Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Με elite controller και 'γω, αν και στο PvP τρως ξύλο με το gamepad. Όταν θα 'ναι για PvP θα κάνω switch σε k/m :P

Έλα ρε αρρώστια μου. Elite FTW 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά τι shooter, τρίτου προσώπου σε στυλ Gears of War είναι, δηλαδή φτιαγμένο για gamepad.

Για μπες darkzone τοτε με gamepad να δεις τι ωραια θα περασεις 😁...

Απο το gears εχει πολυ καλυτερη αισθηση παντως...

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε είπα για PvP δεν κάνει, αλλά για PvE είναι τζετ.

Ναι οκ για PvE μια χαρα ειναι απλως την αισθηση mouse δεν την φτανει για μενα πουθενα. Απλως με το gamepad ειναι καποιες φορες που καθεσαι πχ σε τηλεοραση απο αποσταση που βολευει περισσοτερο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή και η beta του Division με περισσότερο περιεχόμενο για να καταλάβεις τι παίζει με το παιχνίδι.Είναι μία βελτιωμένη έκδοση του πρώτου το οποίο θα προσφέρει από την αρχή πολλά πράγματα να κάνεις στο pve και pvp σε σύγκρισή με τον ανταγωνισμό Anthem.

Πολύ ωραία η Washington,το έχει η Ubisoft να αποτυπώνει με μεγάλη λεπτομέρεια την δόμηση πόλεων.Όπως και στο προηγούμενο μεγάλη ποικιλία σε όπλα και armor (και δεν έχουμε δει gear set) οπότε και υπάρχει η δυνατότητα για πολλούς συνδυασμούς που όμως όπως φαίνεται, καλό είναι να έχεις και ένα LMG μαζί σου γιατί σε group με τέσσερα άτομα το φαινόμενο σφουγγάρια εμφανίζεται πάλι,ειδικά σε hard mode.Υπάρχουν επίσης αρκετά bugs / glitches για τα οποία εύχομαι να έχουν διορθωθεί.Μου άρεσε το νέο σύστημα με το armor και life το οποίο σε προτρέπει να χρησιμοποιήσεις κάλυψη, πάνε τα heal packs / support station και ο battle medic.

Επίσης επειδή αναφέρθηκε και το pvp @Virus200  νομίζω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, με το νέο σύστημα πέφτεις πολύ πιο γρήγορα αρκεί να φύγει το armor και μετά πάπαλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Tecton είπε

Επίσης επειδή αναφέρθηκε και το pvp @Virus200  νομίζω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, με το νέο σύστημα πέφτεις πολύ πιο γρήγορα αρκεί να φύγει το armor και μετά πάπαλα.

Το ξέρω φίλε μου εννοώ το movement που δεν άρεσε σε πολλούς και η αλήθεια είναι και εμένα δεν μου καθόταν καλά. Εμένα προσωπικά μου αρέσει το καινούργιο PvP έτσι όπως το έχουν το θεωρώ πιο tactical δεν μπορείς να πας "στα μουτρα" σε 3 άτομα χορεύοντας όπως πριν και πάλι να καταφέρεις να τους φας. Βέβαια μένει να δούμε σε μεγάλα lvl που τα builds λογικά θα είναι αρκετά δυνατά και optimized το κατά πόσο θα διατηρηθεί το χαμηλό ttk 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα πρότεινα ειδικά την πρώτη εβδομάδα που θα βγεί το game, ειδικά για αυτούς που είναι σε σκέψεις αν θα αγοράσουν το Division 2 ή οχι, να μην λάβουν σοβαρά τα reviews τύπου UH, και άλλα παρόμοια όπου γίνεται απλώς πασάλειμμα με casual approach και απλώς για να πούνε ότι το έκαναν και αυτό το review...

Μιας που είδα και του AngryJoe την άποψη, που σε άλλα games είναι πραγματικά σεβαστή αλλά games όπως το Division, που θέλεις πραγματικά πολλές ώρες για να μπορείς να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα, να το αφήσει καλύτερα, αφού ούτως ή αλλως δεν του αρέσει ούτε τον ενδιαφέρει το συγκεκριμένο. Όσοι θυμάστε το review του για το ένα και πόσο είχε εκτεθεί, θέλω να πιστεύω ότι καταλαβαίνετε αυτά που έγραψα. 

Αν θέλετε in depth ανάλυση, και όσοι πραγματικά αγαπήσατε το πρώτο Division, ξέρετε ποια είναι τα κανάλια που θα κάνουν in depth review μέχρι αηδίας. Δεν χρειάζεται καν να τους διαφημίσω λοιπόν..

Θέλω λίγο να βγάλω χολή ρε guys (πάντα με επίπεδο:p)  για μνματα τύπου, ''χαζή ΑΙ', bullet sponges, repetitive'' κτλ κτλ..

Μάλλον πρέπει να γίνει κάποια στιγμή μια διευκρίνηση στα genres των games και τι πρεσβεύει το καθένα από αυτά.

Eίναι στην φύση του genre να είναι repetetive, και δεν θέλω να επιχειρηματολογήσω πάνω σε αυτό. Βullet sponges και χαζή ΑΙ πάνε μαζί, και το αναφέρουν ορισμένοι.

Κάποιες φορές το ΑΙ ακόμα και στην τερματισμένη του δυσκολία, θα κάνει πάνω κάτω τις ίδιες κινήσεις. Στο Div, έχει factions, npc's που κάνει το καθένα την δική του δουλειά. Είτε αυτό λέγεται healer τους, Grenader, rusher, κτλ κτλ. Κάποιες φορές πραγματικά, σε στριμώχνουν τόσα καλά που απορείς. Άλλες φορές κάθονται και τις τρώνε γιατί πολύ απλά τα έκανες εσυ και το team σου outplayed γιατί; Γιατί προέβλεψες και είχες την εμπειρία γνώση/βάζω και τύχη, να τα χτυπήσεις την κατάλληλη στιγμή. Bugιες θα υπάρξουν, τι να κάνουμε.. Αλλά γιατί η AI δεν είναι τόσο έξυπνη τελικά; Γκουχου γκουχου..

ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ! 

Ποια είναι αλήθεια η πιο έξυπνη ΑΙ; Μάλλον δεν θα βρείτε απάντηση γιατί δεν υπάρχει. Το πιο προψλεψιμοκαι συγχρόνως μη προβλέψιμο inteligence το έχει ο εκάστοτε player... Aν το ΑΙ συμπεριφερόταν σαν παίχτης, είτε θα ήταν πραγματικά αλύπητο, φανταστείτε ΑΙ με δυσκολία και απόκριση Shroud στα games σας, είτε θα ήταν υπερβολικά κακό οπότε θα ήταν ένας noob παίχτης. Τότε δεν θα σας χαλούσε όλο αυτό; Πείτε την γνώμη σας..

Πάμε συγκεκριμένα στο Division. Τί είναι το Division; MMO/RPG/3d Person shooter/looter. Το λες όλα αυτά; Εγώ προσωπικά μπορώ να πω ότι τα πιάνει όλα αυτά..Δεν θα μπω σε περισσότερα details, όσοι έχετε αρκετές ώρες στο game, ξέρετε αν είναι φλόμπες ή οχι αυτά που γράφω.. 

Μιας και αυτό είναι το topic και το Div 2 τι θα γίνεαι και εκεί; Θα σου δίνει τα main story missions (ας τα πούμε έτσι), τα side missions, μετά θα προστεθούν και τα τύπου raids που θα έχει, μεγαλύτερα missions dedicated για 4 players group με την ακόμα καλύτερη λούτα.

Φτάνεις 30lvl τελειώνοντας αρκετά από αυτά και από εκεί και πέρα, φαρμάρεις για να βρεις καλύτερο loot για gear/weapons/talents/perks etc etc.. Μπαίνεις λίγο dz να δεις και τι γίνεται και εκεί..

Mετά τι κάνεις; Ε οι casual players σταματάνε εκεί για να γράψουν review στην μια εβδομάδα.. Τους περιμένω να τα γράψουν και εδώ αυτά άλλωστε..

Εμείς συνεχίζουμε να δούμε τι καλύτερο μπορούμε να βγάλουμε, να οργανώσουμε team για να ανταγωνιστούμε τις αντίπαλες ομάδες, τώρα θα έχουμε και clans στο 2, καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει εκεί.. Προσπαθείς να βάλεις χέρι σε ότι υπάρχει στο game, τα weapons πολλά, να δεις τι αξίζει και τι όχι και τόσο. Διαβάζεις/μελετάς όλα τα stats/perks/talents/abilities και κάνεις συνδυασμούς ώστε να βγει τεσπα κάτι στην αρχή. Μετά όσο περνάει ο καιρός και καταλάβεις τι σου γίνεται θα μπορείς να φτιάξεις ένα group από παίχτες με buils που το ενακαλύπτει το άλλο. Δεν θα παίξετε πχ όλοι demolitionist.. Να υπάρχει variety και help από τους team mates σας ώστε να μπορείτε όντως να δημιουργήσετε μια καλή κατάσταση στο pvp.

