Προς το περιεχόμενο

Έχοντας τα μάτια της στη Tesla, η Porsche αποκάλυψε το ηλεκτρικό Mission E Cross Turismo


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, nectons είπε

Απομίμηση έστω και ακριβή. Όμως...Όπως και να έχει tesla δεν θα είναι. Πάραυτα πανέμορφο όπως αρμόζει φυσικά στην πορσε... 

Τι έχει κάνει ρε παιδί μου ο μασκ που δεν μπορούν να το κάνουν και οι άλλοι μπορεί κάποιος να μου πει? πορσε και 3.5 δεύτερα? Χεχεχε...

Εισαι ασχετος εντελος με την αυτοκινηση. Και μονο που λες για 0-100 και τιποτα αλλο εισαι ασχετος.0-402m κατω απο 5sec κανουν τα καλα dragster τι παει να πει αυτο οτι ειναι καταληλα αυτοκινητα για τα ψωνια πχ???

Περι απομιμησης τωρα. Τι εχει επιδειξει η Τesla σε σχεση με τη Porsche στην ιστορια της? Εχει κανα αμαξι να γραφει χρονους σε πιστα να βγαλουμε συμπερασματα για το κρατημα την επιταχηνση το πως στριβει πως συμπεριφερετε? Κατι τελος παντων. Το ludicrous mode δεν λεει κατι το ιδιαιτερο απλο ξεκινημα ειναι δεν λεει κατι για το αμαξι γενικοτερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, primeragt είπε

Εισαι ασχετος εντελος με την αυτοκινηση. Και μονο που λες για 0-100 και τιποτα αλλο εισαι ασχετος.0-402m κατω απο 5sec κανουν τα καλα dragster τι παει να πει αυτο οτι ειναι καταληλα αυτοκινητα για τα ψωνια πχ???

Περι απομιμησης τωρα. Τι εχει επιδειξει η Τesla σε σχεση με τη Porsche στην ιστορια της? Εχει κανα αμαξι να γραφει χρονους σε πιστα να βγαλουμε συμπερασματα για το κρατημα την επιταχηνση το πως στριβει πως συμπεριφερετε? Κατι τελος παντων. Το ludicrous mode δεν λεει κατι το ιδιαιτερο απλο ξεκινημα ειναι δεν λεει κατι για το αμαξι γενικοτερα.

Σώπα! Τι λες τώρα! Όσο ζεις μαθαίνεις! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

 

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, nectons είπε

κάτω από ώρα...

90 λεπτά ή μιάμιση ώρα.

 

Στα πρώτα λεπτά του βίντεο έχει αυτό το διάγραμμα οπου δείχνει την ισχύ φόρτισης σε KW ώς προς το χρόνο:

supercharger.JPG.b4477972ba21afe28a90108ab8452011.JPG

 

Ενώ ξεκινάει απο τα 120 KW, στα 15 με 20 λεπτά περίπου αρχίζει και πέφτει ο ρυθμός φόρτισης.

Αν υπολογίσουμε και οτι δέν χρησιμοποιείται η πλήρης χωρητηκότητα της μπαταρίας, ο μέσος ρυθμός φόρτισης βγαίνει γύρω στα 50KW για την 100άρα μπαταρία, ακόμα χαμηλότερα για τις μικρότερες.

Για σύγκριση, τα Leaf και BMW i3 μπορούν να κρατήσουν σταθερά 50KW για πιό πολύ ώρα, οπότε έρχεται στον ίδιο ρυθμό φόρτισης με τον Supercharger ονομαστικής ισχύος 120KW

CoecWfLUIAIL5Ku.jpg

To Ipace της Jaguar θα μπορεί να φορτίσει σταθερά με 100 KW μέχρι το 80% που είναι πολυ πιό γρήγορος ρυθμός απο το Supercharger.

Η χημεία που χρησιμοποιεί η Tesla στις μπαταρίες της αλλά και η διαρύθμιση με τα χιλιάδες κυλινδρικά κελιά είναι απαρχαιωμένη πλέον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Abudi είπε

Καθίστε ρε παιδιά, αν για να πάω Αθήνα-Σέρρες πρέπει να κάτσω μιάμιση ώρα να φορτίζω, είναι πρόβλημα δε νομίζετε;

Όχι γιατί δεν πας κάθε μέρα Αθήνα - Σέρρες θα σου απαντήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Abudi είπε

Καθίστε ρε παιδιά, αν για να πάω Αθήνα-Σέρρες πρέπει να κάτσω μιάμιση ώρα να φορτίζω, είναι πρόβλημα δε νομίζετε;

Η αποσταση Αθηνα-Σερρες ειναι βλεπω ~580χλμ. Ενα tesla εχει χοντρικα 450χλμ αυτονομια. 1 σταση με φορτιση των 15 λεπτων δινει περιπου 30% στην μπαταρια, δηλαδη γυρω στα 150χλμ αυτονομια.

Αρα με μια σταση 15 λεπτων φθανεις Σερρες.

 

Γενικοτερα, σε 45 λεπτα φορτιζεις το 80% της μπαταριας, το τελευταιο 20% ειναι που γινεται αργα. Αυτο βλεπω ο φιλος NT1G δεν το ανεφερε, γιατι φαινεται οτι θελει να πιστευει την ανακριβεια οτι χρειαζεται να κατσεις μιαμιση ωρα για φορτιση ωστε να φθασεις Σερρες.

 

 

Τελος, οι χρηστες των περισσοτερων Tesla και γενικοτερα των ακριβων αυτοκινητων εχουν συνηθως δικια τους μονοκατοικια, οποτε το φορτιζουν σπιτι. Τι σημαινει αυτο; Οτι πριν το ταξιδι στις Σερρες, το αυτοκινητο ειναι γεματο χωρις να κανεις τιποτα. Με ενα συμβατικο, πρεπει να το πας καπου να το γεμισεις, δεν μπορεις να το κανεις σπιτι σου. Επισης οταν δεν κανουν ταξιδια(δηλαδη την πλειονοτητα των ημερων), το αυτοκινητο το φορτιζουν σπιτι, οποτε δεν χανουν χρονο πηγαινοντας σε βενζιναδικο.

Αυτο βεβαια ισχυει για αυτους που εχουν μονοκατοικια.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Η αποσταση Αθηνα-Σερρες ειναι βλεπω ~580χλμ. Ενα tesla εχει χοντρικα 450χλμ αυτονομια. 1 σταση με φορτιση των 15 λεπτων δινει περιπου 30% στην μπαταρια, δηλαδη γυρω στα 150χλμ αυτονομια.

Αρα με μια σταση 15 λεπτων φθανεις Σερρες.

Γενικοτερα, σε 45 λεπτα φορτιζεις το 80% της μπαταριας, το τελευταιο 20% ειναι που γινεται αργα. Αυτο βλεπω ο φιλος NT1G δεν το ανεφερε, γιατι φαινεται οτι θελει να πιστευει την ανακριβεια οτι χρειαζεται να κατσεις μιαμιση ωρα για φορτισω ωστε να φθασεις Σερρες.

Αφού κατηγορείς τον NT1G για ανακρίβειες, γιατί τότε δεν χρησιμοποίησες την εμβέλεια του "για τις μάζες" standard model 3 που είναι 350km (καινούργιο) ή του chevrolet bolt που είναι πρώτο σε πωλήσεις , και χρησιμοποίησες του top line model S? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αφού κατηγορείς τον NT1G για ανακρίβειες, γιατί τότε δεν χρησιμοποίησες την εμβέλεια του "για τις μάζες" standard model 3 που είναι 350km (καινούργιο) ή του chevrolet bolt που είναι πρώτο σε πωλήσεις , και χρησιμοποίησες του top line model S? 

Γιατι το αρθρο δεν μιλαει για το chevrolet, μιλαει για το tesla x και ο Abudi εκανε μια ερωτηση μετα τα δεδομενα που παρεθεσε ο fubar και αφορουσαν το tesla s.

 

Ακομα και αν συζητησουμε για το φθηνοτερο model 3 με την μικρη μπαταρια(επαναλαμβανω: τα παιδια πιο πανω δεν μιλαγαν για αυτο), με 2 στασεις των 20 λεπτων( ή μια των 45) , φθανεις Σερρες. Καμια σχεση με το μιαμιση ωρα που αναφερθηκε.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Abudi είπε

Καθίστε ρε παιδιά, αν για να πάω Αθήνα-Σέρρες πρέπει να κάτσω μιάμιση ώρα να φορτίζω, είναι πρόβλημα δε νομίζετε;

 

18 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αφού κατηγορείς τον NT1G για ανακρίβειες, γιατί τότε δεν χρησιμοποίησες την εμβέλεια του "για τις μάζες" standard model 3 που είναι 350km (καινούργιο) ή του chevrolet bolt που είναι πρώτο σε πωλήσεις , και χρησιμοποίησες του top line model S? 

 

Συνεχίζετε να έχετε κοντόφθαλμη στάση. Δεν καταργήθηκαν ξαφνικά τα αυτοκίνητα με βενζίνη για να έχουμε πρόβλημα στο ταξίδι προς τις Σέρρες. Η αυτονομία όμως ειναι κάτι που βελτιώνεται συνεχώς. Η κατανάλωση ρεύματος, επίσης μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον.

Μου θυμίζετε αυτούς ανθρώπους που γκρίνιαζαν για τα πρώτα iphone (που ήταν αργά, χωρίς εφαρμογες και 3G), χωρίς να αντιληφθούν την επανάσταση που ακολουθούσε.

ΟΚ, τα πρώτα smartphones δεν ήταν τέλεια, τα αυτοκινητα παλιά δεν είχαν ABS και αερόσακους, και τα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φτάνουν μέχρι τις Σερρες με μία φόρτιση. Τα παίρνουν οι early adopters,  αυτοί που έχουν τα χρήματα, και αυτοί που κάνουν ταξίδια μέχρι τη Λάρισα.

Δείτε λιγο πιο μακριά, και μην βρίσκετε παντού προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, haHa είπε

Γιατι το αρθρο δεν μιλαει για το chevrolet, μιλαει για το tesla x και ο Abudi εκανε μια ερωτηση μετα τα δεδομενα που παρεθεσε ο fubar και αφορουσαν το tesla s.

Ακομα και αν συζητησουμε για το φθηνοτερο model 3 με την μικρη μπαταρια(επαναλαμβανω: τα παιδια πιο πανω δεν μιλαγαν για αυτο), με 2 στασεις των 20 λεπτων( ή μια των 45) , φθανεις Σερρες. Καμια σχεση με το μιαμιση ωρα που αναφερθηκε.

 

Το άρθρο μιλάει για την Porche. Το Tesla αναφέρεται στο άρθρο για ανούσιους λόγους. Ο Abudi, γενικά μιλάει για τα ηλεκτρικά, δεν νομίζω να έχει σκοπό να αγοράσει το Tesla S ή Χ, και η Porche έχει πολύ διαφορετικού χρόνους φόρτισης, πολύ καλύτερους, γιατί χρησιμοποιεί 800V.

Το δυο στάσεις των 20 λεπτών, είναι απλά η καλύτερη δυνατή περίπτωση, καινούργιο αυτοκίνητο των πολλών χιλιάδων, στις καλύτερες συνθήκες, με τη χρήση supercharger, που απλά θα σε κάνει να ολοκληρώσεις το ταξίδι σου στα όρια. Ακόμα και έτσι, ουσιαστικά λες πως κάθε 200km, κάθε 2 ώρες δλδ, ή 120 λεπτά, θα πρέπει να κάνω στάση τουλάχιστο 20 λεπτά. Δλδ, κάθε μεγάλο ταξίδι θα παρατείνεται 15-20% στην καλύτερη περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το άρθρο μιλάει για την Porche. Το Tesla αναφέρεται στο άρθρο για ανούσιους λόγους. Ο Abudi, γενικά μιλάει για τα ηλεκτρικά, δεν νομίζω να έχει σκοπό να αγοράσει το Tesla S ή Χ, και η Porche έχει πολύ διαφορετικού χρόνους φόρτισης, πολύ καλύτερους, γιατί χρησιμοποιεί 800V.

