jkoukos Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Όταν στείλεις ερώτημα στην ΕΕΤΤ, θα λάβεις την απάντηση. Έχουν ξεχωριστό και ειδικό τιμοκατάλογο ανεξάρτητο του κανονικού που αναφέρεται σε κλήσεις σταθερής και κινητής τηλεφωνίας εντός της αριθμοδότησης των τηλεπικοινωνιακών παρόχων.
spyros007 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Το οτι εχουν ξεχωριστό τιμοκατάλογο δεν λεει κατι .Ολα στο ιδιο συμβόλαιο περιλαμβάνονται.Δεν υπογραφεύς ξεχωριστο.Εσυ εκανες το ερωτημα και σου απαντησαν γραπτώς οτι λες(αρα μας την δείχνεις κιόλας) η μιλαμε με υποθέσεις...........
jkoukos Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που είναι σε ξεχωριστό κατάλογο και δεν περιλαμβάνονται στους όρους του συμβολαίου σε τυχόν αύξησή τους. Ο βασικός είναι ότι σε αντίθεση με τις κανονικές κλήσεις γεωγραφικών αριθμών (σταθερής και κινητής) όπου το μέγιστο ποσοστό κόστους κάθε κλήσης το καρπούται ο πάροχος, σε αυτούς η κλήση κλήσης τιμάται και τα έσοδα λαμβάνονται από την εταιρεία που παρέχει την συγκεκριμένη υπηρεσία (όποια κι αν είναι αυτή) και όχι ο πάροχος σου. Π.χ. αν αύριο-μεθαύριο το 11888 αυξήσει το κόστος κλήσης, ο πάροχός σου δεν μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτό. Το συμβόλαιο που υπογράφουμε αφορά αποκλειστικά υπηρεσίες που λαμβάνουμε από τον πάροχό μας και όχι τυχόν επιπλέον υπηρεσίες επικοινωνίας που λαμβάνουμε μέσω της σύνδεσης από άλλη εταιρεία. 2
spyros007 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Αυξησε το 10ΧΧΧΧ-11ΧΧΧΧ -κτλ ΚΑΙ ολοι οι υπόλοιποι 5ψηφιοι μαζι το κόστος κλήσης τους και δεν το μαθαμε. Μας δουλειεις........................ Προφανως αυτο που τσιμπάει η νοβα οταν χρησιμοποιεις το δικτυο της αυξανει. Ωστοσο γιατι αποτρεπεις(δινοντας μια ατεκμηρίωτη απαντηση) τον TS απο το να απευθυνθεί εκεί που πρεπει ωστε να λαβει μια επισημη απαντηση ???? Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από spyros007
Ionlab Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Στις 5/5/2018 στις 11:36 ΠΜ, jkoukos είπε Οι τροποποιήσεις στις χρεώσεις κλήσεων σε αριθμούς ειδικής χρέωσης (π.χ. σύντομοι κωδικοί, υπηρεσίες πληροφοριών κλπ), δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές που έχουμε δικαίωμα αζημίως πρόωρης διακοπής του συμβολαίου και γι' αυτό ουδέποτε και σε κανέναν πάροχο (όταν γίνονται) δεν υπάρχει σχετική μνεία αλλά και δεν ισχύει ο περιορισμός εκ των προτέρων ενημέρωσης των 30 ή παραπάνω ημερών. Το εχεις δει καπου επισημα γραμμενο; Πηγη-source;
jkoukos Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μ' αρέσει που μερικοί το παίζεται έξυπνοι χωρίς προφανώς να έχετε καθόλου ενημέρωση τι πραγματικά ισχύει. Ναι, μια χαρά μπορεί να κάνουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις οι πάροχοι τροποποιήσεις χωρίς να μας δίδεται δικαίωμα αζημίως διακοπής του συμβολαίου. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η συγκεκριμένη για αύξηση των κλήσεων σε σύντομους κωδικούς. Και για όποιον έχει αμφιβολία, αρκεί η ανάγνωση του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ 4262/Β/6.12.2017) και συγκεκριμένα στο Παράρτημα Β, Παράγραφος 2.2.15, Σημείο η. Αυτές οι περιπτώσεις είναι οι παρακάτω: μείωσης τιμολογίων τιμολογίων που αφορούν διεθνείς κλήσεις και υπηρεσίες διεθνούς περιαγωγής, τιμολογίων που αφορούν σε κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και κλήσεις σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), συνδρομητών προπληρωμένων καρτών αύξησης που οφείλεται στην επιβολή φόρων ή και τελών, που επιβάλλονται στην τιμολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών, υπέρ του δημοσίου 3 1
Ionlab Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Στις 7/5/2018 στις 2:07 ΜΜ, jkoukos είπε Μ' αρέσει που μερικοί το παίζεται έξυπνοι χωρίς προφανώς να έχετε καθόλου ενημέρωση τι πραγματικά ισχύει. Ναι, μια χαρά μπορεί να κάνουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις οι πάροχοι τροποποιήσεις χωρίς να μας δίδεται δικαίωμα αζημίως διακοπής του συμβολαίου. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η συγκεκριμένη για αύξηση των κλήσεων σε σύντομους κωδικούς. Και για όποιον έχει αμφιβολία, αρκεί η ανάγνωση του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ 4262/Β/6.12.2017) και συγκεκριμένα στο Παράρτημα Β, Παράγραφος 2.2.15, Σημείο η. Αυτές οι περιπτώσεις είναι οι παρακάτω: μείωσης τιμολογίων τιμολογίων που αφορούν διεθνείς κλήσεις και υπηρεσίες διεθνούς περιαγωγής, τιμολογίων που αφορούν σε κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και κλήσεις σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), συνδρομητών προπληρωμένων καρτών αύξησης που οφείλεται στην επιβολή φόρων ή και τελών, που επιβάλλονται στην τιμολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών, υπέρ του δημοσίου Δεν το παίζουμε έξυπνοι...είμαστε σε ένα φόρουμ για να ανταλλάξουμε καλόπιστα απόψεις με βάση τις πληροφορίες που έχουμε συλλέξει και πάνω στις οποίες στηρίζουμε αυτές τις απόψεις. Από την στιγμή που διαπιστώνουμε ότι κάνουμε λάθος δεν έχουμε ούτε πρόβλημα να το παραδεχθούμε ουτε κάποιο άλλο κομπλεξ. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση. 1
jkoukos Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Φυσικά γράφουμε τις απόψεις και τις εμπειρίες μας. Αλλά σε τέτοια θέματα όπου διακυβεύονται χρηματικά ποσά, κανείς πρέπει να είναι απόλυτα σίγουρος όταν προτείνει σε κάποιον που ρωτά, προχώρα και δεν θα έχεις καμία ζημία ή πρόβλημα και κάνοντας μια καταγγελία (άλλη καραμέλα αυτή) θα δικαιωθείς. ´Έγραψα λοιπόν ξεκάθαρα ότι αυτά που είχαν αναφερθεί δεν ισχύουν και αυτό διότι αφενός γνωρίζω τον κανονισμό, αφετέρου είχα προσωπική γνώμη κατόπιν πληροφόρησης σε επικοινωνία μου με την ΕΕΤΤ, εξηγώντας μάλιστα έναν από τους λόγους που γίνεται αυτό. Και ανέφερα ότι οποιοσδήποτε μπορεί να το διαπιστώσει απλά κάνοντας σχετικό ερώτημα σε αυτήν. Λίγα λεπτά από τον χρόνο του θα έχανε και θα είχε έγκυρη απάντηση και όχι ανώνυμη όπως εδώ στο φόρουμ. Αντ' αυτού ήρθαν άσχετες δικαιολογίες, ακόμη με παράθεση από το ενημερωτικό δελτίο της ΕΕΤΤ, όπου είχε σημειωθεί σε έντονη γραφή κάποια πράγματα αλλά ούτε καν προσέχθηκε ότι ρητά μνημονεύεται στην συνέχεια της παραγράφου σε ποιες περιπτώσεις ΔΕΝ ισχύει η αζημίως διακοπή της σύμβασης. Πως λοιπόν θέλεις να χαρακτηρίσω τέτοια φαινόμενα;
Ionlab Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι αν στο πρώτο σου post sto thread είχες βάλει και την πηγή (αφού ήσουν ήδη πληροφορημένος) το post σου αυτό θα ήταν απείρως πιο χρήσιμο και ενημερωτικό. Σε κάθε περίπτωση ενημερωθήκαμε για ένα παραθυράκι στον Κανονισμό Γενικών Αδειών. Επίσης αν με την καραμέλα της καταγγελίας αναφέρεσαι στο θέμα της αφαίρεσης του Alpha η καταθεσή της δεν συνεπάγεται χρηματική ζημία, αντιθέτως δίνει μήνυμα ότι μονομερείς πρακτικές δεν γίνονται ανεκτές και φυσικά μπορεί να οδηγήσει στο σπάσιμο ενός ανεπιθύμητου συμβολαίου, πέραν του γεγονότος ότι κρίθηκε βάσιμη.... Επεξ/σία 10 Μαΐου 2018 από Ionlab
Gkostas2007 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Παιδια εγω εχω θεμα με την Nova λογω μη συγχρονισμου του ιντερνετ. Και οταν συγχρονιζει ειναι σε ταχυτητες του τυπου 3 ή 5 mbs. Εχουν ερθει 2 τεχνικοι της εταιρειας και δεν βρηκαν βλαβη στα δικα μου καλωδια ή της πολυκατοικιας, ενω οι υπολοιποι ενοικοι με αλλους παροχους ειναι κομπλε. Το θεμα μου ξεκινησε με το που εκανα συνδεση στην Nova πριν 3 μηνες και συνεχιζεται. Ξερεις καποιος αν μπορω να διακοψω το συμβολαιο με ευθυνη τους, αφου η βλαβη αφορα αυτους και δεν την αποκαταστουν? Επισης εχω προπληρωζει ολο το 12μηνο. Τι να κανω?
jkoukos Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Λάθος κατάλαβες το ενημερωτικό κείμενο της ΕΕΤΤ. Το "εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις" δεν αναφέρεται στην ενημέρωση (εξάλλου υπάρχει ΠΑΝΤΑ υποχρέωση ενημέρωσης για οποιαδήποτε τροποποίηση), αλλά "στο δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εντός 1μηνός από την ενημέρωσή σας". Μασημένη τροφή θέλεις, αν κι έδωσα το πλήρες ΦΕΚ, που μπορείς να το βρεις είτε στο Εθνικό Τυπογραφείο είτε στην ΕΕΤΤ. Κι επειδή υποπτεύομαι ότι θα επανέλθεις λέγοντας ότι δεν το βρίσκεις, στο δίνω έτοιμο, μαζί με την πρόσφατη τροποποίησή του. Ισχύουν απόλυτα αυτά που έγραψα. Και για να σου δώσω ένα παράδειγμα, πριν από 2 μήνες η Cosmote ενημέρωσε (μέσω του μηνιαίου λογαριασμού) για 3 ξεχωριστές αυξήσεις. Οι 2 αφορούσαν δικά της τιμολόγια, οπότε ως όφειλε έδινε την δυνατότητα αζημίως διακοπής της σύνδεσης, αλλά στην μία περίπτωση όχι, διότι απλά αφορούσε αύξηση σε 5ψήφιους αριθμούς κλήσης (σύντομος κωδικός) λόγω τιμολογιακών αλλαγών της Wind (και όχι της Cosmote). Επεξ/σία 14 Μαΐου 2018 από jkoukos 1
poulinos Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 On 6/5/2018 at 22:35, spyros007 said: Αυξησε το 10ΧΧΧΧ-11ΧΧΧΧ -κτλ ΚΑΙ ολοι οι υπόλοιποι 5ψηφιοι μαζι το κόστος κλήσης τους και δεν το μαθαμε. Μας δουλειεις........................ Προφανως αυτο που τσιμπάει η νοβα οταν χρησιμοποιεις το δικτυο της αυξανει. Ωστοσο γιατι αποτρεπεις(δινοντας μια ατεκμηρίωτη απαντηση) τον TS απο το να απευθυνθεί εκεί που πρεπει ωστε να λαβει μια επισημη απαντηση ???? οταν αλλαξει μια χρεωση για ενα νουμερο πχ του εοππυ θα αλλαξει για ολους τους παροχους οχι μονο για Forthnet οποτε δεν ειναι οτι θα παρει παραπανω λεφτα ο εκαστοτε παροχος.δεν ανεβασε τιμη πχ μονο η forthnet. οποτε λογικο ειναι να μην μπορεις να ζητησεις διακοπη συμβολαιου. On 13/5/2018 at 02:55, Gkostas2007 said: Παιδια εγω εχω θεμα με την Nova λογω μη συγχρονισμου του ιντερνετ. Και οταν συγχρονιζει ειναι σε ταχυτητες του τυπου 3 ή 5 mbs. Εχουν ερθει 2 τεχνικοι της εταιρειας και δεν βρηκαν βλαβη στα δικα μου καλωδια ή της πολυκατοικιας, ενω οι υπολοιποι ενοικοι με αλλους παροχους ειναι κομπλε. Το θεμα μου ξεκινησε με το που εκανα συνδεση στην Nova πριν 3 μηνες και συνεχιζεται. Ξερεις καποιος αν μπορω να διακοψω το συμβολαιο με ευθυνη τους, αφου η βλαβη αφορα αυτους και δεν την αποκαταστουν? Επισης εχω προπληρωζει ολο το 12μηνο. Τι να κανω? Αν αποδειχτει οτι δεν μπορει να φτιαχτει η γραμμη(τεχνικη αδυναμια) τοτε μπορει να διακοψεις χωρις τελος προωρης διακοπης.Βεβαια αυτο ειναι 50/50 διότι το τι θεωρεί κάποιος δεν μπορεί να φτιαχτεί η γραμμη είναι σχετικό.Εσυ μπορει να θεωρεις τις 2 αποσυνδεσεις την ημερα για παραδειγμα οτι ειναι προβλημα και λογος να διακοψεις χωρις τελος διακοπης αλλα στην πραξη αυτο δεν ισχύει με βαση οτι στο adsl/vdsl κανεις δεν δίνει εγγυηση για πολλα πραγματα οπως minimum sync κτλ.Οποτε καλο ειναι να εχει γινει επικοινωνια με ΕΕΤΤ αν ένα πρόβλημα παραμένει και θεωρεις οτι ειναι αιτια να διακοψεις χωρις να πληρώσεις.Ενδεχομενος και να χρειαστει καταγγελια σε ΕΕΤΤ για να αποδειχτεί τι ισχύει αλλιως δεν ξερω αν ο παροχος θα σε αφησει να διακοψεις χωρις προστιμο ειτε ειναι η Forthnet ειτε οποιοσδηποτε αλλος. Επισης τον χαλκο τον χειριζεται ο οτε απο το αστικο κέντρο μέχρι εσένα που τα περισσότερα προβλήματα συνηθως ειναι εκει. Επισης αλλο πρόβλημα ειναι να το να μην συγχρονιζεις που αυτο μπορει ευκολα να ειναι αιτια να διακοψεις και αλλο να συγχρονιζεις χαμηλα πχ 4-5 mbit.Το adsl ειναι μεχρι 24 και οχι 24 οποτε και το 5 ειναι μεσα στα ορια. Αν δεν συγχρονιζες πχ λογω αποστασης εκει ναι θα ηταν διαφορετικα διοτι αυτο θεωρειται οτι ειναι τεχνικη αδυναμια.Επισης δεν ξερω τι ενεργειες εχουν γινει απο τον παροχο.Ζητησε αλλαγη κεντρικου /απερχομενου?Ο οτε εδωσε αλλο απερχομενο/κεντρικο μηπως και παιζουν καλυτερα ή εχουν καιαυτα προβλημα?Αν εχουν ολα πρόβλημα πρέπει να παει για καλωδιακή.Αν απλα λογω αποστασης υπαρχει το προβλημα του Low sync και Dc's εκει συνηθως κλεινει την βλαβη οτι ετσι ειναι η ποιότητα του δικτυου και οτι δεν μπορει να γινει κατι καλυτερο. (σε αυτην την περιπτωση δεν φταιει ο παροχος οποτε δεν ξερω τι μπορει να γινει σχετικα με το τελος προωρης διακοπης) Εκτος αν το προβλημα δεν ειναι στον χαλκο αλλα στο αστικο κεντρο που θεωρητικα το πρωτο πραγμα που γινεται σε τετοια θεματα ειναι ελεγχος μεσα στο αστικο κεντρο ωστε να ειναι σιγουροι οτι δεν υπαρχει προβλημα στο Dslam.Οπως και ελεγχος στον πελατη οτι δεν φταιει κατι μεσα στο σπιτι.Αν αυτα ειναι ενταξει μετα ολο το υπολοιπο μεχρι εσενα ειναι χαλκος του οτε. 1
Gkostas2007 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 22 hours ago, poulinos said: Αν αποδειχτει οτι δεν μπορει να φτιαχτει η γραμμη(τεχνικη αδυναμια) τοτε μπορει να διακοψεις χωρις τελος προωρης διακοπης.Βεβαια αυτο ειναι 50/50 διότι το τι θεωρεί κάποιος δεν μπορεί να φτιαχτεί η γραμμη είναι σχετικό.Εσυ μπορει να θεωρεις τις 2 αποσυνδεσεις την ημερα για παραδειγμα οτι ειναι προβλημα και λογος να διακοψεις χωρις τελος διακοπης αλλα στην πραξη αυτο δεν ισχύει με βαση οτι στο adsl/vdsl κανεις δεν δίνει εγγυηση για πολλα πραγματα οπως minimum sync κτλ.Οποτε καλο ειναι να εχει γινει επικοινωνια με ΕΕΤΤ αν ένα πρόβλημα παραμένει και θεωρεις οτι ειναι αιτια να διακοψεις χωρις να πληρώσεις.Ενδεχομενος και να χρειαστει καταγγελια σε ΕΕΤΤ για να αποδειχτεί τι ισχύει αλλιως δεν ξερω αν ο παροχος θα σε αφησει να διακοψεις χωρις προστιμο ειτε ειναι η Forthnet ειτε οποιοσδηποτε αλλος. Επισης τον χαλκο τον χειριζεται ο οτε απο το αστικο κέντρο μέχρι εσένα που τα περισσότερα προβλήματα συνηθως ειναι εκει. Επισης αλλο πρόβλημα ειναι να το να μην συγχρονιζεις που αυτο μπορει ευκολα να ειναι αιτια να διακοψεις και αλλο να συγχρονιζεις χαμηλα πχ 4-5 mbit.Το adsl ειναι μεχρι 24 και οχι 24 οποτε και το 5 ειναι μεσα στα ορια. Αν δεν συγχρονιζες πχ λογω αποστασης εκει ναι θα ηταν διαφορετικα διοτι αυτο θεωρειται οτι ειναι τεχνικη αδυναμια.Επισης δεν ξερω τι ενεργειες εχουν γινει απο τον παροχο.Ζητησε αλλαγη κεντρικου /απερχομενου?Ο οτε εδωσε αλλο απερχομενο/κεντρικο μηπως και παιζουν καλυτερα ή εχουν καιαυτα προβλημα?Αν εχουν ολα πρόβλημα πρέπει να παει για καλωδιακή.Αν απλα λογω αποστασης υπαρχει το προβλημα του Low sync και Dc's εκει συνηθως κλεινει την βλαβη οτι ετσι ειναι η ποιότητα του δικτυου και οτι δεν μπορει να γινει κατι καλυτερο. (σε αυτην την περιπτωση δεν φταιει ο παροχος οποτε δεν ξερω τι μπορει να γινει σχετικα με το τελος προωρης διακοπης) Εκτος αν το προβλημα δεν ειναι στον χαλκο αλλα στο αστικο κεντρο που θεωρητικα το πρωτο πραγμα που γινεται σε τετοια θεματα ειναι ελεγχος μεσα στο αστικο κεντρο ωστε να ειναι σιγουροι οτι δεν υπαρχει προβλημα στο Dslam.Οπως και ελεγχος στον πελατη οτι δεν φταιει κατι μεσα στο σπιτι.Αν αυτα ειναι ενταξει μετα ολο το υπολοιπο μεχρι εσενα ειναι χαλκος του οτε. 2 τεχνικοι της nova που ήρθαν, μου είπαν οτι δεν φταίνε τα καλώδια της πολυκατοικίας και του διαμερίσματος. Ανέβασαν την ταχύτητα στα 14.5 για κανά 3ωρο-4ωρο ετρεχε μια χαρά και μετά άρχισαν πάλι οι αποσυνδέσεις. Τώρα μου την έχουν ρίξει στα 9μιση και φαινεται να πάει καλύτερα. Μου λενε οτι στις υψηλες ταχύτητες έχει πολύ θόρυβο η γραμμή. Παρακάτω μπορείς να δεις και τα στατιστικά. VDSL δεν υποστηρίζει ακομα η περιοχή. Απλά μου κανει εντύπωση που οσοι εχουν ΟΤΕ στην γειτονιά ειναι μια χαρά και γω έχω θέματα. Προσωπικά πιστεύω οτι μου έτυχε απλά σάπιο ζεύγος στο κουτί. btw, αυτό που και 3 ή 5Mbts ταχυτητα σου λενε οτι έχεις ιντερνετ και δεν υπάρχει θεμα ποτέ δεν το κατάλαβα. θεωρητικά και με 100Kbts ιντερνετ έχεις. Το οτι στο 2018 δεν μπορεις να ανοιξεις site με τοσο χαμηλές ταχύτητες δεν τους λεει κατι. Κοτσάρουν ένα ΕΩΣ 24 και ξεγνοιάζουν. Κανονικά πρέπει να υπάρχει ένα κατώτο όριο το οποίο μπορεί να σου προσφέρει κάποιος και κάτω απο αυτό να θεωρείται ότι ουσιαστικά δεν έχει υπηρεσία.
poulinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 10 hours ago, Gkostas2007 said: 2 τεχνικοι της nova που ήρθαν, μου είπαν οτι δεν φταίνε τα καλώδια της πολυκατοικίας και του διαμερίσματος. Ανέβασαν την ταχύτητα στα 14.5 για κανά 3ωρο-4ωρο ετρεχε μια χαρά και μετά άρχισαν πάλι οι αποσυνδέσεις. Τώρα μου την έχουν ρίξει στα 9μιση και φαινεται να πάει καλύτερα. Μου λενε οτι στις υψηλες ταχύτητες έχει πολύ θόρυβο η γραμμή. Παρακάτω μπορείς να δεις και τα στατιστικά. VDSL δεν υποστηρίζει ακομα η περιοχή. Απλά μου κανει εντύπωση που οσοι εχουν ΟΤΕ στην γειτονιά ειναι μια χαρά και γω έχω θέματα. Προσωπικά πιστεύω οτι μου έτυχε απλά σάπιο ζεύγος στο κουτί. btw, αυτό που και 3 ή 5Mbts ταχυτητα σου λενε οτι έχεις ιντερνετ και δεν υπάρχει θεμα ποτέ δεν το κατάλαβα. θεωρητικά και με 100Kbts ιντερνετ έχεις. Το οτι στο 2018 δεν μπορεις να ανοιξεις site με τοσο χαμηλές ταχύτητες δεν τους λεει κατι. Κοτσάρουν ένα ΕΩΣ 24 και ξεγνοιάζουν. Κανονικά πρέπει να υπάρχει ένα κατώτο όριο το οποίο μπορεί να σου προσφέρει κάποιος και κάτω απο αυτό να θεωρείται ότι ουσιαστικά δεν έχει υπηρεσία. ναι ειναι ευκολο να δεις αν φταιει κατι στο σπιτι απλα κανοντας μετρηση στον κατανεμητη.αν σε βαλουν στο default profile τοτε θα εχεις αποσυνδεσεις αν εχει θεμα ο χαλκος που οπως φαινεται κατι στον χαλκο ειναι. οσο μεγαλυτερη ταχυτητα δινεις ριχνοντας το Margin τοσο πιο ευκολα η γραμμη μπορει να κανει αποσυνδεση. μπορει να ειναι απλα κατι στο ζευγαρι το δικο σου.αν στο αλλαξουν και υπαρχει καλο ζευγαρι λογικα θα εισαι ενταξει. στην πραξη και 1 Mbit να εχεις θεωρειται οτι εχεις ιντερνετ.το τι ανοιγει ή αν σε καλυπτει ειναι αλλη ιστορια.αν ο αλλος ειναι πχ στα 5 km και εχει 1 Mbit υποχρεωτικα με αυτο θα μεινει και δεν μπορει να κανει τιποτα αλλο μεχρι να μπει vdsl. για αυτο ειναι μεχρι 24.ετσι ειναι το adsl.αμα εισαι στα 5km θα παιξεις 1mbit και αμα και δεν μπορεις να κανεις κατι.ετσι ειναι η τεχνολογια του adsl. στην δικια σου περιπτωση απλα αυτο δεν ισχυει διοτι δεν εισαι μακρυα οποτε απλα ετυχες σε χαλια ζευγαρι. εσυ εχεις 18 attenuation που με το 6 margin που δινει η Forthnet Σε μια νορμαλ γραμμη σημαινει ανετα 16-17 mbit sync. δεν υπαρχει κατωτατο οριο.αν εισαι 1 Mbit σταθερα σημαινει οτι παιζεις και πρακτικα απο το να μην εχεις τιποτα και να εχεις 1 mbit μαλλον σε συμφερει το 1 Mbit αν δεν μπορεις να κανεις τιποτα αλλο. εσενα τωρα σε εχουν βαλει σε 15 margin και παρολα αυτα βλεπω χαμηλο Upload και μεγαλο margin στο Upload που σημαινει οτι η γραμμη κανει τα δικα της.οποτε εκει πρεπει να παει οτε για αλλαγη ζευγους ή συνδυαστικο με τον οτε.και τωρα να φυγεις να πας σε αλλο παροχο θα παρεις το ιδιο ζευγαρι χαλκου οποτε τα ιδια θεματα.εκτος αν ειναι προβλημα στο Mirroring μεσα στο αστικο κεντρο που και εκει μπορει να φτιαχτει αν αποδειχτει οτι φταιει κατι εκει απλα αλλαζοντας οριο.το Mirroring ειναι και το μονο κομματι χαλκου που αλλαζει οταν αλλαζεις παροχο. 1
Gkostas2007 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 5/18/2018 στις 10:08 ΠΜ, poulinos είπε ναι ειναι ευκολο να δεις αν φταιει κατι στο σπιτι απλα κανοντας μετρηση στον κατανεμητη.αν σε βαλουν στο default profile τοτε θα εχεις αποσυνδεσεις αν εχει θεμα ο χαλκος που οπως φαινεται κατι στον χαλκο ειναι. οσο μεγαλυτερη ταχυτητα δινεις ριχνοντας το Margin τοσο πιο ευκολα η γραμμη μπορει να κανει αποσυνδεση. μπορει να ειναι απλα κατι στο ζευγαρι το δικο σου.αν στο αλλαξουν και υπαρχει καλο ζευγαρι λογικα θα εισαι ενταξει. στην πραξη και 1 Mbit να εχεις θεωρειται οτι εχεις ιντερνετ.το τι ανοιγει ή αν σε καλυπτει ειναι αλλη ιστορια.αν ο αλλος ειναι πχ στα 5 km και εχει 1 Mbit υποχρεωτικα με αυτο θα μεινει και δεν μπορει να κανει τιποτα αλλο μεχρι να μπει vdsl. για αυτο ειναι μεχρι 24.ετσι ειναι το adsl.αμα εισαι στα 5km θα παιξεις 1mbit και αμα και δεν μπορεις να κανεις κατι.ετσι ειναι η τεχνολογια του adsl. στην δικια σου περιπτωση απλα αυτο δεν ισχυει διοτι δεν εισαι μακρυα οποτε απλα ετυχες σε χαλια ζευγαρι. εσυ εχεις 18 attenuation που με το 6 margin που δινει η Forthnet Σε μια νορμαλ γραμμη σημαινει ανετα 16-17 mbit sync. δεν υπαρχει κατωτατο οριο.αν εισαι 1 Mbit σταθερα σημαινει οτι παιζεις και πρακτικα απο το να μην εχεις τιποτα και να εχεις 1 mbit μαλλον σε συμφερει το 1 Mbit αν δεν μπορεις να κανεις τιποτα αλλο. εσενα τωρα σε εχουν βαλει σε 15 margin και παρολα αυτα βλεπω χαμηλο Upload και μεγαλο margin στο Upload που σημαινει οτι η γραμμη κανει τα δικα της.οποτε εκει πρεπει να παει οτε για αλλαγη ζευγους ή συνδυαστικο με τον οτε.και τωρα να φυγεις να πας σε αλλο παροχο θα παρεις το ιδιο ζευγαρι χαλκου οποτε τα ιδια θεματα.εκτος αν ειναι προβλημα στο Mirroring μεσα στο αστικο κεντρο που και εκει μπορει να φτιαχτει αν αποδειχτει οτι φταιει κατι εκει απλα αλλαζοντας οριο.το Mirroring ειναι και το μονο κομματι χαλκου που αλλαζει οταν αλλαζεις παροχο. Είναι εύκολο να ζητήσω αλλαγή ζευγαριού; Ξέρεις αν το κανουν εύκολα οι πάροχοι; Επίσης, αν αλλάξω πάροχο σε ποια περίπτωση μπορεί να αλλάξει και ζευγάρι; Αν kάνω διακοπή της γραμμής και πάω αλλού με νέο νούμερο; Update: Αφού χθες και σήμερα μου έσπασε τα νεύρα στις αποσυνδέσεις, τους ξαναπήρα τηλ και αυτή την φορά παραδέχτηκαν ότι 2 τεχνικοί τους δεν είχαν πάει καν στο Αστικο Κέντρο (ενώ τόσο καιρό μου έλεγαν ότι πήγαν) και ότι θα πάει τώρα, ο 3ος τεχνικός και ίσως μου αλλάξει κάρτα ή ζευγάρι εκεί. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα πάνε ούτε τωρα. Θα συγχρονίσουν την γραμμή σε μια πολύ χαμηλή ταχύτητα ή θα το αφήσουν να αποσυνδέεται και θα φύγουν. Όπως μου έχουν κάνει τις 2 προηγούμενες φορές που ήρθε τεχνικός τους. Όταν πήρα και το εμπορικό τμήμα να ζητήσω να φύγω, μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω και 65 ευρώ απο πάνω, γιατί θα φύγω πριν λήξει το συμβόλαιο. Είναι πραγματικά ο,τι χειρότερο έχω συνεργαστεί σε εταιρεία. Έχουν βλάβη, δεν την φτιάχνουν ή δεν μπορούν να την φτιάξουν, δεν το παραδέχονται για να μπορέσω να φύγω χωρίς να πληρώσω επιπλέον ποινή, με κρατάνε εγκλωβισμένο και χωρίς ιντερνετ εδώ και 2 μήνες και έχοντας πάρει προπληρωμένα τα λεφτά όλου του συμβολαίου (μεγάλο λάθος μου εδώ) και το μόνο που κάνουν είναι απλά να μου στέλνουν τεχνικούς κάθε τρεις και λίγο για να μου πουν ότι η γραμμή στο διαμέρισμα και στην πολυκατοικία είναι εντάξει. Δεν πάνε καν στο Αστικό Κέντρο ως οφείλουν. Πραγματικά ντροπή τους και μακριά απο τέτοιες εταιρείες. Μακάρι να κλείσει να τελειώνουμε. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2018 από Gkostas2007
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα