Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλα ξεκίνησαν από τη προηγούμενη εταιρία (nova) που ήμουν πάροχος με adsl 24 και είχα δηλώσει βλάβη ήρθαν οι τεχνικοί της nova δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και με τη σειρά τους τη δήλωσαν στον ΟΤΕ. Αυτό κράτησε περίπου 1,5 μήνα με συνεχόμενα τηλεφωνήματα στο τεχνικό τμήμα με την κλασσικη απάντηση : περιμένουμε τον ΟΤΕ να αποκαταστήσει τη βλάβη . Το συμβόλαιο μου έληξε με τη nova εκείνες τις μέρες και αποφάσισα αφού δεν έβρισκε άκρη η nova να πάω στη wind που μου έκανε καλή πρόταση για vdsl50 μέσω χαλκού βέβαια από Α/Κ αφού είμαι 500 μετρα περίπου όποτε σκέφτηκα ότι με συμφέρει. Φυσικα τους είχα εξηγήσει όλο το ιστορικό με τη nova και ότι υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή και με διαβεβαίωσαν ότι θα την αποκαταστήσουν σε 3 εργασιμες ημερες .Γινεται η συμφωνία υπογράφω το συμβόλαιο που το στείλανε με κουριερ και παραλαμβάνω το ρουτερ .Περιμένω 5 μέρες περίπου να ενεργοποιηθεί η καινούργια σύνδεση . Φτάνει η μέρα ενεργοποίησης κανένα ίχνος Ίντερνετ . Τους παίρνω τηλέφωνο έρχεται τεχνικος το ελέγχει , δίνει βλάβη στον ΟΤΕ .ξαναμανα τα ίδια με την nova. Το ίδιο σκηνικό συνεχίζεται μεχρι και σήμερα με την κλασσικη απάντηση που λένε όλοι οι εναλλακτικοί πάροχοι σε βλάβες :περιμένουμε τον ΟΤΕ να φτιάξει τη βλάβη . Μετά από όλα αυτά σκέφτηκα ότι έκανα πατατια που δεν πήγα στον ΟΤΕ μόλις έληξε το συμβόλαιο μου με τη nova γιατί από ότι έχω καταλάβει μόνο τότε θα ενδιαφέρονταν να φτιάξουν τη βλάβη που έχει η γραμμή μου . Παρεπιπτόντως ζήτησα από wind να διακοπεί το συμβόλαιο μου γιατί δεν έχω υπηρεσίες και μου ζήτησαν 250€ για τέλος αποχώρησης χωρίς να έχει λήξει το συμβόλαιο μου ..Σκέφτηκα να κάνω καταγγελία σε εεττ αλλά θα έχει διαδικασία και ουσιαστικά δεν θα έχω άμεση λύση να φτιαχτεί επιτέλους η γραμμή μου . Τι μπορώ να κάνω ; Καμία ιδέα ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είτε περιμένεις για την αποκατάσταση 

Είτε πας οτε και αφού δεν σε εξυπηρετούν μόλις βγειν ο λογαριασμος κάνεις καταγγελία σε εεττ και καταναλωτή 

Γνωστός μου με wind adsl το ίδιο προβλημα είχε πάει οτε μολίς βγήκε ο λογαριασμος έκανε καταγγελία και του έβαλαν να πληρωσει μόνο 39,90€

Επεξ/σία από bill2015
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill2015 είπε

Είτε περιμένεις για την αποκατάσταση 

Είτε πας οτε και αφού δεν σε εξυπηρετούν μόλις βγειν ο λογαριασμος κάνεις καταγγελία σε εεττ και καταναλωτή 

Γνωστός μου με wind adsl το ίδιο προβλημα είχε πάει οτε μολίς βγήκε ο λογαριασμος έκανε καταγγελία και του έβαλαν να πληρωσει μόνο 39,90€

Ευχαριστώ για την απάντηση . Ο γνωστός  σου είχε συμβόλαιο όταν έφυγε έτσι ; Και ποσό καιρό είχε θέμα με wind ? 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Στελνεις γραπτα  με φαξ ή μειλ  στα κεντρικα της wind ,την δηλωση σου περι αποχωρησης απο το δικτυο της wind αζημίως, λογω αποδεδειγμενης  ατέλειας  των προσφερομενων υπηρεσιων. Επισυναπτεις σ αυτο το αντιγραφο της ταυτοτητας σου. Προχωράς σε αιτημα φορητοτητας σε αλλο παροχο. Οταν σου εδοθει ο λογαριασμος wind τον πληρωνεις κανονικα ,πλην του ποσου που αναφέρεται στην προωρη αποσυνδεση. Τελος        Να ξερουμε οτι παρα πολλες φορες ο Οτε λειτουργει πλημελως για την αποκατασταση  βλαβων των παροχων με την προοπτικη απαξιωσης τους και στροφης των πελατων στον πΟΤΕ . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια ολα λυθηκαν σε 10 λεπτα οταν ενεργοποιηθηκα στον ΟΤΕ. ειναι αυτο που ειπε ενας φιλος πιο πανω. : ο Οτε λειτουργει πλημελως για την αποκατασταση  βλαβων των παροχων με την προοπτικη απαξιωσης τους και στροφης των πελατων στον πΟΤΕ.  οσο για τη wind δεν θα πληρωσω τιποτα επειδη δεν μου παρειχαν καμια υπηρεσια 

Επεξ/σία από Zankold

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...