voltmod Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Από ότι φαίνεται η αγορά των ηλεκτρικών -και αυτόνομων- οχημάτων που δραστηριοποιείται η Tesla συνεχίζει να βρίσκεται στο στόχαστρο και της Porsche. Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, η Γερμανική εταιρεία παρουσίασε ένα CUV ή αλλιώς Cross Utility Vehicle, που παραπέμπει εν μέρει στη Mission E με αυξημένο ωστόσο ύψος και άλλα χαρακτηριστικά, που στοχεύουν στο κοινό του Model X. Αν και δεν γνωρίζουμε πολλά για το CUV, εκπρόσωπος της Porsche δήλωσε ότι η εταιρεία διερευνά το ενδεχόμενο να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του οχήματος. Λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι οι κατηγορίες των SUV και Crossovers μόνο θα αυξάνουν το μερίδιο τους στην αγορά, δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν δούμε το Cross Turismo στις εκθέσεις της Porsche μετά την επίσημη κυκλοφορία της Mission E, αν κυκλοφορήσει βεβαίως με αυτό το όνομα. Το AWD (All-Wheel-Drive) Cross Turismo διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που του προσφέρουν συνολικά ιπποδύναμη 600hp και του επιτρέπουν να φτάνει τα 0-100 χλμ./ ώρα μέσα σε 3,5 δευτερόλεπτα. Για να κάνετε μία σύγκριση, το P100D Model X της Tesla φτάνει τα 0-60 μίλια/ ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Engadget Δείτε ολόκληρο το άρθρο 1
Retromaniac Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Το εσωτερικό σου φέρνει οργασμό. Τώρα επειδή ξέρω ότι το κλασσικό επιχείρημα είναι ότι όποιος έχει τα λεφτά να το πάρει δεν τον νοιάζει το κόστος της βενζίνης, δεν είναι μόνο το κόστος για να πάρεις ένα ηλεκτροκίνητο. Με το ηλεκτροκίνητο δεν έχεις καθόλου δονήσεις στο αμάξωμα, δεν έχεις θόρυβο, έχεις μέγιστη ροπή από 0 στροφές, δεν μολύνεις το περιβάλλον και δεν αναπνέεις ο ίδιος τον καρκίνο του αυτοκινήτου σου όταν παρκάρεις, ειδικά σε κλειστό γκαράζ. 1 1
Whargoul Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Το AWD (All-Wheel-Drive) Cross Turismo διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που του προσφέρουν συνολικά ιπποδύναμη 600hp και του επιτρέπουν να φτάνει τα 0-100 χλμ./ ώρα μέσα σε 3,5 δευτερόλεπτα. Για να κάνετε μία σύγκριση, το P100D Model X της Tesla φτάνει τα 0-60 μίλια/ ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Λεπτομέρεια φυσικά ότι θα χρησιμοποιεί 800V αντί 400, και θα μπορεί να έχει σταθερές high perfomance επιδόσεις και επιτάχυνση, αντί super 0-100 για 2 συνεχόμενες φορές, αλλά οκ. Ένα ανούσιο νούμερο που έχει το τεσλα πρέπει να το χρησιμοποιούμε παντού για σύγκριση ανωτερότητας. 1
gbras Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Καλα ειναι τα concept αλλα η tesla πουλαει αληθινα αυτοκινητα. Οταν βγει στην παραγωγη να μιλησουμε για ανταγωνιστη. Εχουμε πηξει με τα concept...
Predatorkill Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Μπλε ζαντες κι ετσι, eco κι ετσι, αφου δε βαλανε πρασινες παλι καλα!
cobain_7 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Ας ανοιξουν λιγο τα στραβα τους οι τρεντυ-μπόϋδες της Tesla με τα trendy μιξερακια... http://www.news.com.au/technology/innovation/motoring/hitech/bob-lutz-slams-teslas-future-prospects-says-if-you-like-electric-cars-buy-one-while-theyre-still-available/news-story/664010aeac8e48549b8fe627cfbb68ff
Abudi Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δεν γνωρίζω ούτε από ηλεκτροκινητήρες ούτε είμαι μέσα στην αγορά του αυτοκινήτου για να εκφέρω άποψη. Θα μιλήσω σαν καταναλωτής, σαν άνθρωπος που τον γοητεύει το αυτοκίνητο, του αρέσει να οδηγάει (ναι, ακόμη και στην κίνηση) και θα χαρακτήριζα εαυτόν ως οριακά petrolhead. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο να αποτύχει αν δεν εξασφαλίσει τα εξής κατά τη γνώμη μου: i) Το όμοιο κόστος/χλμ σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα (π.χ. αν σε 5 χρόνια πληρώνεις το μισό αυτοκίνητο για μπαταρίες, είναι ζήτημα) ii) Αυτονομία και ευκολία ανεφοδιασμού (το αυτοκίνητο κινείται "αενάως". Πηγαίνεις, αδειάζει, γεμίζεις σε 3 λεπτά, συνεχίζεις) Στην Tesla δεν πιστεύω τόσο όσο πίστευα παλαιότερα και θεωρώ η φήμη της υφίσταται και ως αποτέλεσμα του cult of personality γύρω από τον Musk. Άμα δεν μπορεί να φτάσει την αξιοπιστία της Toyota, το δίκτυο της Volkswagen, το σαλόνι της Audi, το [βάλε ό,τι άλλο θες εδώ] δεν πρόκειται να συνεχίσει να πηγαίνει μόνο με τη φόρα του "wow δες επιτάχυνση το P100D". Το αυτοκίνητο είναι πολλά περισσότερα. Είναι εργαλείο, είναι έγνοια, είναι αξιοπιστία, είναι ασφάλεια, είναι οικογενειακές στιγμές, είναι εμπειρίες και για κάποιον κόσμο είναι και οδηγική απόλαυση. Αν δεν μπορείς να προσφέρεις τα πρώτα με κόστος όμοιο του Opel Astra, τότε το "ludicrous mode" μπορεί να σε πάει only so far 3 3
nikosgalis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 52 λεπτά πριν, Abudi είπε Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο να αποτύχει αν δεν εξασφαλίσει τα εξής κατά τη γνώμη μου: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο να επιτύχει γιατι σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει βενζίνη στον πλανήτη γη. Δεν τίθεται θέμα επιλογής επειδή απλά δεν υπάρχουν άλλες επιλογές. 2 1
Abudi Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, nikosgalis είπε Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο να επιτύχει γιατι σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει βενζίνη στον πλανήτη γη. Δεν τίθεται θέμα επιλογής επειδή απλά δεν υπάρχουν άλλες επιλογές. Και γιατί τότε να μην στραφεί ο κόσμος στα ΜΜΜ; Γιατί να μην μπουν στην εξίσωση; Επίσης, πάντα θα υπάρχει βενζίνη ("πάντα") απλώς θα γίνει απλησίαστη για την μεσαία τάξη Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2018 από Abudi
nikosgalis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, Abudi είπε Και γιατί τότε να μην στραφεί ο κόσμος στα ΜΜΜ; Γιατί να μην μπουν στην εξίσωση; Ειλικρινά τωρα, θεωρείς ότι δεν χρειαζόμαστε αυτοκίνητα, αφού υπάρχουν ΜΜΜ; 1 λεπτό πριν, Abudi είπε Επίσης, πάντα θα υπάρχει βενζίνη ("πάντα") απλώς θα γίνει απλησίαστη για την μέση τάξη Το ότι θα υπάρχει πάντα βενζίνη σε κάποιο εργαστήριο ή σε κάποιο μουσείο ορυκτων καυσίμων ισοδυναμεί με την ύπαρξη διαμαντιών με περισσότερα απο 300 καράτια. Υπάρχουν, αλλά μονο για να τα κοιτάμε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα