Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/3/2018 στις 10:35 ΠΜ, opcorsa είπε

Ειναι καιρος να παραγγειλω αναλωσιμα για το αμαξι το οποιο θελει σερβις.. κοιταω να αλλαξω ολα τα φιλτρα (αερα-καμπινας-καυσιμου-λαδιου) και συνηθως βαζω αναγνωρισμενες  μαρκες , mann , bosch ή hengst.

Κανοντας αναζητηση επεσε το ματι μου στην μαρκα FIBA της οποιας τα περισσοτερα προιοντα μου βγαινουν μιση τιμη σε σχεση με τα πιο επωνυμα φιλτρα που αγοραζα μεχρι τωρα. Εχει κανεις εμπειρια απο την εταιρια, τα φιλτρα της και γενικα εχει χρησιμοποιησει κανεις να πει γνωμη?

Λεω να δοκιμασω για αρχη με τα φιλτρα αερα-καμπινας τα οποια ποσο διαφορετικα να ειναι απο τα επωνυμα που χρυσοπληρωνω.. Για φιλτρο λαδιου καυσιμου ψιλο "φοβαμαι" μιας και κανουν σημαντικη δουλεια για την μακροζωϊα του αυτοκινητου και δεν θελω κατι να παει στραβα..

το κοστος με τα FIBA Οπως ειπα ειναι περιπου το μισο  οποτε προτειμω να βαλω βενζινη την διαφορα αυτη..

γνωμες??

Αντε εις ανωτερα.  λαδια την επομενη φορα απο το λιντλ.

με 30 εβραιους παραπανω για τα κανονικα δεν σωνεσε. αντε ας βαλεις πιο φτηνα φιλτρα αερα αλλα φιλτρο λαδιου και ειδικα τακακια μην παιζεις .θα τα πληρωσεις 10πλασια αμα δεν βγουν καλα.

5 ώρες πριν, Rzarector είπε

Τόσα σχόλια για φίλτρα και κανείς σε κανένα δεν ανέφερε ούτε ένα τεχνικό χαρακτηριστικό. Λόγια του αέρα δλδ, κλασικά... 

Για να επιλέξετε air filter θα πρέπει να ξέρετε το inlet pressure του κινητήρα σας, να δείτε ποιο είναι το air flow του filter με βάση το διάγραμμα του κατασκευαστή, και επομένως να συμπεράνεται το "pressure drop". Στην συνέχεια επιλέξτε το φίλτρο που έχει την καλύτερη σχέση permeability και pressure drop γιατί θέλουμε και καλό φιλτράρισμα (λίγα microns) και χαμηλό pressure drop. Όσο μικρότερη η τιμή του permeability τόσο μικρότερα και λιγότερα είναι τα σωματίδια που θα εισχωρήσουν στον θάλαμο καύσης. Άλλα υλικά και άλλοι σχεδιασμοί φίλτρων δίνουν άλλο air flow, άλλο permeability, και άλλο pressure drop. Το air flow είναι απλώς ένα χαρακτηριστικό του φίλτρου με βάση το οποίο συμπεραίνουμε το pressure drop το οποίο δείχνει πόση δύναμη θα χάσουμε, ενώ το permeability μας δείχνει πόσο καλά φιλτράρει. 

Οι μάρκες δεν έχουν σημασία πέραν μιας ένδειξης της ποιότητας που ίσως/μπορεί να έχει ένα φίλτρο. Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα μιλάμε με αριθμούς, αλλιώς όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα. Τέλος, για τα φίλτρα καμπίνας που λέτε, εκεί υπάρχουν και αντιβακτηριδιακά χαρακτηριστικά σε αυτά που κοστίζουν παραπάνω. 

χαλαρωσε μαν.για σκοντα φαμπια 10ετιας μιλαμε οχι για καινουργια mercedes amg.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μεχρι τωρα, σε accent εβαζα fiba η tokio filter. H διαφορα τους οτι τα πρωτα ειναι made in europe και τα δευτερα made in korea. Κατα τα αλλα ειναι η ιδια εταιρια. Μια χαρα ειναι τοσα χρονια.. και τωρα που πηρα punto.. παλι fiba εβαλα.. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Rzarector είπε

Τόσα σχόλια για φίλτρα και κανείς σε κανένα δεν ανέφερε ούτε ένα τεχνικό χαρακτηριστικό. Λόγια του αέρα δλδ, κλασικά... 

Για να επιλέξετε air filter θα πρέπει να ξέρετε το inlet pressure του κινητήρα σας, να δείτε ποιο είναι το air flow του filter με βάση το διάγραμμα του κατασκευαστή, και επομένως να συμπεράνεται το "pressure drop". Στην συνέχεια επιλέξτε το φίλτρο που έχει την καλύτερη σχέση permeability και pressure drop γιατί θέλουμε και καλό φιλτράρισμα (λίγα microns) και χαμηλό pressure drop. Όσο μικρότερη η τιμή του permeability τόσο μικρότερα και λιγότερα είναι τα σωματίδια που θα εισχωρήσουν στον θάλαμο καύσης. Άλλα υλικά και άλλοι σχεδιασμοί φίλτρων δίνουν άλλο air flow, άλλο permeability, και άλλο pressure drop. Το air flow είναι απλώς ένα χαρακτηριστικό του φίλτρου με βάση το οποίο συμπεραίνουμε το pressure drop το οποίο δείχνει πόση δύναμη θα χάσουμε, ενώ το permeability μας δείχνει πόσο καλά φιλτράρει. 

Οι μάρκες δεν έχουν σημασία πέραν μιας ένδειξης της ποιότητας που ίσως/μπορεί να έχει ένα φίλτρο. Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα μιλάμε με αριθμούς, αλλιώς όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα. Τέλος, για τα φίλτρα καμπίνας που λέτε, εκεί υπάρχουν και αντιβακτηριδιακά χαρακτηριστικά σε αυτά που κοστίζουν παραπάνω. 

 

Εσύ που δεν λες λόγια του αέρα, δεν δείχνεις τους υπολογισμούς που έχεις κάνει για το δικό σου αμάξι; Αν δεν έχεις, δεν δείχνεις ένα παράδειγμα τέτοιων υπολογισμών;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, mp123 είπε

Αντε εις ανωτερα.  λαδια την επομενη φορα απο το λιντλ.

με 30 εβραιους παραπανω για τα κανονικα δεν σωνεσε. αντε ας βαλεις πιο φτηνα φιλτρα αερα αλλα φιλτρο λαδιου και ειδικα τακακια μην παιζεις .θα τα πληρωσεις 10πλασια αμα δεν βγουν καλα.

χαλαρωσε μαν.για σκοντα φαμπια 10ετιας μιλαμε οχι για καινουργια mercedes amg.

το δικο μου φαμπια τουλαχιστον δεν χαλαει τυπε...

α και δεν χανει καμια 10ρια χιλιαδες τον χρονο σε αξια 🍆

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, opcorsa είπε

το δικο μου φαμπια τουλαχιστον δεν χαλαει τυπε...

α και δεν χανει καμια 10ρια χιλιαδες τον χρονο σε αξια 🍆

Ουτε το δικο μου χαλαει.χιουνται ειναι δεν σπαει δεν χαλαει.ουτε χανει 10000 τον χρονο.αλλα ενταξη δεν θα κανω 40 ευρα οικονομια να του βαλω πανω ιμιτασιον.😜. το μονο που θα εκανα εκπτωση ειναι στο φιλτρο καμπινας.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mp123 είπε

Ουτε το δικο μου χαλαει.χιουνται ειναι δεν σπαει δεν χαλαει.ουτε χανει 10000 τον χρονο.αλλα ενταξη δεν θα κανω 40 ευρα οικονομια να του βαλω πανω ιμιτασιον.😜. το μονο που θα εκανα εκπτωση ειναι στο φιλτρο καμπινας.

το δικο σου δεν σπαει δεν χαλαει, αλλα επισης, δεν στριβει δεν φρεναρει..

εδω μιλαμε για αυτοκινητα :P

 

1 ώρα πριν, christopher0016 είπε

ρε πρωι πρωι μου φτιαξατε το κεφι.. 😀    ακους εκει δεν χαλανε  τα χιουντά'ι' και α φαμπια 

  Απόκρυψη περιεχομένων

TOYOTA mono ree 🤠

δυστυχως ειναι να σου τυχει

κολλητος φιλος με Hilux 2.4 D 1999 (2L μοτερ) βαρεσε μπιελα στα 190 χιλιαδες χλμ, αστρωτο δηλαδη για ατμοσφαιρικο ντιζελ...

με σχολαστικοτατη συντηρηση και αλλγες λαδιων καθε 5χιλ χλμ οπως οριζει η αντιπροσωπεια..

where is your god now 🙄

Επισκέπτης
Δημοσ.
12 ώρες πριν, NT1G είπε

Εσύ που δεν λες λόγια του αέρα, δεν δείχνεις τους υπολογισμούς που έχεις κάνει για το δικό σου αμάξι; Αν δεν έχεις, δεν δείχνεις ένα παράδειγμα τέτοιων υπολογισμών;

Έχω κάνει για άλλα αυτοκίνητα αγωνιστικά, δουλειά για την οποία πληρώθηκα. Πλήρωσέ με και θα κάνω και για το δικό σου. Αν θέλεις να δεις την θεωρία πίσω από τους υπολογισμούς υπάρχουν πληροφορίες στο ίντερνετ, αν δεν βρίσκεις θα σου δώσω εγώ μερικά link να διαβάσεις. Ήδη σας είπα για τα διαγράμματα και από που τα βρίσκετε. Για το inlet pressure του κινητήρα αυτό το βγάζεις πειραματικά ή απλά από ένα διαγνωστικό (αφού έχεις αφαιρέσει το φίλτρο). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στην Ελλάδα όλοι έχουν άποψη και όλοι "ξέρουν" αλλά όλα τα επιχειρήματα είναι λόγια του αέρα. Τα φίλτρα, τους κινητήρες, τα αυτοκίνητα δεν τα κρίνουμε με βάση την μάρκα. Εδώ στην Ελλάδα, όχι μόνο κρίνουν όλοι με βάση την μάρκα αλλά και την χώρα. Παντού ακούς για τα "Γιαπωνέζικα" και τα Γερμανικά, και μακριά από Γαλλικά και Ιταλικά. Αυτοί είμαστε εδώ στην Ελλάδα. Κρίνουμε με βάση το τίποτα και όλοι έχουμε άποψη για όλα. 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Έχω κάνει για άλλα αυτοκίνητα αγωνιστικά, δουλειά για την οποία πληρώθηκα. Πλήρωσέ με και θα κάνω και για το δικό σου. Αν θέλεις να δεις την θεωρία πίσω από τους υπολογισμούς υπάρχουν πληροφορίες στο ίντερνετ, αν δεν βρίσκεις θα σου δώσω εγώ μερικά link να διαβάσεις. Ήδη σας είπα για τα διαγράμματα και από που τα βρίσκετε. Για το inlet pressure του κινητήρα αυτό το βγάζεις πειραματικά ή απλά από ένα διαγνωστικό (αφού έχεις αφαιρέσει το φίλτρο). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στην Ελλάδα όλοι έχουν άποψη και όλοι "ξέρουν" αλλά όλα τα επιχειρήματα είναι λόγια του αέρα. Τα φίλτρα, τους κινητήρες, τα αυτοκίνητα δεν τα κρίνουμε με βάση την μάρκα. Εδώ στην Ελλάδα, όχι μόνο κρίνουν όλοι με βάση την μάρκα αλλά και την χώρα. Παντού ακούς για τα "Γιαπωνέζικα" και τα Γερμανικά, και μακριά από Γαλλικά και Ιταλικά. Αυτοί είμαστε εδώ στην Ελλάδα. Κρίνουμε με βάση το τίποτα και όλοι έχουμε άποψη για όλα. 

 

Και δεν δίνεις;

Και αν μπορείς να δώσεις και κανένα διάγραμμα για τα φίλτρα που λες, γιατί στα sites της mann, purflux κ.τ.λ. μόνο διαστάσεις βρίσκω και σε πιο αμάξι μπαίνουν.

Επισκέπτης
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, NT1G είπε

Και δεν δίνεις;

Και αν μπορείς να δώσεις και κανένα διάγραμμα για τα φίλτρα που λες, γιατί στα sites της mann, purflux κ.τ.λ. μόνο διαστάσεις βρίσκω και σε πιο αμάξι μπαίνουν.

Φίλε μου για ρίξε μια ματιά εδώ http://donaldsonoemfiltration.com/library/files/documents/pdfs/061238.pdf

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, opcorsa είπε

το δικο σου δεν σπαει δεν χαλαει, αλλα επισης, δεν στριβει δεν φρεναρει..

εδω μιλαμε για αυτοκινητα :P

 

συγνωμη ειμαι ασχετος.ξεχασα οτι το φαμπια ειναι στην κατηγορια των hyper car. τι να πω εγω με το πτωχο πλην τιμιο χιουνται.που παω να το συγκρινω με το φαμπια.😜

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mp123 είπε

συγνωμη ειμαι ασχετος.ξεχασα οτι το φαμπια ειναι στην κατηγορια των hyper car. τι να πω εγω με το πτωχο πλην τιμιο χιουνται.που παω να το συγκρινω με το φαμπια.😜

αληθεια παντως ειναι πιο "αυτοκινητο"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, opcorsa είπε

αληθεια παντως ειναι πιο "αυτοκινητο"

Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα. ετσι μου λες τωρα😂

εδω μιλαμε για χιουνται ταρζαν.δεν παιζουμε.65 αλογα και αλλα τοσα μουλαρια .

 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.
12 ώρες πριν, opcorsa είπε

το δικο σου δεν σπαει δεν χαλαει, αλλα επισης, δεν στριβει δεν φρεναρει..

εδω μιλαμε για αυτοκινητα :P

δυστυχως ειναι να σου τυχει

κολλητος φιλος με Hilux 2.4 D 1999 (2L μοτερ) βαρεσε μπιελα στα 190 χιλιαδες χλμ, αστρωτο δηλαδη για ατμοσφαιρικο ντιζελ...

με σχολαστικοτατη συντηρηση και αλλγες λαδιων καθε 5χιλ χλμ οπως οριζει η αντιπροσωπεια..

where is your god now 🙄

Εγω παντως(θα μου πεις ποιον νοιαζει αλλα τεσπα) δεν το πιστευω.Εχω φιλους με 2L και γνωριζω προσωπικα αρκετους ακομα(συνολο καμια 20αρια),ολοι με 400αρες-500αρες και κανενα δεν εκανε κιχ το μοτερ.Απο συντηρηση αστα,αλλαζουν λαδια μολις αναψει λαμπακι.Να μου ελεγες για κανενα αλλο,πχ ο YD25DDTi της Nissan που βαρεσαν ολοι στροφαλο να πω ενταξει,ο 2L ειναι πιο σκυλι πεθαινεις(τα Toyota και γενικοτερα τα Γιαπωνεζικα δεν τα εχω σε εκτιμηση αλλα η αληθεια να λεγεται).Πιο Fabia εχεις?Τα φιλτρα Fiba καλα ειναι,δεν θα εχεις θεμα με αερος,καμπινας,καυσιμου.Το λαδιου μονο και μονο για την ιδεα που λενε βαλε MANN,αν εχει το 712/52 εχει 6€,αν εχει κανενα εμβαπτιζομενο εχει στο 10αρικο.Αλλα και Fiba λαδιου να βαλεις δεν θα εχεις θεμα.Μια εναλλακτικη μαρκα (σε σχεση με τα MANN)ειναι τα Filtron,κορυφαια ποιοτητα και οικονομικα,ειναι Πολωνικα και ειναι πολυ καλα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Εγω παντως(θα μου πεις ποιον νοιαζει αλλα τεσπα) δεν το πιστευω.Εχω φιλους με 2L και γνωριζω προσωπικα αρκετους ακομα(συνολο καμια 20αρια),ολοι με 400αρες-500αρες και κανενα δεν εκανε κιχ το μοτερ.Απο συντηρηση αστα,αλλαζουν λαδια μολις αναψει λαμπακι.Να μου ελεγες για κανενα αλλο,πχ ο YD25DDTi της Nissan που βαρεσαν ολοι στροφαλο να πω ενταξει,ο 2L ειναι πιο σκυλι πεθαινεις(τα Toyota και γενικοτερα τα Γιαπωνεζικα δεν τα εχω σε εκτιμηση αλλα η αληθεια να λεγεται).Πιο Fabia εχεις?Τα φιλτρα Fiba καλα ειναι,δεν θα εχεις θεμα με αερος,καμπινας,καυσιμου.Το λαδιου μονο και μονο για την ιδεα που λενε βαλε MANN,αν εχει το 712/52 εχει 6€,αν εχει κανενα εμβαπτιζομενο εχει στο 10αρικο.Αλλα και Fiba λαδιου να βαλεις δεν θα εχεις θεμα.Μια εναλλακτικη μαρκα (σε σχεση με τα MANN)ειναι τα Filtron,κορυφαια ποιοτητα και οικονομικα,ειναι Πολωνικα και ειναι πολυ καλα.

δυστυχως για το τουοτα ισχυει οσο κι αν δεν το πιστευεις, ξερω το αμαξι απο την 1η μερα κυκλοφοριας του και εχω οδηγησει σε αυτο επισης αρκετα χλμ..παρολα αυτα το αμαξι δεν εχει βγαλει τπτ αλλο εκτος απο αναλωσιμα και προληπτικη αλλαγη ψυγειου δεν θυμαμαι γιατι...και σκουριες 0... οποτε και παλι "εβγαλε" τα λεφτα του...

 

εχω το fabia 1.2 htp 2008, Κινητηρας ΒZG

ΜΑΝΝ φιλτρο λαδιου εχω τωρα αν και εχω ηδη στην αποθηκη το αντιστοιχο fiba το οποιο φαινεται μια χαρα, ειναι και ενισχυμενο με πλαστικο πλεγμα  μεσα εξω, σε σχεση με το μαν που εχει μονο το υλικο... το hu710/x περνει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...