Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η παρουσίαση από την Tesla του ηλεκτροκίνητου φορτηγού Semi συνοδεύτηκε από την τολμηρή δήλωση ότι οι πελάτες θα αποσβέσουν το κόστος του οχήματος σε δύο χρόνια, εξαιτίας της οικονομίας κλίμακας στα καύσιμα.

Εντούτοις, στέλεχος της εταιρείας μεταφορών DHL δήλωσε στο Reuters ότι αναμένει πως η εταιρεία θα αποσβέσει το σχετικό κόστος σε 1,5 έτος το οποίο μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χιλιάδων δολαρίων κατ’ έτος.

Τα καύσιμα είναι μόνον ένας παράγοντας της εξίσωσης, σημείωσε ο ίδιος. Καθώς οι ηλεκτροκινητήρες είναι λιγότερο σύνθετοι από τις μεγάλες μηχανές diesel των συμβατικών φορτηγών, το Semi εκτιμάται πως θα έχει μικρότερο κόστος συντήρησης.

O Elon Musk, ο «ισχυρός άνδρας» της Tesla, έχει δηλώσει πως οι επιδόσεις του μοντέλου είναι πολύ πιθανό να βελτιωθούν αισθητά, από αυτές που ανακοινώθηκαν τον Νοέμβριο του 2017, όταν παρουσιάσθηκε το μοντέλο. Μάλιστα, οι όποιες αναβαθμίσεις δεν πρόκειται να επιβαρύνουν την τιμή του.

Εντούτοις πολλά ενδέχεται να μην εξελιχθούν κατ’ ευχήν. Υπάρχει τεράστια δυσκολία να παραχθεί ένα ηλεκτροκινητήρας τέτοιου μεγέθους ώστε να διαθέτει εμβέλεια μεταξύ 300-500 μιλίων (η μπαταρία θα έχει τεράστιο μέγεθος) και πολλοί από τους υπολογισμούς της Tesla βασίζονται στις σημερινές τιμές των καυσίμων. Εάν ανακύψουν απρόβλεπτα τεχνικά προβλήματα ή μειωθεί περαιτέρω η τιμή του diesel, η αξία του Semi θα καταβαραθρωθεί.

Από την άλλη πλευρά, δεν συμβαίνει συχνά πελάτες να υποστηρίζουν πως μία αυτοκινητοβιομηχανία υποτιμά τις αρετές ενός μοντέλου της.

Εngadget


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Αρα, οσο τα φορτηγα γινονται ηλεκτροκινητα, τοσο μειωνεται η ζητηση στο ντιζελ= πεφτει η τιμη του. Οσο πεφτει η τιμη του, τοσο ξανα-συμφερουν τα ντιζελοκινητα. Μαλιστα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν ισχυει απολυτα. 1 ειναι τοσα λιγα τα ηλεκτροκινητα που ακομα ουτε μπλιπ σε καποιο διαγραμμα δεν κανουνε 2 το diesel εχει τοση ζητηση και για αλλες χρησεις και ειδικα το πιο καθαρο diesel κινησης που δε παιζει η τιμη του να επηρεαστει. Αν επηρεαστει θα ειναι επειδη θα πουλησουν σπεκουλα οτι και καλα μειωνεται η ζητηση απο τα αυτοκινητα

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Αρα, οσο τα φορτηγα γινονται ηλεκτροκινητα, τοσο μειωνεται η ζητηση στο ντιζελ= πεφτει η τιμη του. Οσο πεφτει η τιμη του, τοσο ξανα-συμφερουν τα ντιζελοκινητα. Μαλιστα...

Ναι και όταν μειωθούν τα έσοδα του κράτους λόγω της μείωσης κατανάλωσης ντίζελ, θα μπει μια καλή φορολογία στο ρεύμα ή κάποιο ειδικό τέλος στις μπαταρίες και όλα θα ισορροπήσουν πάλι.

