minos.krokees Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι σοβαρά να προβώ σε αγορά του νέου suzuki baleno Με τόν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1242cc. Θα ήθελα από κατόχους εδώ στην κοινότητα να ακούσω αποψεις σχετικά με το όχημα. Thanks a lot
Tenshi Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Μικρομεσαίο αμάξι κάτω απο τόνο που κατασκευάζεται Ινδία.Φτηνός ανθρωπομεταφορέας με χώρους και γενναίες παραχωρήσεις στην ποιότητα. Το είχα στα υπόψιν για ενοικιαζόμενο.Για εμένα,τουλάχιστον,δέν πληρούσε τις προδιαγραφές που είχα.
tedkald Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Είναι εξαιρετικό το αυτοκινητάκι και άστους να λένε. Αξίζει να σημειωθεί η μακροχρόνια παρουσία της SUzuki στην Ινδία με το εργοστάσιο Suzuki Maruti. Ένα τέτοιο Alto έχει ένας θειός μου 20ετίας και είναι σκυλί. Στην Ινδία ακόμη συναρμολογεί και η Hyundai. Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2018 από tedkald 1
lary7 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Μια χαρα δειχνει το Baleno , απλο αλλα ποιοτικο με αποδεκτη εμφανιση σε σχεση με το παλιο. Το παλιο Baleno το ειχε παρει ενας γνωστος, ηταν πολυ φθηνο σαν μεταχειρισμενο, δεν του εβγαλε κανενα προβλημα αλλα πολυ βαρετη η εμφανιση του. Το καινουργιο δειχνει ποιο ομορφο. Αλλα αφου το σκεφτεσαι, γιατι δεν περνεις το 1.0 turbo να παει πιο ανετα και να γουσταρεις λιγο την οδηγηση, μικρη η διαφορα στην τιμη.
mp123 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Μια χαρα ειναι. Φτηνο. Καινουργιο θα το παρεις, εγγυηση θα εχει. Αμα σου αρεσει παρτο. Γουστα ειναι αυτα. Ο καθενας μας εχει αλλα γουστα θα ακουσεις 100 γνωμες. Οτι σου αρεσει να παρεις. Μην το σκεφτεσε. 1
paylidis Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 To baleno απο παλια ειναι ενα αμαξι σκλι... απο ποιοτητα κατασκευης για εμενα ειναι λίγο πανω απο huyndai kia Κλπ αλλα ειναι αξιοπρεπές σχετικά για την πόλη... δε θα το αγόραζα καθως δε πληροι τις δικες μου προδιαγραφές ωστόσο θα σου πρότεινα και εγω να δεις το 1.0Τ καθως τα 22 αλογα παραπανω ειναι σημαντικά κακα τα ψέματα (οχι οτι τα 90 που εχει το 1.2 ειναι λιγα για 930 κιλα αμαξι αλλα το Τ θα πηγαινει αισθητά καλυτερα)
DhZou Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Έχω εδώ και ένα χρόνο το χιλιάρι. Πάνω κάτω όπως σου τα είπαν. Εγώ το επέλεξα γιατί ήταν μακράν το πιο value for money από τον ανταγωνισμό με μόνους αντίπαλους στα λεφτά του το i20 το ibiza και το fabia. Ibiza και fabia απέριψα αμέσως επειδή δεν ήθελα να μπλέξω με vw group και το hyundai επειδή τότε ακόμα δεν είχε ορθοποδήσει η αντιπροσωπία και γιατί απλά για τα κριτήρια μου το baleno ήταν το καλύτερο. Μπορεί να υστερεί λίγο σε αίσθηση πολυτέλειας, πχ η πόρτα όταν την κλείνεις δεν κάνει απολαυστικό ήχο ή ο σχεδιασμός του να είναι λίγο "basic", αλλά: Είναι μακράν το πιο ελαφρύ, είναι το πιο ευρύχωρο, είναι το πιο γρήγορο, είναι το πιο οικονομικό και τέλος είναι γιαπωνέζικο (αν και κατασκευάζεται στην Ινδία). Αυτά αντίστοιχα ισχύουν και για το 1200 σε σχέση με τον ανταγωνισμό του. Όποια άλλη απορία έχεις ρώτα με.
zio10 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δεν το ξέρω καθόλου το αμάξι, στις φωτογραφίες φαίνεται συμπαθητικό. Συμφωνώ όμως με τον mp123, ειδικά καινούργιο παίρνεις αυτό που αρέσει σε σένα πιο πολύ και με όσους είπαν για το turbo, αν μπορείς να το πάρεις πάρτο, αν μπορείς να το οδηγήσεις πριν κιόλας ακόμα καλύτερα.
opcorsa Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 μια χαρα αμαξι... γενικα σουζουκι πολυ καλα αυτοκινητα....
>>Morpheus>> Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Να αφησω και εγω την αποψη μου σε αυτο το τοπικ, δεδομενου οτι στην οικογενεια υπαρχουν καινουρια, 2 Suzuki baleno στην εκδοση GLX. Η συγκεκριμενη εκδοση ειναι ΥΠΕΡΠΛΗΡΗΣ και το μονο ισως που να λειπει, ειναι το Hill assist που σε περιπτωσεις μποτιλιαρισματος σε ανηφορικο δρομο σε σωζει απο το σταματα ξεκινα, φρενο, χειροφρενο. Για καποιον που δεν εχει θεμα με τα σταματα-ξεκινα σε ανηφορα θα μου πεις, δεν ειναι μειον... μειον ειναι ομως ΚΑΙ στην συνολικη ανεση, αφου θα πρεπει ειτε να ανεβοκατεβαζεις χειροφρενο, ειτε να εχεις το ποδι στο φρενο και να εισαι πηγμενος-εκνευρισμενος στην κινηση. Προσωπικα, γι'αυτο το λογο το εκτιμω. Παρεχεται ομως στην εκδοση με αυτοματο. anyway .... Στα θετικα του: 1) Ωραιος κινητηρας, που αφηνει ωραιο ηχο στην καμπινα οταν ανεβασεις στροφες. Σχεδον ηλεκτρικος χωρις ξεσπασματα, χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα ουτε και ψοφιος. Γραμμικοτατος. 2) Ωραια φωτα, τυπου projector. Ειναι απλα ευχαριστηση να οδηγας νυχτα.... οσοι το εχουν οδηγησει σε ταξιδι βραδυ, καταλαβαινουν. Τρομερα φωτα. 3) ESP που επεμβαινει ωραια, οπως επισης και το traction control... δοκιμασα να κανιβαλισω σε νορμαλ πλαισια για να δω τη συμπεριφορα του με το ESP ανοιχτο, εκανε τη δουλεια του σωστα. Σε εξτριμ καταστασεις, πιστευω απλα θα δωσει υποστροφη χωρις να αφησει ανεξελεγκτο το πισω μερος. Με το ESP off σε ολα τα κουβαδακια καλυτερα να μην το συζηταμε, ειδικα στα 120km/h++ 4) Απλοικο εσωτερικο και το ταμπλω να εχει ακριβως αυτα που χρειαζεται στην κεντρικη κονσολα. Εργοστασιακο ηχοσυστημα πολυ καλο, μικροφωνο πολυ καλο επισης που απομονωνει εξωτερικους θορυβους παρα πολυ καλα! Στα (καπως) αρνητικα του: 1) Δεδομενου το οτι δινεις αρκετα λεφτα για μια υπερπληρη εκδοση, η ρεζερβα απουσιαζει. ΟΥΤΕ ΚΑΝ μια space saving παρολο που υπαρχει χωρος. Ξεφτιλα... ΩΣΤΟΣΟ, γλιτωνεις απο πολλα χαρη στην οδικη βοηθεια που σου παρεχουν κατα την αγορα (νομιζω 4 χρονια? not sure) 2) Το τιμονι απο τα 70-80 και πανω σκληραινει πολυ, ξεχνας την οδηγηση σε ταξιδι με το ενα χερι χαλαρος.... μικροδιορθωσεις αν φυσαει γινονται εκνευριστικα "ζορικα" οποτε θες αντιβαρο και το αλλο χερι... Θα μπορουσαν να ειχαν κανει καλυτερη δουλεια στον προγραμματισμο του torque sensor της κολωνας. 3) Ο κινητηρας, εχει μεγαλο throttle cutoff delay. Αν ανεβασεις αρκετες στροφες, με 1η απο φαναρι και ολοκληρωσεις αλλαγη σε 2α, 3η κλπ ... σε καθε πληρες αφημα του γκαζιου, κουμπωμα επομενης σχεσης ... ο κινητηρας τοτε, εχει αρχισει να ριχνει στροφες. Το ηλεκτρογκαζο εχει περιεργη συμπεριφορα που θελει συνηθεια. Προερχομενος απο ενα αυτοκινητο με μετριας σκληροτητας πεταλ και λεβιε, οι αλλαγες στο baleno, γινονται σαν πουπουλο, χωρις πλακα. Ο λεβιες, με 2 δακτυλα (ειναι και κοντος) αλλαζει θεση για πλακα. Η αποκριση του κινητηρα στο κλεισιμο του γκαζιου, ειναι μεγαλη... Οσον αφορα την περιεργη συμπεριφορα του λοιπον, εχει μια διαδρομη στην οποια η αποκριση ειναι αργη... αμεσως μετα, λειτουργει πιο σπιρτοζικα. Μπορει να πατιναρεις για να ξεκινησεις χαλαρα, αλλα να αποφασισεις να δωσεις παραπανω γκαζι... θα το πατησεις αλλα θα αντιδρασει πιο αργα. Εαν το πατησεις παραπανω, θα πρεπει να εισαι ετοιμος να αφησεις και το συμπλεκτη παραπανω... ΟΤΑΝ αποφασισει να στροφαρει... Σε χαμηλες rpm, εχει παραξενη συμπεριφορα. 4) Ορατοτητα, απο την καμπινα.... πλευρικα, εισαι οκ. Διαγωνια αριστερα, μαυρα χαλια. Διαγωνια δεξια, καλυτερα τα πραγματα. Πισω... ΟΥΤΕ ΚΑΝ. Αυτα για εντος πολης ετσι; Στα συν του, οτι ειναι σχεδον τετραγωνο, οποτε κουμανταρεται πανευκολα απαξ και συνηθισεις τα ογκομετρικα του χαρακτηριστικα και τη γωνια στροφης του τιμονιου. Βοηθαει η πολυ καλη καμερα οπισθοπορειας οποτε δεν ειναι μεγαλο φαουλ. 5) Το radar αποφυγης συγκρουσης / προειδοποιησης ... δεν ειναι για τα ελληνικα δεδομενα. Πολλες φορες κατανταει ενοχλητικο, θελει προσαρμογη του στυλ οδηγησης πανω σε αυτο, ειδικα σε προσπερασεις σε αυτοκινητοδρομο ή αλλαγες λωριδας οταν το πλησιαζεις προπορευομενο. Πολυ ευαισθητο ειδικα στην "far" ρυθμιση. (εχει 2) All in all, το αμαξακι ειναι ΠΟΛΥ τιμιο γι'αυτα που κοστιζει, για την εγγυηση που παρεχεται καθως και τον εξοπλισμο που φερει. Η καταναλωση με ελαφρυ ποδι εντος Θεσσαλονικης - Κεντρο ... παιζει στα 5,5l/100 και σε ταξιδι με 2 ατομα Εγνατιας οδου, στα 4-4,5 με 100km/h. Το μεγαλο του αβανταζ, ειναι η αξιοπιστια. Το εργοστασιο της ινδιας, βγαζει διαμαντακια. Θα προτεινα την ατμοσφαιρικη εκδοση, γιατι ειναι ΜΑΛΑΚΙΑ να θες να ξενοιασεις και να εχεις αλλο ενα εξαρτημα ή συστοιχια εξαρτηματων (turbo) που να μπορουν να σε προδωσουν. Ποσο μαλλον οταν τα σχεδον 90 αλογακια του ατμοσφαιρικου, ειναι υπερ-αρκετα γι'αυτο που προοριζεται. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2018 από >>Morpheus>>
Petrotos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Καλησπέρα στην ομάδα..Πήρα πριν δύο μήνες μεταχειρισμένο Suzuki Baleno , 1200 ατμοσφαιρικό του 2017. Το αμάξι τα έχει όλα ρεζέρβα, βιβλίο σέρβις. Ωστόσο δεν έχει το εργοστασιακό manual.Γνωριζετε που μπορώ να το βρω? Ψάχνω να αγοράσω παραφλού αλλά δείξω αν χρειάζομαι μπλε η πράσινο χρώμα.Μηπως να μιλήσω με κάποια αντιπροσωπεία? Ευχαριστώ Υ.Γ. 2024 και είμαι υπέρ ικανοποιημένος από το αμάξι!!!
iml Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Το χρώμα το βλέπεις εύκολα αν δεις τι έχει μέσα το παγούρι. Να σε απασχολήσει καλύτερα τι τύπο (G**) παίρνει. Έχεις ανοίξει ποτέ το καπό της μηχανής? Με μια γρήγορη αναζήτηση λέει "use MARUTI Genuine Coolant or equivalent" https://www.οδηγοσ-χρησησ.gr/suzuki/baleno-2017/εγχειρίδιο?p=1 Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2024 από iml
Vasilisxd Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Εντωμεταξύ, γιατί δεν υπάρχει στην επίσημη σελίδα της εταιρίας ?
nk9 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 19 ώρες πριν, Petrotos είπε Καλησπέρα στην ομάδα..Πήρα πριν δύο μήνες μεταχειρισμένο Suzuki Baleno , 1200 ατμοσφαιρικό του 2017. Το αμάξι τα έχει όλα ρεζέρβα, βιβλίο σέρβις. Ωστόσο δεν έχει το εργοστασιακό manual.Γνωριζετε που μπορώ να το βρω? Ψάχνω να αγοράσω παραφλού αλλά δείξω αν χρειάζομαι μπλε η πράσινο χρώμα.Μηπως να μιλήσω με κάποια αντιπροσωπεία? Ευχαριστώ Υ.Γ. 2024 και είμαι υπέρ ικανοποιημένος από το αμάξι!!! Αν αναφέρεσαι στο πράσινο και στο μπλε που διαθέτουν οι επίσημες αντιπροσωπείες, να γνωρίζεις πως το πράσινο ήθελε αραιωση με νερό, ενώ το μπλε είναι έτοιμο. Πλέον το επίσημο δίκτυο φέρνει μόνο το δεύτερο.
>>Morpheus>> Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2024 Στις 30/8/2024 στις 9:57 ΠΜ, Vasilisxd είπε Εντωμεταξύ, γιατί δεν υπάρχει στην επίσημη σελίδα της εταιρίας ? Γιατι σαν μοντελο, μας χαιρετησε απο την αγορά εδω και πολυ καιρο!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα