μονοπώλιο. Αναφέρομαι στο pvp/pve στοιχείο στην Darkzone. 

Όσο αφορά περί end game, θα είναι λίγο πολύ σαν το πρώτο τους. Η φόρμουλα είναι η ίδια στα open-world games της Ubisoft.   Ανοίγεις σιγά σιγά χάρτη,  η κάθε περιοχή έχει lvl που ειναι ουσιαστικά το lvl των npc's. 1-4 πχ μια περιοχή και αυτό καταλήγει σταδιακά στα 30-34 αναλόγως που θέλουν να καταλήξουν το τελικό επίπεδο δυσκολίας των mobs.

Τα raids θα βρίσκονται και στο 2, στο πρώτο τα ονόμαζαν incursions. Οι μεγάλες/χρονοβορες αποστολές που ήθελες team και communication/καλο gear για να τα έβγαζες πέρα.  

Το cap στο lvl θα είναι κλασσικά τα 30

Μετά ανεβάζεις gear score ή αλλιώς power level αναλόγως τι καλό ή κακό φοράς. 

Τελειώνεις λοιπόν ότι main(story) side missions ,και ψιλικοκο στον χάρτη, αναβαθμίζεις πλήρως το base of operations όπως γινόταν στο πρώτο για να να ξεκλειδώσεις skills, perks πλέον και mods για όπλα (μεγάλη αλλαγή αυτό στο 2) και μετά θα αρχίσεις να ασχολείσαι με τον χαρακτήρα σου και τι φοράει.

Στο πρώτο Division στις αρχές, πριν έρθουν ουσιαστικά τα πρώτα σετ, (πράσινα) φαρμαρες high end gear (χρυσά)  για να μπορούσες να ανταγωνιστεις τους άλλους παίχτες στo pvp που τότε δεν είχε άλλο mode πέρα από το dz. Το last stand και skirmish  ή αλλιώς capture the flag και team deathmatch pvp ήρθαν πολύ αργότερα στο game όπως και πολλά άλλα..

Το παιχνίδι σε υποχρεώνει λίγο πολύ  να είσαι στο end game up to date. Στο πρώτο για να σε κάνουν να παίζεις ξανά και ξανά,  έβαζαν καινούρια σετ όπως είπα πιο πάνω, με καινούρια bonus,  νερφαραν/μπουσταραν όπλα,τα έβρισκες εσύ. Μετά σου άλλαζαν Gear score στα αντικειμενα οπότε ότι είχες μαζέψει αυτομάτως ήταν σκουπίδι. Εφόσον πάντα πήγαινες να ανταγωνιστεις άλλους ή ήθελες να βγάζεις δύσκολα missions έπρεπε να είσαι ντυμένος στην τρίχα, ψάχνοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια στο build, ψάχνοντας ακόμα και το χαμένο 2-3%dmg, το οποίο πιστέψτε το,  όταν δύο παίχτες ήταν περίπου στο ίδιο επίπεδο,  μετρούσε ποιος είχε στήσει καλύτερα το set του. 

Όλα αυτά θα βρίσκονται και στο 2 με κάποιες διαφορες γιατί πλέον ο σχεδιασμός και το στησιμο των builds έχει αλλάξει.

Σε λεπτομέρειες θα μπουμε στο full release μιας και μια Beta απλά δίνει μια γεύση.

Το παιχνίδι θα έχει αλλαγές κατα την διάρκεια της ζωής του και μάλιστα πολλές, γιατί έτσι είναι το genre. 

ΥΓ.  Αν το clan system τους είναι καλό, θα παιχτούν ωραιες καταστάσεις με γνωστά γκρουπ, θα γινει πόλεμος μεταξύ χωρών.(του Ευρωπαϊκού χώρου) Ήδη ετοιμαζω ονομα/logo (ηγετικές τάσεις) και μαζεύουμε στρατό. :P

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

 

ΥΓ.  Αν το clan system τους είναι καλό, θα παιχτούν ωραιες καταστάσεις με γνωστά γκρουπ,

Πρεπει να φτιαξουν λιγο τους servers παντως γιατι εχει lag σε σχεση με την private beta.Αυτο με τα group και τις ωραιες καταστασεις με προβληματιζει.Tουλαχιστον θα υπαρχει εχεμυθεια?:lol:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ που ασχολήθηκα 1 ωρίτσα με την Beta ένιωσα ακριβώς σα να παίζω το 1 από την αρχή.

Η ατμόσφαιρα ίδια και απαράλλαχτη με τα καλά της και τα κακά της.

Το θέμα είναι να μπορούμε να σταθούμε όρθιοι όταν θα μπαίνουμε DZ και να μην μας την πέφτει το κάθε καμπέρι πίσω από 10 κτήρια με τη σφαίρα να περνάει μέσα από 30 μεσοτοιχίες

Επεξ/σία από Zus

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...