Μετά έρχονται τα expansions/dlc etc, που θα δώσουν νεο content, νεο gear/weapons. Πάμε ξανά pve να φαρμάρουμε να τα βγάλουμε. Έτσι είναι το game, και αυτό ήταν που έκανε τους παίχτες να παίζουν non stop άπειρες ώρες καθημερινά στο πρώτο άλλωστε.

Όσοι γενικά νομίζουν ότι στο Division θα βρουν κάτι άλλο, ας μην το αγοράσουν γιατί πραγματικά  κάπου τα έχουν μπερδέψει ορισμένοι.

ΥΓ. Και για το ΑΝΤΗΕΜ θα μπορούσα να πω τα ίδια, μιαςκαι ανήκει στο ίδιο genre και αυτό , αλλά το end game + η απουσία του pvp, τα κάνει λίγο τα πράγματα πιο δύσκολα όσο αφορά την διάρκεια του και πόσο πραγματικά μπορεί να κρατήσει έναν παίχτη.. 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Εγω θα πρότεινα ειδικά την πρώτη εβδομάδα που θα βγεί το game, ειδικά για αυτούς που είναι σε σκέψεις αν θα αγοράσουν το Division 2 ή οχι, να μην λάβουν σοβαρά τα reviews τύπου UH, και άλλα παρόμοια όπου γίνεται απλώς πασάλειμμα με casual approach και απλώς για να πούνε ότι το έκαναν και αυτό το review...

Μιας που είδα και του AngryJoe την άποψη, που σε άλλα games είναι πραγματικά σεβαστή αλλά games όπως το Division, που θέλεις πραγματικά πολλές ώρες για να μπορείς να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα, να το αφήσει καλύτερα, αφού ούτως ή αλλως δεν του αρέσει ούτε τον ενδιαφέρει το συγκεκριμένο. Όσοι θυμάστε το review του για το ένα και πόσο είχε εκτεθεί, θέλω να πιστεύω ότι καταλαβαίνετε αυτά που έγραψα. 

Αν θέλετε in depth ανάλυση, και όσοι πραγματικά αγαπήσατε το πρώτο Division, ξέρετε ποια είναι τα κανάλια που θα κάνουν in depth review μέχρι αηδίας. Δεν χρειάζεται καν να τους διαφημίσω λοιπόν..

Θέλω λίγο να βγάλω χολή ρε guys (πάντα με επίπεδο:p)  για μνματα τύπου, ''χαζή ΑΙ', bullet sponges, repetitive'' κτλ κτλ..

Μάλλον πρέπει να γίνει κάποια στιγμή μια διευκρίνηση στα genres των games και τι πρεσβεύει το καθένα από αυτά.

Eίναι στην φύση του genre να είναι repetetive, και δεν θέλω να επιχειρηματολογήσω πάνω σε αυτό. Βullet sponges και χαζή ΑΙ πάνε μαζί, και το αναφέρουν ορισμένοι.

Κάποιες φορές το ΑΙ ακόμα και στην τερματισμένη του δυσκολία, θα κάνει πάνω κάτω τις ίδιες κινήσεις. Στο Div, έχει factions, npc's που κάνει το καθένα την δική του δουλειά. Είτε αυτό λέγεται healer τους, Grenader, rusher, κτλ κτλ. Κάποιες φορές πραγματικά, σε στριμώχνουν τόσα καλά που απορείς. Άλλες φορές κάθονται και τις τρώνε γιατί πολύ απλά τα έκανες εσυ και το team σου outplayed γιατί; Γιατί προέβλεψες και είχες την εμπειρία γνώση/βάζω και τύχη, να τα χτυπήσεις την κατάλληλη στιγμή. Bugιες θα υπάρξουν, τι να κάνουμε.. Αλλά γιατί η AI δεν είναι τόσο έξυπνη τελικά; Γκουχου γκουχου..

ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ! 

Ποια είναι αλήθεια η πιο έξυπνη ΑΙ; Μάλλον δεν θα βρείτε απάντηση γιατί δεν υπάρχει. Το πιο προψλεψιμοκαι συγχρόνως μη προβλέψιμο inteligence το έχει ο εκάστοτε player... Aν το ΑΙ συμπεριφερόταν σαν παίχτης, είτε θα ήταν πραγματικά αλύπητο, φανταστείτε ΑΙ με δυσκολία και απόκριση Shroud στα games σας, είτε θα ήταν υπερβολικά κακό οπότε θα ήταν ένας noob παίχτης. Τότε δεν θα σας χαλούσε όλο αυτό; Πείτε την γνώμη σας..

Πάμε συγκεκριμένα στο Division. Τί είναι το Division; MMO/RPG/3d Person shooter/looter. Το λες όλα αυτά; Εγώ προσωπικά μπορώ να πω ότι τα πιάνει όλα αυτά..Δεν θα μπω σε περισσότερα details, όσοι έχετε αρκετές ώρες στο game, ξέρετε αν είναι φλόμπες ή οχι αυτά που γράφω.. 

Μιας και αυτό είναι το topic και το Div 2 τι θα γίνεαι και εκεί; Θα σου δίνει τα main story missions (ας τα πούμε έτσι), τα side missions, μετά θα προστεθούν και τα τύπου raids που θα έχει, μεγαλύτερα missions dedicated για 4 players group με την ακόμα καλύτερη λούτα.

Φτάνεις 30lvl τελειώνοντας αρκετά από αυτά και από εκεί και πέρα, φαρμάρεις για να βρεις καλύτερο loot για gear/weapons/talents/perks etc etc.. Μπαίνεις λίγο dz να δεις και τι γίνεται και εκεί..

Mετά τι κάνεις; Ε οι casual players σταματάνε εκεί για να γράψουν review στην μια εβδομάδα.. Τους περιμένω να τα γράψουν και εδώ αυτά άλλωστε..

Εμείς συνεχίζουμε να δούμε τι καλύτερο μπορούμε να βγάλουμε, να οργανώσουμε team για να ανταγωνιστούμε τις αντίπαλες ομάδες, τώρα θα έχουμε και clans στο 2, καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει εκεί.. Προσπαθείς να βάλεις χέρι σε ότι υπάρχει στο game, τα weapons πολλά, να δεις τι αξίζει και τι όχι και τόσο. Διαβάζεις/μελετάς όλα τα stats/perks/talents/abilities και κάνεις συνδυασμούς ώστε να βγει τεσπα κάτι στην αρχή. Μετά όσο περνάει ο καιρός και καταλάβεις τι σου γίνεται θα μπορείς να φτιάξεις ένα group από παίχτες με buils που το ενακαλύπτει το άλλο. Δεν θα παίξετε πχ όλοι demolitionist.. Να υπάρχει variety και help από τους team mates σας ώστε να μπορείτε όντως να δημιουργήσετε μια καλή κατάσταση στο pvp.

Μετά έρχονται τα expansions/dlc etc, που θα δώσουν νεο content, νεο gear/weapons. Πάμε ξανά pve να φαρμάρουμε να τα βγάλουμε. Έτσι είναι το game, και αυτό ήταν που έκανε τους παίχτες να παίζουν non stop άπειρες ώρες καθημερινά στο πρώτο άλλωστε.

Όσοι γενικά νομίζουν ότι στο Division θα βρουν κάτι άλλο, ας μην το αγοράσουν γιατί πραγματικά  κάπου τα έχουν μπερδέψει ορισμένοι.

ΥΓ. Και για το ΑΝΤΗΕΜ θα μπορούσα να πω τα ίδια, μιαςκαι ανήκει στο ίδιο genre και αυτό , αλλά το end game + η απουσία του pvp, τα κάνει λίγο τα πράγματα πιο δύσκολα όσο αφορά την διάρκεια του και πόσο πραγματικά μπορεί να κρατήσει έναν παίχτη.. 

Συμφωνώ με το σκεπτικό σου αλλά έχω μια ένσταση.

Το Division ναι θα είναι repetitive, grindy, θα έχει bulletsponges και χαζή ΑΙ και εν τέλη θα ζήσει και θα πεθάνει με το itemisation και το loot του όπως τόσα και τόσα άλλα loot games. Και έχεις δίκιο ότι άνθρωπος που δε θα αφιερώσει πολλές ώρες δε θα γνωρίσει το πόσο balanced ή rewarding είναι το loot στο endgame και γενικότερα την αίσθηση του accomplishment και του progress που έχεις σε αυτά τα games (από το Diablo και το Poe μέχρι το Borderlands και το Destiny κτλ κτλ).

Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ΑΛΛΆ. Το gameplay του. Ναι να κάνω κάτι 100άδες φορές το ίδιο και το ίδιο για να βγάλω το Χ αντικείμενο. Έχω κάνει μπορεί και 1000άδες φορές pindelskin και Mephistο runs. Το θέμα είναι πόσο fun είναι αυτό το πράγμα που θα κάνω ξανά και ξανά. Και εκεί εγώ είχα θέμα με το Division και ξαναείχα τώρα στην beta.

Έχω δει bulletsponges και σε άλλα games. Ακόμη και στα Dark Souls μπορεί κάποιος να πει ότι πχ. βαράς το ίδιο τέρας με το ίδιο animation 100 φορές για να πεθάνει και είναι όντως έτσι. Το πρόβλημά μου είναι ότι στο συγκεκριμένο νιώθω ότι κάνω το ίδιο και το ίδιο από τον πρώτο εχθρό μέχρι τον τελευταίο με κανέναν diversity. Σαν να κάνω mining σε ένα ντουβάρι για να βγάλω μια νέα αξίνα να συνεχίσω να κάνω mining στο δίπλα ντουβάρι. Δε βρίσκω καθόλου fun το gameplay του. Θα μπορούσε άνετα να είναι tab targeting σαν το Wow και απλά να είχες μερικά cooldowns στα δικά μου μάτια. Τόσο dull το βρίσκω.

PS. Στο συγκεκριμένο review συμφωνώ απόλυτα με AngryJoe. Το παιχνίδι θα μπορούσε να είναι 10 φορές καλύτερο αν οι εχθροί δεν ήταν ο ίδιος εχθρός με διαφορετικό HP κάθε φορά. Ας είχε τέρατα αντί να έχει τον ίδιο αναρχικό από τα εξάρχεια 2,5 εκατομύρια φορές.

Επεξ/σία από Mitroglou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Συμφωνώ με το σκεπτικό σου αλλά έχω μια ένσταση.

Το Division ναι θα είναι repetitive, grindy, θα έχει bulletsponges και χαζή ΑΙ και εν τέλη θα ζήσει και θα πεθάνει με το itemisation και το loot του όπως τόσα και τόσα άλλα loot games. Και έχεις δίκιο ότι άνθρωπος που δε θα αφιερώσει πολλές ώρες δε θα γνωρίσει το πόσο balanced ή rewarding είναι το loot στο endgame και γενικότερα την αίσθηση του accomplishment και του progress που έχεις σε αυτά τα games (από το Diablo και το Poe μέχρι το Borderlands και το Destiny κτλ κτλ).

Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ΑΛΛΆ. Το gameplay του. Ναι να κάνω κάτι 100άδες φορές το ίδιο και το ίδιο για να βγάλω το Χ αντικείμενο. Έχω κάνει μπορεί και 1000άδες φορές pindelskin και Mephistο runs. Το θέμα είναι πόσο fun είναι αυτό το πράγμα που θα κάνω ξανά και ξανά. Και εκεί εγώ είχα θέμα με το Division και ξαναείχα τώρα στην beta.

Έχω δει bulletsponges και σε άλλα games. Ακόμη και στα Dark Souls μπορεί κάποιος να πει ότι πχ. βαράς το ίδιο τέρας με το ίδιο animation 100 φορές για να πεθάνει και είναι όντως έτσι. Το πρόβλημά μου είναι ότι στο συγκεκριμένο νιώθω ότι κάνω το ίδιο και το ίδιο από τον πρώτο εχθρό μέχρι τον τελευταίο με κανέναν diversity. Σαν να κάνω mining σε ένα ντουβάρι για να βγάλω μια νέα αξίνα να συνεχίσω να κάνω mining στο δίπλα ντουβάρι. Δε βρίσκω καθόλου fun το gameplay του. Θα μπορούσε άνετα να είναι tab targeting σαν το Wow και απλά να είχες μερικά cooldowns στα δικά μου μάτια. Τόσο dull το βρίσκω.

PS. Στο συγκεκριμένο review συμφωνώ απόλυτα με AngryJoe. Το παιχνίδι θα μπορούσε να είναι 10 φορές καλύτερο αν οι εχθροί δεν ήταν ο ίδιος εχθρός με διαφορετικό HP κάθε φορά. Ας είχε τέρατα αντί να έχει τον ίδιο αναρχικό από τα εξάρχεια 2,5 εκατομύρια φορές.

Αρνητικα μπορεις να βρεις σε καθε τιτλο αν θελεις γιατι κανεις δεν ειναι τελιος...πχ το anthem δεν εχει cover system αυτο ομως δεν μπορει να το υποβαθμιση αν δεν το δουμε συνολικα οταν κυκλοφορησει ολοκληρωμενο. Το ιδιο και το division 2, ας το δουμε ολοκληρωμενο και μετα κρινουμε τα παντα...πχ το 1 ειχε ιδια περιβαλλοντα ενω στο 2 φαινεται να υπαρχει περισσοτερη ποικιλια λογω της Washington που λαμβανει μερος...

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...