zerocool7545 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Έχω τα Logitech Z906 και ανεβοκατεβαίνει η ένταση του ήχου, τα λαμπάκια του mode, δλδ dolby digital, surround, stereo, αλλάζουν και αναβοσβηνουν άναρχα.Επισης κάποιες φορές ανάβουν τα 4 λαμπάκια που δείχνουν το είδος της πηγής όλα μαζί και δεν κλείνει το console pod.Επιπροσθέτως παρατήρησα ένα πολύ μικρό βουητό σε όλα τα ηχεία και ένα ελαφρύ τρεμοπαιγμα σε όλα τα λαμπάκια. Επικοινώνησα με την Logitech και μου αντικατέστησε το console pod, μήπως φταίει αυτό.Τελικα δεν φταίει το console pod, κάποιο πρόβλημα υπάρχει μέσα στο woofer. Η Logitech αρνείται να μου αντικαταστήσει το woofer ή να το επισκευάσει.Αναφερει ότι δεν έχει επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα και δεν συνεργάζεται με καμία εταιρεία για επισκευές.Με λίγα λόγια μου είπε κόψε τον λαιμό σου. Σκέφτομαι να επικοινωνήσω με την μαμά Logitech στην Αμερική και να το κάνω θέμα, καθώς θεωρώ απαράδεκτο να μην προσφέρεις ως εταιρεία after sales υποστήριξη στα προϊόντα σου. Εσείς γνωρίζετε κάποιον τεχνικό όπου μπορώ να απευθυνθώ μήπως μπορέσω και τα επισκευάσω; Μακριά από.Logitech .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andert Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Εχω τα z533 και μετα απο 1.5 χρονο μου εμεινε ο διακοπτης στα χερια. Επικοινωνησα με το μαγαζι που τα αγορασα (ενω ηταν στην εγγυηση, ολα 2 χρονια εχουν) τους τα εστειλα και αυτοι με την σειρα τους τα στειλανε στην Logitech στην γερμανια που τα ελεγξανε και αφου διαπιστωσαν το προβλημα μου τα αντικαταστησανε ,δεν τα επισκευασανε ,φυσικα χωρις να βαλω το χερι στην τσεπη. Θα σου προτεινα να κανεις και εσυ το ιδιο ειδικα αν εχεις ακομα εγγυηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Oπως λεει ο φιλος απο πανω αν ειναι εντος εγγυησης μιλα με το καταστημα που αγορασες τα ηχεια.Υπαρχουν τεχνικοι λογοι που δεν μπορει να σου στειλει καινουργιο γουφερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zerocool7545 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Είναι εκτός εγγύησης.Δεν συνεργάζονται με κάποια εταιρεία για επισκευές, ούτε έχουν επισκευαστικό κέντρο.Αν λοιπόν χαλάσουν τα ηχεία και είναι εκτός εγγύησης τα πας για πέταμα μιας και δεν παρέχει ούτε καν ανταλλακτικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δυστυχως ειναι γνωστο αυτο, σε πολλα ακριβα προιοντα δεν παρεχουν υποστηριξη και σερβις οι εταιριες μετα το τελος της εγγυησης. Ψαξε για τεχνικο που ασχολειται με συσκευες ηχου, αν εισαι τυχερος καποιος πυκνωτης θα εχει κλαταρει.Με αλλαγη θα διορθωθει το προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
morgoth_gr Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Παιδιά μη λέμε οτι θέλουμε, η Logitech είναι απο τις λίγες εταιρίες που έχουν τρομερό after sale support. Σε z-5500 ηχεία ενώ είχε λήξει η εγγύηση (3 χρόνια κιόλας), έστειλαν ολόκληρο νέο σετ για ενα χαλασμένο control pod. Όλα αυτά με επικοινωνία με την ίδια τη Logitech. Υπάρχουν πολλά θέματα εδω μέσα που λένε το ίδιο πράγμα. @ts Επικοινώνησε με μαμά εταιρία για καλύτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα