Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Ρε φίλε τον τράκαραν ε λογικό είναι να πάει το αμάξι για φτιαξιμο . Άσχετο αν ο πραγματογνώμονας έκρινε αλλιώς . 

Αν το αμάξι το θες πας στο φανοποιο και του λες τόσα δίνει η ασφαλιστική πάρτα και τέλος γιατι το ξέρεις και έκανες του κεφαλιού σου και Άστον να χτυπιέται

Μίλα και με τον ασφαλιστή σου να σε καθοδηγήσει .

Είναι κουλό να προχωρήσει σε επισκευή ο φανοποιος στο κουτουρου . Σίγουρα δεν πήγατε κάπως να τα βρείτε μεταξύ σας και στραβωσε το γλυκό ?

Όχι φίλε μου, όταν είναι μεγάλη η ζημιά το λογικό είναι πρώτα να πας το αμάξι στο φανοποιό για να το δει ο πραγματογνώμονας, και αφού σε ενημερώσει το τμήμα ζημιών της ασφάλειας(το τμήμα ζημιών ενημερώνει εσένα ή όποιον το ζητήσει, όχι ο πραγματογνώμονας) για το αν, το πόσο, και το πως θα σε αποζημιώσει, και τότε κρίνεις πως θα προχωρήσεις(αν θα το φτιάξεις ή όχι, αν θα χρησιμοποιήσεις καινούργια/μεταχειρισμένα/ιμιτασιόν ανταλλακτικά, αν θα κάνεις εξουσιοδότηση στο φανοποιό να πληρωθεί απευθείας από την ασφαλιστική, κτλ).

Ο φίλος από ότι έγραψε ΔΕΝ έκανε κάτι τέτοιο, απλά το πήγε στο φανοποιό δίνοντας εντολή να επισκευαστεί, ή μήπως αντιλαμβάνομαι λάθος τη δήλωση " το πήγα σε ένα φανοποιο για επισκευή"?Αν εννοεί κάτι άλλο από αυτό που αντιλαμβάνομαι, τότε είναι άκυρα και αυτά που του απάντησα.

Επίσης το "τόσα δίνει η ασφαλιστική, αν θες φτιάχτο και πάρτα" το λες ΠΡΙΝ προχωρήσει στην επισκευή, όχι μετά.

  • Like 2
  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όχι φίλε μου, όταν είναι μεγάλη η ζημιά το λογικό είναι πρώτα να πας το αμάξι στο φανοποιό για να το δει ο πραγματογνώμονας, και αφού σε ενημερώσει το τμήμα ζημιών της ασφάλειας(το τμήμα ζημιών ενημερώνει εσένα ή όποιον το ζητήσει, όχι ο πραγματογνώμονας) για το αν, το πόσο, και το πως θα σε αποζημιώσει, και τότε κρίνεις πως θα προχωρήσεις(αν θα το φτιάξεις ή όχι, αν θα χρησιμοποιήσεις καινούργια/μεταχειρισμένα/ιμιτασιόν ανταλλακτικά, αν θα κάνεις εξουσιοδότηση στο φανοποιό να πληρωθεί απευθείας από την ασφαλιστική, κτλ).

Ο φίλος από ότι έγραψε ΔΕΝ έκανε κάτι τέτοιο, απλά το πήγε στο φανοποιό δίνοντας εντολή να επισκευαστεί, ή μήπως αντιλαμβάνομαι λάθος τη δήλωση " το πήγα σε ένα φανοποιο για επισκευή"?Αν εννοεί κάτι άλλο από αυτό που αντιλαμβάνομαι, τότε είναι άκυρα και αυτά που του απάντησα.

Επίσης το "τόσα δίνει η ασφαλιστική, αν θες φτιάχτο και πάρτα" το λες ΠΡΙΝ προχωρήσει στην επισκευή, όχι μετά.

Αν και δεν το διευκρινιζει μαλλον το πηγε να το φτιαξει μεσω της ασφαλιστικης του αλλου ή της δικιας του αν ειναι και οι δυο ασφαλιστικες στον φιλικο διακανονισμο.Σχεδον ολλα τα φανοποιεια συνεργαζοντε με ασφαλιστικες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Επίσης το "τόσα δίνει η ασφαλιστική, αν θες φτιάχτο και πάρτα" το λες ΠΡΙΝ προχωρήσει στην επισκευή, όχι μετά.

Από τα λεγόμενα του ts θεωρώ αυτονόητο ότι πήγε το αμάξι στο φανοποιο και όπως είναι λογικό περίμενε τι θα πει ο πραγματογνώμονας για να προχωρήσει σε επισκευή.

Από κει κ πέρα αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο πραγματογνώμονας δεν ενημέρωσε τον ts ότι πάει για ολική αλλά τον φανοποιο  ο οποίος δεν ενημέρωσε τον πελάτη του αλλά έκανε του κεφαλιού του  και προχωρήσε σε επισκευή , από αυτήν την άποψη λέω : ότι τόσα δίνει η ασφαλιστική πάρτα αφού έκανες του κεφαλιού σου 

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Από τα λεγόμενα του ts θεωρώ αυτονόητο ότι πήγε το αμάξι στο φανοποιο και όπως είναι λογικό περίμενε τι θα πει ο πραγματογνώμονας για να προχωρήσει σε επισκευή.

Εγώ πάλι, όπως έγραψα και παραπάνω, δεν θεωρώ αυτονόητο το ακριβώς αντίθετο από αυτό που έγραψε ο ts. Έγραψε πως το πήγε για επισκευή, όχι πως το πήγε για να το δει ο πραγματογνώμονας.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν είπα κάτι τέτοιο, είπα πως βρίσκω στραβό και ανάποδο το ότι πήγες το αυτοκίνητο σου σε φανοποιό να το επισκευάσει και μετά να τον κατηγορείς που το επισκεύασε.

Η ασφαλιστική για να κλείσει ραντεβού με πραγματογνώμονα θέλει το αμάξι να είναι σε φαναρτζιδικο και το εύρος των ωρών του ραντεβού είναι τέτοιο που πολύ δύσκολα κάποιος μπορεί να κάτσει να περιμένει, εκτός αν είναι άεργος/άνεργος/κτλ και πάλι παίζεται αν θέλει να περιμένει τόσο.

Το φάουλ είναι τόσο της ασφαλιστικής που δεν ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη, του ιδιοκτήτη που δεν επικοινώνησε με την ασφαλιστική και τον πραγματογνώμονα την ίδια ή την επομενη ημέρα του ραντεβού, και φυσικά του φαναρτζή που επίσης δεν τον ενημέρωσε, αλλά αν είναι όπως τα περιγράφει ο TS ο φαναρτζή είχε άλλη ατζέντα για το περιστατικό και μάλλον δεν είχε προθεση να ενημερώσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Η ασφαλιστική για να κλείσει ραντεβού με πραγματογνώμονα θέλει το αμάξι να είναι σε φαναρτζιδικο και το εύρος των ωρών του ραντεβού είναι τέτοιο που πολύ δύσκολα κάποιος μπορεί να κάτσει να περιμένει, εκτός αν είναι άεργος/άνεργος/κτλ και πάλι παίζεται αν θέλει να περιμένει τόσο.

Το φάουλ είναι τόσο της ασφαλιστικής που δεν ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη, του ιδιοκτήτη που δεν επικοινώνησε με την ασφαλιστική και τον πραγματογνώμονα την ίδια ή την επομενη ημέρα του ραντεβού, και φυσικά του φαναρτζή που επίσης δεν τον ενημέρωσε, αλλά αν είναι όπως τα περιγράφει ο TS ο φαναρτζή είχε άλλη ατζέντα για το περιστατικό και μάλλον δεν είχε προθεση να ενημερώσει.

Την ξέρω τη διαδικασία, την έχω κάνει πολλές φορές, και δεν είναι όπως την περιγράφεις.

Πρώτα από όλα πρέπει να δηλώσεις στην ασφαλιστική κάποιο συνεργείο, δεν προχωράει η διαδικασία αλλιώς, όμως το πότε και το που θα το δει ο πραγματογνώμονας είναι άσχετο(2-3 φορές έχει έρθει σπίτι μου να δει τη ζημιά). Όσο για το ραντεβού για αυτό ακριβώς λέγεται έτσι, επειδή δεν χρειάζεται να περιμένει κανένας από τους δύο. Τελευταία φορά είχα κλείσει ραντεβού 2 το μεσημέρι, και οι δύο ταυτόχρονα φτάσαμε 2 παρά 5.

Επίσης ο πραγματογνώμονας δεν έχει καμία δουλειά να ενημερώσει κανέναν. Ο ιδιοκτήτης είναι αυτός που επικοινωνεί με το τμήμα ζημιών για να μάθει τι και πως δίνει η ασφαλιστική, και μόλις μάθε πράττει ανάλογα. Τον ιδιοκτήτη είναι αυτόν που τον καίει, όχι κανέναν άλλον. Ε ο ts έτσι όπως τα γράφει φαίνεται πως άφησε τα πράγματα στην τύχη τους, άφησε το αυτοκίνητο στο φανοποιό για να το φτιάξει πριν μάθει τι και πως με την ασφάλεια.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Την ξέρω τη διαδικασία, την έχω κάνει πολλές φορές, και δεν είναι όπως την περιγράφεις.

Πρώτα από όλα πρέπει να δηλώσεις στην ασφαλιστική κάποιο συνεργείο, δεν προχωράει η διαδικασία αλλιώς, όμως το πότε και το που θα το δει ο πραγματογνώμονας είναι άσχετο(2-3 φορές έχει έρθει σπίτι μου να δει τη ζημιά). Όσο για το ραντεβού για αυτό ακριβώς λέγεται έτσι, επειδή δεν χρειάζεται να περιμένει κανένας από τους δύο. Τελευταία φορά είχα κλείσει ραντεβού 2 το μεσημέρι, και οι δύο ταυτόχρονα φτάσαμε 2 παρά 5.

Επίσης ο πραγματογνώμονας δεν έχει καμία δουλειά να ενημερώσει κανέναν. Ο ιδιοκτήτης είναι αυτός που επικοινωνεί με το τμήμα ζημιών για να μάθει τι και πως δίνει η ασφαλιστική, και μόλις μάθε πράττει ανάλογα. Τον ιδιοκτήτη είναι αυτόν που τον καίει, όχι κανέναν άλλον. Ε ο ts έτσι όπως τα γράφει φαίνεται πως άφησε τα πράγματα στην τύχη τους, άφησε το αυτοκίνητο στο φανοποιό για να το φτιάξει πριν μάθει τι και πως με την ασφάλεια.

Άρα είναι όπως το περιγράφω, πρέπει να πάει φαναρτζιδικο.

Συνήθως έρχεται σπίτι σου ο της εμπλεκόμενης ασφαλιστικής, της δικής σου, που θα σε αποζημιώσει κιόλας, στο 99.99% θέλει φαναρτζιδικο. Εμένα δεν μου έχει τύχει διαφορετικά. Και επίσης όλες τις φορές μου ζητήθηκε να είναι το αμάξι από το πρωί και κάποια στιγμή, ανάλογα το πρόγραμμα του, θα περάσει ο πραγματογνώμονας. Επίσης, ανέφερα για επικοινωνία με τον πραγματογνώμονα επειδή η ασφαλιστική μου αμέσως με το που κλείνεται το ραντεβού μου στέλνει SMS στο κινητό με το ονοματεπώνυμο του πραγματογνώμονα που αναλαμβάνει την υπόθεση, οπότε βρίσκω το τηλέφωνο του και τον καλώ πριν πάει στο αμάξι (μήπως καταφέρουμε και μικρυνουμε λίγο το παράθυρο των ωρών.... ποτέ δεν το έχω καταφέρει ως τώρα, μόνο μια φορά έτυχε κι εγώ να τον πετύχω ενώ έφευγα από το φαναρτζιδικο κι ενώ ήδη περίμενα κάνα 2ωρο εκεί) και επίσης να του μιλήσω πριν το δει αλλά και αφού το δει...δεν αφήνω στην τύχη του το αμάξι, ούτε στο έλεος του φαναρτζή. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Alxnks είπε

Άρα είναι όπως το περιγράφω, πρέπει να πάει φαναρτζιδικο.

Συνήθως έρχεται σπίτι σου ο της εμπλεκόμενης ασφαλιστικής, της δικής σου, που θα σε αποζημιώσει κιόλας, στο 99.99% θέλει φαναρτζιδικο. Εμένα δεν μου έχει τύχει διαφορετικά. Και επίσης όλες τις φορές μου ζητήθηκε να είναι το αμάξι από το πρωί και κάποια στιγμή, ανάλογα το πρόγραμμα του, θα περάσει ο πραγματογνώμονας. Επίσης, ανέφερα για επικοινωνία με τον πραγματογνώμονα επειδή η ασφαλιστική μου αμέσως με το που κλείνεται το ραντεβού μου στέλνει SMS στο κινητό με το ονοματεπώνυμο του πραγματογνώμονα που αναλαμβάνει την υπόθεση, οπότε βρίσκω το τηλέφωνο του και τον καλώ πριν πάει στο αμάξι (μήπως καταφέρουμε και μικρυνουμε λίγο το παράθυρο των ωρών.... ποτέ δεν το έχω καταφέρει ως τώρα, μόνο μια φορά έτυχε κι εγώ να τον πετύχω ενώ έφευγα από το φαναρτζιδικο κι ενώ ήδη περίμενα κάνα 2ωρο εκεί) και επίσης να του μιλήσω πριν το δει

Μην μπερδεύεσαι, άλλο το ότι πρέπει οπωσδήποτε να δηλώσεις συνεργείο γιατί δεν γίνεται να προχωρήσει αλλιώς το αυτοματοποιημένο σύστημα της ασφαλιστικής και να ορίσει πραγματογνώμονα, και άλλο το που ακριβώς πρέπει να το δει. ΔΕΝ είναι απαραίτητο να το δει στο φαναρτζίδικο.

Όσο για το ραντεβού, αν σου πει ότι θα περάσει κάποια στιγμή ανάμεσα στις 10:00 και 14:00 απλά δεν το δέχεσαι, δεν είναι ραντεβού αυτό, ώρες καταστημάτων είναι. Του λες "φίλε το κυκλοφορώ/έχω δουλειές, δεν μπορώ να στηθώ με τις ώρες για να περάσεις όποτε μπορείς, ή κανονίζουμε συγκεκριμένη ώρα να το δεις, ή αν δεν μπορείς πες το μου να ενημερώσω την ασφαλιστική και προχωρήσω στην επισκευή".

20 λεπτά πριν, Alxnks είπε

αλλά και αφού το δει...δεν αφήνω στην τύχη του το αμάξι, ούτε στο έλεος του φαναρτζή. 

Εδώ είναι η ουσία, ο ts από όσα περιγράφει αυτό ακριβώς έκανε :) 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει ένα δίκιο και ο Joshua. Αν θέλεις πραγματογνώμονα, μπορεί να έρθει στο σπίτι σου να δει την ζημιά. Γιατί να πάει στο φαναρτζίδικο αν δεν θέλει να το φτιάξουν; Το φαναρτζίδικο δεν είναι πάρκινγκ για να αφήσεις το αμάξι να το ελέγχουν οι πραγματογνώμονες... Πολλές φορές μπορεί να χρειάζεται και ραντεβού για να πας, γιατί μπορεί να έχει πληρότητα 100%.

Εγώ όταν είχε σπάσει το τζάμι μου το πήγα στην αντιπροσωπεία και έστειλα εκεί τον πραγματογνώμονα. Ηξερα ότι 100% το καλύπτει η ασφάλεια.

Αλλά ακόμη και έτσι με ραντεβού το πήγα για να το φτιάξουν.

Οταν είχα ένα άλλο μικροατύχημα, τον κάλεσα να το δει. Επειδή ήταν μικρή ζημιά και δική μου ευθύνη δεν το πήγα καν σε φαναρτζίδικο το δικό μου και το άφησα με την γρατζουνιά...

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Είχα πρόσφατα εμπλοκή με ασφαλιστικές, πραγματογνώμονες κλπ οπότε θυμάμαι ακριβώς τι έγινε.

Αρχικά ήρθε υπάλληλος της ασφαλιστικής (με όχημα οδικής βοήθειας) και τράβηξε φωτογραφίες στο χώρο μας. Απλά επικοινώνησε πιο πριν και κανονίσαμε την ώρα. Έπειτα πήγαμε συνεργείο, το αυτοκίνητο σηκώθηκε γιατί θέλαμε να υπάρχουν φωτογραφίες και από κάτω (σπάσανε οι ποδιές). Στη συνέχεια ήρθε μήνυμα με τα στοιχεία του πραγματογνώμονα. Επικοινωνήσαμε και βρεθήκαμε στο χώρο του.  Έβγαλε και αυτός φωτογραφίες, όταν κάναμε αναφορά για το κάτω μέρος του αυτοκινήτου μας είπε ότι θα του στείλουν τις φωτογραφείς από το συνεργαζόμενο συνεργείο όπου είχαμε ήδη πάει.

Μετά από λίγες μέρες και την αποστολή της έκθεσης του πραγματογνώμονα μας πήραν από το συνεργείο και μας ενημέρωσαν ότι έχει εγκριθεί η αποζημίωση χωρίς να μας πει κάποιος το κόστος οπότε δώσαμε το ΟΚ για την παραγγελία των ανταλλακτικών.

Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε και λίγες μέρες αργότερα έγινε η πληρωμή του συνεργείου απευθείας από την ασφαλιστική με επιταγή. 

Αυτά έγιναν στη δικιά μας περίπτωση, τώρα αν έγιναν με σωστό ή λάθος τρόπο δεν το ξέρω καθώς κι εγώ πρώτη φορά χρειάστηκε να ''μπλεχτώ'' μιας κι εγώ οδηγούσα το εταιρικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Alxnks είπε

Η ασφαλιστική για να κλείσει ραντεβού με πραγματογνώμονα θέλει το αμάξι να είναι σε φαναρτζιδικο και το εύρος των ωρών του ραντεβού είναι τέτοιο που πολύ δύσκολα κάποιος μπορεί να κάτσει να περιμένει, εκτός αν είναι άεργος/άνεργος/κτλ και πάλι παίζεται αν θέλει να περιμένει τόσο.

Το φάουλ είναι τόσο της ασφαλιστικής που δεν ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη, του ιδιοκτήτη που δεν επικοινώνησε με την ασφαλιστική και τον πραγματογνώμονα την ίδια ή την επομενη ημέρα του ραντεβού, και φυσικά του φαναρτζή που επίσης δεν τον ενημέρωσε, αλλά αν είναι όπως τα περιγράφει ο TS ο φαναρτζή είχε άλλη ατζέντα για το περιστατικό και μάλλον δεν είχε προθεση να ενημερώσει.

Έτσι ακριβώς έγινε. Δηλαδή βγάζει μάτια η δολιοτητα, να θες 2400€ επισκευή για ένα αμάξι αξίας 1500. Και χωρίς να ενημερώσεις.

57 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Εχει ένα δίκιο και ο Joshua. Αν θέλεις πραγματογνώμονα, μπορεί να έρθει στο σπίτι σου να δει την ζημιά. Γιατί να πάει στο φαναρτζίδικο αν δεν θέλει να το φτιάξουν; Το φαναρτζίδικο δεν είναι πάρκινγκ για να αφήσεις το αμάξι να το ελέγχουν οι πραγματογνώμονες... Πολλές φορές μπορεί να χρειάζεται και ραντεβού για να πας, γιατί μπορεί να έχει πληρότητα 100%.

Εγώ όταν είχε σπάσει το τζάμι μου το πήγα στην αντιπροσωπεία και έστειλα εκεί τον πραγματογνώμονα. Ηξερα ότι 100% το καλύπτει η ασφάλεια.

Αλλά ακόμη και έτσι με ραντεβού το πήγα για να το φτιάξουν.

Οταν είχα ένα άλλο μικροατύχημα, τον κάλεσα να το δει. Επειδή ήταν μικρή ζημιά και δική μου ευθύνη δεν το πήγα καν σε φαναρτζίδικο το δικό μου και το άφησα με την γρατζουνιά...

Φίλε η ασφαλιστική είπε πάνε το αμάξι σε ένα φανοποιο και θα περάσει ο πραγματογνώμονας να το δει από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Δεν ήρθανε καν στο ατύχημα, θα ερχόταν κατευθείαν στο συνεργείο.

6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Την ξέρω τη διαδικασία, την έχω κάνει πολλές φορές, και δεν είναι όπως την περιγράφεις.

Πρώτα από όλα πρέπει να δηλώσεις στην ασφαλιστική κάποιο συνεργείο, δεν προχωράει η διαδικασία αλλιώς, όμως το πότε και το που θα το δει ο πραγματογνώμονας είναι άσχετο(2-3 φορές έχει έρθει σπίτι μου να δει τη ζημιά). Όσο για το ραντεβού για αυτό ακριβώς λέγεται έτσι, επειδή δεν χρειάζεται να περιμένει κανένας από τους δύο. Τελευταία φορά είχα κλείσει ραντεβού 2 το μεσημέρι, και οι δύο ταυτόχρονα φτάσαμε 2 παρά 5.

Επίσης ο πραγματογνώμονας δεν έχει καμία δουλειά να ενημερώσει κανέναν. Ο ιδιοκτήτης είναι αυτός που επικοινωνεί με το τμήμα ζημιών για να μάθει τι και πως δίνει η ασφαλιστική, και μόλις μάθε πράττει ανάλογα. Τον ιδιοκτήτη είναι αυτόν που τον καίει, όχι κανέναν άλλον. Ε ο ts έτσι όπως τα γράφει φαίνεται πως άφησε τα πράγματα στην τύχη τους, άφησε το αυτοκίνητο στο φανοποιό για να το φτιάξει πριν μάθει τι και πως με την ασφάλεια.

Το ότι εμπιστευτηκα το λαμαρινα και το ότι πήρα τηλέφωνο τον πραγματογνώμονα τηλέφωνο, για ενημέρωση, την μεθεπόμενη μέρα, είναι τα λάθη μου και θα τα πληρώσω. Αλλά μη προσπαθείς να βγάλεις λάδι το φανοποιο γιατί είναι εμφανή ότι έφτασε πονηρά και για ίδιο συμφέρον. Δεν λειτουργούν έτσι οι επαγγελματίες.  Ήθελε 2400€ επισκευή για ένα αμάξι αξίας 1500€. Είναι δύσκολο να το αντιληφθείς;  

Λέω 2400 γιατί το αμάξι είχε και παλιότερο χτύπημα που περιμένω το δικαστήριο. Κατά 99% θα αποζημιωθω . Και μου ζήτησε έξτρα για μια πόρτα, ένα φτερό και το μισό μασπιε (μαζί με το βάψιμο) 670€ χωρίς το ΦΠΑ. Δηλαδή μαζί με το ΦΠΑ 830€. Τιμή που μου φαίνεται λίγο ακριβή.

9 ώρες πριν, aGka8l είπε

 

Είναι κουλό να προχωρήσει σε επισκευή ο φανοποιος στο κουτουρου . Σίγουρα δεν πήγατε κάπως να τα βρείτε μεταξύ σας και στραβωσε το γλυκό ?

Φίλε μου, δεν είμαι απατεώνας. Τι να βρω με το φανοποιο;(χωρίς παρεξήγηση)

Επεξ/σία από arist1976
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, panos2171 είπε

Είχα πρόσφατα εμπλοκή με ασφαλιστικές, πραγματογνώμονες κλπ οπότε θυμάμαι ακριβώς τι έγινε.

Αρχικά ήρθε υπάλληλος της ασφαλιστικής (με όχημα οδικής βοήθειας) και τράβηξε φωτογραφίες στο χώρο μας. Απλά επικοινώνησε πιο πριν και κανονίσαμε την ώρα. Έπειτα πήγαμε συνεργείο, το αυτοκίνητο σηκώθηκε γιατί θέλαμε να υπάρχουν φωτογραφίες και από κάτω (σπάσανε οι ποδιές). Στη συνέχεια ήρθε μήνυμα με τα στοιχεία του πραγματογνώμονα. Επικοινωνήσαμε και βρεθήκαμε στο χώρο του.  Έβγαλε και αυτός φωτογραφίες, όταν κάναμε αναφορά για το κάτω μέρος του αυτοκινήτου μας είπε ότι θα του στείλουν τις φωτογραφείς από το συνεργαζόμενο συνεργείο όπου είχαμε ήδη πάει.

Μετά από λίγες μέρες και την αποστολή της έκθεσης του πραγματογνώμονα μας πήραν από το συνεργείο και μας ενημέρωσαν ότι έχει εγκριθεί η αποζημίωση χωρίς να μας πει κάποιος το κόστος οπότε δώσαμε το ΟΚ για την παραγγελία των ανταλλακτικών.

Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε και λίγες μέρες αργότερα έγινε η πληρωμή του συνεργείου απευθείας από την ασφαλιστική με επιταγή. 

Αυτά έγιναν στη δικιά μας περίπτωση, τώρα αν έγιναν με σωστό ή λάθος τρόπο δεν το ξέρω καθώς κι εγώ πρώτη φορά χρειάστηκε να ''μπλεχτώ'' μιας κι εγώ οδηγούσα το εταιρικό.

Η δική σου περίπτωση είναι λιγάκι διαφορετική από του ts, έγραψες για συνεργαζόμενο συνεργείο και για εταιρικό αυτοκίνητο, οπότε βγάζω το συμπέρασμα ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με leasing. Ε σε αυτή τη περίπτωση το αυτοκίνητο είναι ιδιοκτησία της εταιρείας leasing(Hertz πχ), οπότε ούτε ο οδηγός ούτε η εταιρεία που μίσθωσε το αυτοκίνητο έχουν λόγο για το που θα φτιαχτεί το αυτοκίνητο(μόνο σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Hertz γίνεται αυτό), ούτε υπάρχει λόγος να μάθουν πόση αποζημίωση έχει εγκριθεί. Σύμφωνα με την περιγραφή σου, όλα έγιναν όπως ακριβώς έπρεπε να γίνουν.

 

26 λεπτά πριν, arist1976 είπε

Το ότι εμπιστευτηκα το λαμαρινα και το ότι πήρα τηλέφωνο τον πραγματογνώμονα τηλέφωνο, για ενημέρωση, την μεθεπόμενη μέρα, είναι τα λάθη μου και θα τα πληρώσω. Αλλά μη προσπαθείς να βγάλεις λάδι το φανοποιο γιατί είναι εμφανή ότι έφτασε πονηρά και για ίδιο συμφέρον. Δεν λειτουργούν έτσι οι επαγγελματίες.  Ήθελε 2400€ επισκευή για ένα αμάξι αξίας 1500€. Είναι δύσκολο να το αντιληφθείς; 

Τελικά μετά από τόσα post ακόμα δεν έχεις διαψεύσει αυτό που έγραψες στην αρχή, δηλαδή ότι του το άφησες για να το επισκευάσει, οπότε όντως έτσι έγινε? Ή πήρε πρωτοβουλία και το έφτιαξε μόνος του χωρίς να έχει εντολή από εσένα? Sorry που επιμένω, αλλά εκεί ακριβώς είναι όλη η ουσία.

Όσο για τα ποσά που γράφεις, κανένας δεν πρόκειται να αρνηθεί να σου επισκευάσει το αυτοκίνητο όταν η αξία της επισκευής ξεπερνά την αξία του αυτοκινήτου, μόνος σου πρέπει να το σκεφτείς αυτό, εσύ αποφασίζεις αν σε συμφέρει ή όχι να το επισκευάσεις. Αν δεν το έκανες, είναι 100% δικό σου λάθος. Καλώς η κακώς έτσι λειτουργούν οι επαγγελματίες(ή όπως αλλιώς θες πες τους, δεν έχω κανένα πρόβλημα), αλλά απατεώνες δεν μπορείς να τους πεις.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η δική σου περίπτωση είναι λιγάκι διαφορετική από του ts, έγραψες για συνεργαζόμενο συνεργείο και για εταιρικό αυτοκίνητο, οπότε βγάζω το συμπέρασμα ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με leasing. Ε σε αυτή τη περίπτωση το αυτοκίνητο είναι ιδιοκτησία της εταιρείας leasing(Hertz πχ), οπότε ούτε ο οδηγός ούτε η εταιρεία που μίσθωσε το αυτοκίνητο έχουν λόγο για το που θα φτιαχτεί το αυτοκίνητο(μόνο σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Hertz γίνεται αυτό), ούτε υπάρχει λόγος να μάθουν πόση αποζημίωση έχει εγκριθεί. Σύμφωνα με την περιγραφή σου, όλα έγιναν όπως ακριβώς έπρεπε να γίνουν.

 

Όχι το αυτοκίνητο δεν είναι leasing. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, panos2171 είπε

Όχι το αυτοκίνητο δεν είναι leasing. 

Τότε πως δικαιολογείται το "συνεργαζόμενο συνεργείο"?

Δημοσ.

Συνεργαζόμενο της ασφαλιστικής. Μας είπαν να πάμε όπου θέλουμε αλλά ότι συνεργάζονται και με κάποια μέσα στα οποία ήταν και αυτό που επιλέξαμε.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...