Προς το περιεχόμενο

Έχοντας τα μάτια της στη Tesla, η Porsche αποκάλυψε το ηλεκτρικό Mission E Cross Turismo


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο να επιτύχει γιατι σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει βενζίνη στον πλανήτη γη.
Δεν τίθεται θέμα επιλογής επειδή απλά δεν υπάρχουν άλλες επιλογές.

 

Τα βιοκαύσιμα τα έχεις ακουστά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τα βιοκαύσιμα τα έχεις ακουστά;

Έχεις να μου δώσεις κάποιο παράδειγμα αυτοκινητοβιομηχανίας που να έχει επενδύσει; Που έχει σκοπό να βγάλει τετοιους κινητήρες;

 

Επεξ/σία από nikosgalis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Ειλικρινά τωρα, θεωρείς ότι δεν χρειαζόμαστε αυτοκίνητα, αφού υπάρχουν ΜΜΜ;

Το ότι θα υπάρχει πάντα βενζίνη σε κάποιο εργαστήριο ή σε κάποιο μουσείο ορυκτων καυσίμων ισοδυναμεί με την ύπαρξη διαμαντιών με περισσότερα απο 300 καράτια. Υπάρχουν, αλλά μονο για να τα κοιτάμε.

Δεν είπα οτι δεν χρειαζόμαστε. Ναι γενικά σαν είδος χρειαζόμαστε και κάποιοι θα συνεχίζουν να αγοράζουν εσαεί. Πάντα κάποιοι κάπου θα μπορούν να τα κάνουν όλα. Τα ΜΜΜ είναι ασύγκριτα πιο οικονομικά στο επιβατοχιλιόμετρο. Και όσο ο κόσμος προχωράει σε μια κατάσταση μειωμένων πόρων (και επομένως πιο ακριβών) τόσο αυτό θα παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο. Νομοτελειακά. Θεωρώ οτι τα ΜΜΜ θα γίνουν γρηγορότερα πιο συμφέροντα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikosgalis είπε

Έχεις να μου δώσεις κάποιο παράδειγμα αυτοκινητοβιομηχανίας που να έχει επενδύσει; Που έχει σκοπό να βγάλει τετοιους κινητήρες;

 

 

Οι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι να χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν χρειάζεσαι νέους κινητήρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Abudi είπε

Δεν είπα οτι δεν χρειαζόμαστε. Ναι γενικά σαν είδος χρειαζόμαστε και κάποιοι θα συνεχίζουν να αγοράζουν εσαεί. Πάντα κάποιοι κάπου θα μπορούν να τα κάνουν όλα. Τα ΜΜΜ είναι ασύγκριτα πιο οικονομικά στο επιβατοχιλιόμετρο. Και όσο ο κόσμος προχωράει σε μια κατάσταση μειωμένων πόρων (και επομένως πιο ακριβών) τόσο αυτό θα παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο. Νομοτελειακά. Θεωρώ οτι τα ΜΜΜ θα γίνουν γρηγορότερα πιο συμφέροντα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα ΜΜΜ δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να καλύψουν τις ανάγκες μας. Σε καμία. Αν θες, έλα μαζί μου, να κάνουμε τη διαδρομή Γραφείο-Μπαλέτο κόρης-Σκλαβενίτης-Σπίτι με ένα ΜΜΜ, για να με καταλάβεις.

Επίσης, δεν πάμε σε καμία κατάσταση μειωμένων πόρων. Πάμε σε μία κατάσταση διαφορετικών πόρων. Ο ήλιος έχει ενέργεια που φτάνει και περισσεύει. Το ίδιο και οι άνεμοι. Απλώς θα αντικαταστήσουμε τα διυλιστήρια με αιολικά πάρκα, και με ηλιακά πάνελ, θα τα έχουμε και στις στέγες μας, και θα φορτίζουμε τα αυτοκίνητα όπως τα κινητά. 

 

 

 

 

4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Οι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι να χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν χρειάζεσαι νέους κινητήρες.

Και γιατί δεν έχουν κατακλύσει την αγορά και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στα ηλεκτρικά αφού η λύση είναι τα βιοκαύσιμα;

Επεξ/σία από nikosgalis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Και γιατί δεν έχουν κατακλύσει την αγορά και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στα ηλεκτρικά αφού η λύση είναι τα βιοκαύσιμα;

Είπες ότι η βενζίνη θα τελειώσει, και σου είπαν υπάρχουν και τα βιοκάυσιμα. Μετά ρώτησες γιατί δεν υπάρχουν κινητήρες και σου είπα ότι υπάρχουν. Το γιατί δεν χρησιμοποιούνται μαζικά σήμερα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Το που επενδύουν οι εταιρείες, δεν το γνωρίζεις. Γνωρίζεις μόνο ότι τα ΜΜΕ σου μεταφέρουν, και το μόνο σίγουρο αυτή τη στιγμή είναι ότι τα BEV προσφέρουν clicks, είναι μόδα και marketing-image για τις εταιρείες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikosgalis είπε

Τα ΜΜΜ δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να καλύψουν τις ανάγκες μας. Σε καμία. Αν θες, έλα μαζί μου, να κάνουμε τη διαδρομή Γραφείο-Μπαλέτο κόρης-Σκλαβενίτης-Σπίτι με ένα ΜΜΜ, για να με καταλάβεις.
 

Επίσης, δεν πάμε σε καμία κατάσταση μειωμένων πόρων. Πάμε σε μία κατάσταση διαφορετικών πόρων. Ο ήλιος έχει ενέργεια που φτάνει και περισσεύει. Το ίδιο και οι άνεμοι. Απλώς θα αντικαταστήσουμε τα διυλιστήρια με αιολικά πάρκα, και με ηλιακά πάνελ, θα τα έχουμε και στις στέγες μας, και θα φορτίζουμε τα αυτοκίνητα όπως τα κινητά. 

 

Τώρα δεν μπορούν να τις καλύψουν. Τα 20χιλιάδες ευρώ που κοστίζει το αυτοκίνητό σου, θα μεταφραστούν σε κάρτα για τα ΜΜΜ μέχρι τη στάση, ταξί μέχρι το μπαλέτο της κόρης σου, μετά ξανά λεωφορείο μέχρι το γήπεδο του γιου σου κ.ο.κ. Επειδή τώρα το λεωφορείο είναι βρώμικο, έρχεται κάθε τέταρτο, είναι γεμάτο κόσμο, χρειάζεται να κρατάς το παιδί σου μην πέσει και για να μετακινηθείς πρέπει να βάλεις και περπάτημα 10-15 λεπτών μέσα στην μετακίνησή σου, δε σημαίνει ούτε οτι πάντα θα είναι έτσι ούτε οτι πάντα εσύ θα βάζεις πιο κάτω το οικονομικό της υπόθεσης. Δεν ξέρω αν είσαι σχετικός με αυτά, αλλά είναι μια πολυπαραγοντική ανάλυση το να εκτιμήσεις την ζήτηση για ΜΜΜ και υπεισέρχονται μεταβλητές που δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά πώς θα κινηθούν σε 10-15 χρόνια. Καταλαβαίνεις οτι αν το αυτοκίνητό σου γίνει 50% ακριβότερο ανά χιλιόμετρο, θα μιλάμε για άλλη κατάσταση.

Τέλος, δεν είναι τόσο απλό να σταματήσουμε να βασιζόμαστε στα ορυκτά καύσιμα. Αιολική και ηλιακή ενέργεια δεν μπορούν να σου δώσουν ενέργεια 24/7/365 ώστε να βασιστείς αποκλειστικά σε αυτές, συν το ότι για να κλιμακώσουμε την παραγωγή σε επίπεδο αντίστοιχο με των ορυκτών καυσίμων, χρειαζόμαστε τεράστιες επενδύσεις, σε τεράστιες εκτάσεις και στην περίπτωση των ηλιακών πάνελ μεγάλο κόστος (και περιβαλλοντική πρόκληση) για την απόθεση τους μετά από κάποια χρόνια. Όπως έχουμε διαμορφώσει τον τρόπο ζωής μας, η πιο αξιόπιστη εναλλακτική των ορυκτών καυσίμων είναι η πυρηνική ενέργεια (αμελητέο κόστος μεταφοράς του καυσίμου για τα απαιτούμενα W, καθαρή σε σχέση με την ατμοσφαιρική ρύπανση, 24/7 λειτουργία αλλά μεγάλο κόστος επένδυσης, πρόβλημα με τα απόβλητα (στην περίπτωση της υπάρχουσας τεχνολογίας - η σύντηξη δε βρίσκεται ακόμη σε εμπορικό επίπεδο) και τέλος ανυπολόγιστες επιπτώσεις σε περίπτωση αστοχίας)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Είπες ότι η βενζίνη θα τελειώσει, και σου είπαν υπάρχουν και τα βιοκάυσιμα. Μετά ρώτησες γιατί δεν υπάρχουν κινητήρες και σου είπα ότι υπάρχουν. Το γιατί δεν χρησιμοποιούνται μαζικά σήμερα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Το που επενδύουν οι εταιρείες, δεν το γνωρίζεις. Γνωρίζεις μόνο ότι τα ΜΜΕ σου μεταφέρουν, και το μόνο σίγουρο αυτή τη στιγμή είναι ότι τα BEV προσφέρουν clicks, είναι μόδα και marketing-image για τις εταιρείες.

Φίλε μου, όταν μιλάμε για βενζίνη, μιλάμε για την ύπαρξη της σε ποσότητες που θα είναι αρκετές για να συνεχίσουμε να το χρησιμοποιούμε ως καύσιμο για τα αυτοκίνητά μας. Το να υπάρχει το βιοκαύσιμο ως επιστημονικό εύρημα, αλλά να απαιτείται να φυτεψουμε καλαμπόκια και ζαχαρότευτλα και στην Ανταρκτική, αυτομάτως το βγάζει από την εξίσωση.

Όλες, μα όλες οι εταιρίες έχουν στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, απλά γιατι δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Αν υπήρχε, θα το είχαμε δει.

 

 

13 λεπτά πριν, Abudi είπε

Τώρα δεν μπορούν να τις καλύψουν. Τα 20χιλιάδες ευρώ που κοστίζει το αυτοκίνητό σου, θα μεταφραστούν σε κάρτα για τα ΜΜΜ μέχρι τη στάση, ταξί μέχρι το μπαλέτο της κόρης σου, μετά ξανά λεωφορείο μέχρι το γήπεδο του γιου σου κ.ο.κ. Επειδή τώρα το λεωφορείο είναι βρώμικο, έρχεται κάθε τέταρτο, είναι γεμάτο κόσμο, χρειάζεται να κρατάς το παιδί σου μην πέσει και για να μετακινηθείς πρέπει να βάλεις και περπάτημα 10-15 λεπτών μέσα στην μετακίνησή σου, δε σημαίνει ούτε οτι πάντα θα είναι έτσι ούτε οτι πάντα εσύ θα βάζεις πιο κάτω το οικονομικό της υπόθεσης. Δεν ξέρω αν είσαι σχετικός με αυτά, αλλά είναι μια πολυπαραγοντική ανάλυση το να εκτιμήσεις την ζήτηση για ΜΜΜ και υπεισέρχονται μεταβλητές που δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά πώς θα κινηθούν σε 10-15 χρόνια. Καταλαβαίνεις οτι αν το αυτοκίνητό σου γίνει 50% ακριβότερο ανά χιλιόμετρο, θα μιλάμε για άλλη κατάσταση.

Οπότε ουσιαστικά μου λες ότι το μέλλον είναι τα ΜΜΜ και η κατάργηση των αυτοκινήτων; (προφανώς και δεν συμφωνώ απλά θέλω να δω αν όντως το πιστεύεις)

 

13 λεπτά πριν, Abudi είπε

Τέλος, δεν είναι τόσο απλό να σταματήσουμε να βασιζόμαστε στα ορυκτά καύσιμα. Αιολική και ηλιακή ενέργεια δεν μπορούν να σου δώσουν ενέργεια 24/7/365 ώστε να βασιστείς αποκλειστικά σε αυτές, συν το ότι για να κλιμακώσουμε την παραγωγή σε επίπεδο αντίστοιχο με των ορυκτών καυσίμων, χρειαζόμαστε τεράστιες επενδύσεις, σε τεράστιες εκτάσεις και στην περίπτωση των ηλιακών πάνελ μεγάλο κόστος (και περιβαλλοντική πρόκληση) για την απόθεση τους μετά από κάποια χρόνια. Όπως έχουμε διαμορφώσει τον τρόπο ζωής μας, η πιο αξιόπιστη εναλλακτική των ορυκτών καυσίμων είναι η πυρηνική ενέργεια (αμελητέο κόστος μεταφοράς του καυσίμου για τα απαιτούμενα W, καθαρή σε σχέση με την ατμοσφαιρική ρύπανση, 24/7 λειτουργία αλλά μεγάλο κόστος επένδυσης, πρόβλημα με τα απόβλητα (στην περίπτωση της υπάρχουσας τεχνολογίας - η σύντηξη δε βρίσκεται ακόμη σε εμπορικό επίπεδο) και τέλος ανυπολόγιστες επιπτώσεις σε περίπτωση αστοχίας)