  • Like 5
Δημοσ.
9 ώρες πριν, vali είπε

Ναι και όταν μειωθούν τα έσοδα του κράτους λόγω της μείωσης κατανάλωσης ντίζελ, θα μπει μια καλή φορολογία στο ρεύμα ή κάποιο ειδικό τέλος στις μπαταρίες και όλα θα ισορροπήσουν πάλι.

Κλασικά πάντα έτσι γίνετε . 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mjaros είπε

Το καλό με το ρεύμα είναι ότι μπορείς να το παράγεις μόνος σου. 

Αν ανεβεί πολυ η τιμη του σε  συμφέρει η προσωπική παραγωγή μέσω φωτοβολταϊκών ή ανεμογεννήτριας. 

Με το πετρέλαιο είσαι εξαρτημένος μια ζωή από αλλους. 

το ότι ένας επαγγελματίας στον δρόμο μπορεί να παράξει ρεύμα για να φορτίζει το φορτηγό του, πραγματικά με ξεπερνά. εδώ ακόμη οι τύποι δεν ξέρουν την αυτονομία του. το 300 με το 500 έχει τεράστια διαφορά. άσε που το άρθρο είναι τόσο προχειρογραμμένο που ξαφνικά πετιέται από την παρουσίαση του μοντέλου, σε δηλώσεις στελέχους της DHL (που προφανώς θα αγοράσουν κάποια μοντέλα)

Δημοσ.

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και η τιμή του diesel δεν μεταβάλεται με τη υιοθέτηση από τις ΗΠΑ της ηλεκτροκίνησης. Η τιμή του diesel κατά βάση εξαρτάται από την παραγωγή, την οποία την ελέγχουν οι ίδιες πετρελαιοπαραγωγές χώρες (σε λίγα χρόνια και εμείς...χα). Αναφέρει στο άρθρο ότι οι ηλεκτροκινητήρες είναι πιο οικονομική στη συντήρηση. Δεν μας αναφέρει όμως πόσο κοστιζει η συντήρηση, πότε χρειάζεται αλλαγή η τεράστια μπαταρία. Επίσης πόσα κιλά θα είναι αυτή και τι επιπτώσεις θα έχει στο συνολικό βάρος του οχήματος.

Σε γενικές γραμμές το πετρέλειο ζει και βασιλεύει.

Το επόμενο καύσιμο στην αυτοκίνηση πιστεύω πως δεν είναι το ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά το υδρογόνο. Ο κινητήρες υπάρχουν, αλλά λόγω των συμφερόντων αυτών που κατέχουν το πετρέλαιο, δεν προωθείται ακόμα σαν τεχνολογία. Κοντά στο 2030, οπότε και τα αποθέματα πετρελαίου θα μειωθούν αισθητά, τότε θα φανεί και αυτή.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, athasbill είπε

Το επόμενο καύσιμο στην αυτοκίνηση πιστεύω πως δεν είναι το ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά το υδρογόνο. Ο κινητήρες υπάρχουν, αλλά λόγω των συμφερόντων αυτών που κατέχουν το πετρέλαιο, δεν προωθείται ακόμα σαν τεχνολογία. Κοντά στο 2030, οπότε και τα αποθέματα πετρελαίου θα μειωθούν αισθητά, τότε θα φανεί και αυτή.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθεί ποτέ μαζικά , είναι τεράστια τα προβλήματα που υπάρχουν με την χρήση του σαν βασικό καύσιμο.

Δημοσ.

Θα δούμε πως θα τα πάνε έπειτα από λίγα χρόνια με IRL συνθήκες και λιγότερο εκπαιδευμένους χρήστες. Εάν "σταθεί" και εκεί, τότε θα μιλάμε για σίγουρα στατιστικά επιδόσεων και μεγάλη αλλαγή στον τομέα των μεταφορών. 

Τώρα είναι απλά projections, που μπορεί να είναι σωστά ή όχι, και σίγουρα είναι εύκολο να μαγειρευτούν από τις εκάστοτε ομάδες μάρκετινγκ...

11 ώρες πριν, vali είπε

Ναι και όταν μειωθούν τα έσοδα του κράτους λόγω της μείωσης κατανάλωσης ντίζελ, θα μπει μια καλή φορολογία στο ρεύμα ή κάποιο ειδικό τέλος στις μπαταρίες και όλα θα ισορροπήσουν πάλι.

Εδώ, στην ερωτική Δανία, όταν ο "λαός" πήρε μαζικά Τέσλα και άλλα ηλεκτρικά, διότι δεν είχαν φορολογία ρύπανσης, απλά άλλαξαν τους νόμους και τα έβαλαν και αυτά μαζί με τα "νορμάλ".

Πολύ απλά να μην περιμένετε πολλά θετικά από την μακροχρόνια μείωση φορολογίας, διότι είναι βέβαιο ότι καμία κυβέρνηση δεν θα αφήσει να χαθεί τόσο μεγάλο μέρος των εισοδημάτων της.

 

Δημοσ.

Σαν κόστος κύκλου ζωής (άρα 10ετια η και 20ετια στην Ελλάδα) συμφέρει μόνο και μόνο από την εξοικονόμηση στα σέρβις. Το 1.5 έτος απόσβεση για κάτι που έχει διάρκεια ζωής μίνιμουμ 7 χρόνια είναι απλά ασύλληπτο. Βαλε και τις επιδόσεις και την απουσία κραδασμων αλλά και εκπομπής καυσαερίων μεσα στην πόλη!

 

Το δίκτυο φόρτισης μόνο είναι το πρόβλημα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθεί ποτέ μαζικά , είναι τεράστια τα προβλήματα που υπάρχουν με την χρήση του σαν βασικό καύσιμο.

Το υδρογόνο ΘΑ γίνει βασικό καύσιμο εάν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε απομακρυσμένες ΑΠΕ και να τις εντάξουμε στους ενεργειακούς σχεδιασμούς. 

Θα ξαναπαραθέσω και εδώ αυτά,

Hydrogen is key to unlocking the full offshore wind potential of the North Sea από το World energy Counsyl, και όλη την μελέτη του 2017 60 σελίδες (BRINGING NORTH SEA ENERGY ASHORE EFFICIENTLY) που ουσιαστικά λέει, χωρίς μετατροπή της ενέργειας σε υδρογόνο, δεν μπορεί να να εξαχθεί οικονομικά το αιολικό δυναμικό της περιοχής.

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με την tesla λες και δεν υπάρχουν άλλες 50 εταιρείες που κάνουν το ίδιο. Μεγάλο hype για να πάει η μετοχή στο Θεό. Και σε 10 χρόνια θα έχει εξαφανιστεί, θα το δείτε. 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, possiz είπε

Μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με την tesla λες και δεν υπάρχουν άλλες 50 εταιρείες που κάνουν το ίδιο. Μεγάλο hype για να πάει η μετοχή στο Θεό. Και σε 10 χρόνια θα έχει εξαφανιστεί, θα το δείτε. 

Μόδα είναι και θα περάσει. Δεν θα είναι η πρώτη εταιρία που άνθισε και μαράθηκε.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, armitatz είπε

Δεν ισχυει απολυτα. 1 ειναι τοσα λιγα τα ηλεκτροκινητα που ακομα ουτε μπλιπ σε καποιο διαγραμμα δεν κανουνε 2 το diesel εχει τοση ζητηση και για αλλες χρησεις και ειδικα το πιο καθαρο diesel κινησης που δε παιζει η τιμη του να επηρεαστει. Αν επηρεαστει θα ειναι επειδη θα πουλησουν σπεκουλα οτι και καλα μειωνεται η ζητηση απο τα αυτοκινητα

ειναι πιο καθαρο η αλλο χρωμα μονο;

Δημοσ.

Πραγματικά απορώ που δεν βλέπω ούτε ένα θετικό σχόλιο. Τόση μιζέρια και τόση κακομοιριά πρώτη μου φορά στην ζωή μου και είμαι ακόμη 20 χρονών. Έχω ακόμη να δω ....

Ντροπή μας...

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...