dadfever Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 νομίζω ότι θα πέσει ποινή δεν είναι εύκολο το πολύ να σε γυρίσει σε adsl
bill2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Π΄ρεπει το πρόβλημα να μην επιλύεται ώστε να προχωρήσεις η να προχωρήσεις σε καταγγελία σε εεττ
elsoulas Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Κοιτάξτε εγώ έχω VDSL εδώ και 4 χρόνια στη γραμμή αυτή. Απλά πριν είχα 30αρι. Μίλησα με τεχνικό του ΟΤΕ που είναι εδώ στην περιοχή φίλος και μου είπε τα εξής. Οι καμπίνες με τη vectoring τεχνολογία παρουσιάζουν βραχυκυκλώματα τα οποία προσπαθούν να επιλύσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα (έχει βρεθεί η λύση) απλά είναι τέτοιος ο φόρτος της εργασίας που μου έκανε πρόβλεψη για 15-30 μέρες. Πάντως προτεραιότητά τους είναι οι συνδέσεις ΟΤΕ και μετά οι υπόλοιποι πάροχοι. Είναι συμφωνημένο εξαρχής έτσι μαζί τους. Κατά τα άλλα ούτε κλειδώματα της ταχύτητας υπάρχουν ούτε τέτοια φούμαρα. Υπομονή λοιπόν. Πάντως παρά τα καντήλια που τους έριξα για την καθυστέρηση (ίσως και για αυτό ) η Wind με χρέωσε 14 ευρώ, πλήρωσα μόνο το τηλέφωνο γι αυτό τον μήνα. Να τα λέμε και τα καλά. Να σημειώσω ότι ΔΕΝ έχω αποσυνδέσεις, χαμηλότερο συντονισμό στη μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας έχω. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από elsoulas 1
Bourdoulas Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Τον συντονισμό τον βλέπεις μέσα από το ρουτερ ή κάνεις κάποιο speedtest;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Ο συγχρονισμός φαίνεται από το modem/router αυστηρά. Στο "speedtest" βλέπεις την ταχύτητα που "αποδίδει" ο συγχρονισμός (Throughput). 1
dadfever Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 αυτο το zte 168n πυ δινει η wind θελει καθε μερα επανεκινηση για να καθαρισουν τα σφαλματα που μαζευει.ΕΙναι λογικο??Αν αγορασω καποιο καλυτερο μοντεμ θα βελτιωθει ηκατασταση??Το τεχνικο τμημα της εν λογω εταιριασς το θεωρει φυσιολογικο βασει της χρησης που κανω!! ενταξει ολα για πεταμα εναι?πληρωνω τοσα χρηματα και ακομα και στο vdsl υπαρχει οπεριορισμος του μοντεμ.!!
2MikronS Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Τα σφαλματα ειναι της γραμμης, το μοντεμ απλα στα δειχνει και δε χρειαζεται να κανεις επανεκινηση για να μη τα βλεπεις. Οτι μοντεμ και να βαλεις τα σφαλματα θα στα δειχνει παλι. 1
dadfever Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 δεν ειναι οτι κανω επανεκινηση για να μην τα βλεπω κανω επανεκινηση γιατι πεφτει η ταχυτητα της γραμμης απο 37000kbps στα 7000kbps και αν δεν κανω επανεκινηση σταματαει το ιντερνετ.Το εχω αναφερει στο τεχνικο τμημα της wind αλλα αυτοι θεωρουν φυσιολογικο να συμβαινει αυτο με τετοια κινηση δεδομενων.Εδω σε θελω!!
bill2015 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Δοκίμασες αν έχεις τη δυνατότητα να βάλεις αυτο το ρουτερ σε άλλη γραμμή vdsl και να βάλεις εσυ το ρουτερ π.χ του φίλου σου που να έχει vdsl ? Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από bill2015
dadfever Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 δεν εχω τετοια δυνατοτητα....αν υπηρχε θα το ειχα κανει!! το θεμα ειναι οτι καθε περιπου 24 ωρες θελει reboot αλλιως δεν πιανει το μαξιμουμ της ταχυτητας! να αγορασω καποιο αλλο ρουτερ αξιιζει η θα πεταξω απλως χρηματα??
bill2015 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 ζήτα απο τη wind αντικατάσταση εξοπλισμού δεν είναι λογικό εγω με 50 vodafone όλη μέρα κατεβάζουμε αρχεία ταινίες και δεν κολλάει καθόλου
dadfever Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 δεν αλλάζουν τίποτα γιατί θεωρούν φυσιολογικό κάτι τέτοιο βάση της χρησης δεδομένων που κάνω.Δεν ξέρω πως νατο χειριστω
bill2015 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 καλά δλδ εγω που ολη μερα κατεβάζω ταινίες παιχνίδια και γενικώς μεγάλα αρχεία πρέπει κάθε μια ώρα να το κάμω reboot ακόμα τι θα ακούσω
dadfever Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 τι να πω εχω καταναλωσει εργατοωρες να εξηγω στο τεχνικο τμημα το προβλημα εχουν ερθει δυο φορες τεχνικοι σπιτι αλλα παντα φταιει κατι αλλο εκτος απο το zte και την wind.! μου λεει το τεχνικο τμημα, κατεβασατε τοσα GB ανεβασατε τοσα GB λογικο ειναι να μαζευει λαθη μια επανεκινηση οτι πρεπει.Ακομα και ακριβοτερο να ηταν και cisco που λεει ολογος το ιδιο θα συνεβαινε.Τα τελευταια ειναι λογια του τεχνικου τμηματος.Δηλαδη του λεω εγω μου λες οτι καθε μερα πρεπει να κανω επανεκινησει???Ναι μου λεει!Τωρα εγω ποιον να βρισω...εμενα που εμπλεξα με wind το μαλακα απεναντι η την κακη μου τυχη??
elsoulas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, dadfever είπε τι να πω εχω καταναλωσει εργατοωρες να εξηγω στο τεχνικο τμημα το προβλημα εχουν ερθει δυο φορες τεχνικοι σπιτι αλλα παντα φταιει κατι αλλο εκτος απο το zte και την wind.! μου λεει το τεχνικο τμημα, κατεβασατε τοσα GB ανεβασατε τοσα GB λογικο ειναι να μαζευει λαθη μια επανεκινηση οτι πρεπει.Ακομα και ακριβοτερο να ηταν και cisco που λεει ολογος το ιδιο θα συνεβαινε.Τα τελευταια ειναι λογια του τεχνικου τμηματος.Δηλαδη του λεω εγω μου λες οτι καθε μερα πρεπει να κανω επανεκινησει???Ναι μου λεει!Τωρα εγω ποιον να βρισω...εμενα που εμπλεξα με wind το μαλακα απεναντι η την κακη μου τυχη?? Φίλε έμπλεξες. Πάρε στο τμήμα εξυπηρέτησής τους και τρέξτο από εκεί όχι στο 1212.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα