Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Αυτό θα γίνει, και μάλιστα σε πολλούς κατά οίκον, αλλά πρώτα πρέπει να επικρατήσει η τεχνολογία. Δεν νομίζεις;

Αλλά αγνόησες αυτό

 

Ναι αλλά

1) Αναβάθμιση δικτύου διανομής.

2) Συσσωρευτές .

3) Κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης (renault, nissan) 2020 που φέρει χαρακτηριστικά βενζινοκίνητου με καταναλώσεις << του πετρελαίου. (30% μειωμένη κατανάλωση από συμβατικό αντίστοιχης χωρητικότητας)

 

 

Για αυτό είπα μηδέν στο πηλίκο.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

 

Οπότε ουσιαστικά μου λες ότι το μέλλον είναι τα ΜΜΜ και η κατάργηση των αυτοκινήτων; (προφανώς και δεν συμφωνώ απλά θέλω να δω αν όντως το πιστεύεις)

[..............] (σε αυτό δεν έχω κάτι να πω, συμφωνώ μαζί σου αλλά........)

Μην κρίνετε το μέλλον με τα σημερινά δεδομένα.

Το ίδιο κάνεις κι εσύ για τα ΜΜΜ, βλέπεις 5-10 χρόνια μπροστά. Καθαρά οικονομικά αυτή τη στιγμή που μιλάμε τα ΜΜΜ είναι ο φθηνότερος τρόπος μετακίνησης επιβατών. Ο λόγος που παίρνω το αυτοκίνητο μου είναι διότι κάνω 1) λιγότερη ώρα end to end 2) ιδρώνω λιγότερο 3) έχω άνεση 4) μυρίζει ωραία 5) ακούω τη μουσική μου. Όμως αυτά τα 5 πράγματα, τα αγοράζω πιο ακριβά. Αυτή τη στιγμή είναι σε ένα επίπεδο που εγώ δέχομαι να το πληρώσω. Δίνω 4-5 ευρώ παραπάνω σε κάθε μετακίνησή μου για να απολαύσω αυτά τα 5 πράγματα. Αν όμως τα 5 γίνουν 10, θα το ξανασκεφτώ. Το συμβατικό αυτοκίνητο θα πληγεί και λόγω έλλειψης καυσίμων και λόγω περιβαλλοντικής στρατηγικής (π.χ. υψηλά διόδια για να μπεις στο κέντρο μιας πόλης, ή απαγόρευση στάθμευσης). Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα γίνει εναλλακτική μόνο αν έχει παρόμοια οικονομικά δεδομένα που να συνοδεύουν τη χρήση του, με αυτά που έχει τώρα το συμβατικό αυτοκίνητο. Τα ΜΜΜ είναι όχι μόνο το μέλλον αλλά και το παρόν. Είναι περιβαλλοντικά, οικονομικά και σε διάρκεια ταξιδιού πιο συμφέρον να μετακινείσαι με άλλον κόσμο. Αν πάρεις όλους τους επιβαίνοντες αυτοκινήτων στην Κηφισίας και τους βάλεις σε λεωφορεία, ξέρεις πόσο γρήγορα θα φτάσεις στο Χίλτον; Το ερώτημα στο μυαλό μου είναι πότε αυτά τα "5" πράγματα που μας προσφέρει το αυτοκίνητο δε θα "μπορούμε" να τα αγοράσουμε

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikosgalis είπε

Έχεις να μου δώσεις κάποιο παράδειγμα αυτοκινητοβιομηχανίας που να έχει επενδύσει; Που έχει σκοπό να βγάλει τέτοιους κινητήρες;

 

Φαίνεται να έχεις βγάλει τα συμπεράσματα σου οπότε δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Η Βραζιλία πάντως μια χαρά τα πάει με βιο-αιθανόλη μερικές δεκαετίες τώρα.

Και οι εταιρίες δεν κάνουν κάτι αν δεν τους υποχρεώσει κάποιος να το κάνουν. (Κράτος, Ε.Ε., κ.τ.λ.)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Abudi είπε

Το ίδιο κάνεις κι εσύ για τα ΜΜΜ, βλέπεις 5-10 χρόνια μπροστά. Καθαρά οικονομικά αυτή τη στιγμή που μιλάμε τα ΜΜΜ είναι ο φθηνότερος τρόπος μετακίνησης επιβατών. Ο λόγος που παίρνω το αυτοκίνητο μου είναι διότι κάνω 1) λιγότερη ώρα end to end 2) ιδρώνω λιγότερο 3) έχω άνεση 4) μυρίζει ωραία 5) ακούω τη μουσική μου. Όμως αυτά τα 5 πράγματα, τα αγοράζω πιο ακριβά. Αυτή τη στιγμή είναι σε ένα επίπεδο που εγώ δέχομαι να το πληρώσω. Δίνω 4-5 ευρώ παραπάνω σε κάθε μετακίνησή μου για να απολαύσω αυτά τα 5 πράγματα. Αν όμως τα 5 γίνουν 10, θα το ξανασκεφτώ. Το συμβατικό αυτοκίνητο θα πληγεί και λόγω έλλειψης καυσίμων και λόγω περιβαλλοντικής στρατηγικής (π.χ. υψηλά διόδια για να μπεις στο κέντρο μιας πόλης, ή απαγόρευση στάθμευσης). Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα γίνει εναλλακτική μόνο αν έχει παρόμοια οικονομικά δεδομένα που να συνοδεύουν τη χρήση του, με αυτά που έχει τώρα το συμβατικό αυτοκίνητο. Τα ΜΜΜ είναι όχι μόνο το μέλλον αλλά και το παρόν. Είναι περιβαλλοντικά, οικονομικά και σε διάρκεια ταξιδιού πιο συμφέρον να μετακινείσαι με άλλον κόσμο. Αν πάρεις όλους τους επιβαίνοντες αυτοκινήτων στην Κηφισίας και τους βάλεις σε λεωφορεία, ξέρεις πόσο γρήγορα θα φτάσεις στο Χίλτον; Το ερώτημα στο μυαλό μου είναι πότε αυτά τα "5" πράγματα που μας προσφέρει το αυτοκίνητο δε θα "μπορούμε" να τα αγοράσουμε

Στα έχω απαντήσει και θα το ξανακάνω. Το επιχείρημα σου δεν στέκει για τον απλούστατο λόγο ότι η ηλεκτρική ενέργεια θα γίνει φτηνή, πολύ φτηνή για την ακρίβεια. Ο Musk πουλάει κεραμίδια που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια. και μιλάμε για το 2018, σκέψου τι θα γίνεται το 2040. Παίζει να είσαι και ενεργειακά αυτόνομος, χωρίς ανάγλη ύπαρξης κεντρικού δικτύου. Οπότε δεν θα αναγκαστούμε ποτέ να πάμε στην χρήση ΜΜΜ για οικονομικούς λόγους.

Η ιδιωτική μετακίνηση δεν θα σταματήσει να υπάρχει. Είναι αδύνατον να με μεταφερει ενα ΜΜΜ από τον Σκλαβενίτη, με 8 τσάντες ψώνια, στο σπίτι μου.  Αλλά θα σου δώσω μια άλλη εναλλακτική. Σε 50 χρόνια, μπορει να μην έχουμε ιδιωτικά αυτοκινητα, αλλά να υπάρχουν drones, δημόσιας χρήσης, που θα τα καλείς από το κινητό σου, θα έρχονται να σε πάρουν από στον Σκλαβενίτη, θα σε πηγαίνουν στο σπίτι σου, και μετά θα πηγαίνουν στον επόμενο πελάτη. Αυτό θα μείωνε σημαντικά τον αριθμό των προσωπικών "αυτοκινήτων", αλλά ταυτόχρονα δεν θα άλλαζε την ανάγκη για προσωπικές μετακινήσεις.

Αν μου έλεγες κάτι τετοιο, δεν θα στο απέρριπτα. Αλλά τα μοσχομυριστά λεωφορεία που θα έχουν πολύ συχνά δρομολόγια και θα τα χρησιμοποιύμε έναντι του αυτοκινητου, δεν παίζουν.

 

 

 

 

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Φαίνεται να έχεις βγάλει τα συμπεράσματα σου οπότε δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Η Βραζιλία πάντως μια χαρά τα πάει με βιο-αιθανόλη μερικές δεκαετίες τώρα.

Και οι εταιρίες δεν κάνουν κάτι αν δεν τους υποχρεώσει κάποιος να το κάνουν. (Κράτος, Ε.Ε., κ.τ.λ.)

Η ερώτηση μου είναι απλή. Γιατί δεν κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη, αφού μας λύνει το πρόβλημα;

Αν υπάρχει απάντηση, περιμένω να την ακούσω.

Επεξ/σία από nikosgalis
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

...

Η ερώτηση μου είναι απλή. Γιατί δεν κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη, αφού μας λύνει το πρόβλημα;

Αν υπάρχει απάντηση, περιμένω να την ακούσω.

Κόστος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, NT1G είπε

Κόστος

 

Άρα είναι μη βιώσιμη λύση. Γιατι τη συζητάμε τότε; Δεν καταλαβαίνω.

Επεξ/σία από nikosgalis
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Abudi είπε

Δεν γνωρίζω ούτε από ηλεκτροκινητήρες ούτε είμαι μέσα στην αγορά του αυτοκινήτου για να εκφέρω άποψη. Θα μιλήσω σαν καταναλωτής, σαν άνθρωπος που τον γοητεύει το αυτοκίνητο, του αρέσει να οδηγάει (ναι, ακόμη και στην κίνηση) και θα χαρακτήριζα εαυτόν ως οριακά petrolhead. 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο να αποτύχει αν δεν εξασφαλίσει τα εξής κατά τη γνώμη μου:
i) Το όμοιο κόστος/χλμ σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα (π.χ. αν σε 5 χρόνια πληρώνεις το μισό αυτοκίνητο για μπαταρίες, είναι ζήτημα) 
ii) Αυτονομία και ευκολία ανεφοδιασμού (το αυτοκίνητο κινείται "αενάως". Πηγαίνεις, αδειάζει, γεμίζεις σε 3 λεπτά, συνεχίζεις)
 

Όσον αφορά στο πρώτο για το κόστος

1) νομίζω ότι πρέπει να λάβεις υπ όψιν σου την παρακάτω εγγύηση της Tesla :

"Your Model S or Model X is protected by a 4 year or 50,000 miles (80,000 km) (whichever comes first) New Vehicle Limited Warranty and 8 year or unlimited miles Battery and Drive Unit Limited Warranty...."

2) ήδη από σήμερα κυκλοφορούν after market (κινέζικες) μπαταρίες συμβατές με Tesla, Nissan Leaf , GM, πολύ φθηνότερες.

Ψάξε στο ebay https://www.ebay.co.uk/itm/Tesla-Model-S-battery-module-24V-250Ah-5-3kWh-444-Panasonic-18650-3400mAh-/262321881194

3) Την οικονομία που θα κάνεις σε σχέση με τα συμβατικά.

Τώρα όσον αφορά το δεύτερο για την αυτονομία και την ευκολία ανεφοδιασμού, αυτό εξαρτάται από το πλήθος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Διότι προσφορά και ζήτηση πάνε μαζί. Το δίκτυο δηλ ανεφοδιαμού (recharging) θα μεγαλώνει όσο αυξάνετε ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. κάτι ανάλογο που συνέβη με τον ανεφοδιασμό των πρώτων αυτοκινήτων.

Αυτά λοιπόν που θεωρείς ως απαραίτητα για να πετύχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μερικά ήδη υπάρχουν και άλλα τα αναμένουμε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, adtakhs είπε

 

http://www.cnn.gr/news/ellada/story/71840/ellada-sto-15-4-i-katanalosi-apo-ananeosimes-piges

 

Το 2015 (σήμερα είναι καλύτερα τα πράγματα) η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα θα ήταν κατά 15% πιο φιλική προς το περιβάλλον.

Το ίδιο ποσοστό στην Σουηδία ήταν 54%, στην Φινλανδία (39,3%), στη Λετονία (37,6%) και στην Αυστρία (32,1%).

Επίσης αν κάποιος το επιθυμεί μπορεί να οδηγεί το αυτοκίνητό του 100% με πράσινη ενέργεια αν επιλέξει να κινείται μόνο με την ενέργεια που του δίνει το φωτοβολταικό της στέγης του. Αντίθετα, ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να το κάνει αυτό.

Τέλος είναι πιο εύκολο να ελέγχεις τακτικά τους ρύπους που παράγουν μερικές εκατοντάδες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας από ορυκτά καύσιμα ενώ είναι αδύνατον να ελέγχεις τακτικά μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα.

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, nhzt είπε

[............]

Τώρα όσον αφορά το δεύτερο για την αυτονομία και την ευκολία ανεφοδιασμού, αυτό εξαρτάται από το πλήθος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Διότι προσφορά και ζήτηση πάνε μαζί. Το δίκτυο δηλ ανεφοδιαμού (recharging) θα μεγαλώνει όσο αυξάνετε ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. κάτι ανάλογο που συνέβη με τον ανεφοδιασμό των πρώτων αυτοκινήτων.

Αυτά λοιπόν που θεωρείς ως απαραίτητα για να πετύχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μερικά ήδη υπάρχουν και άλλα τα αναμένουμε.

Πόσο χρόνο χρειάζεται μέσω supercharger ένα Tesla για να φορτίσει 0-100%;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Επίσης αν κάποιος το επιθυμεί μπορεί να οδηγεί το αυτοκίνητό του 100% με πράσινη ενέργεια αν επιλέξει να κινείται μόνο με την ενέργεια που του δίνει το φωτοβολταικό της στέγης του. Αντίθετα, ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να το κάνει αυτό.

Τέλος είναι πιο εύκολο να ελέγχεις τακτικά τους ρύπους που παράγουν μερικές εκατοντάδες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας από ορυκτά καύσιμα ενώ είναι αδύνατον να ελέγχεις τακτικά μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Όλα τα αυτοκίνητα σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες περνούν από κτέο. Ο έλεγχος των καυσαερίων είναι στους ελέγχους, αν δεν γίνεται σωστός έλεγχος, απλά δείχνει την ανικανότητα του κράτους να ελέγξει και το πιο απλό πράγμα. Είναι πολύ εύκολο να μην περάσεις ένα αυτοκίνητο από κτέο, ή να βάλεις του ιδιοκτήτη πρόστιμο, παρά να ελέγχεις και να βάζεις οικονομικές κυρώσεις στις εταιρείες παραγωγής ρεύματος, στους οποίου στηρίζεται όλη η κοινωνία σου και έχουν ήδη μεγάλη πολιτική επιρροή. 

Η φάση παράγω ρεύμα από την σκεπή μου και έχω πράσινο αυτοκίνητο είναι απλά ουτοπική. Πόσα άτομα καλύπτουν σήμερα τις περιορισμένες οικογενειακές ανάγκες τους με PV? Καταρχήν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού δεν έχει καν ιδιόκτητη στέγη. Πχ, τα 2/3 τις Ελλάδας, που μένουν Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μένουν σε διαμερίσματα. Που θα βάλουν τα PV? στο μπαλκόνι με την μπουγάδα? Δεύτερο, ακόμα και αυτοί που έχουν, δεν έχουν τον χώρο για να καλύψουν τις ανάγκες του ίδιου του σπιτιού, και ακόμα 1-2 αυτοκινήτων. Χρειάζεσαι πάνω από 150 τετραγωνικά σωστά προσανατολισμένης σκεπής, ή ταράτσας για να έχεις πλήρη οικογενειακή αυτονομία. 

Τα ηλεκτρικά με μπαταρία είναι απλά μια εύκολη μόδα τις δεκαετίας. Υπάρχουν γιατί είναι η εύκολη λύση, επειδή τώρα μπορούν να  παρασιτούν στα στρατηγικά πλεονάσματα ενέργειας των χωρών, και εύκολα μπορούν να ονειροπολούν σε ένα πράσινο μέλλον. Δεν είδα προς το παρών κανένα κράτος να αναγκάζει αυτούς που δημιουργούν charge stations, να παράγουν και την δική τους πράσινη ενέργεια για να έχει νόημα το πράσινο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διατυμπανίζουν. Και θα συνεχιστεί αυτή η μαρκετίστικη χαζομάρα και η σπατάλη κονδυλιών μέχρι να έρθει η πραγματική "πράσινη ενεργειακή επανάσταση", η δημιουργία hydrogen Society. 

Η βλακεία, είναι ότι οι μεγαλύτεροι σκεπτικιστές και εμπόδια της τεχνολογίας υδρογόνου, είναι τα δήθεν πράσινα περιβαλλοντικά άτομα, που υποστηρίζουν τυφλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nhzt είπε

2) ήδη από σήμερα κυκλοφορούν after market (κινέζικες) μπαταρίες συμβατές με Tesla, Nissan Leaf , GM, πολύ φθηνότερες.

Ψάξε στο ebay https://www.ebay.co.uk/itm/Tesla-Model-S-battery-module-24V-250Ah-5-3kWh-444-Panasonic-18650-3400mAh-/262321881194

 

Χρειάζονται 15 με 20 τέτοια modules για να φτιάξεις μια πλήρη μπαταρία του Tesla.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Τα ηλεκτρικά με μπαταρία είναι απλά μια εύκολη μόδα τις δεκαετίας. Υπάρχουν γιατί είναι η εύκολη λύση, επειδή τώρα μπορούν να  παρασιτούν στα στρατηγικά πλεονάσματα ενέργειας των χωρών, και εύκολα μπορούν να ονειροπολούν σε ένα πράσινο μέλλον. Δεν είδα προς το παρών κανένα κράτος να αναγκάζει αυτούς που δημιουργούν charge stations, να παράγουν και την δική τους πράσινη ενέργεια για να έχει νόημα το πράσινο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διατυμπανίζουν. Και θα συνεχιστεί αυτή η μαρκετίστικη χαζομάρα και η σπατάλη κονδυλιών μέχρι να έρθει η πραγματική "πράσινη ενεργειακή επανάσταση", η δημιουργία hydrogen Society. 

 

Έχει  ξανασυμβεί ......

Κατασκευαστής κάρων  ενώ εφευρέθηκε το αυτοκίνητο ....

Δημοσ.

Απομίμηση έστω και ακριβή. Όμως...Όπως και να έχει tesla δεν θα είναι. Πάραυτα πανέμορφο όπως αρμόζει φυσικά στην πορσε... 

Τι έχει κάνει ρε παιδί μου ο μασκ που δεν μπορούν να το κάνουν και οι άλλοι μπορεί κάποιος να μου πει? πορσε και 3.5 δεύτερα? Χεχεχε... 

Και είναι σίγουρο ότι θα είναι και ποιο ακριβό από το Χ...

4 ώρες πριν, Abudi είπε

Πόσο χρόνο χρειάζεται μέσω supercharger ένα Tesla για να φορτίσει 0-100%;

5-6 ώρες με απλή φόρτιση κάτω από ώρα με super charger station...

6 ώρες πριν, adtakhs είπε

άστοχο εντελώς.

4 ώρες πριν, Abudi είπε

Πόσο χρόνο χρειάζεται μέσω supercharger ένα Tesla για να φορτίσει 0-100%;

κάτω από ώρα...

Δημοσ.

Οχι άλλο Tesla όχι άλλο  Musk όχι άλλο κάρβουνο...

Τουλάχιστον βγάζετε τίποτα διαφημίζοντας την Tesla στο insomnia ή τσάμπα;

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...