Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με παραξενευει που κανείς δεν αναφέρεται στο E85(αιθανόλη) που εχει και καλύτερη απόδοση από την βενζίνη (102 οκτάνια) και είναι οικολογικη αφού παράγεται από ότι περισσεύει από την επεξεργασία σιτηρών.Επισης κάνεις δεν αναφέρεται στο υδρογόνο όπου με υλεκτρολιση σε χαμηλότερα Α περνούμε αέριο που απελευθερώνει αρκετά J,επίσης από την στιγμή όπου ηλεκτρισμός δεν παράγετε 100% από ΑΠΕ και μετατρέπουμε από  χημική σε κινητικη και από εκεί σε ηλεκτρικη χάνουμε ένα ποσοστό ενέργειας στο ενδιάμεσο λόγω θερμότητας ,δεν είναι αποδοτικη η χρήση του με αυτή την μορφή που έχει.Δεν θα ήθελα να σχολιάσω το θέμα έλλειψης υποδομών μιας και τα ίδια περασε και η βενζίνη μέχρι να διαδωθεί σε τέτοιο βαθμό που εμείς σήμερα θεωρούμε ως φυσιολογικο.Δεν θεωρώ λάθος την προσέγγιση απλά είναι πολύ μπροστά από την εποχή του γιατί ο τομέας της μπαταρίας δεν έχει τέτοια τεχνογνωσία σε τέτοιο βαθμό ούτε είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε την ηλεκτρικη ενέργεια στο έπακρο της

  • Like 3
  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikosgalis είπε

Δεν καταλαβα σε τι θες να καταλήξεις.

Το ένα ήταν ένα εμπορικό ρίσκο μιας συγκεκριμένης εταιρείας, το άλλο είναι ρίσκο εις βάρος των φορολογούμενων. Το ένα εάν αποτύγχανε δεν θα είχε επιπτώσεις στον κόσμο, το άλλο εάν αποτύχει θα έχει τεράστιες κοινωνικοοικονομικές και ενεργειακές επιπτώσεις. 

Στην Ελλάδα θα έπρεπε να υπήρχαν μέχρι το 2020, 13000 σταθμοί φόρτισης. 200 000 ο κάθε ένας. 2.5 δις "επένδυση" για κάτι που δεν υπάρχει, και που το 99.99% του πληθυσμού δεν θα μπορεί να αγοράσει μέχρι το 2030 τουλάχιστο, και το οποίο θα είναι απαρχαιωμένο ή πλήρως άχρηστο μέχρι να γίνει η χρήση του γιατί θα αλλάξουν 7 φορές τα πρωτόκολλα και ο τρόπος φόρτισης αφού καμιά εταιρεία δεν συμφωνεί με την άλλη. Εάν φυσικά επιβιώσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως αυτό το καιρό. Οι Ιάπωνες, παίζει και να μην είναι πλήρως ηλίθιοι για να μην επενδύουν καθόλου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να επενδύουν πλήρως στο υδρογόνο. 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, vaggelis dogas είπε

Με παραξενευει που κανείς δεν αναφέρεται στο E85(αιθανόλη) που εχει και καλύτερη απόδοση από την βενζίνη (102 οκτάνια) και είναι οικολογικη αφού παράγεται από ότι περισσεύει από την επεξεργασία σιτηρών.Επισης κάνεις δεν αναφέρεται στο υδρογόνο όπου με υλεκτρολιση σε χαμηλό .....

 

Κάποτε ρώτησα έναν φίλο μου, που είχε κάνει κατι μεροκάματα σε συνεργείο μπογιατζήδων,  αν είναι καλά αυτά τα ρολα, στα οποίο γεμίζεις το χρώμα στο εσωτερικό τους δοχείο, και δεν χρειάζεται να πηγαίνεις να τα βουτάς στο ταψάκι με το χρώμα.

Η απάντηση ήταν απλή. "Αν ήταν καλά, θα τα χρησιμοποιούσαν όλοι οι μάστορες".

 

Λοιπόν, σε όλες αυτές τις θεωρίες που ακούω για τα βιοκαύσιμα, την αιθανολη, το υδρογόνο, κοκ, η απάντηση ειναι εξίσου απλή. ΑΝ αυτές ήταν οι λύσεις, όλες οι εταιρίες του κόσμου θα επένδυαν σε αυτές τις τεχνολογίες. Αντιθέτως όλες επενδύουν στον ηλεκτρισμό. Αν λοιπον, εμείς εδώ στο insomnia, γνωρίζουμε περισσότερα, από το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που επενδύουν δισεκατομμυρια στον ηλεκτρισμό, τότε πάω πάσο :-)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

τα δεδομενα που παρεθεσε ο fubar και αφορουσαν το tesla s.

Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για το Model X αλλά και για το Model 3, καθώς οι περιορισμοί στη φόρτιση έχουν να κάνουν με τη χημεία της μπαταρίας και το οτι αποτελείται απο χιλιάδες κυλινδρικά κελιά.

Απο εδώ: Tesla Model 3: The First Serious Review

Optimal charging speed generally occurs when the battery is below 50 percent capacity; above that, speed drops precipitously.

Ο Alex Roy είχε μία συνέντευξη αμέσως μετά το Cannonball Run με το Model 3 την οποία τώρα δέν μπορώ να βρώ, πιθανόν κατέβασε το βίντεο. Εκεί αν θυμάμαι καλά έλεγε πως χρειάστηκε μια μυστική στρατηγική φόρτισης για να πετύχει το χρόνο.

Αυτή η στρατιγική δέν είναι τίποτα άλλο απο το να μήν φορτίζεις πάνω απο το 50% το αυτοκίνητο, ωστε να μπορείς να εκμεταλλευτείς το γρήγορο τμήμα της φόρτισης του Supercharger για τα πρώτα 20 λεπτά. Αυτό βέβαια σημαίνει οτι θα σταματήσεις αναγκαστικά σε κάθε ένα απο τους Superchargers που θα συναντήσεις στο δρόμο σου.

Οταν όμως αρχίσει και γερνάει η μπαταρία και πέφτει το range, δέν θα έχεις αυτή τη δυνατότητα, καθώς με 20 λεπτά φόρτιση δέν θα σε βγάλει μέχρι τον επόμενο Supercharger. Το ίδιο και αν έχει κρύο οπου πάλι η ταχύτητα φόρτισης πέφτει. Γι αυτό ξεπαγιάσανε με σβηστή τη θέρμανση μέσα στο αυτοκίνητο.

Οι οπαδοί της Tesla αρχικά περιφανεύονταν για το battery swapping. Όταν αποδείχθηκε απάτη, άρχισαν να αναφέρουν το δίκτυο Supercharger σαν πλεονέκτημα που δέν έχουν οι άλλοι κατασκευαστές και κάνει την Tesla ανώτερη. Όταν κάποιος επισημάνει οτι τα 120KW των Supercharger δέν είναι ακριβώς όπως τα διαφημίζουν, τοτε το γυρίζουν στο οτι έτσι κι αλλιώς οι πιο πολλοί φορτίζουν στο σπίτι.

Παρεπιπτόντως, η Ευρώπη φαίνεται να υιοθετεί το πρότυπο CCS, το οποίο δέν υποστηρίζει η Tesla.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Κάποτε ρώτησα έναν φίλο μου, που είχε κάνει κατι μεροκάματα σε συνεργείο μπογιατζήδων,  αν είναι καλά αυτά τα ρολα, στα οποίο γεμίζεις το χρώμα στο εσωτερικό τους δοχείο, και δεν χρειάζεται να πηγαίνεις να τα βουτάς στο ταψάκι με το χρώμα.

Η απάντηση ήταν απλή. "Αν ήταν καλά, θα τα χρησιμοποιούσαν όλοι οι μάστορες".

Λοιπόν, σε όλες αυτές τις θεωρίες που ακούω για τα βιοκαύσιμα, την αιθανολη, το υδρογόνο, κοκ, η απάντηση ειναι εξίσου απλή. ΑΝ αυτές ήταν οι λύσεις, όλες οι εταιρίες του κόσμου θα επένδυαν σε αυτές τις τεχνολογίες. Αντιθέτως όλες επενδύουν στον ηλεκτρισμό. Αν λοιπον, εμείς εδώ στο insomnia, γνωρίζουμε περισσότερα, από το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που επενδύουν δισεκατομμυρια στον ηλεκτρισμό, τότε πάω πάσο :-)

Εσύ εδώ στο Ινσόμνια, γνωρίζει ότι σου δείχνουν στο Ινσομνια. 

Toyota, η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις αυτοκινήτων παγκόσμια, η εταιρεία που άνοιξε τον δρόμο στα ηλεκτρικά με τα hybrids, ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ  ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. Σε υδρογόνο επενδύει και η Honda και η Hyundai. H Mazda δεν επενδύει ενεργά σε οποιανδήποτε μορφή ηλεκτροκίνησης.  Η GM, μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ επένδυσε 2.5 δις σε υδρογόνο και θα κατασκευάζει αναγνωριστικά οχήματα για τον Αμερικανικό στρατό με τεχνολογία υδρογόνου. H Mercedes λανσάρει το 2019 το GLC F-cell υδρογόνου.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikosgalis είπε

Κάποτε ρώτησα έναν φίλο μου, που είχε κάνει κατι μεροκάματα σε συνεργείο μπογιατζήδων,  αν είναι καλά αυτά τα ρολα, στα οποίο γεμίζεις το χρώμα στο εσωτερικό τους δοχείο, και δεν χρειάζεται να πηγαίνεις να τα βουτάς στο ταψάκι με το χρώμα.

Η απάντηση ήταν απλή. "Αν ήταν καλά, θα τα χρησιμοποιούσαν όλοι οι μάστορες".

Λοιπόν, σε όλες αυτές τις θεωρίες που ακούω για τα βιοκαύσιμα, την αιθανόλη, το υδρογόνο, κοκ, η απάντηση είναι εξίσου απλή. ΑΝ αυτές ήταν οι λύσεις, όλες οι εταιρίες του κόσμου θα επένδυαν σε αυτές τις τεχνολογίες. Αντιθέτως όλες επενδύουν στον ηλεκτρισμό. Αν λοιπόν, εμείς εδώ στο insomnia, γνωρίζουμε περισσότερα, από το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που επενδύουν δισεκατομμύρια στον ηλεκτρισμό, τότε πάω πάσο :-)

 

Συνεχίζεις να πιστεύεις ότι οι εταιρίες αυτοκινήτων κάνουν κάτι που κοστίζει γιατί το πιστεύουν και όχι επειδή τους υποχρεώνουν π.χ. τα κράτη. Ενδιαφέρον.

 

BTW, για την αιθανόλη,

Αναφορά σε κείμενο

Brazil is considered to have the world's first sustainable biofuels economy and the biofuel industry leader, a policy model for other countries; and its sugarcane ethanol "the most successful alternative fuel to date."

Since July 1, 2007 the mandatory blend is 25% of anhydrous ethanol and 75% gasoline or E25 blend.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Εσύ εδώ στο Ινσόμνια, γνωρίζει ότι σου δείχνουν στο Ινσομνια. 

Toyota, η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις αυτοκινήτων παγκόσμια, η εταιρεία που άνοιξε τον δρόμο στα ηλεκτρικά με τα hybrids, ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ  ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. Σε υδρογόνο επενδύει και η Honda και η Hyundai. H Mazda δεν επενδύει ενεργά σε οποιανδήποτε μορφή ηλεκτροκίνησης.  Η GM, μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ επένδυσε 2.5 δις σε υδρογόνο και θα κατασκευάζει αναγνωριστικά οχήματα για τον Αμερικανικό στρατό με τεχνολογία υδρογόνου. H Mercedes λανσάρει το 2019 το GLC F-cell υδρογόνου.

Εισαι σιγουρος για αυτο;

Γιατι προχειρα που εψαξα ειδα οτι η Toyota επενδυει σε ηλεκτρικα με μπαταρια και σχεδιαζει να βγαλει 10 καινουρια ηλεκτρικα , ενω μεχρι το 2025 καθε μοντελο της θα βγαινει και σε εκδοση ηλεκτρικη ή υβριδικη.

Εδω η ανακοινωση απο την ιδια την Toyota (που συμφωνα με εσενα "ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ"):

Αναφορά σε κείμενο

Additionally, by around 2025, every model in the Toyota and Lexus line-up around the world will be available either as a dedicated electrified model or have an electrified option. 

Toyota will accelerate the popularization of BEVs with more than 10 BEV models to be available worldwide by the early 2020s,

 

Δημοσ.

To accelerate the popularization of BEV είναι φράσεις του αρθρογράφου. Που το βρήκες? στην ElectreK?

Sο what? Θα προσθέσει έκδοση BEV στην Kίνα που προωθεί τα BEV, στα μοντέλα που ήδη θα βγαίνουν και σε hybrids, και se plug-in hybrids. Δεν φτιάχνει από το μηδέν μοντέλο πλήρως ηλεκτρικό, δεν τα προωθεί ενεργά, δεν στήνει υποδομές και δεν ανακοίνωσε ποτέ ότι είναι το μέλλον. Αντιθέτως στήνει το μεγαλύτερο σταθμό υδρογόνου στο Long Beach,  που βγάζει 2 MW ηλεκτρική ενέργεια και 1+ τόνους υδρογόνο την ημέρα, και προχθές (5/3/2018) συμφώνησαν μαζί με την NIssan και την Honda, και άλλες 8 εταιρείες την επιτάχυνση της δημιουργίας σταθμών υδρογόνου στην Ιαπωνία (το επιτάχυνση στον τίτλο της ανακοίνωσης από την ΤΟΥΟΤΑ, όχι κάποιου άκυρου αρθρογράφου)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Whargoul είπε

To accelerate the popularization of BEV είναι φράσεις του αρθρογράφου. Που το βρήκες? στην ElectreK?
...όχι κάποιου άκυρου αρθρογράφου...

Ατυχησες, η ανακοινωση ειναι απο την ιδια την Toyota και οχι απο καποιον ακυρο αρθρογραφο.

Δεκτο ομως οτι καταλαβες πως δεν ισχυει η ανακριβεια που εγραψες οτι η Toyota "ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ".

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ένταξη δικηγόρε. Αποσύρω την λέξη "μόνο", αφού σας ικανοποιεί ότι η μεγαλύτερή αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, θα προσφέρει στην Κίνα και BEV εκδώσεις κάποιων αυτοκινήτων μετά το 2020. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ένταξη δικηγόρε. Αποσύρω την λέξη "μόνο", αφού σας ικανοποιεί ότι η μεγαλύτερή αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, θα προσφέρει στην Κίνα και BEV εκδώσεις κάποιων αυτοκινήτων μετά το 2020. 

Πάντως το "μόνο" το είπες για να στηρίξεις το επιχείρημά σου, ότι η toyota ξέρει τι κάνει και δεν βγάζει. Δεν ήταν μια λεπτομέρεια σε μία πρόταση. Τώρα όμως που βγάζει και αυτή, μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις λίγο; Δηλαδή είτε ούτε η toyota ξέρει τι κάνει είτε τελικά ξέρει τι κάνει και είναι το σωστό. Το να μειώνεις το ίδιο σου το επιχείρημα λέγοντας, "εντάξει σιγά", δεν σε κάνει ούτε αξιόπιστο συνομιλητή ούτε αξιόπιστα τα επιχειρήματά σου.

Επεξ/σία από Retromaniac
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nikosgalis είπε

Λοιπόν, σε όλες αυτές τις θεωρίες που ακούω για τα βιοκαύσιμα, την αιθανολη, το υδρογόνο, κοκ, η απάντηση ειναι εξίσου απλή. ΑΝ αυτές ήταν οι λύσεις, όλες οι εταιρίες του κόσμου θα επένδυαν σε αυτές τις τεχνολογίες. Αντιθέτως όλες επενδύουν στον ηλεκτρισμό. Αν λοιπον, εμείς εδώ στο insomnia, γνωρίζουμε περισσότερα, από το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που επενδύουν δισεκατομμυρια στον ηλεκτρισμό, τότε πάω πάσο :-)

Για την αιθανολη συγκεκριμενα, δηλαδη τα διαφορα Ε85 εως Ε30 δεν χρειαζεται να κανουν καμια επενδυση οι αυτοκινητοβιομηχανιες απλα να βαλουν εναν αισθητηρα αχνησευσης στη γραμμη τροφοδοσιας και 2ο προγραμμα στον εγκεφαλο και ολλα θα λειτουργησουν ρολοι. Το μονο που χρειαζεται σε βαθος χρονου σαν εξτρα συντηρηση ειναι να αλαζονται καθε 15-20000χλμ ή 1 χρονο τα σωληνακια που περναει το καυσιμο και αυτο μονο αν ειναι πλαστικα που συνηθως ειναι μονο τα τμηματα απο το καθρεφτη στη μπεκιερα και λιγο μαζι με τη τρομπα. Κοστος κατω απο 20ευρω το χρονο.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Πάντως το "μόνο" το είπες για να στηρίξεις το επιχείρημά σου, ότι η toyota ξέρει τι κάνει και δεν βγάζει. Δεν ήταν μια λεπτομέρεια σε μία πρόταση. Τώρα όμως που βγάζει και αυτή, μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις λίγο; Δηλαδή είτε ούτε η toyota ξέρει τι κάνει είτε τελικά ξέρει τι κάνει και είναι το σωστό. Το να μειώνεις το ίδιο σου το επιχείρημα λέγοντας, "εντάξει σιγά", δεν σε κάνει ούτε αξιόπιστο συνομιλητή ούτε αξιόπιστα τα επιχειρήματά σου.

Δεν νομίζω να χρειάζεται να με νοιάζει η αξιοπιστία προς άτομα που δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η Toyota, που βγάζει υβριδικά εδώ και 20 χρόνια,  που έχει 20 χρόνια εμπειρίας σε οχήματα με μπαταρίες σε πραγματικές συνθήκες,  που πρωτοστατεί στις έρευνες για solid state μπαταρίες, προωθεί και στέκεται καθαρά πίσω από τα οχήματα και την τεχνολογία υδρογόνου, όπως και όλη η Ιαπωνία, και θεωρούν απόλυτη επιτυχία και νίκη των μπαταριών επειδή ανακοίνωσε πως θα βγάλει και full BEV εκδόσεις κάποιων οχημάτων στην Κίνα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αντιγράφω εδώ κάτι που είχα γράψει παλιότερα στο thread της Tesla:

Επομένως μιλάμε για ένα προιόν που δέν μπορεί να σταθεί καθόλου απο μόνο του χωρίς κρατική παρέμβαση. Λόγω κρατικής παρέμβασης σπεύδουν και όλοι οι κατασκευαστές να παρουσιασουν κάποια ηλεκτρικά μοντέλα στο line-up τους. Δέν έχουν σκοπό να ξοδέψουν εκατομμύρια για την εξέλιξη τους όταν δέν υπάρχει πραγματική ζήτηση.

Εδώ απο μία συνέντευξη του προέδρου της Toyota: https://www.cnbc.com/2017/09/06/cnbc-exclusive-cnbc-transcript-toyota-chairman-takeshi-uchiyamada-speaks-with-cnbcs-akiko-fujita-on-the-cnbc-conversation.html

TU: That is a question I get asked a lot. I must say upfront, that we are not against electric vehicles.

But in order for electric vehicles to cover long distances, it currently needs to be loaded with a lot of batteries that take a considerable amount of time to charge.

There's also the issue of battery life.

We are moving forward in our development efforts with this in mind. New laws and regulations are actively encouraging development of electric vehicles, with little regard for customer convenience.

But as those laws and regulations come into effect in places like China and the US, carmakers will have no choice but to roll out electric vehicles or risk going out of business. Toyota is no exception, but we are skeptical there will be a rapid shift to pure electric vehicles, given questions over user convenience.

Περίπου ένα μήνα μετά, η Toyota ανακοίνωσε σχέδιο για νέα ηλεκτρικά μοντέλα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να και η δικαιολογία.  Είναι πλέον προφανές ότι η "επιλογή" της Toyota να βγάλει BEV αρχίζοντας από την Κίνα, έχει να κάνει με την σαφής τεχνολογική υπεροχή των μπαταριών και όχι με το νομικό καθεστώς και κανονισμούς της Κίνας.

 

Edit: Θα αφήσω και εγώ αυτό εδώ, από τους Financial Times (24 Jan 18), που φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Κίνα, δεν εξαναγκάζει τους κατασκευαστές, πχ VW group στην προκειμένη περίπτωση, να ασχοληθούν με τα BEV, και ότι η ξαφνική ενασχόληση τους έχει να κάνει με την ανωτερότητα των μπαταριών και την παντοδυναμία της Tesla. 

Επεξ/σία από Whargoul

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...