Το λάθος σου είναι ότι κοιτάς το πολύ 5-10 χρόνια από τώρα. Προσπαθησε να προβλέψεις πώς θα είναι η κατάσταση το 2040. Και μην νομίσεις ότι είναι πολύ μακριά το 2040. Η κόρη μου θα είναι κάπου 30 χρονών. Δεν μιλάμε για επιστημονική φαντασία. Μιλάμε για κατι που έρχεται σύντομα. 
Πιστεύεις ότι το ηλεκτρικό Opel Astra του 2040 θα έχει την ίδια αυτονομία με το σημερινό Tesla X;  Πιστεύεις ότι θα χρειαζόμαστε την ίδιο φωτοβολταικο πάνελ για να παράξουμε μια "καλή" ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας, με το σημερινό μοντέλο, και ότι θα κοστίζει τα ίδια χρήματα; Εγώ σου λέω ότι θα το αγοράζεις από τον Κωτσόβολο, θα το βάζεις στο μπαλκόνι και θα φορτίζεις το αυτοκίνητο (λιγό απλουσστευτικά, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ).

Η τεχνολογία εξελίσσεται με απίστευτους ρυθμούς. Όταν ήμουν φοιτητης κατέβαινα στο περίπτερο και τηλεφωνούσα στην οικογένειά μου 2 φορές την εβδομάδα. Και είμαι 40αρης. Προσπάθησε να καταλάβεις πόσο άλλαξε ο κόσμος από τότε, που μιλάς και βλέπεις τον φίλο σου στο Τοκιο πατωντας ενα κουμπί σε μια συσκευή που κρατας στο χέρι, και σου φαίνεται και απίστευτα λογικό.

Μην κρίνετε το μέλλον με τα σημερινά δεδομένα.

 

 

 

 

Επεξ/σία από nikosgalis
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Φίλε μου, όταν μιλάμε για βενζίνη, μιλάμε για την ύπαρξη της σε ποσότητες που θα είναι αρκετές για να συνεχίσουμε να το χρησιμοποιούμε ως καύσιμο για τα αυτοκίνητά μας. Το να υπάρχει το βιοκαύσιμο ως επιστημονικό εύρημα, αλλά να απαιτείται να φυτεψουμε καλαμπόκια και ζαχαρότευτλα και στην Ανταρκτική, αυτομάτως το βγάζει από την εξίσωση.

Όλες, μα όλες οι εταιρίες έχουν στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, απλά γιατι δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Αν υπήρχε, θα το είχαμε δει.

Το 1/7 της έκτασης που υπάρχει στην Αμερική για καλλιέργεια καλαμποκιού, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες τις σε καύσιμα μέσω Algae Biofuels. Απλά είναι κοστοβόρο και δεν συμφέρει τώρα. 

Επίσης υποθέτω ούτε το υδρογόνο το έχεις ακουστά σαν καύσιμο, οπότε υποθέτω ούτε ακουστά θα έχεις τις έρευνες για high efficient camless και HCCI κινητήρες εσωτερικής καύσης, ή τουλάχιστο τα mild 48V hybrids που έρχονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Το εσωτερικό σου φέρνει οργασμό.