Το δυο στάσεις των 20 λεπτών, είναι απλά η καλύτερη δυνατή περίπτωση, καινούργιο αυτοκίνητο των πολλών χιλιάδων, στις καλύτερες συνθήκες, με τη χρήση supercharger, που απλά θα σε κάνει να ολοκληρώσεις το ταξίδι σου στα όρια. Ακόμα και έτσι, ουσιαστικά λες πως κάθε 200km, κάθε 2 ώρες δλδ, ή 120 λεπτά, θα πρέπει να κάνω στάση τουλάχιστο 20 λεπτά. Δλδ, κάθε μεγάλο ταξίδι θα παρατείνεται 15-20% στην καλύτερη περίπτωση. 

Καταλαβαινω οτι θελεις να μιλησεις για το model 3 των 350km, γιατι ηταν ανακριβεια αυτο που γραφτηκε για μιαμιση ωρα σταση για να φθασει καποιος Σερρες, ενω μιλαγαμε για τα tesla s/x.

 

Μονο και μονο που δεν δεχεσαι να μιλησεις για αυτα που μιλαγαν και παρεθεσαν οι υπολοιποι( ο fubar μιλησε για μιαμιση ωρα για το tesla s και ακριβως απο κατω ο abudi μιλησε για τα ξιδι στις Σερρες με διαλειμμα μιαμιση ωρα) και δεν παραδεχεσαι τις ανακριβειες που γραφτηκαν, δειχνει πολλα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikosgalis είπε

Συνεχίζετε να έχετε κοντόφθαλμη στάση. Δεν καταργήθηκαν ξαφνικά τα αυτοκίνητα με βενζίνη για να έχουμε πρόβλημα στο ταξίδι προς τις Σέρρες. Η αυτονομία όμως ειναι κάτι που βελτιώνεται συνεχώς. Η κατανάλωση ρεύματος, επίσης μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον.

Μου θυμίζετε αυτούς ανθρώπους που γκρίνιαζαν για τα πρώτα iphone (που ήταν αργά, χωρίς εφαρμογες και 3G), χωρίς να αντιληφθούν την επανάσταση που ακολουθούσε.

ΟΚ, τα πρώτα smartphones δεν ήταν τέλεια, τα αυτοκινητα παλιά δεν είχαν ABS και αερόσακους, και τα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φτάνουν μέχρι τις Σερρες με μία φόρτιση. Τα παίρνουν οι early adopters,  αυτοί που έχουν τα χρήματα, και αυτοί που κάνουν ταξίδια μέχρι τη Λάρισα.

Δείτε λιγο πιο μακριά, και μην βρίσκετε παντού προβλήματα.

Η διάφορα με τα smartphones, είναι ότι αυτά δεν χρειάζονταν επιδοτήσεις και επενδύσεις από τα κράτη για δημιουργία charging stations, αλλαγή στα συστήματα ηλεκτρικής διαχείρισης, νέα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας κλπ κλπ. Εδώ ακόμη δεν υπάρχει κοινό πρότυπο για το πως θα δουλεύει η φόρτιση, κάθε εταιρεία δουλεύει τα δικά της, κάθε 2 χρόνια αλλάζουν, αλλά τα κράτη δλδ ο κόσμος, θα πρέπει να δημιουργήσει σταθμούς φόρτισης, που θα είναι άχρηστοι σε 10 χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η διάφορα με τα smartphones, είναι ότι αυτά δεν χρειάζονταν επιδοτήσεις και επενδύσεις από τα κράτη για δημιουργία charging stations, αλλαγή στα συστήματα ηλεκτρικής διαχείρισης, νέα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας κλπ κλπ. Εδώ ακόμη δεν υπάρχει κοινό πρότυπο για το πως θα δουλεύει η φόρτιση, κάθε εταιρεία δουλεύει τα δικά της, κάθε 2 χρόνια αλλάζουν, αλλά τα κράτη δλδ ο κόσμος, θα πρέπει να δημιουργήσει σταθμούς φόρτισης, που θα είναι άχρηστοι σε 10 χρόνια. 

Δεν καταλαβα σε τι θες να καταλήξεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...