Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν νομίζω να χρειάζεται να με νοιάζει η αξιοπιστία προς άτομα που δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η Toyota, που βγάζει υβριδικά εδώ και 20 χρόνια,  που έχει 20 χρόνια εμπειρίας σε οχήματα με μπαταρίες σε πραγματικές συνθήκες,  που πρωτοστατεί στις έρευνες για solid state μπαταρίες, προωθεί και στέκεται καθαρά πίσω από τα οχήματα και την τεχνολογία υδρογόνου, όπως και όλη η Ιαπωνία, και θεωρούν απόλυτη επιτυχία και νίκη των μπαταριών επειδή ανακοίνωσε πως θα βγάλει και full BEV εκδόσεις κάποιων οχημάτων στην Κίνα. 

Αλλη μια ανακριβεια λογω ελλειψης επιχειρηματων.. Πας για ρεκορ σημερα!

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, haHa είπε

Αλλη μια ανακριβεια λογω ελλειψης επιχειρηματων.. Πας για ρεκορ σημερα!

Νομίζω ανακριβείς είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνεσαι και κατανοάς αυτά που διαβάζεις, γι' αυτό και βλέπεις παντού ανακρίβειες. Εκτός εαν θεωρείς ανακρίβεια ότι το Prius υπάρχει εδώ και 21 χρόνια,  αντί 20.  Η ανακρίβεια ότι η Toyota προωθεί το υδρογόνο. Ή ότι η Ιαπωνία προωθεί το υδρογόνο. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Πάντως οι αυτοκινητοβιομηχανιες επενδυσαν στους πετρελαιοκινητηρες τα προηγούμενα χρόνια επειδή έχωσαν τη μούρη τους οι κυβερνήσεις. Τωρα που αποδείχτηκε ψιλο-φιασκο τα ηλεκτρικά είναι η νέα μόδα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Νομίζω ανακριβείς είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνεσαι και κατανοάς αυτά που διαβάζεις, γι' αυτό και βλέπεις παντού ανακρίβειες. Εκτός εαν θεωρείς ανακρίβεια ότι το Prius υπάρχει εδώ και 21 χρόνια,  αντί 20.  Η ανακρίβεια ότι η Toyota προωθεί το υδρογόνο. Ή ότι η Ιαπωνία προωθεί το υδρογόνο. 

Τις προηγουμενες ανακριβειες σου τις παραδεχθηκες και ο ιδιος.

Κατσε να σε βοηθησω να δεις και την τελευταια:

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Δεν νομίζω να χρειάζεται να με νοιάζει η αξιοπιστία προς άτομα που δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η Toyota, που βγάζει υβριδικά εδώ και 20 χρόνια,  που έχει 20 χρόνια εμπειρίας σε οχήματα με μπαταρίες σε πραγματικές συνθήκες,  που πρωτοστατεί στις έρευνες για solid state μπαταρίες, προωθεί και στέκεται καθαρά πίσω από τα οχήματα και την τεχνολογία υδρογόνου, όπως και όλη η Ιαπωνία, και θεωρούν απόλυτη επιτυχία και νίκη των μπαταριών επειδή ανακοίνωσε πως θα βγάλει και full BEV εκδόσεις κάποιων οχημάτων στην Κίνα. 

Μπορεις να παραθεσεις/κανεις quote ποιος θεωρησε "απόλυτη επιτυχία και νίκη των μπαταριών επειδή ανακοίνωσε πως θα βγάλει και full BEV" η Toyota;

Αν οχι, αυτο μπορει να σε βοηθησει:

Straw man

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Συνειδητοποιείς ότι όλη η φάση ξεκίνησε από το comment ότι όλες επενδύουν δισεκατομμύρια στον ηλεκτρισμό και όχι στα εναλλακτικά καύσιμα, βιοκαύσιμα και υδρογόνο (υπονοώντας ότι κανένας δεν ασχολείται μαζί τους και η απάντηση είναι ότι οι μεγαλύτερες εταιρείες ασχολούνται και με άλλα πράγματα, υδρογόνο πιο συγκεκριμένα, και εσύ πιάστηκες από μια ανακοίνωση της Toyota για την Κίνα, και παραβλέπεις ότι η Toyota είναι πρωτοπόρος στην κίνηση με υδρογόνο και την εξέλιξη των hydrogen fuel cell.  (ένσταση - ανακρίβεια, δεν είπα ξεκάθαρα ότι το παραβλέπω)

Αλλά οκ. ότι σε βολεύει το θεωρείς ανακρίβεια. Χειρότερος και από δικαστήριο που απέρριψε αγωγή γιατί ξέχασαν ένα γράμμα σε επιταγή, και θεώρησε ότι ο παραπονούμενος δεν έχει καμιά σχέση για να απαιτεί το ποσό από την ακάλυπτη επιταγή που του δώσαν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μμμμ, δεν ειδαμε quote που να επαληθευει τον ισχυρισμο που εκανες, γιατι πολυ απλα ηταν κατι που σκαρφιστηκες να πεις λογω ελλειψης επιχειρηματων.

 

Κατα τα αλλα, εχεις δικιο.

 

5 ώρες πριν, Whargoul είπε

Toyota, η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις αυτοκινήτων παγκόσμια, η εταιρεία που άνοιξε τον δρόμο στα ηλεκτρικά με τα hybrids, ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ  ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, haHa είπε

Μμμμ, δεν ειδαμε quote που να επαληθευει τον ισχυρισμο που εκανες, γιατι πολυ απλα ηταν κατι που σκαρφιστηκες να πεις λογω ελλειψης επιχειρηματων.

Κατα τα αλλα, εχεις δικιο.

Εγώ μπορώ να ζήσω και με αυτό που εσύ θεωρείς ανακρίβεια. Και εσύ δεν βλέπω να παραθέτεις στοιχεία που να δείχνουν ότι το νόημα της "ανακριβούς πρότασης" μου απέχει παντελώς από την πραγματικότητα και είναι παντελώς λάθος.  Ένα αυτοκίνητο που υπάρχει σε BEV? Μια ανακοίνωση συγκεκριμένου μοντέλου ότι θα κυκλοφορήσει σε συγκεκριμένο χρόνο σε BEV? Έστω ένα ρεαλιστικό consept για BEV? Κάτι εκτός από την συγκεκριμένη ανακοίνωση που να δείχνει ότι η Toyota λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα BEV και κινείται τελικά προς αυτά αφήνοντας πίσω το υδρογόνο?  

Μιλάμε για εταιρεία που έχει 20 χρόνια πείρα στις μπαταρίες και την ηλεκτροκίνηση, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα (hybrids), η ηλεκτροκίνηση υπό μορφή hybrids είναι το κύριο μέλημα και επένδυση της, έχει συνεργαστεί και με την Tesla για το RAV4-EV, και παρόλα αυτά αντί να είναι η πρώτη που θα έμπαινε πλήρως στα ηλεκτρικά, τα άφησε σε τρίτη μοίρα, θεωρώντας ότι είναι το υδρογόνο το μέλλον. Έχει βγάλει το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο υδρογόνου, έχει βγάλει την πρώτη νταλίκα υδρογόνου, επενδύει για να ρίξει στη μέση το κόστος των fuel cell για την επόμενη γενιά των αυτοκινήτων της το 2020 και κατά 3/4 για το 2025, κτίζει σταθμούς παραγωγής και ανεφοδιασμού υδρογόνου από 100% ανανεώσιμες πηγές.

Α ναι. Και έχει βγάλει και μια ανακοίνωση πριν 3 μήνες ότι θα κυκλοφορήσει στην Κίνα BEV το 2020 (μάλλον λόγω των κανονισμών της).

Πόση μεγάλη έλλειψη επιχειρημάτων και ανακρίβεια είναι να πεις ότι ασχολείται μόνο με το υδρογόνο και όχι με τα BEV μπορεί να το κρίνει ο κάθε ένας.  Εσύ μπορείς ελεύθερα να συνεχίζεις να ποστάρεις Ένσταση, να γραφτεί στα πρακτικά για ανακρίβεια. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχιζεις και γραφεις για την Toyota και οτι η ανακοινωση ειναι για την Κινα, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι στην ανακοινωση(ξερεις, αυτην που αρχικα νομιζες οτι ειναι απο ακυρο αρθρογραφο) λεει οτι θα διαθεσει παγκοσμιως BEV αυτοκινητα και απλα θα αρχισει απο την Κινα. Επισης, λεει οτι ολα τα μοντελα της θα εχουν εκδοση ηλεκτρικη ή hubrid το 2025.

 

Εσυ βεβαια εγραψες αυτο:

6 ώρες πριν, Whargoul είπε

Toyota, η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις αυτοκινήτων παγκόσμια, η εταιρεία που άνοιξε τον δρόμο στα ηλεκτρικά με τα hybrids, ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ  ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, haHa είπε

Συνεχιζεις και γραφεις για την Toyota και οτι η ανακοινωση ειναι για την Κινα, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι στην ανακοινωση(ξερεις, αυτην που αρχικα νομιζες οτι ειναι απο ακυρο αρθρογραφο) λεει οτι θα διαθεσει παγκοσμιως BEV αυτοκινητα και απλα θα αρχισει απο την Κινα. Επισης, λεει οτι ολα τα μοντελα της θα εχουν εκδοση ηλεκτρικη ή hubrid το 2025.

Εσυ βεβαια εγραψες αυτο:

Επαναλαμβάνεσαι συνεχώς σαν τον παππού με άνοια που λέει και ξαναλέει την ίδια ανούσια ιστορία επειδή δεν έχει κάτι άλλο να πει για να νοιώσει ότι συμμετέχει. Έχεις βρει κάτι άλλο που να δείχνει ότι λέω κάτι παντελώς λάθος για τη toyota? ότι έβαλε προτεραιότητα τα BEV πάνω από το υδρογόνο? ότι ανακοίνωσε - παρουσίασε καθαρά BEV μοντέλα?

Μέχρι να βρεις κάτι, ο ισχυρισμός μου δεν είναι ανακριβές γιατί είπα επενδύει (τώρα), και εκτός από μια ανακοίνωση για μελλοντική διάθεση, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα (εκτός εαν βρεις και μας δείξεις φυσικά) που να υποδηλώνει καθαρή επένδυση στα BEV, ούτε μελλοντικό πλαίσιο για καθαρό BEV, ούτε drivetrain, ούτε γραμμή συναρμολόγησης, ούτε σχεδιαγράμματα, ούτε consept, ούτε τίποτα. Η διάθεση των αυτοκινήτων στην κίνα μπορεί να γίνει κάλλιστα και με συνεργασία, χωρίς να επενδύσει σημαντικά σε δικά της BEV στοιχεία.

Btw, η ανακοίνωση λέει its expected, και όχι θα τα διαθέσει παγκοσμίως. Αλλά μην αγχώνεσαι. δεν θα σε κατηγορήσω για ανακρίβεια. 

Και έτσι για να σε βοηθήσω ακόμη λίγο, έγραψα ακόμη μια τρομακτική ανακρίβεια. Το πρώτο μοντέρνο αυτοκίνητο υδρογόνου μπορείς να θεωρήσεις το Honda Clarity. Εάν έκανε πάνω από 20 πωλήσεις δεν είμαι σίγουρος αλλά ήταν το πρώτο. Το Mirai είναι δεύτερο χρονολογικά. Σημείωσε και αυτή την ανακρίβεια στο βιβλιαράκι σου. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, haHa είπε

Συνεχιζεις και γραφεις για την Toyota και οτι η ανακοινωση ειναι για την Κινα, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι στην ανακοινωση(ξερεις, αυτην που αρχικα νομιζες οτι ειναι απο ακυρο αρθρογραφο) λεει οτι θα διαθεσει παγκοσμιως BEV αυτοκινητα και απλα θα αρχισει απο την Κινα. Επισης, λεει οτι ολα τα μοντελα της θα εχουν εκδοση ηλεκτρικη ή hubrid το 2025.

Εσυ βεβαια εγραψες αυτο:

 

Απο τη στιγμή που θα ξοδέψουν τα χρήματα για την ανάπτυξη τους είναι λογικό οτι στη συνέχεια θα τα διαθέσουν παγκοσμίως για γρηγορότερη απόσβεση.

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Απο τη στιγμή που θα ξοδέψουν τα χρήματα για την ανάπτυξη τους είναι λογικό οτι στη συνέχεια θα τα διαθέσουν παγκοσμίως για γρηγορότερη απόσβεση.

Απ΄ότι κατάλαβα, στην Κίνα θα είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες να διαθέσουν ένα αριθμό ηλεκτρικών, ή να πληρώσουν κινέζικες εταιρείες να τους τα φτιάξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να πωλούν εκεί αυτοκίνητα. Και όλο αυτό ανεξαρτήτως της ζήτησης, οπότε θα είναι εάν high risk κομμάτι γι' αυτόν που θα επενδύσει μόνο και μόνο για την κινέζικη αγορά. Οπότε τη σταματά την Toyota, από το να συνεργαστεί με άλλη εταιρεία, ή με μια κινέζικη, χωρίς να κάνει τεράστιες επενδύσεις για BEV εν δεν θα τα θέλει, για να πάρει απλά την άδεια να πουλά εκεί τα υβριδικά της? 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Whargoul είπε

Απ΄ότι κατάλαβα, στην Κίνα θα είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες να διαθέσουν ένα αριθμό ηλεκτρικών, ή να πληρώσουν κινέζικες εταιρείες να τους τα φτιάξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να πωλούν εκεί αυτοκίνητα. Και όλο αυτό ανεξαρτήτως της ζήτησης, οπότε θα είναι εάν high risk κομμάτι γι' αυτόν που θα επενδύσει μόνο και μόνο για την κινέζικη αγορά. Οπότε τη σταματά την Toyota, από το να συνεργαστεί με άλλη εταιρεία, ή με μια κινέζικη, χωρίς να κάνει τεράστιες επενδύσεις για BEV εν δεν θα τα θέλει, για να πάρει απλά την άδεια να πουλά εκεί τα υβριδικά της? 

Ο νόμος λέει ότι αν θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην Κίνα, πρέπει υποχρεωτικά να κάνουν joint venture με ντόπια εταιρεία.

Αυτό είναι κάτι που δεν ξετρελαίνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες γιατί αναγκαστικά θα αποκαλύψουν trade secrets της τεχνολογίας τους στους Κινέζους.

Από την άλλη, η Κίνα είναι τεράστια αγορά που μεγαλώνει με αλματώδεις ρυθμούς, οπότε δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Δημοσ.
Στις 3/8/2018 στις 11:06 ΜΜ, Whargoul είπε

Επαναλαμβάνεσαι συνεχώς σαν τον παππού με άνοια που λέει και ξαναλέει την ίδια ανούσια ιστορία επειδή δεν έχει κάτι άλλο να πει για να νοιώσει ότι συμμετέχει. Έχεις βρει κάτι άλλο που να δείχνει ότι λέω κάτι παντελώς λάθος για τη toyota? ότι έβαλε προτεραιότητα τα BEV πάνω από το υδρογόνο? ότι ανακοίνωσε - παρουσίασε καθαρά BEV μοντέλα?

Με τους χαρακτηρισμους, μολις επιβεβαιωσες την παντελη ελλειψη επιχεηματων σου. 

Καλη συνεχεια στις ανακριβειες και στα strawman επιχειρηματα!

Δημοσ.

Θα συμφωνησω για το υδρογόνο μιας και ετοιμαζονται δεξαμενές αποθηκευσεις υγροποιημενου υδρογόνου στην Ιαπωνία και θα θυμίσω σε μερικούς ασχετους,οτι στοχος ειναι ελαττωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Οι μπαταρίες ειναι μεσο αποθηκευσης της ενεργειας μετατρεποντας την ηλεκτρικη ενέργεια σε χημικη. Το ιδιο γινεται και με την ηλεκτρόλυση κατα καποιον τρόπο. Το οτι καποιοι χρησιμοποιουν το υδρογόνο αντι για καποια "μπαταρία" δεν τους κανει αυτοματως εχθρους της μπαταρίας. Απλα εχουν αναγαγει σε αλλο επιπεδο, την εννοια της μπαταρίας και της αποθηκευσης της ηλεκτρικής ενεργειας. Το υδρογονο μπορει να δωσει και θερμοτητα με καυση αλλα και ρευμα με την χρηση κυψελης. Οποτε μπορει ανετα να αντικαταστησει και τις μπαταρίες λιθιου αλλα και τα συμβατικά καυσιμα. Απολυτα επιτυχημενη η κινηση των Ιαπώνων (αλλα και των Γάλλων που ειναι απο πίσω).

Οποτε τα κολληματα που εχουν μερικοι, λογω ελλειψης τεχνικων γνωσεων, σχετικα με το υδρογόνο, ειναι αναξια σχολιασμου, οταν τα ιδια ατομα μαλιστα κανουν σχόλια θετικα για τις μπαταρίες και λογω μοδας στον Tesla.Μου φαινεται οξυμωρο καποιος να εκθειαζει τον Τεσλα και τις μπαταρίες του και απο την αλλη να κατηγορει την αναπτυξη του υδρογόνου.Εκτος φυσικά και ειναι τεχνολογικά ασχετος.....

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, atheatos είπε

Θα συμφωνησω για το υδρογόνο μιας και ετοιμαζονται δεξαμενές αποθηκευσεις υγροποιημενου υδρογόνου στην Ιαπωνία και θα θυμίσω σε μερικούς ασχετους,οτι στοχος ειναι ελαττωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Οι μπαταρίες ειναι μεσο αποθηκευσης της ενεργειας μετατρεποντας την ηλεκτρικη ενέργεια σε χημικη. Το ιδιο γινεται και με την ηλεκτρόλυση κατα καποιον τρόπο. Το οτι καποιοι χρησιμοποιουν το υδρογόνο αντι για καποια "μπαταρία" δεν τους κανει αυτοματως εχθρους της μπαταρίας. Απλα εχουν αναγαγει σε αλλο επιπεδο, την εννοια της μπαταρίας και της αποθηκευσης της ηλεκτρικής ενεργειας. Το υδρογονο μπορει να δωσει και θερμοτητα με καυση αλλα και ρευμα με την χρηση κυψελης. Οποτε μπορει ανετα να αντικαταστησει και τις μπαταρίες λιθιου αλλα και τα συμβατικά καυσιμα. Απολυτα επιτυχημενη η κινηση των Ιαπώνων (αλλα και των Γάλλων που ειναι απο πίσω).

Οποτε τα κολληματα που εχουν μερικοι, λογω ελλειψης τεχνικων γνωσεων, σχετικα με το υδρογόνο, ειναι αναξια σχολιασμου, οταν τα ιδια ατομα μαλιστα κανουν σχόλια θετικα για τις μπαταρίες και λογω μοδας στον Tesla.Μου φαινεται οξυμωρο καποιος να εκθειαζει τον Τεσλα και τις μπαταρίες του και απο την αλλη να κατηγορει την αναπτυξη του υδρογόνου.Εκτος φυσικά και ειναι τεχνολογικά ασχετος.....

Χαίρομαι που υπάρχει ακόμα κάποιος που ξέρει και βλέπει τι γίνεται πίσω από τις συνεχείς "τεχνολογικά πρωτοπόρες" ειδήσεις και άρθρα συγκεκριμένης κατεύθυνσης που μας παρουσιάζουν σχεδόν καθημερινά, θάβοντας όλα τα υπόλοιπα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...