Τώρα επειδή ξέρω ότι το κλασσικό επιχείρημα είναι ότι όποιος έχει τα λεφτά να το πάρει δεν τον νοιάζει το κόστος της βενζίνης, δεν είναι μόνο το κόστος για να πάρεις ένα ηλεκτροκίνητο. Με το ηλεκτροκίνητο δεν έχεις καθόλου δονήσεις στο αμάξωμα, δεν έχεις θόρυβο, έχεις μέγιστη ροπή από 0 στροφές, δεν μολύνεις το περιβάλλον και δεν αναπνέεις ο ίδιος τον καρκίνο του αυτοκινήτου σου όταν παρκάρεις, ειδικά σε κλειστό γκαράζ.

http://www.iefimerida.gr/news/249489/dyo-viomihanies-poy-apeiloyn-ti-dimosia-ygeia-kai-perivallon-leitoyrgoyn-me-tin-anohi88033b3a9d2faebd0a35a9000c7a545a.png&key

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, adtakhs είπε

Ρε φίλε σοβαρά τώρα; Το έχουμε αναλύσει χίλιες δύο φορές γιατί είναι καλύτερο το ηλεκτροκίνητο. Είτε γιατί μπορεί το ρεύμα να έρχεται από ανανεώσιμες πηγές είτε γιατί μεταφέρεις την μόλυνση εκτός πόλης σε ένα πολύ πιο αποδοτικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που εκπέμπει λιγότερους ρύπους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ρε φίλε σοβαρά τώρα; Το έχουμε αναλύσει χίλιες δύο φορές γιατί είναι καλύτερο το ηλεκτροκίνητο. Είτε γιατί μπορεί το ρεύμα να έρχεται από ανανεώσιμες πηγές είτε γιατί μεταφέρεις την μόλυνση εκτός πόλης σε ένα πολύ πιο αποδοτικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που εκπέμπει λιγότερους ρύπους.

Παροχέτευσε τις σταθερές καταναλώσεις σου που δεν θέλουν μπαταρίες από τις ήπιες μορφές ενέργειας πρώτα και όταν το καταφέρεις και έχεις περίσσεια ενέργειας από ΑΠΕ , γύρισε το στην ηλεκτροκίνηση.

Τώρα είναι μηδέν στο πηλίκο. 

 

Οσο για τα υπόλοιπα περί πόλεων, όποιος θέλει να έχει τα καλά της πόλης να έχει και το καυσαέριο.

Δεν γίνεται να πάμε την ρύπανση στα χωριά για να έχουμε την πόλη καθαρή.

 

Να σας πως εδώ πως η Mercedes έχει αναπτύξει ηλεκτροκινητήρα βάρους 4,5Kg απόδοσης 200PS .

Θα βάλει τέσσερις τέτοιους σε ηλεκτροκίνητο  παραγωγής κοντά στο 2020.

Επεξ/σία από adtakhs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Παροχέτευσε τις σταθερές καταναλώσεις σου που δεν θέλουν μπαταρίες από τις ήπιες μορφές ενέργειας πρώτα και όταν το καταφέρεις και έχεις περίσσεια ενέργειας από ΑΠΕ , γύρισε το στην ηλεκτροκίνηση.

Τώρα είναι μηδέν στο πηλίκο. 

Να σας πως εδώ πως η Mercedes έχει αναπτύξει ηλεκτροκινητήρα βάρους 4,5Kg απόδοσης 200PS .

Θα βάλει τέσσερις τέτοιους σε ηλεκτροκίνητο  παραγωγής κοντά στο 2020.

Αυτό θα γίνει, και μάλιστα σε πολλούς κατά οίκον, αλλά πρώτα πρέπει να επικρατήσει η τεχνολογία. Δεν νομίζεις;

Αλλά αγνόησες αυτό

9 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ρε φίλε σοβαρά τώρα; Το έχουμε αναλύσει χίλιες δύο φορές γιατί είναι καλύτερο το ηλεκτροκίνητο. Είτε γιατί μπορεί το ρεύμα να έρχεται από ανανεώσιμες πηγές είτε γιατί μεταφέρεις την μόλυνση εκτός πόλης σε ένα πολύ πιο αποδοτικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που εκπέμπει λιγότερους ρύπους.

Και τέλος πάντων την λογική σας δεν την καταλαβαίνω. Αντί να πάμε σε μία τεχνολογία που είναι καθαρή στο τελικό στάδιο της κατανάλωσης, και απομένει να καθαρίσουμε και το αρχικό, μας τα πρήζεται με τον εσωτερικής καύσης που δεν πρόκειται ποτέ να έχεις 0 ρύπους.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...